WorldWCR - Σε καλό δρόμο η αποκατάσταση της Nicole van Aswegen

Εγχειρίστηκε και αναμένεται να πάρει σύντομα εξιτήριο
motomag WorldWCR, Πορτογαλία – Σοβαρός τραυματισμός για την Nicole van Aswegen
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

20/8/2024

Μπορεί να βρίσκεται ακόμη στο νοσοκομείο, ωστόσο η αποκατάσταση της Nicole van Aswegen φαίνεται πως βρίσκεται σε καλό δρόμο και η Νοτιοαφρικανή θα γυρίσει σύντομα στην πατρίδα της.

Για όσους δεν θυμούνται η Nicole van Aswegen είχε σύγκρουση με την Tayla Relph στον δεύτερο αγώνα του δεύτερου γύρου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Σιρκουί Γυναικών (FIM Women's Circuit Racing World Championship -WorldWCR).

Σε αυτή τη σύγκρουση η αναβάτρια της Andalaf Racing, που αγωνίζεται στο ενιαίο Πρωτάθλημα Γυναικών που πραγματοποιείται με Yamaha YZF-R7, τραυματίστηκε σοβαρά, με την Relph να τη γλιτώνει ευτυχώς με μικροτραυματισμούς.

Το ατύχημα, το οποίο δεν καταγράφηκε από κάμερα, οδήγησε σε κόκκινη σημαία, με την 37χρονη να μεταφέρεται στο τοπικό νοσοκομείο όπου και διαγνώστηκε εξάρθρωση στον ώμο, μηριαίο κάταγμα αλλά και ένα μεγάλο σκίσιμο στον μηρό της.

Nicole van Aswegen

Η Νοτιοαφρικανή υποβλήθηκε σε εγχείρηση για την αποκατάσταση του κατάγματος με την τοποθέτηση βίδας και πλάκας για τη συγκράτηση του οστού και σύμφωνα με τα τελευταία νέα δεν υπήρξαν επιπλοκές κατά την εγχείρηση, ενώ αποκαταστάθηκε και η εξάρθρωση του ώμου χωρίς εγχείρηση.

Η van Aswegen αναμένεται να πάρει εξιτήριο τις επόμενες ημέρες από το νοσοκομείο όπου βρίσκεται και να γυρίσει στο Johannesburg ώστε να μπορέσει να συνεχίσει με την αποκατάσταση των τραυμάτων της. Για την πλήρη αποκατάστασή τους εκτιμάται ότι θα χρειαστούν περίπου τρεις μήνες, ωστόσο έχουμε δει αγωνιζόμενους -μικρότερους όμως σε ηλικία- να επιστρέφουν στην δράση νωρίτερα από αυτό το χρονικό διάστημα.

Το πιο πιθανό πάντως είναι η 37χρονη να χάσει το υπόλοιπο της σεζόν με τον τελευταίο αγώνα να πραγματοποιείται στις 18-20 Οκτωβρίου στη Jerez, ενώ ο προτελευταίος θα γίνει στις 20-22 Σεπτεμβρίου στην Cremona της Ιταλίας.

Η BYD που τάραξε την αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη, θέλει τώρα να μπει στα σκούτερ!

Ταράζει και τον εγχώριο ανταγωνισμό της με αυτή την κίνηση
Η BYD που τάραξε την αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη, θέλει τώρα να μπει στα σκούτερ!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

12/9/2024

Μόλις πριν από λίγους μήνες η BYD δήλωνε πως δεν είχε στόχο να εισέλθει στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, εννοώντας εδώ τις ηλεκτρικές καθώς είναι μία εταιρεία που ειδικεύεται στην ηλεκτροκίνηση.

Στην Κίνα τα αυτοκίνητα της BYD απολαμβάνουν ένα τεράστιο μερίδιο αγοράς και την προτίμηση του κόσμου και ένα άνοιγμα στα μικρά δίκυκλα που κατά εκατομμύρια πωλούνται στην Κίνα και τις υπόλοιπες μεγάλες αγορές της Ασίας, φαντάζει απολύτως λογικό. Όπως άλλωστε έχει πράξει όλος ο ανταγωνισμός της.

Φαίνεται λοιπόν πως οι δηλώσεις προ μηνών ότι θα αποφύγει την μετάβαση, ήταν προσπάθεια συγκράτησης μιας διαρροής που είχε ήδη ξεκινήσει και πλέον περνά και τα σύνορα.

Η πρότερη διάψευση της BYD είναι επίσης πολύ πιθανό να έγινε για να καθησυχάσει το πελατολόγιό της καθώς κατασκευάζει ήδη σκούτερ για λογαριασμό τρίτων, όπως η Ισπανική Nerva. Πήρε το όνομά της από την αντίστοιχη πόλη της Ισπανίας και παρουσίασε το NERVA EXE ένα 100% ηλεκτρικό maxi σκούτερ. Υπάρχει μάλιστα αντιπροσώπευση και στην Ελλάδα για το μοναδικό αυτή την στιγμή μοντέλο της Nerva από την GATSOULIS.

Η BYD που τάραξε την αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη, θέλει τώρα να μπει στα σκούτερ!

Εκτός της Nerva, η BYD κατασκευάζει και για άλλες μάρκες της ασιατικής αγοράς αλλά όπως φαίνεται θα κάνει την μετάβαση και σε δικό της μοντέλο, το οποίο θυμίζει το Nerva EXE αλλά ανήκει στην μικρο-μεσαία κατηγορία.

Αυτή η απόφαση ενδεχομένως συνδυάζεται με την αποκάλυψη που έχουμε κάνει στην έντυπη έκδοση του ΜΟΤΟ για την οδηγία της Κινέζικης κυβέρνησης προς τους μεγάλους κατασκευαστές να αναπτύξουν τις δικές τους μάρκες και να σταματήσουν να παράγουν μοντέλα για λογαριασμό τρίτων, παρέχοντας και οικονομικά οφέλη με την μορφή χαμηλού δανεισμού, σε όποιον ακολουθήσει το παράδειγμα.

Η BYD ξεκίνησε ως κατασκευαστής μπαταριών για άλλους, όπως και γενικότερη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, πριν γίνει και ο ίδιος κατασκευαστής με ραγδαία ανάπτυξη. Ταχεία ήταν και η εξάπλωσή της σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης.

Μπορεί να φέρει την επάνασταση και στα σκούτερ, ιδιαίτερα αν φτιάξει ένα ηλεκτρικό με μία από τις μεγαλύτερες αυτονομίες αυτή την στιγμή και κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα με ιμάντα τελικής μετάδοσης.

Το σκούτερ της BYD αναμένεται να αποδίδει 25-35 ίππους και να είναι δηλαδή αντίστοιχο είτε τον 250, είτε των σκούτερ των 350 κυβικών με τροχούς 15-14 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω καθώς και δύο δισκόπλακες εμπρός που δεν φαίνονται στο σκίτσο. Μεγάλη σχάρα και ευρύχωρη σέλα με πλούσιο εξοπλισμό όπως φαίνεται από τα χειριστήρια θα καταστήσουν το σκούτερ εξαιρετικά ανταγωνιστικό, τουλάχιστον στην τοπική αγορά που η ηλεκτροκίνηση είναι ιδιαίτερα διαδομένη. Αναμένουμε να δούμε τον ντόρο που θα προκαλέσει όταν εμφανιστεί στην τοπική αγορά καθώς και τις νέες δηλώσεις της εταιρείας για την είσοδο της στα δίκυκλα.