ΝΕΑ VESPA GTS 125 και 150 EURO 4

Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ I-GET ΣΤΗ ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ΤΗΣ ΓΚΑΜΑΣ VESPA
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

4/5/2017

Ο ΝΕΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ I-GET ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗ ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ΤΗΣ ΓΚΑΜΑΣ VESPA ΣΤΟΥΣ ΚΥΒΙΣΜΟΥΣ 125 ΚΑΙ 150 CC.

 

Η ΜΕΓΑΛΗ GTS ΕΞΟΠΛΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ: ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΧΑΡΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ.

 

Η μεγάλη, βολική, άνετη και εξαιρετικά προστατευτική Vespa GTS συνδυάζει το εκλεπτυσμένο αστικό στυλ με τον ταξιδιωτικό και τουριστικό χαρακτήρα που ενσαρκώνουν ανέκαθεν οι μεγάλες Vespa. Από την GS του 1955 έως την PX του 1978 και τη Vespa Rally του 1968, οι μεγαλύτερες Vespa συνδυάζουν διαχρονικά υψηλές επιδόσεις και άνεση, ακόμα και σε πολύ μεγάλες και απαιτητικές διαδρομές.

 

Τώρα η Vespa GTS ανανεώνεται με την υιοθέτηση του υπερσύγχρονου και τεχνολογικά προηγμένου κινητήρα i-get στην πιο εξελιγμένη του έκδοση: υγρόψυκτος, με ηλεκτρονικό ψεκασμό, 4-βάλβιδο χρονισμό και σύστημα «Start & Stop», το οποίο εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο Vespa.

Ο κινητήρας είναι διαθέσιμος σε δύο μεγέθη: 125 και 150 cc, και οι δύο Euro 4, που αποτελούν κλασικές επιλογές για το πιο αγαπημένο σκούτερ στον κόσμο.

 

Η Vespa επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά την τεχνολογική της υπεροχή, που πάντα την έκανε να ξεχωρίζει και παρουσιάζεται ως ένα από τα πιο σύγχρονα, προηγμένα και ασφαλέστερα οχήματα του κόσμου.

 

Η μηχανοκίνητη τεχνολογία του Ομίλου Piaggio έχει ως στόχο τη δημιουργία διαρκώς πιο προηγμένων κινητήρων σε ό,τι αφορά τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τη μείωση των εκπομπών. Διαθέτοντας το σημαντικότερο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης για κινητήρες σκούτερ στην Ευρώπη, αλλά και ένα από τα καλύτερα στον κόσμο, η Piaggio έχει αναπτύξει μοναδικές τεχνολογίες και δυνατότητες που συμβάλλουν σήμερα στην κατασκευή κινητήρων που πληρούν τα πιο αυστηρά πρότυπα παγκοσμίως.

Η Vespa GTS εξοπλίζεται με τη νέα οικογένεια κινητήρων i-get, που διατίθενται με κυβισμό 125 ή 150 cc, με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμου, σύστημα χρονισμού τεσσάρων βαλβίδων και υγρόψυξη. Πρόκειται για κορυφαίους κινητήρες των αντίστοιχων κατηγοριών τους σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις και τον σεβασμό προς το περιβάλλον.

