Peugeot Motocycles: Νέο Website για την Ελλάδα

Στα πλαίσια της νέας εποχής που διέπει την γαλλική εταιρεία μοτοσυκλετών
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

14/6/2023

Η Peugeot Motorcycles η οποία βρίσκεται πλέον στα χέρια του Ομίλου Σαρακάκη με επίσημο δελτίο τύπου ανακοινώνει την λειτουργία του νέου website της στην Ελλάδα.

Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου

Το νέο, άκρως εντυπωσιακό, full-screen website της Peugeot Motocycles είναι γεγονός!

Εμπνευσμένο από τη γαλλική αφαιρετική αισθητική και τον δυναμισμό της μάρκας, το website peugeot-motocycles.gr, το οποίο είναι εστιασμένο στο κορυφαίο User Experience (UI) και User Interface (UI), σηματοδοτεί μια νέα, σαγηνευτική εποχή για την ιστορική μάρκα στη χώρα μας ενώ παράλληλα κάνει αυτό ακριβώς που δηλώνει στην κεντρική του σελίδα:

Μας καλωσορίζει σε μια νέα εποχή όπου όλα είναι πιο όμορφα με τη δύναμη της σαγήνης!

H συνεργασία της Peugeot Motorcycles με τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη ήρθε σε μία χρονιά – ορόσημο για τη μάρκα καθώς φέτος συμπληρώνει 125 χρόνια ιστορίας. Η Peugeot Motocycles, μια παγκόσμια μάρκα που δίνει έμφαση «στην απόλαυση της οδήγησης», έχει να επιδείξει μοναδική τεχνογνωσία, ακρίβεια, κουλτούρα, κομψότητα και επινοητικότητα, πάντα υπηρετώντας τον άνθρωπο μέσω της ισχυρής γαλλικής κληρονομιάς της.

Στο ολοκαίνουριο website της Peugeot Motocycles, o επισκέπτης πραγματικά χαίρεται να περιηγείται και να αντλεί πληροφορίες για τον μακροβιότερο κατασκευαστή μηχανοκίνητων δίτροχων στον κόσμο.

Το Peugeot-motocycles.gr είναι διασκεδαστικό, φιλικό προς τον χρήστη, διαθέτει clean-cut web design και προσφέρει πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό. Οι επισκέπτες και θαυμαστές της μάρκας θα μπορέσουν να μάθουν τα πάντα για:

-              Τα νέα μοντέλα της μάρκας και τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά καθώς και για τα επαγγελματικά δίκυκλα της Peugeot Motocycles

-              Το πλήρες δίκτυο εξυπηρέτησης επίσημων εμπόρων και εξουσιοδοτημένων συνεργείων

-              Τη βιώσιμη κινητικότητα, την ηλεκτροκίνηση και τα πλεονεκτήματά της καθώς και τα χρηματοδοτικά κίνητρα που προσφέρονται

-              Τις τρέχουσες προσφορές

-              Τον κόσμο και την πλούσια ιστορία της Peugeot Motocycles

Όπως η ίδια η PEUGEOT έχει στόχο να σχεδιάζει όχι μόνο scooter και μοτοσυκλέτες, αλλά και συναισθήματα, έτσι και το website peugeot-motocycles.gr δημιουργεί μία έντονη επιθυμία για οδήγηση, για βόλτα, για νέες σαγηνευτικές εμπειρίες!

Στις επόμενες σελίδες ακολουθεί η ιστορία της Peugeot Motocycles, μια ιστορία που μας πηγαίνει πίσω στο 1898!

PEUGEOT MOTOCYCLES: 125 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΘΟΥΣ

Η Peugeot Motocycles έχει κληρονομήσει τη διεθνώς αναγνωρισμένη γαλλική τεχνογνωσία.

Πρόκειται για μία εταιρεία με όραμα που από το 1898, έχει καταφέρει να εξελίσσεται και να προοδεύει μέσα από πολλές μηχανικές και τεχνολογικές επαναστάσεις.

Το 1898, η Peugeot Motocycles δημιούργησε το πρώτο πρωτότυπο μηχανοκίνητου ποδηλάτου και το παρουσίασε στο Salon du Cycle de l'Automobile de Paris, στον εκθεσιακό χώρο Champs de Mars.

