Η ίδια η Ducati έδωσε τέλος στις εικασίες σχετικά με το όνομα που θα δοθεί στη νέα της superbike. Η μοτοσυκλέτα τελικά θα έχει το όνομα 1199 Panigale. Τo νούμερο παραπέμπει στον κυβισμό της, όπως συνηθίζει να κάνει το εργοστάσιο από το 1987 και την 851. Το Panigale αφορά το όνομα της περιοχής της Μπολώνια -για την ακρίβεια η περιοχή ονομάζεται Borgo Panigale- όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της Ducati. Η αντικαταστάτρια της 1198 θα παρουσιαστεί ολοκληρωμένη στην έκθεση του Μιλάνο που θα γίνει από τις 8 έως τις 13 Νοεμβρίου. Η ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα έχει χτιστεί γύρω από έναν νέο δικύλινδρο κινητήρα, ο οποίος έχει έντονα υπερτετράγωνες διαστάσεις με τη διάμετρο των εμβόλων στα 112 χιλιοστά και τη διαδρομή στα 60,6 (το σημερινό 1198 έχει διαστάσεις 106 x 67,9 χιλιοστά). Αυτές οι διαστάσεις μας κάνουν να αναμένουμε ότι θα ανεβάζει 14.000 στροφές και να φθάνει να αποδίδει 220 ίππους στις αγωνιστικές εκδόσεις του, ενώ η κίνηση των εκκεντροφόρων με γρανάζια αποτελεί εγγύηση για την ακρίβεια και την αξιοπιστία της περιστροφής της σε αυτούς του ρυθμούς. Να σημειώσουμε ότι πρόκειται για ταχύτητες όπου δεν έχει ανέβει ποτέ δικύλινδρος κινητήρας με τόσο μεγάλο κυβισμό. Η Ducati θα τρέξει τη νέα της μοτοσυκλέτα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα superbike το 2013, ενώ η προετοιμασία της για αυτό θα γίνει και διαμέσου της συμμετοχής της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα supestock το 2012, όπως ανακοίνωσε η Ducati. Η ριζοσπαστική μοτοσυκλέτα έχει εμφανιστεί για δοκιμές σε πίστες και δρόμους και δεν θυμίζει καμιά γνωστή Ducati, ενώ οι διαρροές πληροφοριών μέσα από το εργοστάσιο λένε για επιδόσεις που θα κόβουν την ανάσα. Για την 1199 Panigale παραγωγής αναμένονται 195 ίπποι στον τροχό και βάρος -γεμάτης- στα 179 κιλά.
Honda ACTIVA e: και QC1 - Δυο νέα ηλεκτρικά Scooter αποκλειστικά για την Ινδία [VIDEO]
Η Honda ανακοίνωσε δύο νέα ηλεκτρικά scooter στην Ινδία. Το ACTIVA e:, το οποίο χρησιμοποιεί δύο αφαιρούμενες μπαταρίες Honda Mobile Power Pack e και το χαμηλότερου budget QC1, το οποίο διαθέτει μια μη αφαιρούμενη μπαταρία.
Το ACTIVA e: είναι ένα ηλεκτρικό μοντέλο με κυβισμό κινητήρα ισοδύναμο με κινητήρα εσωτερικής καύσης των 110κ.εκ, εξοπλισμένο με δύο αφαιρούμενες μπαταρίες λιθίου Honda Mobile Power Pack e: των 3 kWh, ως πηγή ενέργειας. Η έμπνευση για τον σχεδιασμό του πηγάζει από το best-seller στην Ινδία βενζινοκίνητο Scooter ACTIVA 125. Τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 4,2 kW (5,6 Hp) με μέγιστη ισχύ 6,0 kW (8 Hp), θεωρητική αυτονομία χιλιομέτρων κοντά στα 102 χιλιόμετρα (σε ιδανικές συνθήκες) και ανακοινώσιμη τελική ταχύτητα 80χλμ/ώρα. Οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το Riding mode που τους ταιριάζει ανάμεσα από τα τρία που διαθέτει -Eco, Standard και Sport, ενώ έχει και όπισθεν.
