Άλλος ένας μήνας με θετική πορεία των ταξινομήσεων ήταν ο Οκτώβρης του 2018, ξεπερνώντας κατά 411μονάδες τον αντίστοιχο μήνα του 2017. Συνολικά η αγορά βρίσκεται στο +21,6% με 30.297 μονάδες, έναντι 22.911 μονάδων το αντίστοιχο δεκάμηνο του 2017.
Σε λίγες ημέρες θα έχουμε στα χέρια μας τα αναλυτικά στοιχεία από τον Σ.Ε.Α.Α. για να δούμε σε μεγαλύτερο βάθος την πορεία κάθε κατηγορίας. Το σίγουρο είναι πως ολόκληρο το 2017 είχαμε 28.852 ταξινομήσεις, ενώ το 2018 έχουμε ξεπεράσει τις 30.000 του πρώτους δέκα μήνες. Ταυτόχρονα, για το 2019 περιμένουμε πολύ σημαντικά νέα μοντέλα για την ελληνικής αγορά, όπως το Honda CB500X, το Yamaha Tenere 700, τα νέα R1250 GS και Adventure καθώς και ένα πλήθος καινούριων scooter στα 300-400 κυβικά από την Honda, Kymco, SYM και Yamaha, τα οποία ως γνωστόν αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων στην Ελλάδα. Φυσικά θα έρθουν και νέα παπιά Euro 4, που επίσης θα έχουν μεγάλο αντίκτυπο στις πωλήσεις.
Με πολύ μικρή διαφορά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο
Από τον
Θοδωρή Ξύδη
28/11/2024
Μαζί με την τιμή του αναβαθμισμένου Honda X-ADV η ελληνική αντιπροσωπεία της ιαπωνικής εταιρείας ανακοίνωσε και την τιμή του ανανεωμένου Forza 750.
Εκτεταμένη ήταν η αισθητική αναβάθμιση της Honda για το Forza, το οποίο έχει πλέον και πλουσιότερο εξοπλισμό, ενώ δέχτηκε αλλαγές και σε άλλα σημεία του και μερικές από αυτές τις μοιράζεται και με το ανανεωμένο X-ADV -δείτε την τιμή του εδώ.
Το μεγαλύτερο σε κυβισμό scooter της Honda άλλαξε σημαντικά στο εμπρός μέρος του, απέκτησε νέο προβολέα, έγινε πιο αιχμηρό και βελτίωσε την προστασία που προσφέρει στον αναβάτη του. Η νέα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα έχει αυξήσει το πλάτος της κατά 25% σε σχέση με την προηγούμενη στα 480 χλστ. και μπορεί να αυξομειώσει το ύψος της σε ένα εύρος 120 χλστ., ενώ αλλάζει και την κλίση της κατά 10 μοίρες και φέρει και λειτουργία μνήμης.
Η θύρα USB-C μετακόμισε σε σαφώς πιο χρηστική θέση, στο τιμόνι και η αναβαθμισμένη TFT οθόνη των πέντε ιντσών προσφέρει και συνδεσιμότητα μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync όπως και νέο χειριστήριο για τον έλεγχό της στο αριστερό γκριπ. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει πλέον το cruise control, ενώ ο χώρος κάτω από τη σέλα παρέμεινε αμετάβλητος στα 22 λίτρα και μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος κλειστού τύπου.
Ο εν σειρά δικύλινδρος των 745 κ.εκ. παραμένει στους 58,6 ίππους και τα 7,03 κιλά ροπής στις 6.750 και 4.750 σ.α.λ. αντίστοιχα, ενώ το ανακοινώσιμο βάρος βρίσκεται στα 236 γεμάτα κιλά. Η Honda έκανε ωστόσο αλλαγές στο DCT κιβώτιο, όπως και στο X-ADV, με την απόκρισή και τη λειτουργία του να βελτιώνεται στις χαμηλές στροφές και τον αναβάτη να έχει καλύτερο έλεγχο στις μανούβρες με πολύ χαμηλές ταχύτητες.
Το ανανεωμένο Forza 750 θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρία χρώματα: το γκρι μεταλλικό Iridium Gray, το μαύρο ματ μεταλλικό Ballistic Black και το "σταχτί" ματ μεταλλικό Warm Ash. Η τιμή του βρισκεται στα 13.100 ευρώ.