Άλλο ένα στοιχείο που κάνει την πρώτη εμφάνισή του σε Vespa είναι το RISS (Regulator Inverter Start & Stop System), κατοχυρωμένο πρόσφατα με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από την Piaggio ως σύστημα «Start & Stop». Αυτό το σύστημα καθιστά δυνατή την αντικατάσταση του παραδοσιακού μοτέρ μίζας με μια ηλεκτρική μονάδα χωρίς ψήκτρες τοποθετημένη απευθείας στον στροφαλοφόρο άξονα. Αυτό το σύστημα παρέχει πολλά οφέλη: εξαιρετικά αθόρυβη εκκίνηση, μικρότερο βάρος, μεγαλύτερη αξιοπιστία και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Το σύστημα «Start & Stop» της Piaggio απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα 3 έως 7 δευτερόλεπτα αφού ακινητοποιηθεί το όχημα (ανάλογα με το αν ο κινητήρας έχει φτάσει ή όχι στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας). Με ένα μικρό άνοιγμα του γκαζιού, γίνεται αμέσως επανεκκίνηση του κινητήρα, εντελώς αθόρυβα, με δεδομένη την απουσία του παραδοσιακού μοτέρ μίζας. Αν το πλευρικό σταντ είναι κατεβασμένο ή ο αισθητήρας κλίσης είναι ενεργοποιημένος, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) παρακάμπτει τη λειτουργία «Start & Stop», που σημαίνει ότι ο κινητήρας απενεργοποιείται και δεν επανεκκινείται αυτόματα.

Οι νέοι κινητήρες i-get είναι αποτέλεσμα μιας σχεδιαστικής φιλοσοφίας που θέτει ως πρωταρχικό στόχο την επίτευξη πιο εξελιγμένων επιπέδων ποιότητας και αξιοπιστίας. Κάθε πτυχή αυτού του σχεδιασμού στοχεύει στη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας κάθε μεμονωμένου εξαρτήματος με σκοπό τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων. Περισσότερα από ένα εκατομμύρια χιλιόμετρα έχουν καταγραφεί μόνο στην αρχική φάση των δοκιμών, στην επίμονη προσπάθεια της Piaggio να επιτύχει αξιόπιστα αποτελέσματα. Κάθε εξάρτημα του νέου κινητήρα, από την εξάτμιση έως τον εσωτερικό σχεδιασμό του καλύμματος της τελικής μετάδοσης και μέχρι το φίλτρο αέρα, έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει πιο άνετη και ομαλή οδήγηση με λιγότερους θορύβους και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα.

Μεγάλο μέρος των εργασιών των τεχνικών της Piaggio είχε ως μοναδικό επίκεντρο τη μείωση των τριβών μέσω της τοποθέτησης ρουλεμάν σε κάθε περιστρεφόμενο μέρος, στο σύστημα χρονισμού και τη γεωμετρία του γραναζιού στροφάλου, ενώ παράλληλα ο άξονας του κυλίνδρου μετατοπίστηκε με στόχο την ελαχιστοποίηση των απωλειών λόγω τριβής στο έμβολο. Οι μηχανικοί θόρυβοι των νέων κινητήρων i-get είναι επίσης εξαιρετικά χαμηλοί, χάρη στη μείωση των ανοχών και τη βελτιστοποίηση των υλικών και των σχημάτων.

 

Η οικογένεια κινητήρων i-get διαθέτει πολλά εξαρτήματα που είναι εντελώς καινούργια:

- Το θερμοδυναμικό σύστημα (κεφαλή, κύλινδρος, έμβολο, κοκοράκια με ράουλα), καθώς και όλα τα κινούμενα εξαρτήματα τα οποία έχουν βελτιστοποιηθεί για τη μείωση του βάρους και της τριβής·

- ο στροφαλοφόρος άξονας για τη δραστική μείωση των κραδασμών

- η μίζα: δεν υπάρχει πλέον το κλασικό μοτέρ μίζας, αλλά ένας ηλεκτροκινητήρας χωρίς ψύκτρες απευθείας τοποθετημένος στον στροφαλοφόρο άξονα. Το αποτέλεσμα είναι η παντελής απουσία τριβών για μια αθόρυβη, ανθεκτική και αξιόπιστη εκκίνηση του κινητήρα.

- το σύστημα ψύξης με το ψυγείο ενσωματωμένο στον κινητήρα: το χαρακτηριστικό αυτό μείωσε το συνολικό βάρος του οχήματος και τον χρόνο προθέρμανσης του κινητήρα (διαχείριση της θερμοκρασίας του κινητήρα), με ξεκάθαρα οφέλη στην κατανάλωση και τις εκπομπές.