Κάνουμε αναδρομή σε μία ιστορία 125 ετών γεμάτη πάθος!

Ένα εμβληματικό όνομα

Το 1857, οι Jules και Emile Peugeot αγόρασαν αυτό που έμελλε αργότερα να γίνει το εργοστάσιο μοτοσυκλετών της Peugeot στο Beaulieu-Mandeure, στην περιοχή Doubs της Γαλλίας. Πρόκειται για ένα εργοστάσιο που αρχικά προοριζόταν για τη μεταποίηση μετάλλων για την κατασκευή εξοπλισμού, εργαλείων και ελατηρίων. Επιστρέφοντας από τις σπουδές του στη Μ. Βρετανία, όπου η Βιομηχανική Επανάσταση βρισκόταν ήδη σε πλήρη εξέλιξη, ο Armand Peugeot είχε την ιδέα να μετατρέψει τη λειτουργία του εργοστασίου σε παραγωγή ποδηλάτων το οποίο και έγινε το 1886υποστηρίζοντας μία τάση της εποχής για την κινητικότητα που λεγόταν "Peugeot frères".

Το 1898, ένα πρώτο πρωτότυπο μηχανοκίνητου ποδηλάτου παρουσιάστηκε στο Salon du Cycle de l'Automobile de Paris: ένα ποδήλατο Peugeot εξοπλισμένο με βενζινοκινητήρα Dion & Bouton.

Ας μην ξεχνάμε ότι η μετακίνηση εκείνη την εποχή βασιζόταν κυρίως σε άμαξες τις οποίες έσερναν ζώα και ότι οι ατμομηχανές ήταν πολύ δυσκίνητες... Ήταν μια πρώτη επανάσταση που αξιοποίησε η Peugeot, η οποία, μέσω της παραγωγής αυτών των "μοτοσυκλετών" από το 1902 και μετά, προσέφερε μια λύση μετακίνησης που ανταποκρινόταν στις προκλήσεις της εποχής.

Μοτοσυκλέτες Peugeot: Επιδόσεις και αγώνες Grand Prix

Με την πάροδο των ετών, οι μοτοσυκλέτες Peugeot αποκτούσαν όλο και πιο σπορ χαρακτήρα προσελκύοντας όχι μόνο τους λάτρεις της μηχανικής, αλλά και αναβάτες, όπως ο René Gillard και ο Paul Péan, οι οποίοι κέρδισαν διαδοχικά αρκετούς αγώνες Grand Prix με το Peugeot 500 M, εδραιώνοντας έτσι το κύρος και τη φήμη της μάρκας στην παραγωγή μοτοσυκλετών.

Η Peugeot σχεδίασε, κατασκεύασε και διέθεσε στην αγορά περισσότερα από 60 μοντέλα από το 1902 έως το 1939, γεγονός που την κατέστησε την πιο παραγωγική μάρκα μοτοσυκλετών στις αρχές του αιώνα. 

Η μάρκα ήταν πάντα σε θέση να προσαρμόζεται στις προσδοκίες της αγοράς, ακόμη και σε περιόδους οικονομικής κρίσης ή μετά τους πολέμους, με μοντέλα μαζικής παραγωγής, μοτοσυκλέτες και πολύ δημοφιλή μοτοποδήλατα, που μερικές φορές πωλούνταν ως μοντέλα άλλων μαρκών.

Η Χρυσή Εποχή και η γέννηση της Peugeot Motocycles

Στο δεύτερο μισό του 20ου αιώνα εμφανίστηκαν τα scooter, ένα θεόσταλτο δώρο για τη μάρκα η οποία παρουσίασε το s55, το πρώτο της scooter στο 43ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 1953. Με τον τρόπο αυτό, η μάρκα ακολούθησε την τάση της εποχής προσφέροντας λύσεις αστικής μετακίνησης προσιτή στο ευρύ κοινό, με οχήματα σχεδιασμένα για την πόλη, εύχρηστα και  κατάλληλα για άνδρες και γυναίκες. Το 1971, κυκλοφόρησε το θρυλικό Peugeot 103 και έγινε το μοτοποδήλατο με τη μεγαλύτερη παραγωγή στον κόσμο, με πάνω από 4 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1990.

