Πέρσι ο Chris Fillmore συμμετείχε για πρώτη φορά στην ανάβαση του Pikes Peak με ένα KTM Super Duke 1290R και έσπασε το ρεκόρ για τις μοτοσυκλέτες και ταυτόχρονα κέρδισε την κατηγορία των Heavyweight. Φέτος θα είναι πάλι εκεί, μόνο που η μοτοσυκλέτα που θα οδηγεί θα έχει σχεδόν τα μισά κυβικά. Η KTM θέλει να δείξει ότι ο νέος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας της και το νέο πλαίσιο που τον συνοδεύει, τα οποία θα αποτελέσουν βάση για μια ολόκληρη νέα γενιά μοντέλων, κρατάνε ζωντανό το πνεύμα του Ready to Race.
Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τον χρόνο που θα κάνει ο Chris Fillmore με το Duke 790 και να τον συγκρίνουμε με το ρεκόρ που πέτυχε πέρσι το Super Duke 1290 R.
Θα μπορέσει άραγε η πιο φιλική 790 να πλησιάσει το κτηνώδες 1290 στις ανηφόρες του Colorando... Το υψόμετρο της διαδρομής είναι πολύ μεγάλο και η πυκνότητα του αέρα τόσο μικρή, που η απόδοση των ατμοσφαιρικών κινητήρων πέφτει έως και 10% μετά την μέση της διαδρομής! Για τους χρόνους που πέφτουν στο τραπέζι, οι αμερικανοί πιστεύουν πως χρειάζεσαι πολλά κυβικά ή συστήματα τροφοδοσίας με υπερπλήρωση (turbo/supercharger) για να μπορέσεις να έχεις αρκετή δύναμη έως το τέλος της διαδρομής.