Νέο Kawasaki W175

Κλασσικό στιλ για κάθε μέρα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

13/12/2017

Η απώλεια του W800 από την γκάμα της Kawasaki λόγω των προδιαγραφών Euro 4 ήταν μια δυσάρεστη είδηση για τους λάτρεις των retro μοτοσυκλετών και ιδιαίτερα για όσους ασχολούνται με το customizing, καθώς ο αερόψυκτος, δικύλινδρος κινητήρας του με τον άξονα για την κίνηση του εκκεντροφόρου ήταν από τους ομορφότερους εκεί έξω.

Όμως η Kawasaki φαίνεται ότι δεν έχει εγκαταλείψει την σειρά W, παρουσιάζοντας για τις αγορές τις Ασίας και της Ιαπωνίας (προς το παρόν…) το νέο W175. Έχει αερόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα με μίζα και απόδοση 13 ίππων στις 7.500 και ροπή 1,3kg/m στις 6.000 στροφές. Το βάρος του μόλις που αγγίζει τα 126 κιλά, κάνοντάς το αρκετά ζωηρό και ευέλικτο. Σύμφωνα με τους συντάκτες του Young machine που το δοκίμασαν, οι επιταχύνσεις μέχρι τα 80km/h είναι πολύ καλύτερες απ’ ότι θα περίμενε κάποιος από έναν τέτοιου κυβισμού κινητήρα και υπάρχει αρκετή ροπή στις χαμηλές στροφές για ήρεμες και χαλαρές βόλτες, χωρίς την ανάγκη να δουλεύεις τον κινητήρα στον κόφτη συνεχώς.

Η τελική περιορίζεται από την κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων κοντά στα 100km/h, κάνοντας το W175 μια μοτοσυκλέτα για το κέντρο της πόλης και για στενούς επαρχιακούς δρόμους. Καθώς απευθύνεται στις αγορές της Ασίας, είναι μικρό σε μέγεθος και με πολύ χαμηλή σέλα, κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι μικρόσωμοι αναβάτες, όμως όσοι είναι άνω του μετρίου σε ύψος ίσως νοιώσουν στριμωγμένοι πάνω του.

Για εμάς τους Ευρωπαίους δεν έχει ακόμα εμπορικό ενδιαφέρον, όμως το γεγονός ότι το Estrela 250 ξαναμπήκε στην παραγωγή με τη νέα ονομασία W250, μεταφέροντας τη γραμμή παραγωγής του από την Ιαπωνία στην Ασία, δείχνει ότι η Kawasaki θέλει να κρατήσει εν ζωή τη σειρά μοντέλων W και να ξαναφτιάξει μια πλήρη γκάμα σε μικρούς, μεσαίους και μεγαλύτερους κυβισμούς.

Η στιγμή είναι κατάλληλη για μια τέτοια απόφαση, αφού η μόδα των neoretro και του customizing θα έχει μεγάλη ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια σε όλες τις αγορές του κόσμου.   

Honda ACTIVA e: και QC1 - Δυο νέα ηλεκτρικά Scooter αποκλειστικά για την Ινδία [VIDEO]

Αποτελούν το 12ο και 13ο δίκυκλο από τα 30 ηλεκτρικά που έχει βάλει στόχο να κυκλοφορήσει η ιαπωνική εταιρεία ως το 2030
Honda Activa E: και QC1
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/11/2024

Η Honda ανακοίνωσε δύο νέα ηλεκτρικά scooter στην Ινδία. Το ACTIVA e:, το οποίο χρησιμοποιεί δύο αφαιρούμενες μπαταρίες Honda Mobile Power Pack e και το χαμηλότερου budget QC1, το οποίο διαθέτει μια μη αφαιρούμενη μπαταρία.

Το ACTIVA e: είναι ένα ηλεκτρικό μοντέλο με κυβισμό κινητήρα ισοδύναμο με κινητήρα εσωτερικής καύσης των 110κ.εκ, εξοπλισμένο με δύο αφαιρούμενες μπαταρίες λιθίου Honda Mobile Power Pack e: των 3 kWh, ως πηγή ενέργειας.  Η έμπνευση για τον σχεδιασμό του πηγάζει από το best-seller στην Ινδία βενζινοκίνητο Scooter ACTIVA 125. Τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 4,2 kW (5,6 Hp) με μέγιστη ισχύ 6,0 kW (8 Hp), θεωρητική αυτονομία χιλιομέτρων κοντά στα 102 χιλιόμετρα (σε ιδανικές συνθήκες) και ανακοινώσιμη τελική ταχύτητα 80χλμ/ώρα. Οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το Riding mode που τους ταιριάζει ανάμεσα από τα τρία που διαθέτει -Eco, Standard και Sport, ενώ έχει και όπισθεν.