2

Το 1987, η Cycles Peugeot έδωσε τη θέση της στην Peugeot Motocycles η οποία συνέδεσε το όνομά της με πολλές καινοτομίες: την αναβίωση του scooter στην Ευρώπη τη δεκαετία του 1980 με την κυκλοφορία του πρώτου scooter με πλαστικό σώμα και σωληνωτό πλαίσιο (SC 50), το πρώτο ηλεκτρικό scooter μαζικής παραγωγής το 1996 (Scoot’Elec) και το πρώτο scooter 125cc με ABS το 2003 (Elystar).

2023: Η αναγέννηση της Peugeot Motorcycles

Κουβαλώντας μία ιστορία 125 χρόνων, η Peugeot Motocycles είναι ο μακροβιότερος κατασκευαστής μηχανοκίνητων δίτροχων στον κόσμο που παραμένει στην ενεργό δράση μέχρι και σήμερα!

Η μάρκα όχι μόνο έχει αντέξει στον χρόνο αλλά έχει αναπτύξει και απαράμιλλη τεχνογνωσία.

Με το εργοστάσιό της στο Mandeure (Doubs), που είναι και η έδρα της εταιρείας, η Peugeot Motocycles είναι από τους λίγους κατασκευαστές μοτοσυκλετών που σχεδιάζει, εξελίσσει και κατασκευάζει τα προϊόντα της στη Γαλλία: ένα ισχυρό πλεονέκτημα που επιτρέπει στη μάρκα να μην αποκλίνει από το DNA της.

Από το 2013, κατασκευάζονται στο Mandeure το τρίτροχο Peugeot Metropolis, η ναυαρχίδα της Peugeot Motocyles, το scooter Pulsion 125cc και, από φέτος, το ολοκαίνουργιο XP400, ένα maxi scooter 400cc που θεωρείται ιδανικό τόσο για αστικές όσο και για off-road μετακινήσεις.

Το 2023 σηματοδοτεί την αναγέννηση της Peugeot Motocycles με την παρουσίαση της PM-01, μιας μοτοσυκλέτας με μοναδικό στυλ, εκλεπτυσμένες γραμμές και ξεκάθαρο το DNA της Peugeot.

Ημερομηνίες - Ορόσημα:

-              1904 – τέλος δεκαετίας 1950: Οι μοτοσυκλέτες Peugeot μεσουρανούν έχοντας στο ενεργητικό τους μεγάλο αριθμό ρεκόρ και επιτυχίες σε αγωνιστικές διοργανώσεις.

-              1923: Η ομάδα της Peugeot καταρρίπτει όλα τα ρεκόρ ταχύτητας με την 5η έκδοση του μοντέλου 500 που διαθέτει έναν 1 ΕΕΚ και 2 βαλβίδες: 172Km/h.

-              1923: Ο René Gillard κερδίζει το Grand Prix des Nations de Monza (400km), μία από τις πιο σημαντικές νίκες στο χώρο των γαλλικών μοτοσυκλετών.

-              1996: Η Peugeot Motocycles γίνεται πρωτοπόρος στην ηλεκτρική κινητικότητα σε δύο τροχούς με το μαζικής παραγωγής scooter Scoot'Elec.

-              2003: Η Peugeot Motocycles γίνεται ο πρώτος κατασκευαστής που εισάγει σε ένα scooter 125cc, το Elystar, σύστημα πέδησης με ABS.

Ο Robert Pahin νικητής με μία PEUGEOT P108 250cc στο BOL D'OR το 1933.

Το 2023, το λιοντάρι συνεχίζει να βρυχάται

Εστιασμένη στις αστικές μετακινήσεις, η Peugeot Motocycles επιστρέφει δυναμικά στις κατηγορίες των μοτοσυκλετών και των maxi scooter με μια νέα μοτοσυκλέτα και ένα νέο maxi scooter και συνεχίζει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας με ένα νέο 100% ηλεκτρικό scooter, ενώ εντός του 2023 αναμένονται και νέα μοντέλα.

