Aprilia Tuareg 660 - Στο Transanatolia Rally 2023 με τους Jacopo Cerutti και Francesco Montanari

Στα πλαίσια του project “Back to Africa” και την επερχόμενη συμμετοχή στο Africa Eco Race 2024
Aprilia Tuareg 660 Transanatolia 2023
Από το

motomag

31/8/2023

Πιστή στο project της “Back to Africa”, η Aprilia, μετά την συμμετοχή της στο Italian Motorally Championship 2023, όπου έχει ήδη κερδίσει τέσσερις από τους έξι αγώνες στην κατηγορία της στους πρώτους δύο γύρους, θα συμμετάσχει και στο Transanatolia Rally του 2023.

Η Aprilia, ακολουθώντας το παράδειγμα και άλλων κατασκευαστών, με χαρακτηριστικό αυτό της Yamaha με το Tenere 700 και τους Alessandro Botturi και Pol Tarres, συνεχίζει να εξελίσσει το Tuareg 660 μέσα από τους αγώνες. Μέχρι στιγμής η συνεργασία της Aprilia Racing με την GCorse των αδελφών Guareschi φαίνεται να αποδίδει καρπούς, καθώς στο ιταλικό πρωτάθλημα Motorally 2023, οι αναβάτες Jacopo Cerutti και Francesco Montanari που έχουν αναλάβει την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, βρίσκονται επικεφαλής στη βαθμολογία της κατηγορίας G-1000, κατηγορίας όπου επιτρέπονται δικύλινδρα και πολυκύλινδρα on-off από 600 κυβικά και πάνω -εκεί που συμμετέχει και ο Botturi.

Στα πλαίσια της εξέλιξης του Tuareg, η ιταλική εταιρεία ανακοινώνει πως “βγάζει” τη μοτοσυκλέτα εκτός ιταλικών συνόρων, συμμετέχοντας σε απαιτητικότερα ράλι όπως το Transanatolia Rally 2023. Πρόκειται για το ράλι των 2.350 χιλιομέτρων, το οποίο θα έχει διάρκεια μίας εβδομάδας από τις 2/9 μέχρι και τις 9/9, εκεί όπου θα βρίσκεται και το ΜΟΤΟ για να σας μεταφέρει την αγωνιστική ατμόσφαιρα του απαιτητικού αυτού αγώνα.

Aprilia Tuareg 660 - Transanatolia 2023

Εκεί, οι Jacopo Cerutti και Francesco Montanari θα ριχτούν στην μάχη της κατηγορίας Β3, απέναντι στα υπόλοιπα μεγάλα δικύλινδρα και πολυκύλινδρα Οnff -όπως τα Tenere των Botturi και Tarres. Τα δύο Tuareg 660 είναι εξοπλισμένα με αναρτήσεις της Ohlins by Adreani, ολόσωμη εξάτμιση τιτανίου της SC Project, ειδικά κατασκευασμένο φίλτρο αέρα Sprint Filter και ελαστικά της Metzeler.

Η εμπειρία αυτή, θα αποτελέσει μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να διαπιστώσει το Noale την μέχρι τώρα εξέλιξη του Tuareg, απέναντι στο Tenere της Yamaha.

Massimo Rivola - Aprilia Racing CEO: “Προτεραιότητα της συμμετοχής της Aprilia Racing στο Transanatolia Rally δεν είναι το αποτέλεσμα. Πηγαίνουμε στην Τουρκία για να συλλέξουμε όσο το δυνατόν περισσότερη εμπειρία, σε ένα περιβάλλον εντελώς νέο για εμάς, το οποίο αντιπροσωπεύει ένα εξαιρετικό πεδίο δοκιμών στον δρόμο για τον τελικό στόχο -την επιστροφή μας στα αφρικανικά Rally Raid. Το να καταφέρουμε να τερματίσουμε τον αγώνα είναι θεμελιώδους σημασίας για να συγκεντρώσουμε πολύτιμα δεδομένα για το μέλλον, ώστε να προετοιμαστούμε για ακόμη πιο δύσκολες διοργανώσεις. Σε κάθε περίπτωση, η πορεία μας μέχρι τώρα μας γεμίζει αισιοδοξία για το μέλλον. Το Tuareg έχει δείξει ότι είναι ικανό για εξαιρετικά αποτελέσματα ήδη από την αρχή του project, και όλα αυτά επιτεύχθηκαν χάρη στο μοντέλο παραγωγής, το οποίο αποτελεί μία εξαιρετική βάση, αλλά και χάρη στις προσπάθειες όλων όσων απαρτίζουν την ομάδα, από τα αδέλφια Guareschi μέχρι τους αναβάτες μας.”