Activa TFT οθόνη

Στα όργανα το ACTIVA e: είναι εξοπλισμένο με έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών με μεγάλο όγκο πληροφορίας, όπως το ποσοστό της μπαταρίας, ρολόι, ολικό-μερικό χιλιομετρητή, ταχύμετρο, και την υπηρεσία Honda RoadSync Duo, για διαχείριση κλήσεων, μηνυμάτων και πλοήγησης και άλλα συνδέοντας το σκούτερ με το Smartphone, μέσω Bluetooth. Εκτός από τα LED φωτιστικά σώματα που διαθέτει, έχει και φώτα ημέρας DRL, θύρα USB, Keyless σύστημα, και ικανούς αποθηκευτικούς χώρους. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται πλαϊνό και ένα κεντρικό σταντ, αλλά και χειρολαβές συνεπιβάτη.

Στις αναρτήσεις βρίσκουμε συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και πίσω δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, ενώ στον τομέα των φρένων έχει έναν δίσκο μπροστά με δαγκάνα ενός εμβόλου και πίσω ταμπούρο, με το ACTIVA e: να έχει και σύστημα CBS. Οι τροχοί των 12 ιντσών είναι από χυτό αλουμίνιο.  

To ACTIVA e: έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει σε τρεις μεγάλες πόλεις της Ινδίας -Bangalore, Delhi National Capital Region και Mumbai- την άνοιξη του 2025. Σε αυτές τις τρεις πόλεις, η Honda θα προσφέρει την υπηρεσία κοινής χρήσης μπαταριών Honda e:Swap, που παρέχεται από τη Honda Power Pack Energy India Private Limited (HEID), η οποία είναι μια θυγατρική εταιρεία στην Ινδία, που χρησιμοποιεί το Honda Mobile Power Pack e:, απαλλάσσοντας τους πελάτες από την ανησυχία της εξάντλησης της μπαταρίας και της αναμονής για φόρτιση.

QC1

Το QC1, είναι ένα σκούτερ με πιο βασικά περιφερειακά από το ACTIVA e:, που θα κυκλοφορήσει μόνο στην ινδική αγορά την άνοιξη του 2025. Τροφοδοτείται από μια μη αφαιρούμενη μπαταρία λιθίου 1,5 kWh, που φορτίζεται από το 0 στο 100% σε 6,5 ώρες και από το 0-80% σε 4,3 ώρες. Ο ηλεκτροκινητήρας του έχει μέγιστη ισχύ 1,8 kW (2,4 Hp), με αυτονομία 80 χιλιομέτρων και ανακοινώσιμη τελική ταχύτητα τα 50χλμ/ώρα. Οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το Riding mode που τους ταιριάζει ανάμεσα από τα δύο που διαθέτει -Eco και Normal.

Το οικονομικό ινδικό e-scooter της Honda είναι εξοπλισμένο με μια LCD οθόνη των 5 ιντσών απεικονίζοντας όλες τις απαραίτητες ενδείξεις όπως χαμηλή στάθμη μπαταρίας, ρολόι, ολικό-μερικό χιλιομετρητή, ταχύμετρο και άλλα. Εκτός από τα LED φωτιστικά σώματα που διαθέτει, έχει και φώτα ημέρας DRL Μονό και διπλό σταντ αλλά και χειρολαβές συνεπιβάτη ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό. Επίσης, στο μπροστινό εσωτερικό μέρος της ποδιάς διαθέτει USB θύρα Type C και θήκη για τοποθέτηση μικροαντικειμένων, ενώ κάτω από τη σέλα έχει διαθέσιμο χώρο 26 λίτρων.

To QC1 είναι εξοπλισμένο μπροστά με συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση, ενώ στον τομέα των φρένων έχει ταμπούρα τόσο πίσω όσο και εμπρός (!), και φέρει σύστημα CBS. Οι τροχοί των 12 και 10 ιντσών  είναι από χυτό αλουμίνιο.

Η μπαταρία των ACTIVA e: και QC1 έχει εγγύηση 3 ετών ή 50.000 χλμ. ενώ η εγγύηση για όλα τα υπόλοιπα μέρη του scooter είναι επίσης 3 έτη.

Ετικέτες