Motocross Κρηνίδες: Δύσκολος πρώτος αγώνας πρωταθλήματος - Οι μεγάλοι νικητές σε κάθε κατηγορία

Τουρατζίδης – Ανδρέου - Ράδος – Φωτάκης - Καρασακαλίδης – Μερκούρης – Βασιλειάδης – Τσαλίκης – Λάμπρου Ι.
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/4/2022

Η βροχή που από εχθές αναμενόταν να πέσει, δυσκόλεψε τον πρώτο αγώνα Motocross του ελληνικού πρωταθλήματος, μεγιστοποίησε το ρίσκο και σε ορισμένες περιπτώσεις έφερε και ανατροπές.

Πριν την έναρξη της αγωνιστικής δράσης κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή, στην μνήμη του Αλέξανδρου Γεωργαντά.

Η ημέρα ολόκληρη και όχι μόνο ο αγώνας της MX1, επισκιάστηκε από την άσχημη πτώση του Μανώλη Κρητικού ο οποίος ευτυχώς διατηρούσε τις αισθήσεις του αλλά διαγνώστηκε με πολλαπλά κατάγματα και νοσηλεύεται. Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Motocross Κρηνίδες: Πολυτραυματίας από άσχημη πτώση ο Μανώλης Κρητικός

Ο αγώνας της MX1 διακόπηκε με την κόκκινη σημαία της πτώσης του Κρητικού και η κατάταξη προέκυψε βάση σειράς του προηγούμενη γύρου. Μεγάλος νικητής της ημέρας μετά και από τα δύο σκέλη, είναι ο Τουρατζίδης Ιωάννης (Ν.100 Yamaha), επίσης πιο γρήγορος και στους αγώνες κατάταξης το Σάββατο. Είχε σε σημεία του αγώνα μάχη με τον πάντα γρήγορο και εντυπωσιακό Λυρίου Νικόλα (Ν.161 Yamaha) πράγμα που επικυρώνει αυτό που γράφαμε εχθές για σίγουρο βάθρο με μία καλή εκκίνηση του ροδίτη αναβάτη που εχθές είχε κάποιο πρόβλημα με την μοτοσυκλέτα του και δεν ολοκλήρωσε την προσπάθεια.

Εύκολα στο βάθρο και ο Παπίλας (Ν.22 Honda) με τον Ανδρέου (N.101 Yamaha) να είναι για άλλη μία φορά εξίσου γρήγορος με τους αναβάτες της MX1 και φυσικά πρώτος της MX300 με δεύτερο τον Καράκη (Ν.123 KTM). Την πεντάδα γενικής των δύο κατηγοριών που τρέχουν μαζί, έκλεισε ο Τουρατζίδης Δημήτρης (Ν.200 Yamaha) με τον Φυσέκη Στάθη (N.125 Kawasaki) να ακολουθεί κλείνοντας την πεντάδα της MX1.

Στην MX2 ο Ράδος Ανέστης (N.97 Husqvarna) επικράτησε κατά κράτος των υπολοίπων επιδεικνύοντας ανώτερο αγωνιστικό επίπεδο σε έναν αγώνα όμως που κυριάρχησαν οι πτώσεις, ευτυχώς όλες ανώδυνες. Από αγωνιστικής πλευράς όμως κυρίαρχες ήταν οι πτώσεις. Δεύτερος ο Ζουνης Φραγκίσκος (Ν.37 KTM), με τρίτο τον Μπάκα (Ν.29 Yamaha) και Καρασάββα (Ν.212 Gas Gas) και Φωτάκης Σωτήριος (Ν.94 Yamaha) που ήταν πρώτος στην MX125 να κλείνουν την πεντάδα γενικής. Ο Χατζηράλλης Θεοχάρης (N.543 KTM) ήταν ο πέμπτος της ΜΧ2 με τον Θεοδωρίδη Σωτήριο (Ν.344 Gas Gas) να έρχεται δεύτερος στην ΜΧ125, σε αντιστοιχία με τους αγώνες κατάταξης του Σαββάτου.

Στην MXSenior τα πράγματα εξελίχθηκαν βάση προγράμματος που έχει γραφτεί σε πέτρα και δεν αλλάζει, αν δεν αλλάξουν και οι αγωνιζόμενοι με τον Καρασακαλίδη Μάρκο (Ν177 Gas Gas) να επικρατεί εύκολα και να παίρνει την νίκη έναντι του Πράσσο Αδαμο (Ν.12 Honda) και Δρόσο Νικόλαο (Ν.170 KTM) που αποτελούν και το τυπικό βάθρο. Την πεντάδα έκλεισαν ο Μανώλογλου Νικόλας (Ν.555 ΒΕΤΑ) και ο Αλυφανταρος Ευαγγελος (Ν94 Honda).

