Το τρίτο επεισόδιο της mini σειράς για τον Valentino Rossi
Από τον
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
16/6/2016
Όπως είχε εξαγγείλει το 2ο επεισόδιο, η mini σειρά μεταφέρεται στο ράντζο του Valentino στην Tavullia και περιγράφει την δράση στην ιδιωτική του πίστα. Ο Valentino εξηγεί ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικό μάθημα και ταυτόχρονα αρκετά ασφαλές, ώστε να μην ρισκάρει μία πτώση που μπορεί να είναι καταστροφική για την καριέρα του, ενώ μας δίνει πληροφορίες για την πορεία του σχεδιασμού της.
Σημείο επίσκεψης πολλών αναβατών στο MotoGP, και ταυτόχρονα των τυχερών που εγγράφονται στην ακαδημία οδήγησης, το ράντζο του Valentino είναι ένα ονειρεμένο μέρος για κάθε μοτοσυκλετιστή και το επεισόδιο αυτό μας ξεναγεί χαρίζοντας μερικές πολύ όμορφες εικόνες…
Fabio Quartararo – Τρίτη φορά στο χειρουργείο για το δεξί του χέρι
Η εγχείρηση στέφθηκε με επιτυχία - Ξεκούραση τώρα και επάνοδο το 2025
Από το
motomag
25/11/2024
Ο Fabio, υποβλήθηκε για τρίτη φορά σε εγχείρηση στο δεξί του χέρι μέσα σε τρία χρόνια, πάσχοντας από το σύνδρομο διαμερίσματος αντιβραχίου, με στόχο να λύσει οριστικά το πρόβλημα που αντιμετωπίζει.
Ο Γάλλος Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 αποφάσισε να μην περιμένει άλλο για να επιλύσει το πρόβλημα που τον ταλαιπωρεί στο δεξί του χέρι από το 2019, σχετικά με το σύνδρομο διαμερίσματος αντιβραχίου ή “arm pump” όπως είναι πιο γνωστό. Ο Quartararo προχώρησε στην πραγματοποίηση της επέμβασης αμέσως μετά από τις δοκιμές που εξελίχθηκαν στην Barcelona.
Ουσιαστικά, ο πόνος έρχεται στους μύες του αντιβραχίου που πρήζονται και δεν παίρνουν επαρκή ποσότητα οξυγόνου και το εγκλωβίζουν πάνω σε μια λεπτή μεμβράνη, γνωστή και ως περιτονία.
Οι δύο προηγούμενες χειρουργικές επεμβάσεις στο ίδιο σημείο δεν κατάφεραν να επιλύσουν οριστικά το πρόβλημα για τον Γάλλο, το οποίο επανεμφανίστηκε το 2024, επηρεάζοντας την απόδοσή του. Παρά τα εμπόδια, ο Quartararo έδειξε ενθαρρυντικά σημάδια κατά την τελευταία δοκιμασία της χρονιάς στη Βαρκελώνη.
Η αρχή για το 2025 έγινε με το test στην Barcelona, δίνοντας αισιόδοξα μηνύματα ότι θα επακολουθήσει ένα έτος ανασυγκρότησης και κάλυψης της διαφοράς που έχουν αφήσει Yamaha και Fabio, εκτός βάθρων. Η Yamaha, η οποία συνάπτει συνεργασία με την Pramac, πρέπει να επιλύσει και τεχνικά ζητήματα στο M1, για να βρεθούν αναβάτης και μοτοσυκλέτα, πάλι σε θέσεις κοντά στο βάθρο ή και πάνω σε αυτό.
Τώρα ο αναβάτης της Monster Energy Yamaha MotoGP θα κάτσει να ξεκουραστεί για μερικές ημέρες, μαζεύοντας δυνάμεις για την αγωνιστική σεζόν του 2025 και έπειτα θα επιστρέψει στις προπονήσεις, μέχρι τα επόμενα επίσημα δοκιμαστικά και τον πρώτο αγώναν στο Qatar.