Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου CV3 στην Κωνσταντινούπολη για το ντεμπούτο του στην τουρκική αγορά, ο CEO της εταιρείας, Chun Ping Ko, ανακοίνωσε την Τετάρτη 28/9 την πρόθεση της KYMCO να κατασκευάσει εργοστάσιο συναρμολόγησης δικύκλων στην Τουρκία, με τελικό στόχο την ευρωπαϊκή αγορά.
Για τον σκοπό αυτό η KYMCO προτίθεται να συνεργαστεί με την τουρκική Dogan Trend Otomotiv, τον automotive τομέα του ομίλου Dogan Holding, που έχει και την επίσημη αντιπροσώπευση της KYMCO στην Τουρκία -δίπλα στις Suzuki, Piaggio Group, Silence, MG, κ.α.
Η Dogan Holding είναι ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους ετερογενών δραστηριοτήτων στην Τουρκία, και δραστηριοποιείται στους τομείς της ενέργειας, των μέσων μαζικής ενημέρωσης, της βιομηχανίας, του εμπορίου, των ασφαλίσεων και του τουρισμού.
Σύμφωνα με τον τουρκικό τύπο, στο εργοστάσιο αρχικά θα συναρμολογούνται δίκυκλα για την τουρκική αγορά, με το μακρόπνοο πλάνο να είναι οι εξαγωγές scooter και μοτοσυκλετών στην ευρωπαϊκή αγορά.
Αυτό γίνεται σαφές και από τις δηλώσεις του CEO της Dogan Trend Otomotiv, Kagan Dagtekin: “Αποφασίσαμε, να εμπλακούμε σε αυτό το ταξίδι, με σκοπό την παραγωγή προϊόντων τα οποία ανταποκρίνονται πρωτίστως στην τουρκική αγορά. Στη συνέχεια, ο στόχος μας είναι να αυξήσουμε το ποσοστό παραγωγής και για άλλες χώρες. Προκειμένου να είναι κερδοφόρα μία γραμμή παραγωγής, είναι απαραίτητο να παράγει τουλάχιστον 5.000 κομμάτια από κάθε μοντέλο. Έτσι θα ξεκινήσουμε και θα αναπτυχθούμε με το πέρασμα του χρόνου. Το μερίδιο αγοράς της KYMCO, έφτασε στην Ευρώπη το 11%. Ο μεγάλος μας στόχος είναι να εξάγουμε μοτοσυκλέτες από την Τουρκία στην Ευρώπη. Αφού ξεκινήσαμε με αυτό το όνειρο, θα το πετύχουμε. Λάβαμε την υπόσχεση ότι θα έχουμε την πλήρη υποστήριξη της KYMCO, η οποία ήρθε να μας επισκεφτεί με κάθε επισημότητα. Θα οργανώσουμε ομάδες εργασίας το ταχύτερο δυνατό για να αξιολογήσουμε το μοντέλο παραγωγής του εργοστασίου και άλλα σημαντικά ζητήματα. Η Τουρκία είναι μια πολύ σημαντική βάση για την αυτοκινητοβιομηχανία. Είμαστε μια από τις πιο εξελιγμένες χώρες στην Ευρώπη (sic) σε αυτό τον τομέα. Πιστεύουμε πως μπορούμε να αναπαράγουμε την επιτυχία μας στην παραγωγή αυτοκινήτων, και στην παραγωγή μοτοσυκλετών για την Ευρώπη.”
Σημειώστε πως η Dogan Trend Otomotiv ήδη παράγει στην Τουρκία αυτοκίνητα της MG που πωλούνται στην Ε.Ε..
Η παραγωγή δικύκλων στην Τουρκία δείχνει μια έξυπνη λύση για μείωση του κόστους παραγωγής (φθηνότερα εργατικά χέρια και μικρότερη απόσταση μεταξύ της χώρας παραγωγής και της αγοράς της Ε.Ε.), κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει και σε χαμηλότερες τελικές τιμές των scooter και των μοτοσυκλετών της KYMCO.