Vittoriano Guareschi - Project Leader: “Η εξέλιξη του Tuareg είναι διαρκής και αυτή τη φορά θα γίνει σε υψηλό επίπεδο εξοπλισμού. Το Transanatolia Rally είναι ένας πολύ σημαντικός σταθμός, για διάφορους λόγους. Θα αναμετρηθούμε με τους αντιπάλους μας για να δούμε πόσο ανταγωνιστικοί είμαστε, ενώ είναι επίσης πολύ σημαντικό ότι θα καλύψουμε τόσα πολλά χιλιόμετρα και θα συγκεντρώσουμε τόσα δεδομένα, προκειμένου να δούμε ποια σημεία χρειάζονται περαιτέρω βελτίωση. Και οι δύο αναβάτες, Jacopo και Francesco, θα έχουν διαθέσιμη την τελευταία έκδοση της μοτοσυκλέτας, η οποία έχει δεχθεί πολλές αναβαθμίσεις σε πλαίσιο και κινητήρα. Από την στιγμή που μιλάμε για αγώνα, η αναμέτρηση με τους αντιπάλους μας είναι σίγουρα σημαντική, αλλά προτεραιότητά μας παραμένει η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας στο συντομότερο δυνατό χρονικό περιθώριο.”

Aprilia Tuareg 660 - Transanatolia 2023

Jacopo Cerutti: “Το Transanatolia Rally θα αποτελέσει σημαντικό πεδίο εξέλιξης, καθώς θα αντιμετωπίσουμε συνθήκες που είναι πιο κοντά στους αγώνες στην Αφρική από κάποιες απόψεις, σε σχέση με αυτά που έχουμε συνηθίσει στο ιταλικό Motorally. Θα υπάρχουν πολλοί δυνατοί αντίπαλοι στην σχάρα εκκίνησης, οπότε θα έχουμε επίσης την ευκαιρία να συγκριθούμε με αυτούς προκειμένου να αξιολογήσουμε το δικό μας επίπεδο ανταγωνισμού. Στόχος είναι να δώσουμε μία ικανή μάχη με τα υπόλοιπα δικύλινδρα και - γιατί όχι- να προσπαθήσουμε ακόμα και να ηγηθούμε σε κάποια κομμάτια, αν και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το project μας είναι ακόμα αρκετά νέο. Οι δοκιμές που έχουμε κάνει μέχρι τώρα με την μοτοσυκλέτα έχουν πάει καλά, αλλά η συμμετοχή μας στην Τουρκία θα μας επιτρέψει να διεξάγουμε αποτελεσματικότερες δοκιμές για να βελτιωθούμε περισσότερο.”

Francesco Montanari: “Το Transanatolia θα είναι το πρώτο μου διεθνές Rally και πηγαίνω εκεί γνωρίζοντας καλά ότι θα είναι μία σπουδαία εμπειρία για εμένα. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσω τον ρυθμό ενός αγώνα με μεγαλύτερα σκέλη από αυτά που έχω συνηθίσει. Τους τελευταίους μήνες προσπάθησα να προετοιμαστώ σωματικά όσο καλύτερα μπορούσα και είμαι σίγουρος ότι θα με βοηθήσει το γεγονός πως έχω δίπλα μου έναν έμπειρο ομόσταυλο όπως ο Jacopo. Είμαι ενθουσιασμένος. Στις δοκιμές, είχα εξαιρετική αίσθηση από τη μοτοσυκλέτα. Βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο για την Αφρική και ανυπομονώ να συνεχίσουμε το έργο μας στην Τουρκία.”

Ετικέτες

Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!

