Τα κακά οικονομικά αποτελέσματα της μητρικής εταιρείας της Bell Helmets, Vista Outdoor, οδήγησαν σε απολύσεις στη γνωστή αμερικάνικη εταιρεία κρανών μοτοσυκλέτας, αλλά και σε μεταφορά του αρχηγείου της από τις κτηριακές εγκαταστάσεις της Scotts Valley στο Irvine -επίσης στην Καλιφόρνια.
Σύμφωνα με την Vista Outdoor, οι απολύσεις και η μετεγκατάσταση των εργαζομένων της Bell Helmets είναι τμήμα αναδιάρθρωσης 50 εκατομμυρίων δολαρίων, που περιλαμβάνει κλείσιμο γραφείων, μείωση εξόδων, βελτιώσεις EBIT και μειώσεις προσωπικού.
Οι προαναφερθείσες αλλαγές, αναφέρει η εταιρεία, αποτελούν απάντηση στα αυξημένα επίπεδα αποθεμάτων λιανικής πώλησης, στα αυξανόμενα επιτόκια και τον πληθωρισμό, τα οποία έχουν πιέσει τις ανώτερες και κατώτερες γραμμές της Vista Outdoors και έχουν επηρεάσει τις προοπτικές της για το οικονομικό έτος 2024. Στόχος να γίνει η εταιρεία πιο ανταγωνιστική στο τρέχων δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και να προετοιμαστεί για τον διαχωρισμό των τμημάτων Outdoor Products και Sporting Products σε δύο ανεξάρτητες, εισηγμένες στο χρηματιστήριο εταιρείες, διαχωρισμός ο οποίος αναμένεται να πραγματοποιηθεί το ημερολογιακό έτος 2023.
"Εντός του τμήματος Outdoor Products της εταιρείας, η εταιρεία επιταχύνει τη συγχώνευση των επιχειρήσεων Bell, Blackburn, Copilot, Fox, Giro, Krash και Raskullz μέσω της ενοποίησης της ηγεσίας και των εγκαταστάσεων. Στο πλαίσιο αυτών των μέτρων, τα σημερινά κεντρικά γραφεία της Bell/Giro στο Scotts Valley της Καλιφόρνια θα κλείσουν από την 1η Σεπτεμβρίου 2023, με τους επηρεαζόμενους εργαζόμενους να μεταφέρονται σε ένα ανανεωμένο Κέντρο Καινοτομίας στα σημερινά κεντρικά γραφεία της Fox στο Irvine της Καλιφόρνια".
Η τελευταία είδηση ακολουθεί την κακή οικονομική έκθεση του τρίτου τριμήνου του οικονομικού έτους 23 της Vista Outdoor και την αποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου της Vista Outdoor Chris Metz, ο οποίος κλήθηκε να παραιτηθεί από το διοικητικό συμβούλιο της Vista Outdoor.
Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του FY23, το οποίο έληξε στις 25 Δεκεμβρίου 2022, οι πωλήσεις της Vista Outdoor μειώθηκαν κατά 40 εκατομμύρια δολάρια, το μικτό κέρδος μειώθηκε κατά 15%, το περιθώριο μικτού κέρδους μειώθηκε σημαντικά, τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 16%, τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) μειώθηκαν κατά 39% και τα πλήρως αποδυναμωμένα κέρδη ανά μετοχή (EPS) μειώθηκαν κατά 44%.