ΣΤΗ HARLEY-DAVIDSON ATHENA ΣΤΙΣ 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016 ΚΑΙ ΩΡΑ 20.30, Η HARLEY-DAVIDSON ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΡΥΛΙΚΟΥ ΣΤΑΝΤΜΑΝ ROBERT ‘EVEL’ KNIEVEL

Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

17/3/2016

Aντιπρόσωποι της Harley-Davidson σε ολόκληρη την Ευρώπη θα φιλοξενήσουν την αποκλειστική προβολή της πολυδιαφημισμένης ταινίας ντοκιμαντέρ «Being EVEL» - την απίστευτη ιστορία του Robert «Evel» Knievel.

Το ντοκιμαντέρ θα κάνει πρεμιέρα στην αντιπροσωπεία της Harley-Davidson Athena, το Σάββατο στις 19 Μαρτίου στις 20.30.  Η πρόσκληση είναι ανοιχτή σε οποιονδήποτε έχει πάθος για τον μοτοσυκλετισμό.  Καθώς οι προσκλήσεις είναι περιορισμένες, οι φίλοι της μοτοσυκλέτας καλούνται να δηλώσουν συμμετοχή το συντομότερο, αποστέλλοντας μήνυμα στο https://www.facebook.com/Harley.Davidson.Athena.  

Οι συμμετέχοντες στην προβολή θα έχουν την ευκαιρία να δουν ζωντανά, με σάρκα και οστά τη 'Νύχτα', τη μοτοσυκλέτα που δημιουργήθηκε από τη Harley-Davidson Athena για να συμμετέχει στο διεθνή διαγωνισμό 'The Battle Of The Kings'.   Επιπλέον, θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν ένα custom limited edition print, το οποίο δημιουργήθηκε από τη Harey-Davidson σε συνεργασία με τον εικαστικό καλλιτέχνη Ryan Quickfall, σε  100 αντίπυτα περιλαμβάνουν 4 artworks το καθένα. Φίλοι της Harley-Davidson,  λάτρεις του customizing και όλοι όσοι αγαπούν τους δύο τροχούς, θα έχουν επιπλέον τη δυνατότητα να προγραμματίσουν ένα Test-Ride με σχεδόν οπoιαδήποτε μοτοσυκλέττα της γκάμας της Harley-Davidson κατα το Harley on Tour που θα ακολουθήσει στις 9&10 Απριλίου.

Ο Evel Knievel, ήταν ένας μοτοσυκλετιστής ο οποίος ακολούθησε τη δική του διαδρομή. Μια διαδρομή που ενσωματώνεται απόλυτα στο επαναστατικό πνεύμα της Harley-Davidson.  To ντοκιμαντέρ αφηγείται την απίστευτη ιστορία του Robert ‘Evel’ Knievel.  Το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να απολαύσει όλα τα ριψοκίνδυνα stunts, αλλά και να δει τι κρύβονταν πίσω από το μύθο  καθώς και  να γνωρίσει τη σκοτεινή πλευρά του ανθρώπου. Η Harley-Davidson είναι ιδιαίτερα χαρούμενη, που θα δώσει την ευκαιρία στο Ευρωπαϊκό κοινό να απολαύσει την ιστορία και να πάρει  μια γεύση από την κουλτούρα του customizing που αποτελεί μέρος του πυρήνα του brand.  
 

Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση

Η Akrapovic κουρμπάρει τιτάνιο και για κάγκελα στο νέο GS
Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

26/11/2024

Η Akrapovic ακούει το ζήτημα για τα κιλά των μεγάλων Adventure μοτοσυκλετών και πως για την προστασία τους πρέπει να προσθέσεις ακόμη περισσότερο βάρος και μεγαλουργεί: Φτιάχνει κάγκελα από τιτάνιο όπως μόνο αυτή μπορεί και στην επόμενη πτώση σκέφτεσαι σε τι κατάσταση θα είναι το έξτρα κόσμημα προσπαθώντας να σηκώσεις την μοτοσυκλέτα από κάτω!

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Akrapovic κατασκευάζει προστατευτικά κάγκελα, η αρχή έγινε με το R1250GS το 2022 σε μία από τις ακριβότερες προσθήκες προστασίας που υπήρχαν για αυτή την μοτοσυκλέτα και την κατηγορία, στις €2.500!

Τώρα όμως που τα κάγκελα στο R1300GS προστατεύουν μόνο το μπλοκ του κινητήρα και δεν επεκτείνονται πιο πάνω, το κόστος απόκτησης μειώνεται στα €1.740, στην Ελλάδα με ΦΠΑ, τελική τιμή.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Το υλικό και έπειτα ο τρόπος υλοποίησης ανεβάζουν το κόστος, όπως φυσικά και το αυτοκόλλητο της Akrapovic που μαρτυρά ότι έχει γίνει μπόλικη δουλειά. Ένα από τα πράγματα που κάνουν την Akrapovic να ξεχωρίζει, είναι πως φτιάχνει τους δικούς της σωλήνες από τιτάνιο με τρόπο που έχουμε δείξει στο περιοδικό πριν χρόνια και είναι δική της πατέντα και έπειτα πως τους κουρμπάρει επίσης με τρόπο που δεν μπορεί να κάνεις άλλος. Συνήθως κόβουν φάλτσα και ράβουν όσοι φτιάχνουν τις δικές τους κατασκευές τιτανίου για να μπορέσουν να δώσουν καμπυλότητα και ορισμένοι το κάνουν τόσο καλά που το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα είναι κυριολεκτικά ένα κόσμημα.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Εδώ τα πράγματα είναι ακόμη πιο σύνθετα από την στιγμή που μιλάμε για κάτι τόσο εξιδεικευμένο και λεπτεπίλεπτο από σωλήνες τιτανίου 25mm που λίγοι μπορούν να επεξεργαστούν! Μικρός όγκος, μικρό βάρος με μεγάλη όμως αντοχή σε μία προσεγμένη σχεδίαση που στόχο έχει να εξαφανίζεται οπτικά και να γίνεται κομμάτι του κινητήρα. Τα κάγκελα είναι 40% ελαφρύτερα από αντίστοιχες ατσάλινες λύσεις και ζυγίζουν μόλις 3.02 κιλά.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Έχουν πολλά ενιαία κομμάτια και λίγες κολλήσεις που έχουν γίνει με ρομποτικές TIG και φλάτζες 10mm προσεκτικά κομμένες με το σύνολο να πιάνει σε στρατηγικά σημεία ώστε να μην καταλήγει το κάγκελο στην πτώση να προξενεί το ίδιο, ζημιά στο μπλοκ του κινητήρα, όπως είχαμε αναδείξει παλαιότερα στο περιοδικό σε άλλες φθηνότερες λύσεις.

Τα προστατευτικά που γεφυρώνουν το τιτάνιο και καλύπτουν το καπάκι του κινητήρα είναι από κάρμπον σε πάχος 2.5χιλ και έτσι τα κάγκελα προστασίας στο τέλος δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο την υψηλή γωνία κλίσης που το R1300GS έχει ενώ υπάρχει μέριμνα για την τοποθέτηση μικρών βαλιτσών και προβολέων ομίχλης, απαραίτητο συστατικό για κάθε GS που στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως μπορεί να κρύψει το αυτοκόλλητο “Titanium” που είναι ακριβώς αυτό που πληρώνει κανείς.

Σε περίπτωση που υπάρχει ενδιαφέρον, έρχονται στην ελληνική αγορά από την επίσημη αντιπροσωπεία:
 

Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση

 

Ετικέτες