- το κάλυμμα της τελικής μετάδοσης για την περαιτέρω μείωση του θορύβου·

- η τελευταία γενιά διπλών οδοντωτών ιμάντων για την ελαχιστοποίηση των παθητικών απωλειών, και πάλι προς όφελος της κατανάλωσης και των εκπομπών·

- οι ρυθμίσεις των σχέσεων της τελικής μετάδοσης που βελτιώνουν την οδήγηση, τις επιδόσεις και την κατανάλωση·

- το φίλτρο αέρα το οποίο βελτιώνει τη διαδικασία του φιλτραρίσματος μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο τον θόρυβο της εισαγωγής αέρα και

- η νέα ενσωματωμένη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα με εξάρτημα διαχείρισης του συστήματος «Start & Stop» (γεννήτρια, inverter S&S, RISS) το οποίο έχει αναπτυχθεί πλήρως από την Piaggio.

 

Η έκδοση των 125 cc τροφοδοτείται με ισχύ 9 kW στις 8.250 στροφές, ενώ η ισχυρότερη έκδοση των 150 cc αποδίδει 11 kW στις 8.250 στροφές. Οι επιδόσεις αυτές μεταφράζονται σε γρήγορους κινητήρες στον δρόμο, ειδικά σχεδιασμένους και κατασκευασμένους σύμφωνα με τις ανάγκες του οδηγού για χρήση του οχήματος σε αστικό και υπεραστικό περιβάλλον. Πρόκειται για οδηγικές συνθήκες οι οποίες χαρακτηρίζονται από συχνές στάσεις και απαιτούν ευελιξία, γρήγορη επιτάχυνση και ομαλή οδήγηση. Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά εξασφαλίζονται από την εκπληκτική ροπή του οχήματος (11,1 Nm στις 6.750 σ.α.λ. για την έκδοση των 125 cc και 14 Nm στις 6.500 σ.α.λ. για την έκδοση των 150 cc) η οποία παρέχει στη Vespa GTS απίστευτη επιτάχυνση τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.

 

Επιπλέον, οι νέοι κινητήρες εξασφαλίζουν μεγάλα διαστήματα συντήρησης. Τα υγρά και τα φίλτρα αντικαθιστώνται κάθε 10.000 χλμ., ενώ οι βαλβίδες αρκεί να ρυθμίζονται κάθε 20.000 χλμ.

 

Η συνολική κατανάλωση καυσίμου επωφελείται από τη βελτιστοποίηση κάθε εξαρτήματος: η χιλιομετρική απόσταση του κύκλου δοκιμών WMTC φτάνει στα 42,4 χλμ./λίτρο για τη Vespa GTS 125 (41,1 χλμ./ λίτρο για τη GTS 150).

 

 

Το στυλ της μεγάλης Vespa.

 

Η εξέλιξη της Vespa GTS ακολουθούσε πάντα τις πιο παραδοσιακές τάσεις, διατηρώντας μια μαγική ισορροπία μεταξύ του παραδοσιακού και του μοντέρνου στυλ στις γραμμές του, πάντα ατσάλινου, σώματος. Η Vespa GTS διατηρεί τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μεγάλων μοντέλων Vespa, αλλά διαθέτει και πολλές σημαντικές αισθητικές αναβαθμίσεις.

Η Vespa GTS έχει μια «γραβάτα» μοντέρνας σχεδίασης στη μπροστινή μάσκα, μπροστινά και πίσω φλας με νέα διάφανα πλαστικά και πίσω φώτα, κομψά διακοσμημένα με χρωμιωμένο πλαίσιο, όπως είναι το φινίρισμα της κορυφής του μπροστινού λασπωτήρα. Το κάλυμμα του κεντρικού τούνελ στο δάπεδο φέρει το λογότυπο Vespa.

