F-1 Red Bull RB8 (800 hp) vs MotoGP KTM RC16 (270 hp) vs Porsche 911 (1.400 hp) Drag Race - Video

Τελειωμό δεν έχουν οι κόντρες του Matt Watson, ξανά με Dani Pedrosa, και αυτή τη φορά και με Liam Lawson
Ο Dani Pedrosa με την RC16 ενάντια σε μονοθέσιο F1
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

27/9/2023

Είχατε διαβάσει στο MOTO για τον αγώνα drag τον οποίο διοργάνωσε το γνωστό κανάλι αυτοκινήτου στο Youtube CarWow σε συνεργασία με το κανάλι του Bike World, μεταξύ Rimac Nevera (1.914 hp), KTM RC16 (270 hp) και TTS Superbusa (380 hp), στον οποίο νικητής αναδείχθηκε ο Pedrosa. Τώρα το CarWow ξαναχτυπά, φέρνοντας για αντίπαλο του Pedrosa το μονοθέσιο της Red Bull RB8 του 2012 και μία βελτιωμένη Porsche 911 απόδοσης 1.400 ίππων.

Αυτή τη φορά το αντίπαλο δέος του KTM RC16 του Pedrosa είναι ένα μονοθέσιο της F1 και συγκεκριμένα η RB8 του 2012 της Red Bull με κινητήρα V8 2.4 λίτρων απόδοσης 800 ίππων και βάρος 700 κιλών με οδηγό τον Liam Lawson -εφεδρικός οδηγός της Red Bull στη Formula 1- και μία βελτιωμένη Porsche 911 απόδοσης 1.400 ίππων με οδηγό τον παρουσιαστή του CarWow Matt Watson.

Όπως αναμενόταν το βίντεο εκτός από θέαμα είχε και χιουμοριστικό χαρακτήρα. Στο ξεκίνημα του αγώνα η KTM RC16 του Dani Pedrosa παίρνει το προβάδισμα με το μονοθέσιο της F1 να ακολουθεί, από την άλλη ο Watson με την Porsche προσπαθεί με κάθε τρόπο να κάνει το γερμανικό sports car να πάει πιο γρήγορα. Την μάχη κερδίζει και πάλι ο “μικρός σαμουράι” Dani Pedrosa με τον Ισπανό να κάνει το δύο στα δύο, το μονοθέσιο της Red Bull με τον Liam Lawson τερμάτισε πίσω από το KTM RC16 με την Porsche 911 του Watson να μένει στην τρίτη θέση. Στο τέλος της κούρσας ο Pedrosa γιορτάζει τη νίκη του με σούζα με τον Watson να λέει χαμογελώντας πως ο Ισπανός κάνει επίδειξη.

Λίγο αργότερα βλέπουμε στο βίντεο και δεύτερη κόντρα μεταξύ του μονοθεσίου της Red Bull και της Porsche με την KTM RC16 του Pedrosa να λείπει καθώς θα κέρδιζε έτσι και αλλιώς όπως αναφέρει ο Watson. Αυτή τη φορά η μάχη μεταξύ των αυτοκινήτων είναι πιο αμφίρροπη με την RB8 του Lawson να κερδίσει την Porsche του Watson. Με τον Ισπανό αναβάτη να κερδίζει άλλον έναν αγώνα drag με το KTM RC16 δείχνοντας πως είναι ο απόλυτος κυρίαρχος θέλουμε να δούμε τα επόμενα τετρακίνητα οχήματα που θα φέρει το CarWow προσπαθώντας να κερδίσουν τον Pedrosa.

Ετικέτες

Morbidelli SC300 - Το 300άρι που νομίζει ότι είναι 125

Preview πριν από την πλήρη δοκιμή του GT σκούτερ
Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

28/3/2025

Με τις μαζεμένες του διαστάσεις το Morbidelli SC300 εύκολα ξεγελά τον παρατηρητή που θαρρεί ότι έχει δίπλα του ένα 125άρι σκούτερ. Μέχρι να ανοίξει το γκάζι και να τους αφήσει όλους πίσω.

Το Morbidelli SC300 δεν είναι απλά ένα ακόμη σκούτερ που έρχεται να προστεθεί στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία φωτιά των μοντέλων με μοτέρ στα 300-350 κ.εκ. 