Απίστευτα γρήγορος δεν τον έπιασε κανείς σε όλα τα σκέλη
Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/11/2024

Ένας δυνατός αγώνας με πολύ υψηλό επίπεδο δυσκολίας, κυρίως για εκείνους που συμμετείχαν στην αγωνιστική κατηγορία με το παραδοσιακό Roadbook και έπρεπε να κάνουν πλοήγηση, ολοκληρώθηκε το Σαββατοκύριακο από την διοργάνωση του Hellas Rally Raid που έφερε φέτος και μία ενδιάμεση στάση, πέρα από το ετήσιο ραντεβού, για ένα από τα καλύτερα Rally της Ευρώπης.

Πρώτος γενικής κατάταξης αλλά και πρώτος στην αγωνιστική κατηγορία της Roadbook Solo, ολοκλήρωσε τον 24ωρο αγώνα αντοχής με μεγάλη διαφορά, ο Γιάννης Σεβαστόπουλος που έκανε έναν μοναχικό Rally καθώς δεν τον πλησίασε κανείς, σε οποιοδήποτε σκέλος.

Το δυσκολότερο σημείο για τον Γιάννη που οι αναγνώστες έχετε γνωρίσει μέσα από την συμμετοχή του σε αρκετά «MEGA TEST ON-OFF», ήταν στην ομίχλη ψηλά στο χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων εκεί που έκανε και το μοναδικό λάθος, στην κατά τα άλλα εξαιρετική πλοήγησή του με το άρτιο και λεπτομερέστατο Roadbook. Ο Σεβαστόπουλος έχει πάρει συμμετοχή στο φετινό Hellas Rally Raid με την υποστήριξη της Yamaha έχοντας μία πολύ καλή επίδοση και είναι βετεράνος στους αγώνες Enduro καθώς και σε διεθνείς οργανώσεις.

Αμέσως μετά την πυκνή ομίχλη και την άνοδο σε υψόμετρο των πρώτων, το δεύτερο και δυσκολότερο σκέλος του αγώνα διακόπηκε, και η διαδρομή ψαλιδίστηκε περίπου κατά 50% σε μία σωστή απόφαση της διοργάνωσης καθώς μία χούφτα μόνο αναβατών πίσω από τον Σεβαστόπουλο είχαν καταφέρει να περάσουν από ένα δύσκολο σημείο στα Τρίκαλα.

Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!
ο πρώτος της GPS Solo, Φίλιππος Ντάτσικας, είχε ρυθμό να τερματίσει ψηλά στην αγωνιστική κατηγορία

Μία κατηφόρα με άργιλο, ένα σημείο που όποιος σταματούσε και προσπαθούσε να περάσει σιγά τσουλούσε σε μία τεράστια τσουλήθρα, ήταν το σημείο που ουσιαστικά μπλόκαρε το σύνολο του αγώνα. Ο Σεβαστόπουλος που άνοιγε ταυτόχρονα την διαδρομή πέρασε από εκεί σχετικά γρήγορα ως γνήσιος Endurάς και αν το ξανά έκανε, θα φρόντιζε να πατήσει εκτός του χωματόδρομου. Για τους υπόλοιπους που ενδεχομένως να συνάντησαν πεσμένους αναβάτες στο κατηφορικό αυτό σημείο τα πράγματα θα ήταν δυσκολότερα από πλευράς κούρασης. Ακολουθούσε μία ήπια, όπως την περιγράφει ο Σεβαστόπουλος ανηφόρα ενώ αρκετά αργότερα ξεκινούσε η ταλαιπωρία σε μεγάλο υψόμετρο που εξαιτίας του καιρού, της χαμηλής θερμοκρασίας και της πυκνής ομίχλης δυσκόλευε τα πράγματα ακόμη περισσότερο.

ο πρώτος της GPS Solo, Φίλιππος Ντάτσικας
Το να πέσεις είναι το μόλις το πρώτο κομμάτι της δυσκολίας που σου έτυχε, μετά πρέπει και να σηκώσεις την μεγάλη On-Off

Έτσι και αλλιώς όμως, η απόφαση για την διακοπή του σκέλους και την επιστροφή από άσφαλτο είχε ήδη βγει με βάση το σύνολο των αναβατών που είχε κολλήσει στην κατηφόρα με τον άργιλο.