 

 

Θρυλική άνεση.

 

Η τέλεια εργονομία και η φυσική θέση καθίσματος είναι στοιχεία που βοηθούν κάθε μοντέλο Vespa να είναι άνετο, ευχάριστο στην οδήγηση και προσβάσιμο σε όλους. Η σέλα της Vespa GTS 125 και 150 παρέχει βελτιωμένη άνεση, χάρη στο ειδικό αφρώδες και τη νέα επένδυση. Ο χώρος κάτω από τη σέλα αξιοποιεί πλήρως τον διαθέσιμο χώρο και μπορεί να φιλοξενήσει δύο demi-jet κράνη Vespa και ακόμα περισσότερα αντικείμενα. Για να αυξηθεί περαιτέρω η ικανότητα φόρτωσης της Vespa GTS, υπάρχει ένα ντουλαπάκι στο πίσω τμήμα της ποδιάς, το οποίο είναι ιδανικό για την αποθήκευση μικρότερων αντικειμένων, που μπορεί να χρειαστούν καθ’ οδόν, π.χ. γυαλιά, έγγραφα και κινητά. Επιπλέον, υπάρχει ένα βολικό άγκιστρο αποσκευών στο επάνω μέρος του πίσω τμήματος της ποδιάς, ενώ η πίσω σχάρα αποσκευών εξασφαλίζει βολική και σταθερή υποστήριξη.

 

 

Τεχνολογία αιχμής.

 

Σε όλα τα μοντέλα της γκάμας Vespa GTS, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πλέον το άνοιγμα της σέλας με τηλεχειριστήριο και το σύστημα εντοπισμού σκούτερ (bike finder), που σας βοηθά να βρείτε τη Vespa σας αναβοσβήνοντας τα φλας, όταν βρίσκεστε σε συνωστισμένους χώρους στάθμευσης.

Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει η θύρα USB, που βρίσκεται στο ντουλαπάκι στο πίσω τμήμα της ποδιάς και επιτρέπει τη φόρτιση εξωτερικών συσκευών, ενώ στα μπροστινά φλας έχουν προστεθεί φώτα LED που λειτουργούν ως φώτα πορείας ημέρας. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει τραπεζοειδές σχήμα και συμπαγές μέγεθος, ενώ παρέχει απίστευτα αναλυτικές πληροφορίες. Αποτελείται από το κλασικό ταχύμετρο και ένα μικρό πολυλειτουργικό ψηφιακό τμήμα που περιβάλλεται από έξι ενδεικτικές λυχνίες. Οι πληροφορίες που παρέχονται είναι, μεταξύ άλλων, η στάθμη καυσίμου, η ώρα και δύο μερικοί χιλιομετρητές.

 

Φυσικά, η νέα Vespa GTS 125/150 είναι συμβατή με την Πλατφόρμα Πολυμέσων της Vespa (VMP). Όταν ένα smartphone με ένα από τα πιο συνήθη λειτουργικά συστήματα συνδέεται στο ηλεκτρονικό σύστημα του οχήματος, η VMP το μετατρέπει σε έναν πραγματικό και προηγμένο υπολογιστή, που παρέχει στον οδηγό ποικίλες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του οχήματος, καθώς και τη διαδρομή. Με αυτόν τον τρόπο, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί την οθόνη αφής του smartphone για να είναι διαρκώς ενήμερος για τις παραμέτρους της οδήγησης και παράλληλα να διαχειρίζεται με απόλυτη ασφάλεια την κίνηση της πόλης αλλά και τις μεγαλύτερες διαδρομές.