Με τις προδιαγραφές, τις διαστάσεις και το 300άρι μοτέρ του το SC300 έρχεται να καλύψει ένα κενό στην αγορά που μέχρι τώρα δεν είχε ξεκάθαρη εκπροσώπηση απαντώντας στην εξής πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση: "Τι παίρνω αν θέλω μέγεθος και ευελιξία 125αριού mini GT σκούτερ, ανάλογα ευρύχωρη θέση οδήγησης, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και επιδόσεις 300 κ.εκ.;"

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Η ερώτηση μπορεί να ακούγεται λίγο εξειδικευμένη είναι ωστόσο απόλυτα λογική. Δεν είναι όλοι οι αναβάτες 1,90 μ., ούτε χρειάζονται στην πραγματικότητα τους εξαιρετικούς χώρους που προσφέρουν τα κανονικού μεγέθους GT μοντέλα, ενώ σίγουρα αυτοί που είναι πιο μικρόσωμοι μπορούν να ζήσουν χωρίς το μεγάλο βάρος που τα συνοδεύει. Δεν χρειάζονται επίσης την έξτρα προστασία από τον αέρα που προσφέρουν τα μεσαίου κυβισμού GT μοντέλα, αφού δεν έχουν σκοπό να γυρίσουν με αυτά όλη την Ελλάδα δικάβαλοι. Θέλουν όμως την άνετη GT θέση οδήγησης που έχουν τα σκούτερ της κατηγορίας, το επιπλέον γκάζι των 300άριων έναντι των μικρότερων κινητήρων, όπως επίσης και την έξτρα ευελιξία που προσφέρουν οι μικρότεροι τροχοί.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Το Morbidelli SC300 είναι λοιπόν μια φρέσκια πρόταση που κινείται εντός του πλαισίου που ορίσαμε έχοντας και άλλους άσους κάτω από τη σέλα του που μπορεί να χωρέσει ένα κράνος κλειστού τύπου και μερικά ακόμη πράγματα. Ο πλούσιος εξοπλισμός είναι ένας από αυτούς αφού στάνταρ περιλαμβάνονται TFT LCD οθόνη πέντε (5) ιντσών που συνδέεται με κινητό, φωτιζόμενοι διακόπτες, θερμαινόμενα γκριπ τριών επιπέδων, USB θύρα, keyless σύστημα ενεργοποίησης και εκκίνησης, traction control και ABS που απενεργοποιούνται μέσω της επιλογής "Off-Road", με επιλογή επίσης για λειτουργία του ABS μόνο στον εμπρός τροχό.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Από όλα τα στοιχεία του εξοπλισμού το μεγαλύτερο ίσως ατού του Morbidelli είναι οι αναρτήσεις της KYB με Piggy Back αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου τους σε επτά θέσεις. Η απόδοσή τους ξεφεύγει αρκετά και προς τα πάνω σε σχέση με τον μέσο όρο αφού καταφέρνουν να συνδυάζουν τον έλεγχο των τροχών με την άνεση που επιβάλλεται να προσφέρουν στους δρόμους της πόλης, ενώ βοηθούν και τα δυνατά φρένα να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Ατού είναι και ο υγρόψυκτος κινητήρας των 287 κ.εκ. με την ονομαστική απόδοση των 24,3 ίππων και 2,5 κιλών ροπής στις 8.000 και 7.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Ήσυχο και πολιτισμένο, με καλό τράβηγμα από στάση, το μοτέρ έχει καλή συνεργασία με το CVT κιβώτιο και στέλνει γρήγορα τα χιλιόμετρα στο ψηφιακό ταχύμετρο πάνω από τα 100 χλμ./ώρα ενώ κρατά αβίαστα ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Αν ο κυβισμός και η εμφάνισή σας θυμίζουν κάτι δεν είναι τυχαίο καθώς πρόκειται για το γνωστό μοτέρ της Piaggio που χρησιμοποιούσαν μέχρι πρόσφατα όλα τα 300άρια σκούτερ του ιταλικού ομίλου με τη Morbidelli να το παράγει έχοντας τη σχετική άδεια.

Το Morbidelli SC300 έχει φυσικά και πράγματα που θα μπορούσαν να έχουν γίνει καλύτερα, όπως και άλλα καλά που ενισχύουν τη θέση του ανάμεσα στα 300άρια του ανταγωνισμού. Όλα θα τα μάθετε στην πλήρη δοκιμή του μοντέλου που έχει τιμή εκκίνησης στην ελληνική αγορά τα 3.990 ευρώ, ενώ υπάρχει και έκδοσή του με κινητήρα 125 κ.εκ. Μείνετε συντονισμένοι.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025