:
:
1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011 - ΤΟΜΟΣ ΚΣΤ'
motorial
"Όλα τριγύρω αλλάζουνε..."
Μετά την πρώτη γεύση, ακολουθεί το κυρίως πιάτο της EICMA με μοντέλα και... μοντέλα, που θα στοιχειώσουν πολλές φαντασιώσεις τη χρονιά που έρχεται. Αυτή η καινούργια χρονιά, φέρνει μαζί της και μια τάση επαναπροσδιορισμού των πραγμάτων, από scooter που εφοδιάζονται με... traction control, όπως και ένα νέο κεφάλαιο που ανοίγει στην ιστορία των αγώνων με την υπογραφή του Carmelo Ezpeleta
EICMA 2011,
Γονιμότητα
Σιγά-σιγά, αρχίζει να αποτελεί παρελθόν η στειρότητα των περασμένων ετών, σε ότι αφορά την δημιουργία νέων μοντέλων. Τα εργοστάσια κήρυξαν λήξη στην περίοδο απραξίας και αναμονής και η σοδειά του 2012 δείχνει πιο γεμάτη από ποτέ. Οι φετινές τάσεις που διαφαίνονται από την παρουσία των εταιρειών στην EICMA κινούνται πάνω σε δύο άξονες: στα μεγάλα παντός δρόμου και στα μεσαία και μεγάλα scooter. Πώς μεταφράζεται αυτό; Η διάθεση -που βασίζεται σε αίσθηση και προβλέψεις- των κατασκευαστών ξεφεύγει από τη μιζέρια και επενδύει σε χρηστικότητα και όχι απαραίτητα στο χαμηλό κόστος.
Συγκριτικό Ducati Multistrada 1200 vs BMW R1200GS,
Επανατοποθέτηση
Η οικονομική κρίση φέρνει και κάποια θετικά στοιχεία, πέρα από το να γιαουρτώνουμε άφοβα τους "κατοίκους" της Βουλής. Μας κάνει να δούμε με άλλο μάτι τις μοτοσυκλέτες, απεγκλωβισμένοι από τυχόν κοινωνικούς συμβολισμούς που τις συνοδεύουν. Επειδή ακριβώς τα οικονομικά μεγέθη έχουν αποκτήσει διαφορετική υπόσταση, πλέον μπορούμε να εκτιμήσουμε τι είναι αυτό που πραγματικά προσφέρουν οι μοτοσυκλέτες χωρίς να είμαστε προκατειλημμένοι. Η αλήθεια μάλιστα είναι, ότι αυτό το επίπεδο πραγματικότητας που τείναμε να ξεχάσουμε μπορεί να μας δώσει μια εντελώς διαφορετική εικόνα από αυτή που είχαμε.
Piaggio Beverly 350,
Νέα ήθη
Το είδαμε κι αυτό. Το Beverly 350 της Piaggio γίνεται το πρώτο scooter που εφοδιάζεται με traction control. Το πρώτο πράγμα που έρχεται συνειρμικά στο μυαλό των περισσότερων είναι η υπερβολή. Αντίθετα, σε όσους το οδήγησαν η πρώτη σκέψη ήταν η αναγκαιότητα. Μια αρχή λέει, ότι κανείς δεν ξέρει ότι χρειάζεται κάτι μέχρι να του το προσφέρουν. Το ίδιο ισχύει για την τεχνολογία στις μοτοσυκλέτες. Κι αν ακόμη αναρωτιέστε για το αν είναι απαραίτητο κάτι τέτοιο, σκεφτείτε πόσο έχουν αλλάξει τα δικά σας οδηγικά δεδομένα την τελευταία πενταετία και απαντήστε...
Συνέντευξη Carmelo Ezpeleta,
Τα πάνω κάτω
Τα MotoGP αλλάζουν και αλλάζουν δραστικά. Η μεταπήδηση στα 1000 κυβικά για το 2012, αποτελεί όπως φαίνεται ένα μεταβατικό στάδιο για τις ριζικές αλλαγές του 2013. Η κορυφαία κατηγορία αγώνων, με γνώμονα τη μείωσης του κόστους, οδεύει σε ένα υποβαθμισμένο προφίλ, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την τεχνολογία των κινητήρων. Το ερώτημα όμως είναι προς τα πού θα γείρει η πλάστιγγα μεταξύ των απωλειών και των οφελών. Όποιο κι αν είναι πάντως το αποτέλεσμα, η ουσία είναι ότι η τύχη του εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τη φιλοσοφία ενός ανθρώπου, του Carmelo Ezpeleta, που όπως έδειξε η ιστορία, επέδειξε υποδειγματική συνέπεια στη φθίνουσα πορεία του σπορ.