Ένα από τα πολλά χαρακτηριστικά που σας παρέχει η σύνδεση του smartphone στη Vespa είναι το σύστημα εντοπισμού του σταθμευμένου οχήματος, το οποίο χαίρει μεγάλης εκτίμησης από πολλούς αφηρημένους οδηγούς. Στην πραγματικότητα, το σύστημα ανακαλεί στη «μνήμη» του αυτόματα την τελευταία θέση του οχήματος πριν την απενεργοποίηση του κινητήρα και σας βοηθά να το βρείτε σε περίπτωση που ξεχάσετε πού το έχετε σταθμεύσει. Αυτό μπορεί να σας φανεί πολύ χρήσιμο όταν π.χ. σταθμεύετε σε μια άγνωστη πόλη. Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύετε όλα τα στοιχεία της διαδρομής ώστε να μπορείτε να αναλύσετε το οδηγικό στυλ σας εύκολα, με βάση τις πολυάριθμες παραμέτρους που προέκυψαν σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια της διαδρομής.

 

 

Νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας.

 

Ο Όμιλος Piaggio ήταν η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που ενσωμάτωσε στα σκούτερ της ηλεκτρονικά συστήματα που κάποτε αποτελούσαν προνόμιο των καλύτερων μοτοσυκλετών, όπως το ASR (διαθέσιμο στην έκδοση GTS 300) και το ABS, που διατίθεται στις GTS 125 και 150. Κάθε τροχός διαθέτει σύστημα ανίχνευσης της περιστροφής – έναν τροχίσκο-αισθητήρα– που διαβάζει αμέσως την ταχύτητα και επιβράδυνση του τροχού σε σχέση με εκείνη του οχήματος. Οι αισθητήρες επικοινωνούν με τη 2κάναλη υδραυλική μονάδα ελέγχου, η οποία ενεργοποιεί το σύστημα ABS, σε περίπτωση που οι δύο τροχοί του οχήματος επιβραδύνουν απότομα, αποφεύγοντας έτσι τα μπλοκαρίσματα και εξασφαλίζοντας σταθερότητα και αποδοτική πέδηση σε οδοστρώματα με χαμηλό συντελεστή τριβής.

 

 

Τεχνολογία, η μοναδικότητα της Vespa.

 

Η νέα Vespa GTS 125/150 στηρίζεται στην αξιόπιστη, δοκιμασμένη και άρτια τεχνική βάση της προηγούμενης σειράς. Το αμάξωμα είναι αυστηρά κατασκευασμένο από ατσάλι, όπως ισχύει για όλες τις Vespa από το 1946 έως και σήμερα, και παρέχει ασύγκριτη αντοχή, καθώς και χαρακτηριστικά ασφαλείας και πραγματικά μοναδική δυναμική απόδοση. Όλα αυτά συνθέτουν μια ιδιαίτερα απολαυστική εμπειρία οδήγησης στην κίνηση της πόλης αλλά και στους επαρχιακούς δρόμους, η οποία συνδυάζει τον συναρπαστικό χειρισμό με την καθησυχαστική σταθερότητα που εξασφαλίζουν τα φαρδιά ελαστικά με ζάντες διαμέτρου 12 ιντσών. Το σύστημα πέδησης με δυο δίσκους διασφαλίζει τη διαρκή ετοιμότητα της επιβραδυντικής ισχύος ακόμα και στην περίπτωση σπορ χρήσης, με αρθρωτή δομή που καθησυχάζει ακόμα και τους αρχάριους.

 

 

ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΤΗΣ VESPA GTS

 

Όπως όλα τα μοντέλα στην ιστορία της Vespa και η νέα GTS συνοδεύεται από μεγάλη γκάμα αξεσουάρ, για να διαμορφώσετε το όχημά σας όπως θέλετε και να απολαύσετε πιο άνετη και λειτουργική οδήγηση.

 

Ιδιαίτερη προσοχή στη λειτουργικότητα και στην αισθητική.

Το βαλιτσάκι είναι αρκετά ευρύχωρο για να χωρέσει ένα κράνος flip up, βαμμένο στο χρώμα του οχήματος με πλάτη στο υλικό και χρώμα της σέλας για να εξασφαλίσει απόλυτη άνεση στον συνεπιβάτη.

