Γιάννης Περιστεράς - Στην 4η θέση στον 1ο αγώνα των WSSP300 στην Τσεχία!

Στη βροχή, σε έναν αγώνα γεμάτο συγκρούσεις και πτώσεις, ο Έλληνας αναβάτης στάθηκε όρθιος για μια μεγάλη επίδοση
John Peristeras
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

31/7/2023

Ο Γιάννης Περιστεράς βρέθηκε μόλις μία θέση εκτός βάθρου στον 1ο αγώνα του γύρου της Τσεχίας στο Πρωτάθλημα WSSP300, σε έναν αγώνα για γερά νεύρα, καθώς η βροχή έφερε πολλές πτώσεις και συγκρούσεις, αλλά και δύσκολες αποφάσεις για αλλαγή ή μη ελαστικών, ενώσω οι συνθήκες βελτιωνόταν.

Ο Έλληνας αναβάτης κατάφερε να μην εμπλακεί στις καραμπόλες των υπολοίπων, να κάνει σταθερό αγώνα, και να πάρει τη σωστή στρατηγικά απόφαση να μην αλλάξει ελαστικά στο τέλος, καταφέρνοντας έτσι να γράψει ιστορία για τον ελληνικό μοτό-αθλητισμό, τερματίζοντας στην 4η θέση, και παίρνοντας τους πρώτους του 13 βαθμούς στο Πρωτάθλημα! Στον δεύτερο αγώνα δεν κατάφερε να επαναλάβει τη μεγάλη αυτή επιτυχία, καθώς τερμάτισε 18ος, παρόλα αυτά τερμάτισε σε καλύτερη θέση από τον ομόσταυλό του Bergamini, που βρέθηκε 21ος.

Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στον νεαρό Έλληνα αναβάτη, και ευχές για επανάληψη της εξαιρετικής αυτής επίδοσης στον 1ο αγώνα του Most και στους επόμενους γύρους της σεζόν.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ομάδας του Γιάννη Περιστερά:

peristeras

"Ο 18χρονος Γιάννης Περιστεράς έγραψε την πρώτη του λαμπερή σελίδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSBK στην κατηγορία WorldSSP300, καθώς έγινε ο πρώτος Έλληνας που παίρνει μια τόσο υψηλή θέση στο μηχανοκίνητο αθλητισμό σε δύο τροχούς και μπαίνει στα βιβλία των στατιστικών του Παγκοσμίου, με 13 βαθμούς, τους περισσότερους από κάθε άλλο συμπατριώτη μας στο παρελθόν.

Η Ιταλική ομάδα ProGP Racing του έδωσε μια καλά προετοιμασμένη Yamaha R3 και ο Γιάννης Περιστεράς ξεκίνησε τον Αγώνα πιο συγκεντρωμένος παρά ποτέ, στον δεύτερό του χρόνο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Παρά το ότι εκκινούσε 29ος, κατάφερε στο τέλος του 1ου γύρου να ανέβει στην 18η θέση και να ηγείται του δεύτερου γκρουπ, με τους πρώτους να έχουν κάνει μια μικρή διαφορά. Στον 5ο από τους 14 γύρους του Αγώνα, η βροχή άρχισε να δυναμώνει και ο Περιστεράς με σταθερή οδήγηση ανέβηκε στην 12η θέση. Στον επόμενο γύρο κέρδισε ακόμη μερικές θέσεις και ήταν 9ος έχοντας φτάσει το πρώτο γκρουπ. Σε εκείνο το σημείο αρκετοί οδηγοί αποφάσισαν να μπουν στα πιτς για αλλαγή σε βρόχινα ελαστικά, καθώς η βροχή είχε δυναμώσει κι άλλο. Η απόφαση της τελευταίας στιγμής να μην μπει για βρόχινα και να ακολουθήσει τους τρεις οδηγούς που έμειναν στην πίστα με τα σλικ, αποδείχτηκε σοφή, καθώς στον 7ο γύρο ήταν 4ος και από κει και πέρα κράτησε μέχρι το τέλος αυτή τη θέση, χωρίς να ρισκάρει, κρατώντας το φοβερό αυτό αποτέλεσμα που τον έφερε στους βαθμούς, κάτι που ήταν το ζητούμενο από το ξεκίνημα της χρονιάς.

