Δεν αποσύρεται ο Lorenzo!

Διαψεύδει τις φήμες το HRC
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

11/7/2019

Τον τελευταίο καιρό –και ιδιαίτερα μετά την ανακοίνωση του Melandri ότι σταματά τους αγώνες- κυκλοφόρησαν έντονες φήμες σχετικά με την απόσυρση και του Jorge Lorenzo, σε συνδυασμό με τα απογοητευτικά του αποτελέσματα και τους τραυματισμούς που τον ταλαιπωρούν.
Σε αυτές ακριβώς τις φήμες και τον ντόρο που είχε προκληθεί, ανέλαβε να απαντήσει ο Tetsuhiro Kuwata. Ο Ιάπωνας είναι αυτός που έχει αναλάβει τα συμβόλαια της ομάδας με τους αναβάτες, μετά την αποχώρηση του Shuhei Nakamoto από τα ηνία του HRC, ενώ έχει και μεγάλη εμπειρία στο marketing. Με άλλα λόγα, είναι ο κατάλληλος άνθρωπος που θα μπορούσε να δώσει μια ξεκάθαρη απάντηση απέναντι σ' αυτήν την έντονη φημολογία.


Όλα ξεκίνησαν όταν η "Gazzetta dello Sport" έγραψε στο κυριακάτικο φύλλο της ότι ο Ισπανός σκέφτεται σοβαρά να τερματίσει την καριέρα του στο τέλος της φετινής σεζόν. Μάλιστα, η εφημερίδα πρότεινε και ως αντικαταστάτη του στην ομάδα της Repsol Honda τον Takaaki Nakagami, ο οποίος αγωνίζεται τώρα με την δορυφορική LCR Honda, με τον Alex Marquez να ανεβαίνει από την Moto2 και να παίρνει τη θέση του Ιάπωνα στην LCR. Το νέο αναπαράχθηκε κι από το διαδικτυακό gpone.com και άλλα sites, λέγοντας μάλιστα ότι ο Lorenzo θα πήγαινε στο σπίτι του στην Mallorca για να ζυγίσει τις επιλογές του και τον τρόπο που θα αποχαιρετούσε το σπορ, αποδίδοντάς του και φράσεις όπως "το μεγαλύτερο λάθος μου ήταν ότι έφυγα από την Yamaha".
Η ισπανική εφημερίδα Marca επικοινώνησε με το περιβάλλον του Lorenzo και πήρε μια αυστηρή απάντηση: "Έχουμε συμβόλαιο με την Honda ως το 2021". Η αντίδραση της ομάδας όταν ρωτήθηκε στον αγώνα του Sachsenring ήταν αντίστοιχη. "Δεν γνωρίζω τίποτα γι' αυτό", απάντησε ο Alberto Puig. Ο Kuwata ήταν ακόμη πιο σαφής και αποστομωτικός. "Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, τον πιστεύουμε και πάντοτε σεβόμαστε τα συμβόλαιά μας. Είμαστε επικεντρωμένοι στο να πετύχουμε τους στόχους μας μαζί του και δεν σκεφτόμαστε να τραβήξουμε ξεχωριστούς δρόμους. Στο πρωτάθλημα αναβτών έχουμε δύο αναβάτες κι όχι έναν και θα προσπαθήσουμε να τα καταφέρουμε μαζί και με τον Lorenzo."

Ο Lorenzo ενώ παρακολυθεί τον αγώνα του Sachsenring από το σπίτι του


Ο Kuwata δεν ήθελε να μπει σε λεπτομέρειες αν υπάρχουν ρήτρες για σπάσιμο του συμβολαίου, που να σχετίζονται με τις κακές επιδόσεις του Ισπανού, αλλά ξεκαθάρισε ότι θα έχουν τον Lorenzo μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς, ενώ εμφανίστηκε σίγουρος ότι οι ίδιες πεποιθήσεις επικρατούν και από την πλευρά του Jorge. "Δεν μπορώ να μιλήσω για το συμβόλαιο, αυτό εννοείται, δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες γύρω από αυτό και πρέπει να το σεβαστούμε", συμπλήρωσε ο Ιάπωνας.
Μέσα στην ομάδα του Lorenzo υπάρχει η παραδοχή ότι διανύει μια δύσκολη περίοδο, λόγω των τραυματισμών του κι αυτό είναι κάτι που το κατανοούν, αλλά πιστεύουν ότι έχουν αρχίσει να βρίσκουν λύσεις στους τομείς που τον δυσκολεύουν και έχει αρχίσει να βελτιώνεται η κατάσταση. Άπαντες στην ομάδα υπολογίζουν την επιστροφή του στο GP της Τσεχίας, τον Αύγουστο στην πίστα του Brno. Μάλιστα, μετά τον αγώνα θα γίνουν δοκιμές στην ίδια πίστα όπου ελπίζουν πως θα βρουν ακόμη περισσότερα στοιχεία που θα βελτιώσουν τις επιδόσεις του Lorenzo.

