motorial
του Λάζαρου Μαυράκη
Οργασμός…
Ποιος είπε ότι τον Αύγουστο δεν υπάρχουν ειδήσεις κι ότι δεν συμβαίνουν πράγματα; Για εμάς εδώ στο ΜΟΤΟ ο Αύγουστος χαρακτηρίζεται από έναν οργασμό δοκιμών, συγκριτικών, αποστολών και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Από το συγκριτικό των μοτοσυκλετών του MEGA TEST στη Βουλγαρία, μέχρι τη δοκιμή του πρώτου μικρού supersport της ΚΤΜ στην Αυστρία, κι από την παρουσίαση των Beta του 2015, μέχρι την μεταμόρφωση του CB750K του Λύκου σε κάτι… άλλο!
MEGA TEST
Το συγκριτικό
Οι συγκριτικές δοκιμές που γίνονται κατά την διάρκεια των MEGA TEST έχουν είναι ιδιαίτερο ειδικό βάρος. Όχι γιατί μαζεύεται η ελί της κατηγορίας κάθε φορά, ούτε για το εξωτικό του εκάστοτε προορισμού. Η προστιθέμενη αξία έγκειται στο ότι πιο πραγματικές και πιο ευρύ φάσμα συνθηκών δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθούν πουθενά αλλού. Όλες οι ετερόκλητες και ιδιαίτερες προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν δίνουν τη δυνατότητα να αναλυθούν ξεχωριστές λεπτομέρειες, δυνατότητες ή ελλείψεις, τις οποίες καμιά φορά ακόμη και οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων μοντέλων δεν πρόκειται να αντιληφθούν ποτέ. Εκεί κρύβεται η ουσιαστική προσφορά του MEGA TEST, το οποίο έχουμε το προνόμιο να οργανώνουμε κι έχετε το προνόμιο να απολαμβάνετε…
ΚΤΜ RC125
Το "όπλο" των… τσικό
Ήταν να μη βρει την καλή την συνταγή η ΚΤΜ (άλλωστε έχει μια έφεση στο να βρίσκει καλές συνταγές η αυστριακή φίρμα). Μόλις το πέτυχε την μοίρασε απλόχερα σε όλες τις κατηγορίες, ακόμη κι εκεί που παραδοσιακά ήταν λημέρια των ανταγωνιστών, κάνοντας από την μια τους αντιπάλους της να ιδρώνουν και τους υποψήφιους αγοραστές να στοιχειώνουν τα όνειρά τους. Η δοκιμασμένη και άκρως εξιταριστική –αντιστρόφως ανάλογη με τα κυβικά- πρόταση των μονοκύλινδρων 125 δρόμου, βρήκε πρόσφορο έδαφος στα μικρά supersport με την μορφή του RC125. Με αυτή την κίνηση, η ΚΤΜ παίρνει μια ξεκάθαρη θέση απέναντι στο πρόβλημα της γήρανσης του μοτοσυκλετιστικού κοινού. Αν θέλουμε να μπουν νέοι άνθρωποι στην μοτοσυκλέτα, αυτός είναι ο καλύτερος δρόμος.
Customizing
Πρώτα απ' όλα για 'σένα…
Πριν αρχίσει κανείς τις μετατροπές πάνω στην μοτοσυκλέτα του, πριν καν ξεκινήσει η ιδέα για το customizing, είναι πολύ σημαντική πρώτα μια άλλη εσωτερική διεργασία: να συνειδητοποιήσει γιατί το κάνει. Και σε αυτή την περίπτωση, καλό θα είναι να προχωρήσει στην υλοποίηση του ονείρου μόνο όταν η απάντηση είναι η εξής: Για τον εαυτό του. Το customizing, η μετατρροπή μιας μοτοσυκλέτα σε κάτι εντελώς διαφορετικό που έχει γεννήσει η φαντασία μας, γίνεται πρώτα ααπ' όλα γιατί εμείς το θέλουμε έτσι κι όχι η εκάστοτε μόδα, τα στερεότυπα ή το περιβάλλον γύρω μας. Αν ξεκαθαριστεί αυτό στο μυαλό όσων αποφασίσουν να επενδύσουν κομμάτι της ζωής τους σ' αυτό, τότε το όριο μετά είναι μόνο ο ουρανός…
MotoGP
Ανατροπή
