GPX Rock 125 - Και δεύτερο παπί της GPX έρχεται στην Ελλάδα

Σε ρετρό στιλ, τρεις χρωματικούς συνδυασμούς και 3 χρόνια εγγύηση
GPX Rock 125
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

25/1/2023

Μετά το Popz 125, η KSR Hellas, επίσημη αντιπροσωπεία της GPX στην Ελλάδα, φέρνει στη χώρα μας ένα δεύτερο παπί που ακούει στο όνομα Rock 125.

To Rock 125 χρησιμοποιεί ως βάση το Popz 125, με τα ίδια μηχανικά μέρη, αλλά διαφορετικό στιλ. Εκεί που το Popz είναι πιο ντιζαϊνάτο, το Rock 125 έχει κλασική γραμμή.

GPX Rock 125

Ο Euro 5 κινητήρας είναι ο ίδιος μονοκύλινδρος, τετράχρονος και αερόψυκτος που κινεί και το Popz, με ψεκασμό, έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και απόδοση 11 ίππων. Η εκκίνηση γίνεται τόσο με μίζα, όσο και με μανιβέλα.

GPX Rock 125

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι και 2 αμορτισέρ αερίου πίσω της YSS με ρύθμιση προφόρτισης.

GPX Rock 125

Οι αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών δεν έχουν ακτίνες αλλά μπράτσα, ενώ στον τομέα της πέδησης το Rock 125 έρχεται εξοπλισμένο με δισκόφρενο 220 mm μπροστά και με ταμπούρο πίσω. Όπως επιτάσσουν οι Euro 5 προδιαγραφές, το Rock διαθέτει σύστημα συνδυασμένης πέδησης.

GPX Rock 125

Τα φώτα και τα φλας είναι LED, ενώ στα όργανα έχουμε LCD ψηφιακή οθόνη με ενδείξεις ταχύμετρου, στροφόμετρου, στάθμης βενζίνης, ένδειξης ταχύτητας κιβωτίου, ρολογιού, ολικού και μερικού χιλιομετρητή, κ.α.

GPX Rock 125

Στον εξοπλισμό του Rock 125 περιλαμβάνεται κεντρικός διακόπτης με αντικλεπτικό σύστημα όπου ένα έλασμα καλύπτει την οπή του κλειδιού, εμπρόσθια σχάρα, χειρολαβή συνεπιβάτη, αλυσίδα τελικής μετάδοσης D.I.D. 428D, και ανάγλυφα λογότυπα.

Το Rock 125 αναμένεται στην Ελλάδα τον Μάρτιο του 2023, στα 2.195 ευρώ, με εγγύηση 3 ετών ή 30.000 χιλιομέτρων.

Μάθετε περισσότερα για την GPX Εδώ.

Δείτε ΕΔΩ το Video-TEST του ΜΟΤΟ στο Popz 125.

Και επισκεφθείτε τη σελίδα του Rock 125 ΕΔΩ.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά  
Μοντέλο GPX Rock 125
Αντιπροσωπεία KSR Hellas
Τιμή 2.195 ευρώ
Εγγύηση 3 χρόνια, 30.000 χλμ.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ  
Τύπος Κινητήρα 1Κ, 4Τ, ΑΕ, 1ΕΕΚ
Διάμετρος. Χ Διαδρομή 50 x 55.5 mm
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Ιπποδύναμη (Hp / rpm) 11 / 8.500
Ροπή (kgm / rpm) 1 / 6.500
Εκκίνηση Μίζα, μανιβέλα
Συμπίεση 9,2:1
Συμπλέκτης Ημιαυτόματος
Κιβώτιο 4 σχέσεων
ΠΛΑΙΣΙΟ  
Τύπος Πλαισίου Ατσάλινο σωληνωτό
Ίχνος 74.63 mm
Γωνία κάστερ 26,5 μοίρες
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Π x Μ x Υ 730 x 1.920 x 1.090 mm
Μεταξόνιο 1.230 mm
Υψος σέλας 780 mm
Ρεζερβουάρ 4 l
Βάρος 100 kg
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ  
Εμπρός Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι
Πίσω Δυο αμορτισέρ YSS, ΠΕ
ΤΡΟΧΟΙ  
Ζάντα εμπρός 2.25-17-38P Χυτή, αλουμινίου
Ζάντα πίσω 2.50-17-43P Χυτή, αλουμινίου
ΦΡΕΝΑ  
Εμπρός Δίσκος 220 mm, CBS
Πίσω Ταμπούρο, CBS
ΟΡΑΓΑΝΑ / ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ LCD ψηφιακή οθόνη, LED φώτα και φλας, σύστημα κλειδώματος διακόπτη, εμπρόσθια σχάρα, χειρολαβή συνεπιβάτη, DID αλυσίδα,
Ετικέτες

BMW R 12 G/S: Η R 80 G/S ζει ξανά! - H τιμή της στην Ελλάδα [VIDEO]

Επιστροφή στις ρίζες για τη next level νέο-ρετρό Adventure μοντέλο των Βαυαρών
BMW R 12 G/S
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

28/3/2025

Μετά την R 12 S που αποτίει φόρο τιμής στο R 90 S, τώρα η BMW παρουσιάζει την R 12 G/S που πατάει στην ίδια βάση αλλά με On-Off προσανατολισμό, και εμπνέεται από μια ακόμη θρυλική μοτοσυκλέτα, την R 80 G/S που ξεκίνησε την τρέλα με τα μεγάλα On-Off.

