Το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine δίνει παράταση ζωής στις εικασίες για μια σύγχρονη εκδοχή παραγωγής του Bol d’Or από τη Honda, δημιουργώντας με τη βοήθεια Η/Υ μια τετρακύλινδρη CB800F με βάση τη CB650R και με τις ανάλογες ρετρό στιλιστικές επεμβάσεις.
Μπορεί η Kawasaki να έχει παρουσιάσει ήδη το Z900RS το 2017, η Suzuki το Katana το 2018, και η Yamaha να έχει στις τάξεις της το XSR που μπορεί να μην πατά σε κάποιο θρυλικό όνομα του παρελθόντος, όμως φέρει στοιχεία από κλασικές μοτοσυκλέτες της εταιρείας όπως το RD, αλλά η Honda δεν έχει να επιδείξει κάποια ανάλογη αναβίωση κλασικού της μοντέλου, πέρα από το CB1300 Super Four που κυκλοφορεί μόνο στην ιαπωνική αγορά.
Θυμίζουμε εδώ πως στην 36η έκθεση της Osaka το 2020 η Honda είχε παρουσιάσει το CB-F Concept, με βάση στα μηχανικά μέρη του καινούριου CB1000R, αλλά με ρετρό στιλ που απέτινε φόρο τιμής στο θρυλικό Bol d’Or.

Περνάμε τώρα στον Οκτώβριο του 2022, όπου η Honda παρουσίασε δυο special εκδόσεις (30th Anniversary) για τα CB1300 Super Four SP & Super Bol d’ Or SP για την Ιαπωνία, και με την ευκαιρία της παρουσίασης οι σχεδιαστές της μοτοσυκλέτας -που είχαν επίσης σχεδιάσει και το CB-F Concept του 2020- δήλωσαν πως το Concept δεν θα βγει στην παραγωγή.

Στη συνέχεια, είχαμε εικασίες γύρω από ένα Bol d’Or μοντέλο με βάση το δικύλινδρο εν σειρά σύνολο των Hornet 750 / Transalp 750 των 90,5 ίππων και των 7,65 κιλών ροπής, με ένα διάγραμμα που είχε δημοσιεύσει παλαιότερα το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine, να δείχνει τη Honda να ετοιμάζει δύο ακόμα μοντέλα με τον ίδιο κινητήρα. Το ρετρό γυμνό μοντέλο Hawk 75 -τον μικρό αδελφό του επίσης δικύλινδρου Hawk 11 με τον κινητήρα της Africa Twin-, και ένα CBR750RR, στα πρότυπα του Yamaha R7.
Φυσικά η πιθανότητα να δούμε μια αναβίωση του τετρακύλινδρου Bol d’Or σε δικύλινδρη βάση έκανε αρκετούς φαν της original μοτοσυκλέτας να φρίξουν.
Και κάπως έτσι φτάνουμε στην τελευταία πρόταση / σπέκουλα του Young Machine, για μια τετρακύλινδρη πρόταση που θα πατά πάνω στο μηχανικό σύνολο του CB650R.
Σημειώστε πως στο άρθρο του ιαπωνικού περιοδικού δεν υπάρχουν ενδείξεις για ύπαρξη του concept μέσα από τη Honda, με το CB800F να είναι αποκύημα της φαντασίας των συντακτών του YM, που θέλουν οπωσδήποτε να δουν ένα νέο Bol d’Or στην παραγωγή.
Το θέμα είναι αν η Honda πιστεύει πως μια αναβίωση του Bol d'Or θα μπορούσε να έχει σημαντική εμπορική επιτυχία σε παγκόσμια κλίμακα, ή αν θα έχει μικρή απήχηση σε ένα κοινό μεγαλύτερης ηλικίας που θέλει ρετρό Naked μοτοσυκλέτες.