 

Ετικέτες

MotoGP ΗΠΑ: Νίκη Bagnaia μετά από πτώση Marc Marquez

Αγώνας με ελάχιστες μάχες εμπρός
MotoGP ΗΠΑ: Νίκη Bagnaia μετά από πτώση Marc Marquez
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

30/3/2025

Δράμα στην COTA πριν αρχίσει ο αγώνας που οδήγησε σε καθυστέρηση της εκκίνησης, μία καθυστέρηση που μερίδα φίλαθλων των MotoGP είναι έτοιμοι να την χρεώσουν εξ ολοκλήρου στον Marc Maraquez όταν στην πράξη ήταν ένας από όλους που αποφάσισαν αλλαγή ελαστικών την τελευταία στιγμή. Η αλήθεια είναι ότι αν δεν έκανε εκείνος την κίνηση δεν θα την έκανε και κανείς άλλος, ωστόσο δεν μπορείς να τον κατηγορήσεις για υποκινητή, και μάλιστα μόνο με το παράδειγμά του χωρίς να μιλήσει. Είναι σαν να τον κατηγορείς που οι άλλοι τον θεωρούν ως εκείνον τον γκουρού που πρέπει να αντιγράψουν για να πετύχουν και αυτό θα ήταν εξωφρενικό, παρότι σίγουρο πως θα γίνει από μία μικρή μερίδα.

Στην πράξη η βροχή έφερε τα πάνω κάτω, ο Quartararo έπεσε στον sitting lap, το safety car τράκαρε στην 15η στροφή και πάνω που ανακοινώθηκε ο αγώνας βρεγμένος, έκοψε και άρχισε να στεγνώνει.

Ήταν θέμα χρόνου λοιπόν να στεγνώσει τελείως η αγωνιστική γραμμή και μάλιστα θέμα λεπτών. Δεν ήξερες σε ποιο γύρο του αγώνα τα βρόχινα ελαστικά θα είναι κατεστραμμένα και δεν θα μπορείς να οδηγήσεις αλλά ήταν σχεδόν βέβαιο πως θα γίνει αυτό και έτσι 3 οδηγοί πήραν το ρίσκο να μπουν με slick. Με τον Miller το περιμένεις αυτό, πάντα παίρνει το ρίσκο στην βροχή και ορισμένες από τις καλύτερες στιγμές της καριέρας του, όπως στο Assen πριν από μία δεκαετία, ήρθαν όταν πήρε το ρίσκο. Δεν το περιμένεις από τον νεαρό Ai Ogura αλλά και εκείνος βγήκε με slick.

Καθόλου περίεργο που ήταν τσατισμένοι όταν είδαν την εκκίνηση να καθυστερεί για να αλλάξουν όλοι ελαστικά λοιπόν, καθώς ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος, πρέπει να τιμωρηθούν όσοι εγκαταλείπουν την γραμμή εκκίνησης. Τι να κάνεις όμως; Μία επανάληψη της πιο περίεργης εκκίνησης ποτέ, της εκκίνησης της Αργεντινής; Είναι σαν να τιμωρείς και την ασφάλεια μαζί, από την στιγμή που ήρθαν έτσι τα πράγματα και η πίστα στέγνωσε ελάχιστα λεπτά πριν την εκκίνηση, το να μπουν όλοι μέσα με βρόχινα που δεν θα άντεχαν ούτε για τρεις γύρους, θα είχε επίπτωση στην ασφάλεια των αναβατών και κατά επέκταση στην διοργάνωση.

