Moto 486 - 1 Ιουλίου 2011

:
:
 Σχετικά με το πρόβλημα που έχει προκύψει στην κυκλοφορία των περιοδικών μας, από το Πρακτορείο Διανομής για την περιοχή της Αθήνας (βλέπε απελευθέρωση του επαγγέλματος των εφημεριδοπωλών) και σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση που υπάρχει, το σενάριο έχει ως εξής:

Μέχρι την επόμενη Τρίτη 12/7/11 το Πρακτορείο δεν πρόκειται να μοιράσει κανένα περιοδικό – ισχύει για το σύνολο του Τύπου.
Οι προτεραιότητες που έχει δώσει το Πρακτορείο στη διανομή είναι: Εφημερίδες, Εβδομαδιαία, Νέες κυκλοφορίες περιοδικών, Επαναδιανομή παλαιότερων τευχών  
Όσοι αναγνώστες αναζητούν τα περιοδικά μας μπορούν να βρουν τα τελευταία μας τεύχη στα παρακάτω σημεία (AUTOCAR, BURN OUT, 1Ης Ιουλίου ΜΟΤΟ, DRIVE)
Αεροδρόμιο (εκτός DRIVE), Μενίδι, Ραφήνα, Κορωπί, Ασπρόπυργο, Ελευσίνα, υπόλοιπη Επαρχία καθώς και σε ηλεκτρονική μορφή στην παρακάτω διεύθυνση http://www.e-na.com/.
1 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011 - ΤΟΜΟΣ ΚΣΤ'

motorial
Προσαρμογή

Η επιστροφή ενός θρύλου και η γέννηση ενός νέου. Η Honda επαναφέρει το λογότυπο των CBR600F, την ίδια στιγμή που η ΚΤΜ φιλοδοξεί να πυροδοτήσει τα εφηβικά όνειρα με το, εξίσου θρυλικό, λογότυπο των Duke, με 125 όμως κυβικά. Οι ισορροπίες και τα δεδομένα, σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλάζουν όπως άλλωστε συμβαίνει με τα πάντα γύρω μας. Το μεγάλο προσόν της εποχής μας είναι η προσαρμοστικότητα και η επιτυχία βασίζεται στο ποσοστό που διαθέτει το κάθε εργοστάσιο

Honda CBR600F,
Πολυεργαλείο
Το όνομα του CBR600F αποτελεί ένα μοτοσυκλετιστικό ορόσημο, το οποίο χαρακτηριζόταν ανέκαθεν από μια διττή προσωπικότητα. Έχει περάσει στο υποσυνείδητο όλων μας ως το σημείο τομής της σπορ συμπεριφοράς με την άνεση, δημιουργώντας ολόκληρη σχολή. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι χρειάστηκαν πολλά "R" ως προσθήκη, για να αποτινάξει τα χρόνια που ακολούθησαν αυτή την πολιτισμένη πλευρά του χαρακτήρα του. Ήταν την εποχή που τα supersport άρχισαν να ταυτίζονται με το απόλυτο και τις πίστες. Τώρα, όμως, αυτό φαντάζει ως πολυτέλεια και δημιουργείται ξανά χώρος για μοτοσυκλέτες - πολυεργαλεία. Μοτοσυκλέτες που κάνουν περισσότερα από αυτό που δείχνουν.

ΚΤΜ Duke 125,
Think big
Τα 125 ήταν ανέκαθεν η κατηγορία των "μικρών". Entry level κατασκευές, φθηνές στο κόστος και στην εμφάνιση. Επίσης, οι συνειρμοί με μοτοσυκλέτες που κατασκευάζονται στην Ασία, δημιουργούν ψυχολογικές αναστολές σε υποψήφιους αγοραστές. Πρόκειται για δύο ισχυρά στερεότυπα που θέλουν αντίστοιχα ισχυρό "σοκ" για να ανατραπούν. Η ΚΤΜ είχε δηλώσει πως κατείχε την θεραπεία γι' αυτό, δημιουργώντας μεγάλη προσδοκία για μικρό "Δούκα". Το αν καταφέρνει σε γενικά πλαίσια να φτιάξει μια διαφορετική εικόνα, αυτό το made in India ΚΤΜ, θα το διαβάσετε παρακάτω. Το σίγουρο είναι πως αυτό το 125 ανήκει στο κλαμπ των "μεγάλων" και όχι των μικρών...