Περιεχόμενα
αποστολή στο Μιλάνο
Έκθεση EICMA
To πρώτο κύριο πιάτο από την Eicma περιλαμβάνει αναλυτικές παρουσιάσεις των (κατά σειρά εμφανίσεως): Ducati Panigale, Ηonda NC700S και NC700X, τις καινούργιες παντός δρόμου Honda Crosstourer, Kawasaki Versys 1000 και Triumph Tiger Explorer και τα καινούργια maxi scooter BMW C600 Sport, BMW C650GT, Honda Integra, Yamaha TMax, Aprilia SRV850. Πολλές οι καινούργιες μοτοσυκλέτες, πολλές.
συγκριτικό παντός δρόμου
Ducati Multistrada S vs BMW R1200GS Adventure
Δυο εργοστάσια, η BMW και η Ducati, έχουν εντελώς διαφορετική προσέγγιση στο θέμα “σύγχρονη μοτοσυκλέτα παντός δρόμου”, και το πώς πρέπει αν είναι αυτή. Πώς και πόσο να αποδίδει, πώς να επικοινωνεί με τον αναβάτη της, πώς να τον βοηθά με τα ηλεκτρονικά της. Οι δυο τόσο διαφορετικές μοτοσυκλέτες με την αναλυτική ματιά του ΜΟΤΟ.
αποστολή στη Γαλλία
Οδηγούμε τις μοτοσυκλέτες του EWC (Ε3)
Ήρθε η ώρα των πιο μεγάλων κυλίνδρων. Ο Ανδρέας Γκλαβάς βρίσκεται στη σέλα των μοτοσυκλετών του παγκόσμιου πρωταθλήματος enduro και της πρωταθλήτριας HM Honda CRF530R.
street test
Ducati Hypermotard 1100 Evo SP
Η καλύτερη έκδοση του Hypermotard της Ducati είναι αυτή η SP που δοκιμάζει ο Χρήστος Πατεράκης. Ήταν μάλιστα και φίλοι με τον ιδιοκτήτη της. Η φιλία διακόπηκε όμως αφού ο Χρήστος δεν του την έδινε πίσω με κανέναν ειρηνικό τρόπο
techno-λογία
Το ταξίδι του ήχου
Μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση σχετικά με τον ήχο που ακούμε από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες ανάλογα με τη θέση που καθόμαστε στην πίστα.
enduro test
Husaberg TE 125
Η Husaberg ήταν μέχρι πρόσφατα η πιο “τετράχρονη” εταιρεία στο enduro. Τώρα πια δεν είναι αφού ο Ανδρέας Γκλαβάς δοκιμάζει μια Husaberg με δίχρονο κινητήρα, την ΤΕ 125
motocross test
Yamaha YZ450F
Με συνεχή βελτίωση στα σημεία η Yamaha διατηρεί την μεγάλη τετράχρονη motocross μοτοσυκλέτα της ανάμεσα στους πρωταγωνιστές της κατηγορίας. Και δεν μοιάζει με καμιά άλλη χάρη στην ανεστραμμένη αναπνοή και εκπνοή του κυλίνδρου της.
ρεπορτάζ
KTM Mania
Σε ένα τριήμερο - γιορτή η αντιπροσωπεία των KTM, που γιορτάζει τα είκοσι χρόνια της στην Ελλάδα, έδωσε την ευκαιρία να συναντηθούν οι φίλοι της και οι… πελάτες της μεταξύ τους και με τα μοντέλα του 2012.
αποστολή
Piaggio Beverly 350
Έχουν τα σκούτερ ABS και traction control; Το όχι είναι λάθος απάντηση. Γρήγορα στη σελίδα 108 για να μάθεις ότι το καινούργιο Beverly με τον νέο κινητήρα τα έχει και τα δύο.
race report
Τα παγκόσμια πρωταθλήματα τελείωσαν και είναι η εποχή της προετοιμασίας για την επόμενη σεζόν, με νέα δεδομένα στα MotoGP και δίχως δίχρονα 125. Και στην συνέντευξή του ο Carmelo Ezpeleta, το μεγάλο αφεντικό της Dorna, λέει πολλά για το μέλλον των αγώνων. Ακολουθεί ο αγώνας ΜΧ της OME από την Καρδίτσα.
ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
EDITORIAL
ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ
ΝΕΑ ΚΟΣΜΟΥ
ΝΕΑ ΑΓΟΡΑΣ
MOTOMARKET
ΤΙΜΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ
ΑΓΓΕΛΙΕΣ
ΕΝΤΟΣ-ΕΚΤΟΣ
ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ
MINI TEST
ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