Ducati Streefighter V4 S Supreme - Συλλεκτική lifestyle έκδοση

Συνοδεύεται και από σειρά τεχνικού εξοπλισμού αλλά και casual ρουχισμού στα ίδια χρώματα
Ducati Streetfighter V4 Supreme
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

29/5/2024

Τον Φεβρουάριο του 2024 σας είχαμε γράψει για τη συνεργασία μεταξύ του γνωστού designer Aldro Drudi και της αμερικάνικης εταιρείας ένδυσης Supreme, καρπός της οποίας ήταν ένα Ducati Streetfighter V4 S σε κόκκινο και λευκό χρώμα, και με μοτίβο βαφής από τα κουτιά της Supreme που παρήχθη σε ελάχιστα κομμάτια. Καθώς η απήχηση της παραπάνω κίνησης ήταν μεγάλη, το Borgo Panigale αναμίχθηκε στην υπόθεση, βγάζοντας η ίδια τη μοτοσυκλέτα σε παραγωγή -περιορισμένη κι εδώ μεν, αλλά όχι τόσο όσο το αρχικό πλάνο των Drudi-Supreme.

Τη μοτοσυκλέτα συνοδεύει μια σειρά τεχνικού ρουχισμού στα ίδια χρώματα και μοτίβα, που περιλαμβάνει κράνος, ολόσωμη αγωνιστική φόρμα, δερμάτινο jacket, και γάντια, με όλα τα παραπάνω να πωλούνται από τους dealer της Ducati μέσα από το πρόγραμμα SuMisura.

Επιπλέον θα υπάρχει και lifestyle ρουχισμός για τη συνεργασία με jacket, hoodie, soccer jersey, παντελόνι φόρμας, 2 t-shirts και καπέλο, τα οποία θα πωλούνται μέσω του δικτύου της Supreme.

Supreme

Η μοτοσυκλέτα έχει βαφτεί όπως προείπαμε σε λευκό και κόκκινο χρώμα, με κόκκινες δαγκάνες φρένων, κόκκινη ουρά, λευκές ζάντες με κόκκινα λογότυπα Supreme, σέλα σε μαύρο και κόκκινο χρώμα, λογότυπα Supreme σε ρεζερβουάρ, ουρά, και φτερό μπροστά, κ.α.

Στην τιμονόπλακα θα υπάρχει αύξοντας αριθμός, στα όργανα animation για τις Supreme - Ducati, ενώ κάθε μοτοσυκλέτα θα παραδίδεται σε ξύλινη κούτα και θα συνοδεύεται από πιστοποιητικό γνησιότητας, κουκούλα και τα κατάλληλα εξαρτήματα για να τοποθετηθεί σέλα συνεπιβάτη. Αξίζει να σημειωθεί πως η Streetfighter V4 S Supreme έχει ήδη εξαντληθεί, ενώ έχει γίνει παραγγελία μιας μοτοσυκλέτας και από την Ελλάδα, με την τιμή του συλλεκτικού μοντέλου να φτάνει τα 60.000 ευρώ.

Ετικέτες

Honda GB500 - Οι Ιάπωνες κατοχύρωσαν το όνομα

Το έδαφος προετοιμάζεται για τον μεγάλο αδελφό του -ευρωπαϊκού πλέον- GB350
Honda GB500
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Το νέο μικρό Modern classic GB350S που κάνει καριέρα στην Ινδία επιστρέφει πλέον και στην ευρωπαϊκή αγορά με λιτό design και έναν αερόψυκτο κινητήρα με 20,8 ίππους, με δυνατότητα να οδηγείται και από κατόχους Α2 κατηγορίας διπλώματος. Κι όπως φαίνεται, σε λίγο καιρό θα έχει και έναν μεγάλο αδελφό να του κάνει παρέα.

Δεν πέρασαν πολλές μέρες αφότου η Honda παρουσίασε το νέο retro GB350S στην EICMA, το πρώτο βήμα της μοτοσυκλέτας για την καριέρα της στην Ευρώπη, και η ιαπωνική εταιρεία κατοχύρωσε το όνομα GB500, με την προοπτική του μεγάλου αδελφού να έχει ακόμα πιο ευοίωνες πιθανότητες πωλήσεων στην Α2 κατηγορία, αφού με το ίδιο δίπλωμα θα οδηγείς μοτοσυκλέτα με πολύ καλύτερες επιδόσεις από το 350.

Το GB 500 κατοχυρώθηκε ως εμπορικό σήμα για μοτοσυκλέτες και ανταλλακτικά από τη Honda στις 12 Νοεμβρίου 2024 στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών (USPTO) και στις 14 Νοεμβρίου 2024 στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO). Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα δούμε σίγουρα ένα νέο Honda GB500, αλλά η Honda μόνο και μόνο όταν προβαίνει σε τέτοιες κινήσεις, τις υλοποιεί κιόλας, ειδικά αν η "Honda Motor Co., Ltd., Tokyo, Japan" έχει κατοχυρώσει επίσημα το όνομα του μοντέλου. Αντίστοιχη περίπτωση τώρα τελευταία ήταν και εκείνη με το ηλεκτρικό EV Fun, με τη Honda να είχε κατοχυρώσει τα ανάλογα σχεδιαγράμματα  με το υποτιθέμενο όνομα CB1000R Electric.

Το επερχόμενο GB500 ήταν κοινό μυστικό από τις αρχές του 2024 στον ιαπωνικό τύπο, όπως είχαμε αναφέρει και σε παλαιότερο άρθρο.

Ένα πρώτο ερώτημα είναι αν το νέο GB500 θα εξοπλιστεί με δικύλινδρο κινητήρα πατώντας στα χνάρια του CL500 ή με κάποιον μονοκύλινδρο.

Η μοτοσυκλέτα αναμένεται να φέρει δικάναλο ABS -υποχρεωτικό λόγω Euro 5 προδιαγραφών-, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση και κιβώτιο 5 σχέσεων. Το πλαίσιο θα είναι ατσάλινο μονής ραχοκοκαλιάς με διπλούς σωλήνες στο κάτω μέρος, ενώ στα φρένα θα έχουμε δισκόφρενα εμπρός-πίσω. Οι αναρτήσεις θα απαρτίζονται από συμβατικό πιρούνι και δυο αμορτισέρ, ενώ το πιθανότερο είναι να μην έχουμε αλλαγή στην οθόνη οργάνων, σε σχέση με τη στρογγυλή του GB350 με τις αναλογικές ενδείξεις ταχύμετρου και τη δεύτερη, μικρή, ένθετη ψηφιακή οθόνη. Τα φωτιστικά σώματα θα είναι τεχνολογίας LED και η μοτοσυκλέτα θα φέρει σύστημα Emergency Stop Signal (ESS). Μένει να δούμε αν η Honda προχωρήσει σε αναβάθμιση εξοπλισμού στο 500, με προσθήκη Traction Control, κ.α.

Ετικέτες