Στην ΜΧ85 ξεχώρισε με τεράστια διαφορά ο Μερκούρης Κωνσταντίνος (Ν.111 KTM) όπου επίσης όμως διακρίθηκε για το στιλ και την εντυπωσιακή οδήγηση ο Παπαδάκης Ελευθέριος (Ν.177 Yamaha) με τον Todorov (N.71 Gas Gas) να είναι τρίτος και τους Ταμβάκο (Ν66 Yamaha) και Μπαζιο (N.28 Husqvarna) να κλείνουν την πεντάδα μετά από δύο αγώνες.

Στην ΜΧ OPEN είχαμε μία από τις ανατροπές καθώς ο Τομαρας Χρήστος (Ν.110 Honda) έκλεισε την αγωνιστική ημέρα δεύτερος με την νίκη να πηγαίνει στον Βασιλειάδη Δημήτρη (Ν.66 KTM). Το Τομαρας είχε μία πτώση από την οποία ανέκαμψε και η δεδομένων των συνθηκών η δεύτερη θέση είναι εξαιρετική επίδοση. Ο Δημολιάνης (Ν.5 Gas Gas) με Αυγέρη (Ν101 Yamaha) και Κιουτσουκωστα (Ν.51 Kawasaki) έκλεισαν την πεντάδα για τα αποτελέσματα των δύο σκελών.

Η ΜΧ65 είδε τον Τσαλίκη (Ν.25 Yamaha) να καταφέρνει να επικρατήσει έναντι του Κουκαλιώτης Γιώργος (Ν.125 Yamaha) με Τρακάδα (Ν.24 KTM), Δημοπουλο (Ν.28 KTM) και Στρουγκη (Ν.51 Yamaha) να συμπληρώνουν την πεντάδα.

Στην κατηγορία γυναικών με τις συνθήκες της πίστας να έχουν δυσκολέψει αρκετά, οι πτώσεις ήταν πολλές και στην τελική επικράτηση οι αδελφές Λάμπρου κατάφεραν να επικρατήσουν, όχι όμως δίχως μάχη. Λάμπρου Ιωάννα (N.7 Yamaha) επικράτησε της ημέρας με συνολικά καλύτερη επίδοση, όταν η Μανδάνη Δέσποινα (Ν.22 Husqvarna) είχε μία δεύτερη θέση και μία τρίτη. Αντίστοιχα στον δεύτερο αγώνα επικράτησε η Λάμπρου Αμαλία (Ν.17 Yamaha) με τα συνδυαστικά αποτελέσματα να αναδεικνύουν την Ιωάννα.

Ακολουθούν αναλυτικά τα αποτελέσματα και οι πρώτες φωτογραφίες από τον σημερινό αγώνα.


 

 

 

 

 

 

 

 



Θα ακολουθήσει τις επόμενες ημέρες και φωτογραφικό αφιέρωμα.

 

 

Fantic - Πανελλήνια Πρωταθλήτρια για μια ακόμη φορά στην MX-OPEN με τον Δημήτρη Βαγγελάκο

Και τέταρτος για μόλις 3 βαθμούς διαφορά από τον τρίτο, στην MX2 ο Νίκος Λυρίου
Fantic - Βαγγελάκος, Πρωταθλητές 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

31/10/2024

Ο Δημήτρης Βαγγελάκος πήρε με θριαμβευτικό τρόπο τον τίτλο στην MX-OPEN του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross 2024, καβάλα στην Fantic XXF250, ενώ σκληρή μάχη μέχρι το τέλος της σεζόν έδωσε για την τρίτη θέση της MX2 ο Νίκος Λυρίου.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Fantic:

"O Δημήτρης Βαγγελάκος στέφθηκε και επίσημα πρωταθλητής στην MX-OPEN με το XXF250 του απέναντι σε σκληρό ανταγωνισμό που περιλάμβανε αρκετά 450. Μια εξαιρετικά επιτυχημένη σεζόν με 9 νίκες στα 10 σκέλη που συμμετείχε, του επέτρεψαν την κατάκτηση του τίτλου, επί της ουσίας, ήδη από τον προτελευταίο αγώνα. Προσωπικοί λόγοι δεν του επέτρεψαν να συμμετέχει στον αγώνα των Τρικάλων και να γιορτάσει έτσι και την «τυπική» κατάκτηση του τίτλου.