Η χρωμιωμένη μπροστινή και πίσω σχάρα αποσκευών είναι από τα δημοφιλή αξεσουάρ, αφού τονίζει την προσωπικότητα και την μακρόχρονη ταξιδιωτική παράδοση της Vespa.

Και μιας που μιλάμε για χρωμιωμένα αξεσουάρ, υπάρχει και το κιτ περιμετρικού χρωμιωμένου προφυλακτήρα που εξασφαλίζει μέγιστη προστασία για τη Vespa σας και δίνει ένα τολμηρό εξατομικευμένο αισθητικό στυλ.

Την προστασία επί του οχήματος διασφαλίζει ο ανεμοθώρακας, κατασκευασμένος από ανθεκτικό στην κρούση και στις ρωγμές μεθακρυλικό πολυμερές, καθώς και το υψηλής ποιότητας διαφανές παρμπρίζ, για πιο σπορ εμφάνιση. Η προστασία ποδιών κατασκευάζεται από θερμικό υλικό, τοποθετείται εύκολα και διασφαλίζει άνετη οδήγηση σε κάθε εποχή του έτους. Τη σειρά αξεσουάρ ολοκληρώνουν τα εξής: μηχανικό αντικλεπτικό σύστημα, ηλεκτρονικό αντικλεπτικό σύστημα, εσωτερική τσάντα βαλίτσας, ιμάντες συγκράτησης φορτίου για τις σχάρες αποσκευών, σέλα από γνήσιο δέρμα “Made in Italyκαι η κομψή κουβέρτα πικ-νικ «Country & Leisure».

 

 

 

Ανακαλύψτε περισσότερα στην ιστοσελίδα gr.vespa.com

Honda ACTIVA e: και QC1 - Δυο νέα ηλεκτρικά Scooter αποκλειστικά για την Ινδία [VIDEO]

Αποτελούν το 12ο και 13ο δίκυκλο από τα 30 ηλεκτρικά που έχει βάλει στόχο να κυκλοφορήσει η ιαπωνική εταιρεία ως το 2030
Honda Activa E: και QC1
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/11/2024

Η Honda ανακοίνωσε δύο νέα ηλεκτρικά scooter στην Ινδία. Το ACTIVA e:, το οποίο χρησιμοποιεί δύο αφαιρούμενες μπαταρίες Honda Mobile Power Pack e και το χαμηλότερου budget QC1, το οποίο διαθέτει μια μη αφαιρούμενη μπαταρία.

Το ACTIVA e: είναι ένα ηλεκτρικό μοντέλο με κυβισμό κινητήρα ισοδύναμο με κινητήρα εσωτερικής καύσης των 110κ.εκ, εξοπλισμένο με δύο αφαιρούμενες μπαταρίες λιθίου Honda Mobile Power Pack e: των 3 kWh, ως πηγή ενέργειας.  Η έμπνευση για τον σχεδιασμό του πηγάζει από το best-seller στην Ινδία βενζινοκίνητο Scooter ACTIVA 125. Τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 4,2 kW (5,6 Hp) με μέγιστη ισχύ 6,0 kW (8 Hp), θεωρητική αυτονομία χιλιομέτρων κοντά στα 102 χιλιόμετρα (σε ιδανικές συνθήκες) και ανακοινώσιμη τελική ταχύτητα 80χλμ/ώρα. Οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το Riding mode που τους ταιριάζει ανάμεσα από τα τρία που διαθέτει -Eco, Standard και Sport, ενώ έχει και όπισθεν.

