Μετατροπή Suzuki GSX-R Κ7 σε GSX-R 1100 του 1989

Από την Café Rider Custom στο Ντουμπάι
Suzuki GSX-R K7 μετατροπή σε 1100
Από το

motomag

19/7/2023

Ο βελτιωτικός οίκος Café Rider Custom συνεργάστηκε με τη γερμανική εταιρεία αγωνιστικών φαίρινγκ Ricambi Weiss, για να χαρίσουν σε GSX-R 1000 K7 του 2007 εμφάνιση από GSX-R 1100 του 1989!

Η δεκαετία των 80s συνεχίζει να ασκεί μεγάλη γοητεία και στους φαν της μοτοσυκλέτας, ένας εκ των οποίων είναι και ο Nipun Benny, κάτοικος Ντουμπάι, γνωστός και ως “living in the eighties” στο instagram. O εν λόγω κύριος είχε στην κατοχή του ένα GSX-R 1000 K7, αλλά το σαράκι τον έτρωγε…

Κάπου εδώ εμφανίζεται η Café Rider Custom, η οποία πήρε το συγκεκριμένο GSX-R 1000 K7, το “έγδυσε” από τα πλαστικά του και το “έντυσε” με άλλα της Ricambi Weiss, κάνοντας το να μοιάζει με το GSX-R 1100 του 1989! Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, το πλαίσιο, οι αναρτήσεις, τα φρένα και ο πίνακας οργάνων έχουν μείνει ως είχαν. Τα πλαστικά ωστόσο, τα φωτιστικά σώματα και οι εξατμίσεις έχουν αποκτήσει το απαραίτητο ρετρό look.

Suzuki GSX-R K7 μετατροπή σε 1100

Οι τεχνικές δυσκολίες που παρουσιάστηκαν στην πορεία του εγχειρήματος έχουν να κάνουν κυρίως με την τοποθέτηση του φαίρινγκ, καθώς ο σχεδιασμός που είχε κάνει η Suzuki τότε ήταν για έναν αεροελαιόψυκτο τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 1.127 κυβικών απόδοσης 134 ίππων, ο οποίος χρησιμοποιούσε καρμπιρατέρ για την τροφοδοσία του, αντί για την τεχνολογία ψεκασμού του Κ7. Οι ίδιες δυσκολίες αφορούν και στην τοποθέτηση των διπλών στρογγυλών προβολέων.

Suzuki GSX-R K7 μετατροπή σε 1100

Για να γίνει όσο το δυνατόν πιο εύκολα η μετατροπή, όπως λέει ο Fahim Rehmann από την Café Rider Custom, τα πλαστικά αποτελούνται από τρία κομμάτια. Το μπροστινό μέρος και τα πλαϊνα που καλύπτουν τον κινητήρα είναι ένα ενιαίο κομμάτι GRP (Glass Reinforced Plastic). Από το ίδιο υλικό είναι η καρίνα και το πίσω μέρος που φιλοξενεί την σέλα του οδηγού χωρίς να προβλέπει θέση για τον συνεπιβάτη, ενώ όλα τα GRP εξαρτήματα έρχονται άβαφα από το εργοστάσιο. Το ρεζερβουάρ του Κ7 φαίνεται να έχει βαφτεί, χωρίς άλλες παρεμβάσεις.

Suzuki GSX-R K7 μετατροπή σε 1100

Ο Fahim δεν αποκαλύπτει τι άλλο έχει κάνει όσον αφορά στο τεχνικό κομμάτι, όπως το πώς έκανε τα φαίρινγκ να δέσουν πάνω στο πλαίσιο και να χωρέσει το ψυγείο της υγρόψυξης. Όπως λέει ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 185 ίππων παραμένει ως είχε, χωρίς μετατροπές. Μόνο οι δύο εξατμίσεις του Κ7, έχουν αλλαχτεί με αντίστοιχες της Yoshimura. Στα έξτρα ανήκουν επίσης τα φλας που είναι χωνευτά μέσα στο φαίρινγκ και δεν εξέχουν δεξιά και αριστερά, όπως στην περίπτωση του 1.100, ενώ μανιτάρια έχουν τοποθετηθεί εκεί για να προστατέψουν το ειδικά κατασκευασμένο φαίρινγκ.

Suzuki GSX-R K7 μετατροπή σε 1100

Ο Fahim κατάφερε αυτό που ήθελε και με το παραπάνω, δημιουργώντας μια μοναδική σύνδεση ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον, με τη γοητευτική εμφάνιση μιας από τις πιο όμορφες Superbike της ιστορίας και σύγχρονες λύσεις σε κινητήρα, πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα.

Ετικέτες

CFMOTO ADVENTURE RIDE - Διοργανώθηκε με επιτυχία την Κυριακή 23/3

Οργανωμένες βόλτες, χρήσιμα σεμινάρια και βόλτες σε χώμα και άσφαλτο - Έπεται συνέχεια
CFMOTO
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/3/2025

Την Κυριακή 23/3 διοργανώθηκε με επιτυχία το πρώτο CFMOTO ADVENTURE RIDE από την MUVUS με τη συμμετοχή 120+ αναβατών που αποχώρησαν με χαμόγελα, νέες εμπειρίες, και με την παρότρυνση στην εταιρεία να οργανώσει άμεσα το επόμενο. 

Η μέρα ξεκίνησε με πρωινό ραντεβού στο ARP Racing Academy με την συμμετοχή των GreekAdvRiders και συνεχίστηκε με τρία σεμινάρια. 

  • Σεμινάριο πρώτων βοηθειών προσαρμοσμένο στον μοτοσυκλετιστή από την Medical ‘n’ Tactical Solutions
  • Σεμινάριο σεταρίσματος μοτοσυκλέτας για τη βόλτα (ελαστικά, αναρτήσεις, κ.α.) από την SMOTO 
  • Σεμινάριο προετοιμασία μοτοσυκλέτας για Rally αγώνα από την Aurora Rally Equipment
Grreek Stunt Riders

Στη συνέχεια οι Greekstuntriders χρησιμοποιώντας το 800MT-X έκαναν μία επίδειξη των δυνατοτήτων τους αλλά και της μοτοσυκλέτας και πήραν το ζεστό χειροκρότημα του κόσμου. 

Η μέρα συνεχίστηκε με το κυρίως πιάτο που ήταν οι δύο ειδικά σχεδιασμένες διαδρομές. Μία χωμάτινη διαδρομή στα βουνά της Αττικής με αρχείο GPX που είχε δωθεί στους συμμετέχοντες και τους GreekAdvRiders να ξεκινάνε πρώτοι, και με ανθρώπους της CFMOTO ενδιάμεσα και σαν σκούπα. Αλλά και μία ασφάλτινη διαδρομή με πλοηγούς και ουραγούς της εταιρείας. 

CFMOTO

Η επιστροφή και για τις δύο βόλτες ήταν πίσω στο ARP Racing για το απαραίτητο κουτσομπολιό της διαδρομής αλλά και κλήρωση δώρων από την εταιρεία. H MUVUS θέλει να ευχαριστήσει όλους όσους βοήθησαν στην οργάνωση, τις εταιρείες που μοιράστηκαν τις γνώσεις τους αλλά και όλους τους αναβάτες για τη συμμετοχή τους. 

Ετικέτες