Moto 488 - 1 Aυγούστου 2011

:
:
4881 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2011 - ΤΟΜΟΣ ΚΣΤ'

motorial
Αυ-γουστάρουμε!!!

Μετά την πρώτη δόση από Mega Test στο προηγούμενο τεύχος, σας "αποτελειώνουμε" με το δεύτερο μέρος και το story αυτής της απίθανης βόλτας σε τρία ποτάμια κι αμέτρητες κορφές. Για το... αντίπαλο δέος -και προς τέρψιν των ασφάλτινων ψυχών- οδηγούμε τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της BMW στα παγκόσμια πρωταθλήματα SBK και Superstock, στην πίστα της Monza. Σκέτη αγγαρεία ένα πράμα... Φυσικά, σε ένα τέτοιο τεύχος δεν θα μπορούσε να λείψει και ο τομέας Exotica με σπάνιες και ιδιαίτερες μοτοσυκλέτες που συνδυάζονται υπέροχα με το κυματάκι που θα σκάει στα πόδια σας όσο θα διαβάζετε...

Mega Test - Β' μέρος,
Η αφορμή
Αν νομίζετε ότι το θέμα "Mega Test" έχει εξαντληθεί, πλανάστε πλάνη οικτρή. Έχουμε πιάσει τα Βαλκάνια, έχουμε πιάσει τις βουνοκορφές, τα σύνορα, τις αρκούδες, τώρα ήρθε η σειρά των ποταμών και φυσικά έπεται συνέχεια για το μέλλον... Αυτή είναι άλλωστε και η ουσία των Mega Test: η σύγκριση των μοτοσυκλετών δεν είναι το απόλυτο ζητούμενο, αλλά το τι μπορεί να κάνει κάποιος με αυτές. Να ανοίξουν δηλαδή ορίζοντες και διαδρομές, να "φυτευτεί το μικρόβιο" στον καθέναν που θα διαβάσει αυτές τις αράδες, να γίνει η εικονική συμμετοχή του μέσα από το άρθρο η αφορμή για ένα πραγματικό ταξίδι.

Οδηγούμε τις εργοστασιακές BMW S1000RR,
Μεταμόρφωση
Όταν επέστρεψε ο Μέντης από την παρουσίαση των μοτοσυκλετών της BMW, όπου οδήγησε τις αναβαθμισμένες εκδόσεις από τη μοτοσυκλέτα παραγωγής μέχρι την μοτοσυκλέτα του Haslam, παρατήρησε το εξής: Όλες οι εκδόσεις ήταν κοντά μεταξύ τους, εκτός από την WSBK έκδοση που ήταν μια... άλλη μοτοσυκλέτα. Κι όμως, από αυτό το τόσο διαφορετικό, μεταφέρεται η τεχνογνωσία και μεταμορφώνει τις μοτοσυκλέτες που οδηγούμε κι εμείς οι ίδιοι. Αυτές που πριν μερικά χρόνια θα κέρδιζαν πρωταθλήματα χωρίς καμία αλλαγή. Η δυσκολία στο να το αντιληφθούμε αυτό έγκειται στο ότι η διαρκής βελτίωση συμπαρασύρει και το δικό μας σημείο αναφοράς...

Συγκριτικό scooter,
Δες τα αλλιώς
Άλματα, τραπέζια, μπερμ και freestyle, σίγουρα δεν είναι τα αναμενόμενα από δύο scooter. Από την άλλη όμως, κι εμείς δεν είμαστε αναμενόμενοι. Τα ταμπού εξάλλου είναι για να σπάνε και το κάνουμε διασκεδάζοντας. Το να θεωρήσουμε ότι τα δύο scooter του συγκριτικού είναι εύκολα, χρηστικά και εν μέρει διασκεδαστικά είναι το προφανές. Το ότι μπορούν όμως να προσφέρουν απίστευτο fun σε μια αυτοσχέδια πίστα motocross σίγουρα ξεφεύγει από τα στενά όρια που επιτάσσει η ταμπέλα της κατηγορίας. Το πιο απίθανο όμως είναι το ότι αυτό μπορεί να το κάνει ο καθένας, χωρίς να απαιτείται μακρινή συγγένεια με τον Maddison. Το μόνο που χρειάζεται είναι... να τη δεις αλλιώς.