Omar Menghi, Ιδιοκτήτης ομάδας ProGP Racing: "Μετά από δύσκολες Κατατακτήριες το πρωί, ο Τζον έκανε έναν καταπληκτικό Αγώνα. Η στρατηγική του να συνεχίσει με τα σλικ λάστιχα στη βρεγμένη πίστα απέδωσε. Χθες του είπα ότι πρέπει να έχει περισσότερη αυτοπεποίθηση, γιατί είναι κοντά στους πρώτους και μπορεί να μπαίνει σταθερά στους βαθμούς. Σήμερα έδωσε μεγάλη χαρά σε όλη την ομάδα και σε μένα προσωπικά, καθώς κατάφερε παρά τις δύσκολες συνθήκες να κρατήσει την 4η θέση και να δώσει πολύτιμους βαθμούς και στην ομάδα. Πιστεύω στον Τζον και νομίζω ότι μέχρι το τέλος του Πρωταθλήματος θα δούμε κι άλλους ανάλογα καλούς τερματισμούς και γιατί όχι και το πρώτο βάθρο”.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ - 4ος, 13 βαθμοί

John Peristeras
“Λίγο πριν την εκκίνηση άρχισε να ψιχαλίζει και ήμουν προσεκτικός στην εκκίνηση, αλλά κατάφερα να αποφύγω κάποιους που έπεσαν και μαζί να κερδίσω πολλές θέσεις. Λίγους γύρους αργότερα η βροχή δυνάμωσε και με προσεκτική οδήγηση ανέβηκα στην 9η θέση. Εκείνη τη στιγμή αποφάσισα αρχικά να μπω και γω στα πιτς για αλλαγή ελαστικών, αφού είχε ακόμη 8 γύρους μέχρι το τέλος. Τελευταία στιγμή είδα τρεις οδηγούς να συνεχίζουν, έκανα τους υπολογισμούς και αποφάσισα να συνεχίσω, καθώς και στο παρελθόν μπορούσα να κρατήσω καλό ρυθμό σε τέτοιες δύσκολες συνθήκες. Στους τελευταίους γύρους πλησίαζα λίγο τον τρίτο, αλλά στον τελευταίο γύρο έκοψα, καθώς δεν ήθελα να ρισκάρω την πρώτη μου φορά στους βαθμούς. Είμαι πολύ χαρούμενος και νιώθω ότι έχω το ρυθμό να πάω και άυριο καλά στον δεύτερο Αγώνα του τριημέρου. Ευχαριστώ την ομάδα, τον μηχανικό μου Marco Canuti, τον πατέρα μου και όλους όσους με στηρίζουν στην Ελλάδα”.

Την προσπάθεια υποστηρίζουν οι: Yamaha ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, Kenon caffe Le Greche, MouratisGP, SHOEI, IXS, SIDI, TZORTZOPOULOS MOTO & FASHION, Pirelli – INTRAMOTO, KARASSULIS International Transport, House Of Wheels, SIXT, Αθλητική Μοτοσυκλετιστικη Ομοσπονδία Ελλάδος Α.ΜΟΤ.Ο.Ε, Georgopoulos Racing, Extreme Track Days, Rider Repair Graphics, Extra Products Tassoulis, Papastavrou Shops, RISE, AM Παπαγεωργίου, MGP.gr, Peristeras Tyres.