Κι αν το R 80 G/S φαινόταν τότε μεγάλο και βαρύ το 1980, τι να πούμε το 2025 για τα κτηνώδη Adventure μοντέλα που έχουν φτάσει σε τέτοιο βαθμό υπερβολής που πλέον δυσκολεύονται να πείσουν και τον πιο πιστό στον Θεό Marketing αναβάτη… και πώς να πας στο χώμα με μια μοτοσυκλέτα που πλησιάζει τα 300 κιλά (285 κιλά ζυγίσαμε το R 1300 GS Adventure), και πώς να κινηθείς στην πόλη όταν το πλάτος πλησιάζει αυτό μιας γουρούνας, και πώς να ελέγξεις κυβισμούς που φτάνουν και ξεπερνούν τα 1.300 κ.εκ. και ιπποδυνάμεις που ξεπερνούν κατά πολύ τα 150 άλογα;!

Το 2014, κάποιοι σωστά σκεπτόμενοι άνθρωποι μέσα στην BMW αποφάσισαν να παρουσιάσουν μια εναλλακτική πρόταση στο κυνήγι του Ολυμπιακού συνθήματος Citius, Altius, Fortius (πιο γρήγορα, πιο ψηλά, πιο δυνατά) που μας έφερνε συνεχώς πιο κοντά σε μοτοσυκλέτες που οδηγούνται μόνο από γίγαντες και όταν πέσουν κάτω θέλουν μια περιουσία για να φτιαχτούν, για να παρουσιάσουν το υπέροχο R NineT. Μια πολύ πιο εύκολη, ελαφριά, μαζεμένη μοτοσυκλέτα, με έμφαση στην απλότητα και σχεδιαστική έμπνευση από το παρελθόν της εταιρείας με τον έλικα.

R 1300 GS, R 80 GS

Κι αν τα R 1250 και πλέον R 1300 GS, αλλά και τα R 1250 R και R 1250 RT συνεχίζουν να χαράζουν εξαιρετική εμπορική πορεία, ένα μέρος του αγοραστικού κοινού ξεκίνησε να πιστεύει πως μπορεί να υπάρχει κι άλλος δρόμος, και οι πωλήσεις των σύγχρονων ρετρό μοντέλων της BMW έπεισαν και τους σχεδιαστές της εταιρείας να συνεχίσουν και αυτό το μονοπάτι.

R 12 S

Κάπως έτσι στα τέλη του 2024 παρουσιάστηκε το υπέροχο R 12 S, η σύγχρονη εκδοχή του εμβληματικού R 90 S, κομπλέ με παρόμοιο πορτοκαλί χρώμα, και τώρα σειρά έχει το R 12 G/S, με τον αριθμό του τίτλου του να χαρακτηρίζει τον κυβισμό του δικύλινδρου boxer κινητήρα με τα 1.200 ονομαστικά και τα 1.170 πραγματικά κυβικά, και με τα αρχικά G/S να αφορούν στις λέξεις Gelände / Straße, που σημαίνουν Off-Road / Street.

BMW R 12 G/S

Πριν καταπιαστούμε με το νέο R 12 G/S, να σημειώσουμε πως για πρώτη φορά στην ιστορία -τουλάχιστον εμείς δεν γνωρίζουμε άλλη περίπτωση- η BMW λανσάρει το νέο της μοντέλο με φωτογραφίες που έχουν ρετουσαριστεί ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΑ μέσω τεχνητής νοημοσύνης, σε σημείο που να ξεφεύγουν εντελώς από τον ρεαλισμό -ένα πιο δειλό πρώτο βήμα είχε γίνει στη φωτογράφηση του R 12 S!

AI get out of here!

Σημάδια των καιρών, άποψη που φέρνει στο μυαλό κόμικ, ίσως παράλληλα και περιορισμός του budget -φωτογράφοι, φώτα, κλπ.

Ας δούμε όμως τι περιλαμβάνει η νέα γερμανική συνταγή για ένα G/S “εποχής”.