Το μόνο λάθος που φαίνεται αυτή την στιγμή, είναι πως καθυστέρησαν να αλλάξουν την κατάσταση του αγώνα και να δώσουν το περιθώριο σε όλους να αλλάξουν ελαστικά!

Στην εκκίνηση την κανονική αυτή τη φορά, ο Marquez φεύγει εμπρός με μεγαλύτερη διαφορά από τον Bagnaia εχθές στον αγώνα Sprint και αμέσως χτίζει και μία μικρή απόσταση. Ο Bagnaia παίζει πολύ έντονα με τον Alex Marquez και οι δυο τους αλλάζουν αρκετές φορές δεύτερη-τρίτη θέση με τελική επικράτηση του Bagnaia.

Ο Marc Marquez είναι όμως πάνω από δύο δευτερόλεπτα εμπρός. Μία μεγάλη διαφορά για κάποιον που έχει δηλώσει πως πλέον έχει μάθει να ελέγχει ξεκάθαρα τον αγώνα όταν είναι εμπρός για να μην χρειαστεί το ρίσκο του παρελθόντος. Ίσως να ήθελε να χτίσει απόσταση για την στιγμή που ο Bagnaia θα ξέφευγε από τον Alex Marquez και θα τον πλησίαζε, ίσως το ρίσκο εκείνη την στιγμή να ήταν για προστασία αργότερα, θα το εξηγήσει ο ίδιος σίγουρα, σε κάθε περίπτωση η πτώση του ήταν ένα λάθος που εύκολα μπορεί να είχε αποφευχθεί!

Πάτησε πάνω στο κερμπ που προφανώς κρατούσε ακόμη νερό και σημείωσε μία πτώση κρατώντας την μοτοσυκλέτα για να μην σβήσει. Δεν τα κατάφερε, την έβαλε εμπρός με την βοήθεια του προσωπικού της πίστας και ξανά μπήκε στην 18η θέση χωρίς δεξιό μαρσπιέ και ζελατίνα. Οδήγησε αρκετούς γύρους με αυτόν τον τρόπο, χωρίς μαρσπιέ και το πόδι στον αέρα, μέχρι να βεβαιωθεί πως δεν θα ερχόταν καμία σημαία που θα αλλάζει την πορεία του αγώνα και θα του έδινε μία ευκαιρία να παλέψει για τους βαθμούς, ούτε και θα έπεφταν τόσοι πολλοί εμπρός που θα ανέβαινε ξανά μέσα στους βαθμούς.

Ο Bagnaia πράγματι ανέβηκε μετά από αυτό σε διαφορά με τον Alex Marquez, ίσως αν ο Marc Marquez δεν έπεφτε θα βλέπαμε μία κινητικότητα στο τέλος του αγώνα για τις θέσεις του βάθρου που αλλιώς ήταν κλειδωμένες.

Είναι κρίμα γιατί η πίστα αυτή είναι μία από εκείνες που για να χάσει την νίκη θα πρέπει να πέσει, ενώ φέτος είχε παραμείνει απόλυτα ανίκητος από την αρχή της σεζόν.

Σε κάθε περίπτωση η πιο δυνατή στιγμή του αγώνα είναι οι αντιδράσεις του Bagnaia και των άλλων οδηγών όταν ο Marc Marquez άρχισε να τρέχει στα pit για να αλλάξει μοτοσυκλέτα. Αν δείτε την εικόνα τους να αντιδρούν στο τρέξιμο του Marc Marquez ενώ πριν δεν είχαν καμία προδιάθεση να εγκαταλείψουν το grid, καθισμένοι όλοι τους πάνω στις μοτοσυκλέτες τους, θα διαπιστώσετε το πώς τον αντιμετωπίζουν οι ίδιοι.

Αυτή την στιγμή ο Alex Marquez προηγείται για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα, έστω και για έναν βαθμό διαφοράς από τον αδερφό του και σχεδόν δέκα πίσω ακολουθεί ο Bagnaia. Είναι πολύ νωρίς βέβαια ακόμη, ενώ περιμένουν και την αποσταθεροποίηση που θα φέρει, αν φέρει, η επάνοδος του Martin που λείπει έντονα η παρουσία του από τους πρώτους αγώνες της σεζόν.