KYMCO: Προτίθεται να κατασκευάσει εργοστάσιο στην Τουρκία

Με στόχο την προμήθεια της ευρωπαϊκής αγοράς
Από το

motomag

29/9/2022

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου CV3 στην Κωνσταντινούπολη για το ντεμπούτο του στην τουρκική αγορά, ο CEO της εταιρείας, Chun Ping Ko, ανακοίνωσε την Τετάρτη 28/9 την πρόθεση της KYMCO να κατασκευάσει εργοστάσιο συναρμολόγησης δικύκλων στην Τουρκία, με τελικό στόχο την ευρωπαϊκή αγορά.

Για τον σκοπό αυτό η KYMCO προτίθεται να συνεργαστεί με την τουρκική Dogan Trend Otomotiv, τον automotive τομέα του ομίλου Dogan Holding, που έχει και την επίσημη αντιπροσώπευση της KYMCO στην Τουρκία -δίπλα στις Suzuki, Piaggio Group, Silence, MG, κ.α.

Η Dogan Holding είναι ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους ετερογενών δραστηριοτήτων στην Τουρκία, και δραστηριοποιείται στους τομείς της ενέργειας, των μέσων μαζικής ενημέρωσης, της βιομηχανίας, του εμπορίου, των ασφαλίσεων και του τουρισμού.

Σύμφωνα με τον τουρκικό τύπο, στο εργοστάσιο αρχικά θα συναρμολογούνται δίκυκλα για την τουρκική αγορά, με το μακρόπνοο πλάνο να είναι οι εξαγωγές scooter και μοτοσυκλετών στην ευρωπαϊκή αγορά.

Αυτό γίνεται σαφές και από τις δηλώσεις του CEO της Dogan Trend Otomotiv, Kagan Dagtekin: “Αποφασίσαμε, να εμπλακούμε σε αυτό το ταξίδι, με σκοπό την παραγωγή προϊόντων τα οποία ανταποκρίνονται πρωτίστως στην τουρκική αγορά. Στη συνέχεια, ο στόχος μας είναι να αυξήσουμε το ποσοστό παραγωγής και για άλλες χώρες. Προκειμένου να είναι κερδοφόρα μία γραμμή παραγωγής, είναι απαραίτητο να παράγει τουλάχιστον 5.000 κομμάτια από κάθε μοντέλο. Έτσι θα ξεκινήσουμε και θα αναπτυχθούμε με το πέρασμα του χρόνου. Το μερίδιο αγοράς της KYMCO, έφτασε στην Ευρώπη το 11%. Ο μεγάλος μας στόχος είναι να εξάγουμε μοτοσυκλέτες από την Τουρκία στην Ευρώπη. Αφού ξεκινήσαμε με αυτό το όνειρο, θα το πετύχουμε. Λάβαμε την υπόσχεση ότι θα έχουμε την πλήρη υποστήριξη της KYMCO, η οποία ήρθε να μας επισκεφτεί με κάθε επισημότητα. Θα οργανώσουμε ομάδες εργασίας το ταχύτερο δυνατό για να αξιολογήσουμε το μοντέλο παραγωγής του εργοστασίου και άλλα σημαντικά ζητήματα. Η Τουρκία είναι μια πολύ σημαντική βάση για την αυτοκινητοβιομηχανία. Είμαστε μια από τις πιο εξελιγμένες χώρες στην Ευρώπη (sic) σε αυτό τον τομέα. Πιστεύουμε πως μπορούμε να αναπαράγουμε την επιτυχία μας στην παραγωγή αυτοκινήτων, και στην παραγωγή μοτοσυκλετών για την Ευρώπη.”

Σημειώστε πως η Dogan Trend Otomotiv ήδη παράγει στην Τουρκία αυτοκίνητα της MG που πωλούνται στην Ε.Ε..

Η παραγωγή δικύκλων στην Τουρκία δείχνει μια έξυπνη λύση για μείωση του κόστους παραγωγής (φθηνότερα εργατικά χέρια και μικρότερη απόσταση μεταξύ της χώρας παραγωγής και της αγοράς της Ε.Ε.), κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει και σε χαμηλότερες τελικές τιμές των scooter και των μοτοσυκλετών της KYMCO.

Honda Forza 750 2025 - Η τιμή του στην Ελλάδα

Με πολύ μικρή διαφορά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο
Τιμή νέο Honda Forza 750 Ελλάδα 2024
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

28/11/2024

Μαζί με την τιμή του αναβαθμισμένου Honda X-ADV η ελληνική αντιπροσωπεία της ιαπωνικής εταιρείας ανακοίνωσε και την τιμή του ανανεωμένου Forza 750.

Εκτεταμένη ήταν η αισθητική αναβάθμιση της Honda για το Forza, το οποίο έχει πλέον και πλουσιότερο εξοπλισμό, ενώ δέχτηκε αλλαγές και σε άλλα σημεία του και μερικές από αυτές τις μοιράζεται και με το ανανεωμένο X-ADV -δείτε την τιμή του εδώ.

Το μεγαλύτερο σε κυβισμό scooter της Honda άλλαξε σημαντικά στο εμπρός μέρος του, απέκτησε νέο προβολέα, έγινε πιο αιχμηρό και βελτίωσε την προστασία που προσφέρει στον αναβάτη του. Η νέα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα έχει αυξήσει το πλάτος της κατά 25% σε σχέση με την προηγούμενη στα 480 χλστ. και μπορεί να αυξομειώσει το ύψος της σε ένα εύρος 120 χλστ., ενώ αλλάζει και την κλίση της κατά 10 μοίρες και φέρει και λειτουργία μνήμης.

Τιμή νέο Honda Forza 750 Ελλάδα 2024

Η θύρα USB-C μετακόμισε σε σαφώς πιο χρηστική θέση, στο τιμόνι και η αναβαθμισμένη TFT οθόνη των πέντε ιντσών προσφέρει και συνδεσιμότητα μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync όπως και νέο χειριστήριο για τον έλεγχό της στο αριστερό γκριπ. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει πλέον το cruise control, ενώ ο χώρος κάτω από τη σέλα παρέμεινε αμετάβλητος στα 22 λίτρα και μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος κλειστού τύπου.

Ο εν σειρά δικύλινδρος των 745 κ.εκ. παραμένει στους 58,6 ίππους και τα 7,03 κιλά ροπής στις 6.750 και 4.750 σ.α.λ. αντίστοιχα, ενώ το ανακοινώσιμο βάρος βρίσκεται στα 236 γεμάτα κιλά. Η Honda έκανε ωστόσο αλλαγές στο DCT κιβώτιο, όπως και στο X-ADV, με την απόκρισή και τη λειτουργία του να βελτιώνεται στις χαμηλές στροφές και τον αναβάτη να έχει καλύτερο έλεγχο στις μανούβρες με πολύ χαμηλές ταχύτητες. 

Τιμή νέο Honda Forza 750 Ελλάδα 2024

Το ανανεωμένο Forza 750 θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρία χρώματα: το γκρι μεταλλικό Iridium Gray, το μαύρο ματ μεταλλικό Ballistic Black και το "σταχτί" ματ μεταλλικό Warm Ash. Η τιμή του βρισκεται στα 13.100 ευρώ.

Τιμή νέο Honda Forza 750 Ελλάδα 2024