R 12 G/S

Η R 12 G/S έχει όλα τα κλασικά δομικά στοιχεία με τα οποία άφησε εποχή η R 80 G/S. Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, άξονας τελικής μετάδοσης που παίζει τον ρόλο και του -μονόμπρατσου- ψαλιδιού, Boxer δικύλινδρος κινητήρας, μεγάλος τροχός 21 ιντσών μπροστά, τροχοί με ακτίνες που στο νέο μοντέλο πιάνουν στο γείσο της ζάντας, tubeless ελαστικά, ίσια σέλα, ψηλό φτερό, και στρογγυλό προβολέα με μασκούλα.

BMW R 12 G/S

Χρωματικά η BMW παρέχει τη μοτοσυκλέτα σε τρεις εκδόσεις, την πιο φθηνή έκδοση σε μαύρο ματ χρώμα, και τις πιο ακριβές σε δυο εκπληκτικούς χρωματικούς συνδυασμούς. Ο ένας είναι ο κλασικός της R 80 G/S, σε λευκό, κόκκινο και μπλε με τις ίδιες ρίγες στο ρεζερβουάρ και την ίδια κόκκινη σέλα και ο άλλος περιλαμβάνει τριχρωμία χρυσού, κόκκινου και μαύρου.

Το ύψος σέλας κυμαίνεται ανάμεσα στα 860 και τα 895 ανάλογα τη σέλα και το πακέτο αξεσουάρ (βλ. Enduro Package Pro), ενώ ο στάνταρ τροχός πίσω είναι 17 ιντσών με δυνατότητα αλλαγής του στις 18 ίντσες.

BMW R 12 G/S

Ο αεροελαιόψυκτος boxer κινητήρας των 1.170 κ.εκ. αποδίδει 109 hp / 7.000 rpm με ροπή 11,72 kgm / 6.500 rpm, ενώ η 2 σε 1 εξάτμιση βγαίνει στα αριστερά της μοτοσυκλέτας, με κλίση προς τα πάνω.

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται τα riding modes “Rain”, “Road” και “Enduro”, όπως επίσης και το Dynamic Traction Control (DTC), το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί για εκτός δρόμου χρήση. Επίσης, η 12 G/S είναι στάνταρ εξοπλισμένη με το σύστημα engine drag torque control (MSR). Το Shift Assistant Pro, που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός από το εργοστάσιο για τη νέα BMW R 12 G/S, επιτρέπει τις αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση της μανέτας του συμπλέκτη. Σωστή η κίνηση να είναι βιδωτό το υποπλαίσιο, τα μαρσπιέ έχουν ελαστικά παρεμβύσματα που αφαιρούνται για εκτός δρόμου χρήση, ενώ στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας υπάρχουν δυο άγκιστρα για να δέσετε κάποια αποσκευή.

BMW R 12 G/S

Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Marzocchi, εύκολα και με το χέρι με ρυθμιστές έργα-τέχνης στο πιρούνι, απαρτίζονται από ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 45 mm διαδρομής 210 mm (πλήρως ρυθμιζόμενο), και από μονό αμορτισέρ πίσω με σύστημα Paralever διαδρομής 200 mm με ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης.

BMW R 12 G/S

Για την πέδηση έχουμε δυο δίσκους 310 mm μπροστά με δαγκάνες δυο εμβόλων της Brembo και έναν ακόμα δίσκο πίσω 265 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το δικάναλο ABS Pro με cornering χαρακτηριστικά απόδοσης ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

BMW R 12 G/S

Στα όργανα βρίσκουμε ένα στρογγυλό κοντέρ αναλογικών ενδείξεων με μια μικρή ένθετη LCD ψηφιακή οθόνη για τα υπόλοιπα, ενώ δίπλα στην οθόνη υπάρχει και θύρα 12 V για μικροσυσκευές.

BMW R 12 G/S

Εντυπωσιακή είναι η DRL LED “υπογραφή” σε σχήμα Χ του στρογγυλού προβολέα μπροστά, ενώ τα φώτα είναι full-LED.

Το ρεζερβουάρ χωράει 15,5 λίτρα καυσίμου, ενώ το βάρος της R 12 G/S ανακοινώνεται στα 229 κιλά έτοιμη για βόλτα.

BMW R 12 G/S

Φυσικά όταν κάναμε λόγο για απλές και λιτές μοτοσυκλέτες, αυτό δεν μεταφράζεται αυτόματα και σε χαμηλές τιμές, άλλωστε για την BMW μιλάμε, και η R 12 G/S είναι ένα status-symbol μοντέλο με κορυφαίο εξοπλισμό και τρομερή προσοχή στη λεπτομέρεια, με την τιμή της να ξεκινά από τα 12.289,96 ευρώ στην Ελλάδα. Εμείς παίξαμε με το configurator, προσθέτοντας όλα τα αξεσουάρ της εταιρείας, αλλά και 5 χρόνια service, και το πακέτο έφτασε τα 25.315,52 ευρώ.

Ετικέτες