Mια ολοκληρωμένη λύση την οποία προσφέρει η iracing greece
για την σειρά μοτοσυκλετών Kymco.
-του Βασίλη Πετρούλια
Όταν φτάσουμε στο σημείο να έχουμε πρόβλημα με την μοτοσυκλέτα μας για λόγους συνήθως μιας μικρής εγκατάλειψης των προβλεπόμενων σέρβις ή αμέλειας στο να αλλάξουμε τα λάδια από την μηχανή μας.
Είναι μια συζήτηση όπου εμείς οι άντρες την αποφεύγουμε: Αυτή για την “σύζυγο”, την μηχανή μας όπου ερωτευτήκαμε και αγαπήσαμε με πάθος, αλλά θες λίγο οι υποχρεώσεις λίγο η ρουτίνα ή τα παιδιά...μας έκανε να την εγκαταλείψουμε για λίγο, με αποτέλεσμα να μας θυμώσει και να χρειαστεί πλέον να αλλάξουμε ολόκληρο τον στρόφαλο από την “ Μαμά” εταιρία η οποία δεν μας δίνει ξεχωριστά το ανταλλακτικό όπου έπαθε την ζημιά π.χ μόνο η μπιέλα, με αποτέλεσμα να κληθούμε να πληρώσουμε ακριβά αυτή την μικρή αμέλειά μας.
Σε αυτό το σημείο ευτυχώς όπου υπάρχει ο φίλος μας (στον οποίο πάντα τρέχουμε μετά από καταστάσεις άσχημες) να προτείνει την iRacing Greece η οποία έχει την λύση για εμάς με το λιγότερο δυνατό κόστος.
Η διαφορά η οποία χαρακτηρίζει τον στρόφαλο Kymco Xciting 500cc από τους άλλους είναι ότι στην μπιέλα χρησιμοποιούνται μέταλλα ολίσθησης και όχι ρουλεμάν όπως κλασικά γνωρίζουμε,
Στην περίπτωση αυτή η iRacing Greece κάνει αντικατάσταση των μετάλλων με καινούργια “τριμεταλλικά” ενισχυμένα, επίσης κάνει αντικατάσταση του κομβίου με ένα μεγαλύτερης διαμέτρου, και όλες αυτές οι αλλαγές πραγματοποιούνται στον υπάρχον στρόφαλο χωρίς να χρειαστεί να προβούμε στην αγορά καινούργιου. Το αποτέλεσμα μας εκπλήσσει και μας δίνει μια δεύτερη ευκαιρία με την “σύζυγο”.
Τι Πρέπει να γνωρίζουμε;
Έχει παρατηρηθεί μετά από πολλές επαφές από ανθρώπους όπου συντηρούν τους κινητήρες αυτούς ότι η αιτία όπου δημιουργεί το πρόβλημα στην μπιέλα και του κομβίου του στροφάλου (φθορά) δημιουργείται επειδή
• Ο Κινητήρας δεν έχει κάνει το απαραίτητο service στα χιλιόμετρα όπου προβλέπεται.
• Η δεν έχει γίνει η αντικατάσταση του φίλτρου λαδιού στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα
• Όταν δεν τοποθετείται το γνήσιο φίλτρο από την “μαμά” εταιρία Kymco (sos)