Η Benelli φέρνει στην Ελλάδα ένα νέο παπί! Η μοναδική χώρα της Ευρώπης που τα παπιά έχουν την δική τους αγορά γίνεται ο επόμενος σταθμός για το παπί της Benelli που για πρώτη φορά είχαμε γράψει πως υπάρχει στην γκάμα της πίσω στον Απρίλιο του 2021!
Ανανεωμένο και έτοιμο τώρα για τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, με ανεστραμμένο πιρούνι, ABS και δύο δίσκους το παπί της Benelli έρχεται άμεσα πλέον την Ελλάδα, όπως αποκαλύπτει το περιοδικό ΜΟΤΟ και μαζί έχουμε και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά.
Αποδίδει λοιπόν 18 ίππους στις 9.500 στροφές και 1.54 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 6.000 στροφές ενώ είναι εξατάχυτο με δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες, καθώς και EFI σύστημα ψεκασμού.
Παρότι αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά και χωρίς άμεση γειτνίαση, η ελληνική αγορά εξελίσσεται κάνοντας παράλληλα βήματα με την ασιατική στην πολύ συγκεκριμένη κατηγορία των παπιών, που τα χαρακτηρίζει η τοποθέτηση του κινητήρα τους, το πλαίσιο και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και έπειτα η γεωμετρία θέσης οδήγησης.
Μεγάλοι τροχοί και χαμηλό κέντρο βάρους είναι τα βασικά τους χαρακτηριστικά και έπειτα η απουσία μανέτας συμπλέκτη. Σε αυτό το τελευταίο υπάρχει εδώ και καιρό τάση διαφοροποίησης καθώς και το παπί ως όχημα καλείται να παίξει και νέους ρόλους, ώστε τώρα έρχοναι περισσότερες αντίστοιχες προτάσεις! Η πιο νέα από αυτές θα είναι κατά πως φαίνεται το νέο υγρόψυκτο, RCX 185i της Benelli.
Έχει αξιόλογα τεχνικά χαρακτηριστικά, μοντέρνο σχεδιασμό με προσεγμένη εμφάνιση ενώ στην έκδοση που δεν πληροί τις προδιαγραφές Euro5 αλλά κυκλοφορεί ήδη σε αγορά εκατομμυρίων οχημάτων, έχει αποδείξει και την αξιοπιστία του. Την οποία αναμένουμε να διατηρήσει και με τον ερχομό του σε Ευρωπαϊκό έδαφος, με τον τελευταίο λόγο να τον έχει η δοκιμή του εδώ φυσικά.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Εμπορική ονομασία οχήματος |
RCX, RCX 185i, RCX 185i ABS |
Μήκος μεταξονίου (mm) |
1325 |
Κυβισμός |
174cc |
Μέγιστη καθαρή ισχύς (Kw) |
17,7hp (13,2 kw) / 9500 rpm |
Μέγιστη καθαρή ροπή (Nm) |
1,54Kg.m (15,2Nm) / 6000 rpm |
Μέγιστη ταχύτητα |
120 km/h |
Πέδηση - πίσω - εμπρός |
Δισκόφρενο |
Σύστημα πέδησης |
ABS |
Δισκόφρενο εμπρός |
240 mm |
Δισκόφρενο πίσω |
220 mm |
Τύπος κινητήρα |
1 κύλινδρος, 4Τ 4 βαλβίδες, 2 εκκεντροφόρους |
Σύστημα ψεκασμού |
EFI, SOHC, TLI ignition |
Εκκίνηση |
ηλεκτρική μίζα |
Σύστημα ψύξης |
υδρόψυκτο |
Ταχύτητες |
6 ταχύτητες |
Σύστημα συμπλέκτη |
Υγρού τύπου |
Μετάδοση |
Αλυσίδα |
Βάρος στεγνό |
126 kg |
Ύψος σέλλας |
787 mm |
Συνολικό μήκος |
2010 mm |
Συνολικό πλάτος |
675 mm |
Συνολικό ύψος |
1150 mm |
Απόσταση από το έδαφος |
160 mm |
Μεταξόνιο |
1325 mm |
Εμπρός ανάρτηση |
Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή εμπρός ανάρτησης |
88 mm |
Πίσω ανάρτηση |
Αμορτισέρ λαδιού |
Διαδρομή πίσω ανάρτησης |
27 mm |
Εμπρός ελαστικό |
70/90-17 |
Πίσω ελαστικό |
110/70-17 |
Μέγιστο φορτίο |
184 kg |
Ρεζερβουάρ |
4,8 L |
Κατανάλωση εντός / εκτός |
1,8 L - 2,0 L / 100km |
Τύπος μπαταρίας |
12V6Ah (YTX7L-BS) |
Σύστημα φώτων |
LED |
Μπουζί |
3 spark plug (CR7E) |