O οδηγός της Fantic στην MX2, Νίκος Λυρίου (#161 FANTIC) που εντάχθηκε στην επίσημη ομάδα της Fantic στη μέση της χρονιάς, τελείωσε το πρωτάθλημα στην 4η θέση με ελάχιστη βαθμολογική διαφορά από την 3η θέση, που «παίχτηκε» μέχρι και το τελευταίο σκέλος του τελευταίου αγώνα. Στο 1ο σκέλος του αγώνα στα Τρίκαλα, ο Λυρίου κέρδισε την εκκίνηση και για άλλη μία φορά ανέλαβε τον ρόλο του θεαματικότερου αναβάτη, χαρίζοντας στους θεατές αξέχαστα περάσματα. Στη συνέχεια ο Νικόλας οδήγησε μεγάλο μέρος του αγώνα, ενώ στη συνέχεια η κόπωση τον ανάγκασε να κόψει λίγο ρυθμό τερματίζοντας έτσι 4ος.  Στο 2ο σκέλος ξεκίνησε πίσω, αλλά οδηγώντας σε καταιγιστικό ρυθμό και πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο, τερμάτισε 2ος. Έτσι τελικά ο αναβάτης της Fantic ανέβηκε στην 3η θέση του βάθρου του αγώνα με μόλις 1 βαθμό διαφορά από τον 2ο και τελειώνοντας έτσι το πρωτάθλημα στην 4η θέση με μόλις 3 βαθμούς διαφορά από την 3η.

Δημήτης Βαγγελάκος: Το 2024 ήταν για μένα μια αξέχαστη χρονιά. Κέρδισα όλα τα σκέλη στα οποία συμμετείχα εκτός από ένα. Σίγουρα τα πράγματα δεν ήταν πάντα εύκολα αφού ο ανταγωνισμός έχει ανέβει και το να κερδίσεις μια καλή θέση στην εκκίνηση απέναντι στα 450 δεν είναι καθόλου δεδομένο. Επιπλέον, το κλείσιμο πιστών κοντά στην κατοικια μου δεν μου επέτρεψε να προετοιμαστώ για όλους τους αγώνες όσο θα ήθελα. Ευτυχώς το XXF 250  δούλεψε αψεγάδιαστα. Δοκιμάσαμε και τον νέο κινητήρα 310 της Fantic που έχει απίστευτη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών και παρότι έχει σχεδιαστεί αρχικά για enduro, με την κατάλληλη εξάτμιση είναι μια τέλεια επιλογή για την κατηγορία MX-OPEN.

Νίκος Λυρίου: Συνολικά τερμάτισα στην 4η θέση του πρωταθλήματος, μόλις 3 βαθμούς από την 3η θέση. Ήταν μια δύσκολη χρονιά για εμένα , αφού στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος ερχόμενος από χειρουργείο στη κλείδα μου, δεν είχα τη δυνατότητα να οδηγήσω και να προετοιμαστώ κατάλληλα. Όμως, η αγάπη μου για το άθλημα δεν μπορούσε να με κρατήσει εκτός και έτσι με ότι μέσα είχα, πάλεψα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε μια από τις δυσκολότερες χρονιές μου από πολλές απόψεις. Έχω ήδη προγραμματίσει χειρουργείο για το γόνατο μου για να διορθώσω ένα παλιό τραυματισμό που δε μου επιτρέπει να αποδώσω το μέγιστο και πρέπει να το φτιάξω. Έτσι θα έχω λίγο χρόνο για ξεκούραση και αναθεώρηση, ώστε να επιστρέψω δυνατός και υγιής και να μπορώ να αγωνιστώ όπως μου αρμόζει ! Ευχαριστώ την ομάδα μου αλλά και όλους εσάς που με στηρίζετε και είστε δίπλα μου στις επιτυχίες μου, αλλά κυρίως στα δύσκολα και αυτό δείχνει πολλά.

Η πολύ επιτυχημένη χρονιά για την Fantic στην Ελλάδα δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την υποστήριξη των χορηγών της, Drakos Engineering, Moto Market με λιπαντικά Motorex, Zulap, και DND Graphics, καθώς επίσης τους μηχανικούς της ομάδας, το προσωπικό της και όλους τους φίλους της Fantic που ήταν πάντα εκεί.

Μετά από σύντομη ανάπαυλα η Fantic Motor Hellas θα ξεκινήσει την αγωνιστική προετοιμασία για το 2025 με αρκετές εκπλήξεις."