Exotica,
Ζωντανή ιστορία
Λένε ότι ο καλύτερος τρόπος για να δεις το μέλλον είναι να κοιτάξεις το παρελθόν. Πόσω δε μάλλον όταν αυτό το παρελθόν "ζει και αναπνέει" μεταφέροντας στο σήμερα τα δεδομένα και τις εικόνες του χτες. Οι μοτοσυκλέτες του "section Exotica" είναι αυτό ακριβώς το πράγμα. Είναι ιδέες και λύσεις που άνοιξαν το δρόμο για τις τεχνολογίες που εφαρμόζονται μέχρι σήμερα. Είναι κομμάτια της αγωνιστικής ιστορίας που με την επέλαση της οικονομικής φοβίας και της οικο-τρομοκρατίας, δεν πρόκειται να ξαναδούμε ποτέ. Είναι εμπνευσμένα σχέδια που μπορεί να μην απέδωσαν ποτέ, αλλά αποτέλεσαν πεδίο δράσης ανήσυχων πνευμάτων. Είναι... ό,τι πρέπει για ένα παραλίας ανάγνωσμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ


mega test on - off
the story
Oι τρεις Θεοί
Αλιάκμονας, Πηνειός, Αχελώος
Η κεντρική Ελλάδα στα καλύτερά της. Τρεις ποταμοί, απίστευτη θέα, μαγευτικά τοπία με δέντρα και... τόνους λάσπης! Όμως έτσι είναι πάντα τα ωραία πράγματα, θέλουν τρόπο και κόπο για να τα αποκτήσεις. Τον τρόπο μπορείτε να τον διαβάσετε σε αυτό το τεύχος. Τον κόπο, δυστυχώς, θα πρέπει να τον καταβάλετε μόνοι σας...

από το στόμα του λύκου
H ιστορία της κόντρας
Η κόντρα είναι έμφυτη στον αντρικό πληθυσμό κάθε ζώου, αφού εξυπηρετεί την επιλεκτική διαδικασία κυριαρχίας του ισχυρότερου και ικανότερου αρσενικού να ηγηθεί του κοπαδιού. Σε αντίθεση όμως με τα κριάρια και τα βουβάλια που παίρνουν φόρα και κοπανάνε τα κεφάλια τους, θέτοντας σε κίνδυνο την ζωή τους, οι άνθρωποι κάνουν κάτι πολύ πιο ασφαλές. Απλώς, στέκονται δίπλα-δίπλα και περιμένουν να ανάψει πράσινο το φανάρι   

αποστολή
BMW S1000RR racing
Η ταχύτερη μοτοσυκλέτα του κόσμου στην πίστα της Monza είναι η BMW S 1000RR του Haslam. Αυτή οδηγήσαμε, μαζί με τις μοτοσυκλέτες του Badovini και του Zanetti σε μια εξωσωματική εμπειρία

techno - λογία
Μπαταρίες Li-on
Τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες φαίνεται ότι δεν πρόκειται να τις αποφύγουμε, οπότε καλό είναι να ξέρουμε τι μας περιμένει. Ο Kevin έχει με εικόνα επί του θέματος

EXOTICA SECTION
Honda NSR 500 (2001) Valentino Rossi
Ο Rossi είναι ακόμα μικρός και χαριτωμένος, κάνοντας την θηριώδη δίχρονη V4 Honda να μοιάζει παράταιρη από κάτω του. Κι όμως, η πιο παρδαλά βαμμένη μοτοσυκλέτα των GP500, αποχαιρέτησε την εποχή των δίχρονων κινητήρων με την σοβαρότητα του της αρμόζει  
Japauto Honda 950SS (1973)
Μια Honda CB 750 για τους αγώνες αντοχής, αλλά που δεν είναι Honda και δεν είναι 750. Τουλάχιστον όχι ακριβώς έτσι. Η Japauto ουσιαστικά μετέτρεψε το τετρακύλινδρο καμάρι του Honda με δικό της κιτ αύξησης κυβισμού στα 950 κυβικά και πήγε στην Γαλλία, όπου ακλουθώντας το πρωτάθλημα endurance, καθιέρωσε τις ιαπωνικές τετρακύλινδρες στους αγώνες αντοχής
Van Veen Kreidler 50 (1971)
Αν νομίζεις ότι οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της μεγάλης κατηγορίας των GP είναι οι δυσκολότερες στην οδήγηση, τότε μάλλον δεν έχεις καβαλήσει ακόμα ένα δίχρονο 50αρι, που θέλει τέχνη για να... ξεκινήσει
Bianchi 350 Freccia Celeste (1924) Tazio Nuvolari
Μια από τις πρωτοποριακές μοτοσυκλέτες της Bianchi, με τον κινητήρα των 350 κυβικών. Ήταν ο πρώτος με δύο επικεφαλείς εκκεντροφόρους, που είχε σύστημα ακριβείας για την κίνησή τους άξονα με κωνικά γρανάζια

ρεπορτάζ
California Superbike School
Πίσω στα θρανία. Στέλνουμε τον Φελούκα στο σχολείο, όχι στο κρυφό αλλά το φανερό, αυτό που σου μαθαίνει τα μυστικά της οδήγησης για να πηγαίνεις πιο γρήγορα και να περνάς καλύτερα

race report
MotoGP Sachsenring, WSBK, παγκόσμιο και αμερικάνικο ΜΧ, καθώς και παγκόσμιο εντούρο