Την περίμεναν πολλοί, ίσως όχι με τον την τελική έκβαση που είχε, αλλά σίγουρα ήταν κάτι που χρειαζόταν για να αναθερμανθεί το ενδιαφέρον στα MotoGP. Επιτέλους, αποδείχθηκε ότι ο Marquez είναι άνθρωπος, είναι θνητός και μπορεί να χάσει. Και μάλιστα όχι απλώς να χάσει, αλλά να βρεθεί και εκτός βάθρου, με τον γερόλυκο Rossi να παίρνει μέρος από το αίμα του πίσω και να στερεί τη χαρά από τον νεαρό ισπανό να πιει για ενδέκατη συνεχόμενη φορά από τη σαμπάνια των νικητών. Η σταθερή αξία όμως είναι αυτή των Honda, καθώς ο αναβάτης που έσπασε το σερί ήταν ο έτερος της Repsol Honda, ο Dani Pedrosa. Η υπεροχή του Hamamatsu είναι αδιαμφισβήτητη κι αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να προβληματίσει την Yamaha, εν όψει και των πρώτων δοκιμών των "όπλων" του 2015.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΤΕΥΧΟΣ 538
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 - ΤΟΜΟΣ Λ’
Αν αναρωτιέστε μέχρι πού μπορείτε να φτάσετε με ένα μονοκύλινδρο, μεσαίο on-off, πώς συμπεριφέρεται στα άλματα ένα θηρίο 1200 κυβικών boxer και 271 κιλών, ποια είναι η απόλυτη μοτοσυκλέτα για ταξίδι και διασκέδαση σε ΚΑΘΕ είδος εδάφους, απλώς χαλαρώστε. Καθίστε κάπου αναπαυτικά, βάλτε κάτι δροσερό –και με διάρκεια- για να πιείτε και διαβάστε μέσα σε 26 σελίδες το πιο πλήρες, αναλυτικό, και εμπεριστατωμένο συγκριτικό της κατηγορίας. Από Ελλάδα μέχρι Βουλγαρία και πίσω, καμία μοτοσυκλέτα δεν κατάφερε να κρατήσει κανένα μυστικό του χαρακτήρα της από εμάς…
Με τάσεις "κανιβαλισμού", το μικρό Adventure της BMW έρχεται να θέσει έναν σοβαρό προβληματισμό: Είναι η υπερβολή αναγκαία; Επιβεβαιώνοντας πλήρως το προσωνύμιο Adventure κάνει τα μεγάλα αδέρφια του να μοιάζουν… περιττά
Αν μετά από κάθε βόλτα θέλετε να ονειρεύεστε ότι ρίξατε στον Miller μετά από την κόντρα που είχατε με τον Fenati και ότι απέχετε μια ανάσα από την πρώτη σας νίκη στο παγκόσμιο, τότε το RC125 είναι ό,τι πρέπει. Μια μοτοσυκλέτα φτιαγμένη να μπολιάσει την σπορ φιλοσοφία στα "φυντάνια"
Η ιδέα παντρεύεται με την φαντασία και η φαντασία γίνεται όνειρο που μετουσιώνεται σε ένα αντικείμενο του πάθους. Μια μαγική διαδικασία, άσχετα με το αποτέλεσμα, που πρώτα απ' όλα ευφραίνει την καρδία του ιδιοκτήτη…
Τα δεδομένα είναι για να ανατρέπονται και οι φούρνοι για να γκρεμίζονται. Αυτή είναι η φιλοσογία του ιταλικού εργοστασίου που την κάνει πράξη αλλάζοντας ριζικά τα μοντέλα enduro της επόμενης χρονιάς
Ανανεωμένο όχι απλώς στις λεπτομέρειες, αλλά κι εκεί που έπρεπε. Οι παιδικές ασθένειες είναι παρελθόν και το μικρότερο των PCX περνάει πλέον στην εφηβεία
Όχι, δεν είναι λάθος η περιγραφή του ταξιδιού. Απλώς, όσοι είναι εγκλωβισμένοι σε στερεότυπα θα δυσκολευτούν να συνειδητοποιήσουν ότι ένα "ταπεινό Yamaha Crypton X έφτασε μέχρι την άλλη άκρη του κόσμου. Είπατε κάτι για "ταμπέλες" και κατηγοριοποιήσεις…;
Βάλε λάδι και… πήγαινε στο Sachsenring. Το ΜΟΤΟ και η Motul ταξίδεψαν μαζί με δύο αναγνώστες για να στείλουν από κοντά τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς στον Rossi και την παρέα του
race report
Χαμός στα GP, μεγαλύτερος χαμός στα WSBK. Οι εκπλήξεις και οι ανατροπές είναι πιο συχνές κι από τα κοτρώνια που συναντούν οι αναβάτες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Enduro και οι "ημί-τρελοι" του Red Bull Romaniacs. Ο Παναγιώτης Κουζής πάντως με σώας τας φρένας έτρεξε στο παγκόσμιο motocross και μας μιλάει αποκλειστικά γι' αυτή την εμπειρία του
ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
Το επόμενο ΜΟΤΟ θα κυκλοφορήσει την Τετάρτη 1η Οκτωβρίου