Η ΚΤΜ Motosports θα εξακολουθήσει και για τα επόμενα έξι χρόνια να κυνηγάει τις επιτυχίες στο κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου, μετά και την υπογραφή για την επέκταση της συμφωνίας με την Dorna, την εταιρεία που διατηρεί τα εμπορικά δικαιώματα των GP, με τα KTM RC16 να έχουν εγγυημένη παρουσία στο grid μέχρι και το 2026.
Το αυστριακό εργοστάσιο μπήκε για πρώτη φορά στην μεγάλη κατηγορία των MotoGP στις αρχές του 2017. Μέχρι τότε, είχε κερδίσει αρκετούς αγώνες στις κατηγορίες των 125cc και 250cc, ενώ το 2012 κατέκτησε τον πρώτο τίτλο στην Moto3, την κατηγορία που αντικατέστησε τα 125cc. Στην Moto2, η ΚΤΜ έχει καταγράψει 14 νίκες μέσα σε μια περίοδο τριών ετών συμμετοχής της, με αναβάτες τους Brad Binder και Miguel Oliveira, οι οποίοι αγωνίζονται πλέον και οι δύο στα MotoGP με μοτοσυκλέτες της εταιρείας.
Μέχρι στιγμής, η ΚΤΜ είναι η μοναδική εταιρεία με παρουσία που εκτείνεται από τα πρωταθλήματα των "φυτωρίων", όπως το Red Bull MotoGP Rookies Cup και το Northern Talent Cup, μέχρι και τις τρεις κατηγορίες των Grand Prix.
To πρώτο βάθρο για την ΚΤΜ ήρθε στα τέλη της σεζόν του 2018, ενώ οι παρθενικές νίκες ήρθαν το 2020 με δύο διαφορετικούς αναβάτες, με εμφανή την θεαματική βελτίωση όλο αυτό το διάστημα των RC16. Συνολικά σε όλες τις κατηγορίες των Grand Prix, η ΚΤΜ έχει συλλέξει 110 νίκες.
Την περασμένη σεζόν, η εταιρεία κατατάχθηκε στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, γεγονός που της δίνει ένα τεράστιο κίνητρο για την παρουσία της την επόμενη εξαετία στα MotoGP. Ο Pit Beirer, Διευθυντής της KTM Motorsports, δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος με την επέκταση της συμφωνίας με την Dorna, εκφράζοντας τις ευχαριστίες του απέναντι στον CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta, και της ομάδας του, για την άψογη –όπως την χαρακτήρισε- συνεργασία. "Η εξέλιξη", είπε "θα συνεχιστεί μέχρι το 2026", ενώ το ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του Hubert Trunkenpolz, Μέλους του Δ.Σ. της KTM AG, ο οποίος είπε πως η είσοδός τους στα MotoGP ήταν ένα μεγάλο στοίχημα, καθώς γνώριζαν ότι οι πιθανότητες ήταν εναντίον τους. Η πίστη τους όμως στις δυνατότητές τους ήταν το κίνητρο για να ξεκινήσουν την προσπάθεια, που μέσα σε τέσσερα χρόνια τους απέφερε σημαντικούς καρπούς. Τόνισε επίσης ότι η απήχηση μέσα από τα MotoGP είναι κάτι που αντανακλάται και στις εμπορικές δραστηριότητες του εργοστασίου, αλλά και στην ενίσχυση του ονόματός τους.
Ο Carmelo Ezpeleta, CEO της Dorna Sports S.L από την άλλη, δήλωσε κι αυτός ικανοποιημένος από την υπογραφή της συμφωνίας, όπως και για το γεγονός ότι η ΚΤΜ θεωρεί ως ιδανική πλατφόρμα του marketing τα MotoGP.