Ετικέτες

Niccolo Canepa - Νέος Αθλητικός Διευθυντής Road Racing της Yamaha Motor Europe

Ο Ιταλός πρώην αγωνιζόμενος παραμένει στην ιαπωνική εταιρεία σε διαφορετικό ρόλο
Canepa, Racing Director for Road Racing, Yamaha
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

1/11/2024

Η Yamaha Motor Europe N.V. (YME) ανακοίνωσε πως ο Niccolò Canepa θα αναλάβει το ρόλο του Αθλητικού Διευθυντή Αγώνων Δρόμου (Road Racing Sporting Manager), για το αγωνιστικό τμήμα της Yamaha Motor Europe, απόφαση που έχει άμεση ισχύ. Ο Canepa θα αναλάβει την ευθύνη για τις αθλητικές δραστηριότητες του WorldSBK παίρνοντας τη σκυτάλη από τον Andrea Dosoli, ο οποίος διορίζεται Διευθυντής Τμήματος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της Yamaha Motor Europe.

Ο Canepa κατέχει σήμερα το ρόλο του Προπονητή Αναβατών αλλά και του Αναβάτη Εξέλιξης για το πρόγραμμα WorldSBK της Yamaha Motor Europe, θέσεις που κατείχε παράλληλα με την εμπλοκή του στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (Endurance) ως αγωνιζόμενος της Yamaha, αρχικά με την GMT94 Yamaha και στη συνέχεια με τη Yamaha Austria Racing Team. 

Έχοντας αγωνιστεί στα MotoGP, WorldSBK, Moto2, WorldSSP και MotoE, και έχοντας γίνει ο πιο επιτυχημένος Ιταλός αναβάτης του EWC στην ιστορία, ο Canepa μπορεί να υπερηφανεύεται για μια λαμπρή καριέρα στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα μοτοσυκλετών, καριέρα που διαρκεί πάνω από 20 χρόνια. Εντάχθηκε για πρώτη φορά στη Yamaha το 2016, αγωνιζόμενος στο EWC και αναλαμβάνοντας το ρόλο του αναβάτη δοκιμών του WorldSBK.

Δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Αντοχής με τη Yamaha, ο Canepa ανακοίνωσε την απόσυρσή του από τους επαγγελματικούς αγώνες νωρίτερα το 2024, συμμετέχοντας στον τελευταίο του αγώνα EWC στο Bol d'Or και συμβάλλοντας στη νίκη της Yamaha στο πρωτάθλημα κατασκευαστών EWC. 

Στον νέο ρόλο του ως Αθλητικός Διευθυντής Road Racing ο Canepa θα επιβλέπει τους αθλητές της Yamaha Motor Europe για το WorldSBK και το EWC, ενώ ο Riccardo Tisci (τεχνικός διευθυντής αγώνων δρόμου της YME Motorsport) θα συνεχίσει να επιβλέπει την τεχνική πλευρά των έργων, με αμφότερους να αναφέρονται στον Andrea Dosoli, Διευθυντή Τμήματος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Andrea Dosoli: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ενώ ο Niccolò αποσύρεται από τους αγώνες, θα παραμείνει στην οικογένεια της Yamaha σε νέο ρόλο. Μετά από εννέα σεζόν με τη Yamaha αγωνιζόμενος στο EWC και ως αναβάτης εξέλιξης για το WorldSBK, ο Niccolò γνωρίζει πολύ καλά τόσο τα προγράμματα WorldSBK όσο και το EWC. Στο ρόλο του ως Προπονητής Αναβατών έχει επιδείξει εξαιρετικές ικανότητες διαχείρισης ανθρώπων και διοίκησης, οι οποίες θα του χρησιμεύσουν καλά καθώς θα ανεβαίνει στο επόμενο επίπεδο. Έχει ήδη πολύ ισχυρές σχέσεις με τις ομάδες μας, τους αναβάτες, τη FIM και τους διοργανωτές του πρωταθλήματος, οπότε είμαι σίγουρος ότι ο Niccolò, μαζί με τον Riccardo Tisci, ο οποίος θα συνεχίσει να επιβλέπει την τεχνική πλευρά των έργων μας στους αγώνες δρόμου, θα αποτελέσουν μια ισχυρή ομάδα διαχείρισης.” 

Ετικέτες