KYMCO AGILITY MAXI 300i ABS
Κυβικά 300, χρηστικότητα 100%
Το best seller της Kymco εντός συνόρων εισβάλει στην απαιτητική κατηγορία των 300 κ.εκ. με ένα μοντέλο ΜΑΧΙ σε χαρακτήρα
Το νέο μέλος της οικογένειας Agility αποκτά τον κινητήρα του καταξιωμένου Xciting 300i και θα αποτελέσει μια νέα πρόταση για όσους θέλουν δυναμικά χαρακτηριστικά χωρίς να πληρώσουν μια περιουσία. Είναι ένα τελείως νέο μοντέλο, που προστίθεται στη γκάμα της Kymco χωρίς να αντικαθιστά κάποιο άλλο. Με τροχούς 14 και 13 ιντσών, στάνταρ ABS τελευταίας γενιάς και χώρο κάτω από τη σέλα που φιλοξενεί δύο κράνη full face, το νέο maXi έχει κεφαλαίο το “Χ” γιατί θέλει να δώσει έμφαση στην ευχρηστία και στην οδηγική ευχαρίστηση. Ο υγρόψυκτος τετράχρονος κινητήρας που αποδίδει 24 ίππους, έχει αποδείξει την αξιοπιστία του καθώς χρησιμοποιείται και σε άλλα μοντέλα της εταιρίας (Xciting, G-Dink). Έχει δεχθεί βελτιώσεις στη μετάδοση (CVT), ενώ ο νέος επικεφαλής εκκεντροφόρος εγγυάται καλύτερη απόδοση στο άνοιγμα του γκαζιού. Το πλαίσιο είναι νέο και ενισχυμένο στα σημεία καταπόνησης, τα καλάμια του πιρουνιού έχουν διάμετρο 37mm, τα δύο αμορτισέρ διαθέτουν προφόρτιση στα ελατήριά τους και τα δύο υδραυλικά δισκόφρενα με τις διπίστονες δαγκάνες έχουν εξοπλιστεί με σωληνάκια υψηλής πιέσεως, εξασφαλίζοντας την απόδοση των φρένων και στην πιο σκληρή χρήση. Η οικογένεια Agility έχει καθιερωθεί στην αγορά σαν μια παρέα αξιόπιστων και οικονομικών μοντέλων με έμφαση στην αστική μετακίνηση και η νέα ναυαρχίδα maXi 300i δεν θα ξεφύγει από τον κανόνα, προσφέροντας παράλληλα και δυνατότητα χρήσης εκτός αστικού περιβάλλοντος. Η τιμή αγοράς του αναμένεται να είναι φιλική, έτσι όπως κάθε μοντέλο Agility μας έχει συνηθίσει.
KYMCO DOWNTOWN 350i
Αναβάθμιση παντού
Η Kymco, επαναφέρει στο προσκήνιο ένα από τα πιό επιτυχημένα μοντέλα της, μεγαλώνοντας ακόμη περισσότερο τη γκάμα της με ένα sport touring scooter
Ο όρος sport είναι εμφανής, ειδικά αν εστιάσει κανείς στο εμπρός μέρος του νέου Downtown. Όψη, γεμάτη γωνίες, με δύο «αιχμηρούς» προβολείς Eagle Eye με Led-Guides και πέντε αεραγωγούς. Δύο στο πλάι της ποδιάς, άλλοι τόσοι κάτω από τα φανάρια και ένας στη μέση. Από εκεί και πίσω, ο χαρακτήρας touring είναι ξεκάθαρος. Μεγάλη σέλα, αποθηκευτικός χώρος για δύο full face κράνη, τεράστιες χειρολαβές και χώροι για να πατούν τα πόδια με άνεση. Η ζελατίνα δείχνει ικανή να προστατέψει τον αναβάτη και το πάνελ οργάνων να του παράσχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται σε καθημερινή βάση (trip computer), είτε κινείται εντός, είτε εκτός πόλης. Ο κινητήρας των 320 κ.εκ. είναι το νέο μέλος της σειράς κινητήρων G5 της Kymco και ενσωματώνει όλη την τεχνολογία που έχει αναπτύξει η εταιρεία. Πρακτικά G5 σημαίνει μικρότερο βάρος, μικρότερη κατανάλωση, μειωμένοι κραδασμοί και αυξημένη ιπποδύναμη. Διαθέτει εξελιγμένο σύστημα ψύξης, με σχεδίαση που βελτιώνει τη ροή του αέρα καθώς και νέα μετάδοση που βασίζεται στη μετάδοση που χρησιμοποιήθηκε στο Xciting 400i. Στα φρένα έχει επιλεγεί κυματιστός δίσκος διαμέτρου 260mm με τριπίστονη δαγκάνα για μπροστά και ένας ακόμη με διπίστονη δαγκάνα διαμέτρου 240mm για πίσω. To τελευταίας γενιάς σύστημα ABS 9.1 της Bosch περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό. Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ενισχυμένο ατσάλι και το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 12,5 λίτρων είναι τοποθετημένο στο κέντρο για καλύτερη κατανομή βάρους. Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω, ενώ η θέση οδήγησης έχει χαμηλώσει αυξάνοντας το αίσθημα ασφάλειας του αναβάτη.