Daytona Orama 125 - Αναβάθμιση με στάνταρ το traction control

Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το προσιτό ρετρό 125άρι των 15 ίππων
Daytona Orama 125 με traction control - τιμή στην Ελλάδα
Από το

motomag

21/1/2025

Η Γκοργκόλης Α.Ε. ανακοίνωσε ότι το αναβαθμισμένο ρετρό αισθητική Daytona Orama 125 είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά έχοντας στον στάνταρ εξοπλισμό του και traction control.

Το traction control είναι το highlight στην αναβάθμιση του Daytona Orama 125 με την έμπνευση για τη ρετρό αισθητική του να προέρχεται από τα σκούτερ της γειτονικής Ιταλας.

Το Orama 125 πληροί τις προδιαγραφές Euro 5+ και κινείται από έναν σύγχρονο υγρόψυκτο 4βάλβιδο κινητήρα 125 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 15 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,27 kgm ροπής με το βάρος, πλήρες υγρών, να φτάνει στα 138 κιλά και το ρεζερβουάρ να έχει μεγάλη για την κατηγορία χωρητικότητα που βρίσκεται στα 10 λίτρα. Σύμφωνα με τη Daytona η κατανάλωση του μοτέρ βρίσκεται στα 2,3 λίτρα/100 χλμ.

Daytona Orama 125 με traction control - τιμή στην Ελλάδα

Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το δικάναλο ABS, όπως και τα full LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, η μεγάλη LCD οθόνη πληροφοριών, η USB θύρα φόρτισης, ο γάντζος στην περιοχή της ποδιάς και η αλουμινένια σχάρα στο πίσω μέρος με τις ενσωματωμένες χειρολαβές που συμβάλλει καθημερινά στη χρηστικότητα, όπως και οι ανοιχτές θήκες στην περιοχή της ποδιάς αλλά και ο αξιόλογος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα που μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος.

Daytona Orama 125 με traction control - τιμή στην Ελλάδα

Την πέδηση αναλαμβάνουν δίσκοι 220 και 210 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα με διπίστονη εμπρός και μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ στις αναρτήσεις έχουμε συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 30 χλστ. και διπλά αμορτισέρ που φέρουν και ρύθμιση για την προφόρτιση των ελατηρίων τους. 

Οι τροχοί του Orama 125 είναι 12 ιντσών και τα ελαστικά 110/70 και 120/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα συνεισφέροντας στην ευελιξία και την ανάλαφρη αίσθηση στους επιτόπιους ελιγμούς και στην κίνηση στο αστικό περιβάλλον.

Το Daytona Orama 125 είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στην τιμή των 2.490 ευρώ.

Daytona Orama 125 με traction control - τιμή στην Ελλάδα

 

Daytona Orama 125 με traction control - τιμή στην Ελλάδα

 

Kawasaki ZX-4R TURBO TRICK STAR: Τριακοσαρίζει στο κοντέρ! -20 πραγματικά+[VIDEO]

Πρώτα βγαίνει η ψυχή μετά το χούι στα τετρακύλινδρα 400άρια!
Kawasaki ZX-4R TURBO TRICK STAR: Τριακοσαρίζει στο κοντέρ! -20 πραγματικά+[VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/4/2025

Η γνωστή TRICK STAR συνεχίζει τα πειράματα με το νέο τετρακύλινδρο τετρακοσάρι, με την Kawasaki να είναι η μόνη από τους 4 που έκανε κάτι τέτοιο στην εποχή μας, να βγάλει ξανά ένα πραγματικό, γνήσιο τετρακύλινδρο στα 400 κυβικά.

Ξύπνησε έτσι και τις παλιές κόντρες και να που δεκαετίες μετά πάλι κυνηγάμε την τελική σε βελτιωμένο Ninja ZX-4R, αυτή τη φορά με μία από τις μεγαλύτερες ταχύτητες που έχουν καταγραφεί για μοτοσυκλέτα 400 κυβικών!

Μετά από αρκετές προσπάθειες που κατέγραψαν σε VIDEO, έχοντας αλλάξει και γρανάζι πίσω και παρά την αστάθεια που δεν είναι καθόλου ευχάριστη σε αυτές τις ταχύτητες, κατάφεραν να δουν 295 χαω στο κοντέρ που μεταφράζεται σε 273 πραγματικά χιλιόμετρα, καθόλου άσχημα.

Η εταιρεία αυτή έχει κάνει ξανά κάτι αντίστοιχο με ένα Kawasaki Ninja ZX-25R, πετυχαίνοντας την τελική ταχύτητα των 249 km/h.

Ωστόσο, το να φτάσει το ZX-4R στην εξωφρενική για την κατηγορία τελική ταχύτητα των 270 χιλιομέτρων δεν ήταν καθόλου εύκολο για την εταιρεία. Κατά την διάρκεια της πρώτης τους δοκιμής με την μοτοσυκλέτα κατάφεραν να πετύχουν σχεδόν 250 χαω που και πάλι είναι ιδιαίτερα υψηλή.

Αξίζει να σημειωθεί πως κατά την διάρκεια της πρώτης δοκιμής ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας δεν άντεξε την πίεση του Turbo, όμως η Trick Star επισκεύασε τη μοτοσυκλέτα και επέστρεψε στην πίστα, ώστε να πετύχει την αξιοσημείωτη επίδοση.

Ο υπερσυμπιεστής κατασκευάστηκε από την ίδια τη Trick Star και μπορείτε να τον εντοπίσετε κρυμμένο ανάμεσα στο μεσαίο και το κάτω φαίρινγκ που είναι ειδικά σχεδιασμένα για να δημιουργούν χώρο για το τούρμπο. Έχουν βαφεί σε λευκό και πράσινο χρώμα, το οποίο είναι χαρακτηριστικό των μοτοσυκλετών της Trick Star.

Συνολικά επιχειρήθηκαν τρεις προσπάθειες, με την ταχύτερη από αυτές να είναι και η τελευταία. Για την ιστορία, στη πρώτη προσπάθεια η μοτοσυκλέτα έδειξε στο κοντέρ 292 χαω, στη δεύτερη τα 293 χαω και στη τρίτη επιτεύχθηκε το ρεκόρ των 295 χαω.

Να θυμίσουμε επίσης πως εμείς στην Ελλάδα έχουμε δοκιμάσει το νέο supersport τετρακοσάρι σε πίστα, εδώ:

http://motomag.gr/sites/default/files/images/issues/front/2024/10/%CE%9C%CE%9F%CE%A4%CE%9F_COVER_660.jpg

 

Ετικέτες