Activa TFT οθόνη

Στα όργανα το ACTIVA e: είναι εξοπλισμένο με έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών με μεγάλο όγκο πληροφορίας, όπως το ποσοστό της μπαταρίας, ρολόι, ολικό-μερικό χιλιομετρητή, ταχύμετρο, και την υπηρεσία Honda RoadSync Duo, για διαχείριση κλήσεων, μηνυμάτων και πλοήγησης και άλλα συνδέοντας το σκούτερ με το Smartphone, μέσω Bluetooth. Εκτός από τα LED φωτιστικά σώματα που διαθέτει, έχει και φώτα ημέρας DRL, θύρα USB, Keyless σύστημα, και ικανούς αποθηκευτικούς χώρους. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται πλαϊνό και ένα κεντρικό σταντ, αλλά και χειρολαβές συνεπιβάτη.

Στις αναρτήσεις βρίσκουμε συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και πίσω δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, ενώ στον τομέα των φρένων έχει έναν δίσκο μπροστά με δαγκάνα ενός εμβόλου και πίσω ταμπούρο, με το ACTIVA e: να έχει και σύστημα CBS. Οι τροχοί των 12 ιντσών είναι από χυτό αλουμίνιο.  

To ACTIVA e: έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει σε τρεις μεγάλες πόλεις της Ινδίας -Bangalore, Delhi National Capital Region και Mumbai- την άνοιξη του 2025. Σε αυτές τις τρεις πόλεις, η Honda θα προσφέρει την υπηρεσία κοινής χρήσης μπαταριών Honda e:Swap, που παρέχεται από τη Honda Power Pack Energy India Private Limited (HEID), η οποία είναι μια θυγατρική εταιρεία στην Ινδία, που χρησιμοποιεί το Honda Mobile Power Pack e:, απαλλάσσοντας τους πελάτες από την ανησυχία της εξάντλησης της μπαταρίας και της αναμονής για φόρτιση.

QC1

Το QC1, είναι ένα σκούτερ με πιο βασικά περιφερειακά από το ACTIVA e:, που θα κυκλοφορήσει μόνο στην ινδική αγορά την άνοιξη του 2025. Τροφοδοτείται από μια μη αφαιρούμενη μπαταρία λιθίου 1,5 kWh, που φορτίζεται από το 0 στο 100% σε 6,5 ώρες και από το 0-80% σε 4,3 ώρες. Ο ηλεκτροκινητήρας του έχει μέγιστη ισχύ 1,8 kW (2,4 Hp), με αυτονομία 80 χιλιομέτρων και ανακοινώσιμη τελική ταχύτητα τα 50χλμ/ώρα. Οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το Riding mode που τους ταιριάζει ανάμεσα από τα δύο που διαθέτει -Eco και Normal.

Το οικονομικό ινδικό e-scooter της Honda είναι εξοπλισμένο με μια LCD οθόνη των 5 ιντσών απεικονίζοντας όλες τις απαραίτητες ενδείξεις όπως χαμηλή στάθμη μπαταρίας, ρολόι, ολικό-μερικό χιλιομετρητή, ταχύμετρο και άλλα. Εκτός από τα LED φωτιστικά σώματα που διαθέτει, έχει και φώτα ημέρας DRL Μονό και διπλό σταντ αλλά και χειρολαβές συνεπιβάτη ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό. Επίσης, στο μπροστινό εσωτερικό μέρος της ποδιάς διαθέτει USB θύρα Type C και θήκη για τοποθέτηση μικροαντικειμένων, ενώ κάτω από τη σέλα έχει διαθέσιμο χώρο 26 λίτρων.

To QC1 είναι εξοπλισμένο μπροστά με συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση, ενώ στον τομέα των φρένων έχει ταμπούρα τόσο πίσω όσο και εμπρός (!), και φέρει σύστημα CBS. Οι τροχοί των 12 και 10 ιντσών  είναι από χυτό αλουμίνιο.

Η μπαταρία των ACTIVA e: και QC1 έχει εγγύηση 3 ετών ή 50.000 χλμ. ενώ η εγγύηση για όλα τα υπόλοιπα μέρη του scooter είναι επίσης 3 έτη.

Ετικέτες