Τόσο το BMW F900 GS -και η έκδοση Adventure του-, όσο και το F 800 GS αναβαθμίζονται για το 2024, με υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού αλλά και νέο κινητήρα.
Το F 900 GS παρουσιάζεται αρκετά ελαφρύτερο από πριν, κάτι που θα το βοηθήσει και στην εκτός δρόμου οδήγηση, με τη μοτοσυκλέτα της BMW να έχει χάσει 14 ολόκληρα κιλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας που μοιράζονται τα τρία μοντέλα έχει την ίδια, και αυξημένη για το 2024 χωρητικότητα, που από τα 853 κ.εκ. ανέβηκε στα 895 κ.εκ. Ο στρόφαλος είναι 270 μοιρών, ενώ η επίσημη απόδοση φτάνει τους 105 hp στις εκδόσεις 900 και τους 87 hp στην έκδοση 800, κάτι που μεταφράζεται σε αύξηση ιπποδύναμης κατά 10 hp σε σχέση με προηγουμένως. Πέρα από την αύξηση της μέγιστης ιπποδύναμης, πιο γεμάτη είναι παντού και η καμπύλη της ροπής.
Δύο Riding Modes, ABS Pro και DTC βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ στον έξτρα εξοπλισμό θα βρείτε και τα Riding Modes Pro που παρέχουν επιπρόσθετα Modes οδήγησης, το σύστημα engine drag torque control, και το Dynamic Brake Control DBC.
Το πλαστικό ρεζερβουάρ των 14,5 λίτρων στο F 900 GS είναι εντελώς νέο, και βοηθά στη μείωση του βάρους κατά 4,5 κιλά. Νέα είναι και η ουρά του F 900 GS, γλιτώνοντας 2,4 ακόμη κιλά, ενώ 1,7 κιλά επιπλέον κιλά μας αποχαιρέτησαν χάρη στο νέο τελικό της Akrapovic.
Νέο και πλήρως ρυθμιζόμενο είναι το ανεστραμμένο πιρούνι των F 900 GS και F 900 GS Adventure, ενώ οι επίδοξοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν και το πακέτο Enduro Pro που περιλαμβάνει διαφορετικό πιρούνι με αντιτριβική επίστρωση νιτριδίων τιτανίου, πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ, αποστάτες τιμονιού, M Endurance αλυσίδα τελικής μετάδοσης, κ.α.
Οι ημί-ενεργητικές αναρτήσεις Dynamic ESA ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό τόσο στα F 900 GS Adventure όσο και F 800 GS.
Η F 900 GS έρχεται για το 2024 με βελτιωμένο εξοπλισμό για Off-Road χρήση, όπως χαμηλότερα οδοντωτά μαρσπιέ και αλουμινένιο πλαϊνό σταντ. Βελτιωμένα είναι και τα ποδωστήρια για πίσω φρένο και αλλαγή ταχυτήτων.
Η BMW αναφέρει πως έχει βελτιώσει τη λειτουργία του κιβωτίου, τόσο με το νέο λεβιέ, όσο και με βελτιωμένα ρουλεμάν, κ.α., ενώ για το 2024 νέα και ψηλότερη είναι η θέση του ποδόφρενου. Και τα τρία μοντέλα έχουν full-LED φώτα, με νέο προβολέα στην F 900 GS.
Η οθόνη οργάνων είναι έγχρωμη TFT, σε διάσταση 6,5 ιντσών, ενώ φυσικά διαθέτει συνδεσιμότητα για τηλεφωνία, πλοήγηση και μουσική.
Φρεσκάρισμα έχει δεχθεί το κοστούμι και στα τρία μοντέλα, με το νέο ρεζερβουάρ να χαρίζει στις μοτοσυκλέτες πιο λεπτή σιλουέτα, ενώ χάνει μόνο 0,5 λίτρα από την προηγούμενη έκδοση.
Νέα είναι φυσικά τα χρώματα και στα 3 μοντέλα για τη νέα χρονιά, ενώ οι τιμές τους στην Ελλάδα, σύμφωνα με το BMW Configurator έχουν ως εξής:
- F 900 GS 2024: Από 14.500 ευρώ
- F 900 GS Adventure 2024: Από 15.600 ευρώ
- F 800 GS 2024: Από 11,690 ευρώ