Στα όργανα το ACTIVA e: είναι εξοπλισμένο με έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών με μεγάλο όγκο πληροφορίας, όπως το ποσοστό της μπαταρίας, ρολόι, ολικό-μερικό χιλιομετρητή, ταχύμετρο, και την υπηρεσία Honda RoadSync Duo, για διαχείριση κλήσεων, μηνυμάτων και πλοήγησης και άλλα συνδέοντας το σκούτερ με το Smartphone, μέσω Bluetooth. Εκτός από τα LED φωτιστικά σώματα που διαθέτει, έχει και φώτα ημέρας DRL, θύρα USB, Keyless σύστημα, και ικανούς αποθηκευτικούς χώρους. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται πλαϊνό και ένα κεντρικό σταντ, αλλά και χειρολαβές συνεπιβάτη.
Στις αναρτήσεις βρίσκουμε συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και πίσω δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, ενώ στον τομέα των φρένων έχει έναν δίσκο μπροστά με δαγκάνα ενός εμβόλου και πίσω ταμπούρο, με το ACTIVA e: να έχει και σύστημα CBS. Οι τροχοί των 12 ιντσών είναι από χυτό αλουμίνιο.
To ACTIVA e: έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει σε τρεις μεγάλες πόλεις της Ινδίας -Bangalore, Delhi National Capital Region και Mumbai- την άνοιξη του 2025. Σε αυτές τις τρεις πόλεις, η Honda θα προσφέρει την υπηρεσία κοινής χρήσης μπαταριών Honda e:Swap, που παρέχεται από τη Honda Power Pack Energy India Private Limited (HEID), η οποία είναι μια θυγατρική εταιρεία στην Ινδία, που χρησιμοποιεί το Honda Mobile Power Pack e:, απαλλάσσοντας τους πελάτες από την ανησυχία της εξάντλησης της μπαταρίας και της αναμονής για φόρτιση.
Το QC1, είναι ένα σκούτερ με πιο βασικά περιφερειακά από το ACTIVA e:, που θα κυκλοφορήσει μόνο στην ινδική αγορά την άνοιξη του 2025. Τροφοδοτείται από μια μη αφαιρούμενη μπαταρία λιθίου 1,5 kWh, που φορτίζεται από το 0 στο 100% σε 6,5 ώρες και από το 0-80% σε 4,3 ώρες. Ο ηλεκτροκινητήρας του έχει μέγιστη ισχύ 1,8 kW (2,4 Hp), με αυτονομία 80 χιλιομέτρων και ανακοινώσιμη τελική ταχύτητα τα 50χλμ/ώρα. Οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το Riding mode που τους ταιριάζει ανάμεσα από τα δύο που διαθέτει -Eco και Normal.
Το οικονομικό ινδικό e-scooter της Honda είναι εξοπλισμένο με μια LCD οθόνη των 5 ιντσών απεικονίζοντας όλες τις απαραίτητες ενδείξεις όπως χαμηλή στάθμη μπαταρίας, ρολόι, ολικό-μερικό χιλιομετρητή, ταχύμετρο και άλλα. Εκτός από τα LED φωτιστικά σώματα που διαθέτει, έχει και φώτα ημέρας DRL Μονό και διπλό σταντ αλλά και χειρολαβές συνεπιβάτη ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό. Επίσης, στο μπροστινό εσωτερικό μέρος της ποδιάς διαθέτει USB θύρα Type C και θήκη για τοποθέτηση μικροαντικειμένων, ενώ κάτω από τη σέλα έχει διαθέσιμο χώρο 26 λίτρων.
To QC1 είναι εξοπλισμένο μπροστά με συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση, ενώ στον τομέα των φρένων έχει ταμπούρα τόσο πίσω όσο και εμπρός (!), και φέρει σύστημα CBS. Οι τροχοί των 12 και 10 ιντσών είναι από χυτό αλουμίνιο.
Η μπαταρία των ACTIVA e: και QC1 έχει εγγύηση 3 ετών ή 50.000 χλμ. ενώ η εγγύηση για όλα τα υπόλοιπα μέρη του scooter είναι επίσης 3 έτη.