3

 

Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση

Η Akrapovic κουρμπάρει τιτάνιο και για κάγκελα στο νέο GS
Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

26/11/2024

Η Akrapovic ακούει το ζήτημα για τα κιλά των μεγάλων Adventure μοτοσυκλετών και πως για την προστασία τους πρέπει να προσθέσεις ακόμη περισσότερο βάρος και μεγαλουργεί: Φτιάχνει κάγκελα από τιτάνιο όπως μόνο αυτή μπορεί και στην επόμενη πτώση σκέφτεσαι σε τι κατάσταση θα είναι το έξτρα κόσμημα προσπαθώντας να σηκώσεις την μοτοσυκλέτα από κάτω!

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Akrapovic κατασκευάζει προστατευτικά κάγκελα, η αρχή έγινε με το R1250GS το 2022 σε μία από τις ακριβότερες προσθήκες προστασίας που υπήρχαν για αυτή την μοτοσυκλέτα και την κατηγορία, στις €2.500!

Τώρα όμως που τα κάγκελα στο R1300GS προστατεύουν μόνο το μπλοκ του κινητήρα και δεν επεκτείνονται πιο πάνω, το κόστος απόκτησης μειώνεται στα €1.740, στην Ελλάδα με ΦΠΑ, τελική τιμή.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Το υλικό και έπειτα ο τρόπος υλοποίησης ανεβάζουν το κόστος, όπως φυσικά και το αυτοκόλλητο της Akrapovic που μαρτυρά ότι έχει γίνει μπόλικη δουλειά. Ένα από τα πράγματα που κάνουν την Akrapovic να ξεχωρίζει, είναι πως φτιάχνει τους δικούς της σωλήνες από τιτάνιο με τρόπο που έχουμε δείξει στο περιοδικό πριν χρόνια και είναι δική της πατέντα και έπειτα πως τους κουρμπάρει επίσης με τρόπο που δεν μπορεί να κάνεις άλλος. Συνήθως κόβουν φάλτσα και ράβουν όσοι φτιάχνουν τις δικές τους κατασκευές τιτανίου για να μπορέσουν να δώσουν καμπυλότητα και ορισμένοι το κάνουν τόσο καλά που το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα είναι κυριολεκτικά ένα κόσμημα.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Εδώ τα πράγματα είναι ακόμη πιο σύνθετα από την στιγμή που μιλάμε για κάτι τόσο εξιδεικευμένο και λεπτεπίλεπτο από σωλήνες τιτανίου 25mm που λίγοι μπορούν να επεξεργαστούν! Μικρός όγκος, μικρό βάρος με μεγάλη όμως αντοχή σε μία προσεγμένη σχεδίαση που στόχο έχει να εξαφανίζεται οπτικά και να γίνεται κομμάτι του κινητήρα. Τα κάγκελα είναι 40% ελαφρύτερα από αντίστοιχες ατσάλινες λύσεις και ζυγίζουν μόλις 3.02 κιλά.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Έχουν πολλά ενιαία κομμάτια και λίγες κολλήσεις που έχουν γίνει με ρομποτικές TIG και φλάτζες 10mm προσεκτικά κομμένες με το σύνολο να πιάνει σε στρατηγικά σημεία ώστε να μην καταλήγει το κάγκελο στην πτώση να προξενεί το ίδιο, ζημιά στο μπλοκ του κινητήρα, όπως είχαμε αναδείξει παλαιότερα στο περιοδικό σε άλλες φθηνότερες λύσεις.

Τα προστατευτικά που γεφυρώνουν το τιτάνιο και καλύπτουν το καπάκι του κινητήρα είναι από κάρμπον σε πάχος 2.5χιλ και έτσι τα κάγκελα προστασίας στο τέλος δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο την υψηλή γωνία κλίσης που το R1300GS έχει ενώ υπάρχει μέριμνα για την τοποθέτηση μικρών βαλιτσών και προβολέων ομίχλης, απαραίτητο συστατικό για κάθε GS που στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως μπορεί να κρύψει το αυτοκόλλητο “Titanium” που είναι ακριβώς αυτό που πληρώνει κανείς.

Σε περίπτωση που υπάρχει ενδιαφέρον, έρχονται στην ελληνική αγορά από την επίσημη αντιπροσωπεία:
 

Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση

 

Ετικέτες