Δεν συμμετείχαν όλοι στην αγωνιστική κατηγορία, περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες είχαν GPS αντί για Roadbook και απλά ακολουθούσαν την διαδρομή των αγωνιζομένων, με μικρές μάλιστα παραλλαγές.

Και στην πρώτη, αγωνιστική κατηγορία αλλά και στην δεύτερη, υπήρχε η πρόβλεψη να συμμετάσχει κανείς σαν ομάδα και αντί να οδηγήσει όλο τον αγώνα μόνος του, να μοιραστεί με κάποιον άλλο την κόπωση, βολτάροντας στα βουνά του αγώνα για να έχουν έτσι μία εμπειρία από την συμμετοχή.

Εδώ ιδιαίτερη μνεία αξίζει στην ομάδα της Πολυτίμης Κυριακοπούλου και Ειρήνης Κανάκη καθώς ήταν οι μόνες που πήραν μέρος στο αγωνιστικό κομμάτι των ομάδων αλλά ολοκλήρωσαν την διαδρομή με χρόνο δεκάδας, καβάλα σε μία Sherco SEF-R.

ο πρώτος της GPS Solo, Φίλιππος Ντάτσικας
Οδήγησαν με πολύ ανταγωνιστικό χρόνο στην Roadbook Team!

Αντίστοιχα ιδιαίτερη μνεία αξίζει ο πρώτος της GPS Solo, Φίλιππος Ντάτσικας γιατί πήγαινε σε ρυθμό που θα τον έφερνε πολύ ψηλά στην κατηγορία των αγωνιζομένων, αν είχε αποφασίσει να συμμετέχει στην δική τους κατηγορία. Ήταν ανάμεσα στους λίγους που πέρασαν την δύσκολη κατηφόρα και το πέτυχε με μεγάλη μοτοσυκλέτα, ένα KTM 990 Adventure, ακολουθούμενος στην κατάταξη από τον Καλογύρου με Husqvarna 701 Enduro και τον Beis Michail με KTM EXC 690.

Μετά την διακοπή του δεύτερου σκέλους, ο Σεβαστόπουλος έφτασε αργά το βράδυ πίσω στην εκκίνηση έχοντας κερδίσει λίγες ώρες ανάπαυσης. Αν το σκέλος συνέχιζε θα είχε μόλις μία ώρα ανάπαυσης και συντήρησης, ωστόσο κέρδισε λίγο χρόνο περισσότερο.

Ο Βασίλης Μπούδρος που έτρεξε με το BMW F900GS που έχουμε ήδη παρουσιάσει, πέρασε και αυτός το δύσκολο σημείο και εκεί στην πυκνή ομίχλη έκανε και εκείνος ένα λάθος προσανατολισμού κόβοντας την ήδη κομμένη διαδρομή, εισπράττοντας ποινή από την διοργάνωση που παρακολουθούσε την θέση όλων των αναβατών, όχι μόνο για την κατάταξη του αγώνα αλλά και για ασφάλεια. Έχοντας διάσπαρτα ασθενοφόρα και οχήματα υποστήριξης, ήταν έτοιμοι να επέμβουν μόλις έβλεπαν πως κάποιος αναβάτης είχε πρόβλημα όπως χρειάστηκε στην επίμαχη κατηφόρα με ορισμένες μάλιστα μοτοσυκλέτες να επαναπατρίζονται τα ξημερώματα της επόμενης ημέρας.

Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!
Τρίτος γενικής και κατηγορίας οδηγώντας γρήγορα και ως ένας από τους λίγους που πέρασαν όλες τις δυσκολίες, ο Βασίλης Μπούδρος 

Ακόμη και αν δεν έκανε εκείνο το λάθος πλοήγησης ο Βασίλης Μπούδρος, δύσκολα θα μπορούσε να πάρει την δεύτερη θέση του βάθρου από τον Βασίλη Στογιάννο που με Honda CRF250RX δεν είχε το γκάζι του Σεβαστόπουλου στην ευθεία αλλά με αλάνθαστη και αυτός οδήγηση κάλυψε την διαφορά τελικής και έκανε έναν εξαιρετικό χρόνο! Έβγαλε έτσι τον δύσκολο αγώνα με την μόνη μονοκύλινδρη της πρώτης πεντάδας και του αξίζουν συγχαρητήρια!

Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!
Ο Βασίλης Μπούδρος προχώρησε την εξέλιξη της Rally έκδοσης του F900GS της BMW Motorrad Hellas, στην δεύτερη αγωνιστική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας

Άξια αναφοράς η μοναδική γυναίκα της κατηγορίας και η τρίτη κατά σειρά μετά την ομάδα της Κυριακοπούλου / Κανάκη, η Ρίζου Πανδώρα που έτρεξε με Voge 300 Rally σε αυτόν τον δύσκολο αγώνα!

Το ξημέρωμα της Κυριακής βρήκε τον Σεβαστόπουλο να έχει την πολυτέλεια χρόνου να απολαύσει ένα μαγικό ηλιοβασίλεμα, ίσως το ωραιότερο που έχει δει όπως δήλωσε στο MOTO, αλλά επειδή τον γνωρίζουμε το κατατάσσουμε ως ένα από τα πιο όμορφα, με την γλύκα της σίγουρης νίκης να συμπληρώνει την υπόλοιπη βαθμολογία του ηλιοβασιλέματος.

Μία όμορφη διαδρομή είχε επιφυλάξει το Hellas Rally μετά από τις δυσκολίες του δεύτερου σκέλους, που έκλεισε με έναν εξίσου γρήγορο σε ρυθμό επίλογο. Εδώ όπου ο Σεβαστόπουλος κέρδισε άλλη μία ολιγόλεπτη ποινή.

 

Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!

Τα mousse που είχε βάλει στους τροχούς είχαν ήδη εγκαταλείψει στην διακοπή του δεύτερου σκέλους κατά την επιστροφή από άσφαλτο όπου έπιασαν λίγα χιλιόμετρα παραπάνω και κυρίως με διάρκεια χρόνου, κάτι που δεν συμβαίνει μέσα στον αγώνα που υπάρχουν αυξομειώσεις στην ταχύτητα και το γκάζι δεν μένει σταθερό για πολύ ώρα. Εδώ κρύβεται και μία απάντηση για όσους κατά καιρούς μας έχουν ρωτήσει γιατί δεν τα χρησιμοποιούμε στο MEGA TEST, γιατί όχι δεύτερη αλλά ούτε την πρώτη ημέρα δεν θα έβγαζαν έχοντας άλλες δέκα μπροστά τους. Για το τέλος άλλαξε το πίσω ο Σεβαστόπουλος, μέσα στο Parc Fermé και στον χρόνο που προβλεπόταν, χρωστώντας τώρα χάρη σε όποιον τον βοήθησε να κερδίσει λίγα λεπτά ανάπαυσης πριν συνεχίσει για τον τερματισμό.

Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!

Στην κατηγορία Veterans πρώτος ήταν ο Forster Gerhard, στην GPS Solo ο Γιώργος Χριστοδουλόπουλος, στην GPS Team οι Μπατζιογιάννης / Παπαδόπουλος και συναντάμε στην κατηγορία Tenere Challenge ένα ιστορικό για την Yamaha στην Ελλάδα όνομα, τον τέως CEO της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ κο Σωτήρη Χατζίκο. Για πολλά χρόνια η κεφαλή της Yamaha στην Ελλάδα, ο κος Χατζίκος ήταν ο μοναδικός σε αυτή τη θέση με τόσο ενεργή δράση στην μοτοσυκλέτα, εντός και εκτός πίστας, όπως και εκτός δρόμου.

Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!
ο κος Σωτήρης Χατζίκος, πρώην CEO της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ παραμένει στην ενεργό δράση πάντα με Yamaha

Από την πρώτη στιγμή που η Yamaha έβγαλε την νέα Tenere 700 επένδυσε επάνω της και στήριξε το μοντέλο στα πρώτα του εμπορικά βήματα, προβλέποντας την εμπορική του επιτυχία. Τώρα από την πλευρά του αγωνιζόμενου, ο κος Χατζίκος έκανε έναν ανταγωνιστικό χρόνο και κατάφερε να πάρει το έπαθλο της κατηγορίας ολοκληρώνοντας τον πιο απαιτητικό αγώνα της χρονιάς!

Ακολουθούν τα αποτελέσματα και οι φωτογραφίες του Hellas Rally:

Ετικέτες