30η πανελλήνια συγκέντρωση,
Βήμα - βήμα
Η πανελλήνια συγκέντρωση μοτοσυκλετιστών έχει επικριθεί σφόδρα -όχι άδικα- στο παρελθόν, ξεμακραίνοντας κάθε φορά όλο και πιο πολύ από το πνεύμα και το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε. Στις τελευταίες διοργανώσεις έγιναν προσπάθειες αλλαγής, επιστρατεύοντας μέχρι και security προκειμένου να διαφυλαχτούν τα αυτονόητα. Φέτος, η ΜΟΤΟΕ συνέχισε την προσπάθεια δημοσιεύοντας ένα δελτίο τύπου στο οποίο ανέφερε ποιους ΔΕΝ θέλουν και τι ΔΕΝ πρέπει να γίνει. Ίσως όμως, για να γίνει η συγκέντρωση θα πρέπει να μας πουν για ΠΟΙΟΥΣ λόγους πρέπει να πάμε και ΤΙ θα κάνει η λέσχη για όσους συμμετάσχουν...

MotoGP - Silverstone,
Ματιές στο μέλλον
Έχουμε φτάσει σχεδόν στη μέση της σεζόν και ακόμη το κύριο θέμα, είναι το τι μπορεί να κάνει ο Rossi με τη Ducati. Η υπόθεση είναι ένα κανονικό σκωτσέζικο ντους. Από την απογοήτευση στα πρώτα τεστ στο τέλος της περσινής χρονιάς, στην αναθάρρηση και το πρώτο βάθρο με συνοδεία δηλώσεων για "καλό δρόμο εξέλιξης", και στη συνέχεια το βρεγμένο Silverstone που ισοπέδωσε όλες τις προσπάθειες. Ο Scott προσφέρει μια οπτική γωνία που οι περισσότεροι προσπαθούν να αποδιώξουν: αυτό που είδαμε στην Αγγλία, είναι ίσως μια πρόγευση από το τέλος μιας καριέρας και μια εικόνα από τα GP του μέλλοντος. Το μόνο που ελπίζουμε είναι αυτό το παράθυρο στο μέλλον να κλείσει γρήγορα...

Περιεχόμενα

street test
Honda CBR600F
Όχι, δεν πρόκειται για mini τεστ μεταχειρισμένου, αλλά για την ολική επαναφορά του θρυλικού λογότυπου των "F". Όσοι πάλι νομίζετε ότι πρόκειται για ένα "καλυμμένο" Hornet, πλανάσθαι πλάνην οικτρή...

αφιέρωμα
Honda CBR 600F 1987-2006
Το... δαρβινικό διάγραμμα εξέλιξης της μοτοσυκλέτας που αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την κλάση των supersport

street test
KTM Duke 125
Η διάπλασις των παίδων μέρος πρώτο. Ίσως τα πιο ποθητά 125 κυβικά που έχουν "γεννήσει" οι γραμμές παραγωγής στο Mattighofen

πρώτη δοκιμή
Aprilia RS4 125
Η διάπλασις των παίδων, το sequel. Όπως πριν το γυμνάσιο προηγείται το δημοτικό, έτσι και για τους επίδοξους αναβάτες supersport και superbike επιβάλλεται η προπαρασκευή τους πάνω στον βενιαμίν των RS4

techno - λογία
Eκκεντροφόροι και ιδιοσυχνότητες
Μακρύς εκκεντροφόρος, ίσον πρόβλημα συντονισμού; Όχι για την BMW που κατέχει τον τρόπο να "δαμάζει" τις ιδιοσυχνότητες

test motocross
Beta R150 Racing Edition
Αν αναρωτιέστε πώς διασκέδαζαν ήταν μικροί οι Pastrana, Stewart και άλλοι θρύλοι του ΜΧ και του FMX, μπορείτε να πάρετε μια γεύση οδηγώντας το λιλιπούτειο Beta...

test παπί
Modenas GT 135
Έχουν και τα παπιά το superbike τους! Μην σας μπερδεύει το λογότυπο GT, το Modena είναι περισσότερο σπορ παρά τουριστικό...

ρεπορτάζ
36ωρο οδοιπορικό αντοχής
Αν νομίζετε ότι ο 36ωρος αγώνας είναι μια απλή υπόθεση, διαβάστε για να πεισθείτε ότι το "αντοχής" στην ονομασία του το εννοούν απόλυτα!

ρεπορτάζ
Πανελλήνια συγκέντρωση μοτοσυκλετιστών
Μια πανελλήνια χωρίς έκτροπα -εντός του χώρου- χωρίς φασαρίες, αλλά και χωρίς... σκοπό

race report
Ξεκινάμε με overdose ταχύτητας με MotoGP από το Silverstone, δύο αγώνες WSBK (Misano και Aragon), για "λερωθούμε" στη συνέχεια με παγκόσμιο και αμερικάνικο Motocross, με παγκόσμιο Enduro στην Καλαμπάκα, και για "γλυκό" διαθέτουμε πανελλήνιο ταχύτητας και παρουσίαση της KTM Rally Raid Team