KTM - Τα Orange Days επιστρέφουν και φέτος σε 6 πόλεις της Ελλάδας

Με οnline συμμετοχή, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας
motomag KTM - Τα Orange Days επιστρέφουν και φέτος σε 6 πόλεις της Ελλάδας
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

9/5/2024

H Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, επίσημη αντιπροσωπεία της KTM στην Ελλάδα ανακοίνωσε πως τα Orange Days επιστρέφουν και φέτος σε 6 πόλεις της χώρας μας. Το φετινό ταξίδι των Orange Days 2024 ξεκινά από το Ηράκλειο Κρήτης στις 18-19 Μαΐου ενώ αμέσως μετά παίρνει σειρά η Βόρεια Ελλάδα με τις πόλεις Ξάνθη, Θεσσαλονίκη και Τρίκαλα. Επόμενη στάση η Αττική στις 15-16 Ιουνίου στις εγκαταστάσεις της Riding School Θανάσης Χούντρας στο Πολυδένδρι, ενώ η αυλαία των Orange Days 2024 πέφτει στην Κέρκυρα στις 22-23 Ιουνίου.

Στα Orange Days οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να οδηγήσουν 10 μοντέλα της αυστριακής εταιρείας. Πιο συγκριμένα τα KTM 390 Duke, 990 Duke, 790 Duke, 390 Adventure, 790 Adventure, 890 Adventure, 890 Adventure R, 1290 Super Adventure S, 1290 Super Adventure R και 890 SMT θα βρίσκονται στη διάθεση του κοινού.

Ταυτόχρονα οι συμμετέχοντες θα μπορούν να ενημερωθούν από τους εκπροσώπους της Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για τις δωρεάν παροχές όπως τις επεκτάσεις των εργοστασιακών εγγυήσεων, το mobility service καθώς και για το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα KTM Flex.

Αναλυτικά το πρόγραμμα των ORANGE DAYS 2024 και οι διαθέσιμες μοτοσυκλέτες

ΜΑΙΟΣ

  • 18-19.05 ΗΡΑΚΛΕΙΟ, Η&Κ Α.Ε.Β.Ε., 2810 330870 
  • 01-02.06 ΞΑΝΘΗ, ΑΦΟΙ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, 25410 84555 

ΙΟΥΝΙΟΣ

  • 08-09.06 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, MOTOACTION, 2310 988189
  • 11.06 ΤΡΙΚΑΛΑ, ΣΙΩΚΗΣ ΜΟΤΟ, 24310 35045 
  • 15.06-16.06 ΑΘΗΝΑ, ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ, 210 34 99 200
  • 22.06-23.06 ΚΕΡΚΥΡΑ, BIKERS AND BIKES, 26610 44460 

Μοτοσυκλέτες

  • KTM 390 DUKE
  • KTM 390 ADVENTURE
  • KTM 790 DUKE
  • KTM 990 DUKE
  • KTM 790 ADVENTURE
  • KTM 890 SMT
  • KTM 890 ADVENTURE
  • KTM 890 ADVENTURE R
  • KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
  • KTM 1290 SUPER ADVENTURE R

*Ο στόλος των μοτοσυκλετών μπορεί να αλλάξει δίχως προειδοποίηση

Απαραίτητα για την συμμετοχή στα Orange Days 2024: άδεια οδήγησης, ταυτότητα, εξοπλισμός ασφαλείας (κράνος, μπουφάν, γάντια, μακρύ παντελόνι). Επίσης, βεβαιωμένη κατοχή μοτοσυκλέτας άνω των 600 κυβικών για τη δοκιμή των ΚΤΜ 790 Duke, 990 Duke, 790 Adventure, 890 SMT, 890 Adventure, 890 Adventure R, 1290 Super Adventure S, 1290 Super Adventure R.

Όλα τα test ride θα γίνονται κατόπιν ραντεβού προς αποφυγή συγχρωτισμού. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Δηλώστε συμμετοχή online ΕΔΩ.

Morbidelli SC300 - Το 300άρι που νομίζει ότι είναι 125

Preview πριν από την πλήρη δοκιμή του GT σκούτερ
Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

28/3/2025

Με τις μαζεμένες του διαστάσεις το Morbidelli SC300 εύκολα ξεγελά τον παρατηρητή που θαρρεί ότι έχει δίπλα του ένα 125άρι σκούτερ. Μέχρι να ανοίξει το γκάζι και να τους αφήσει όλους πίσω.

Το Morbidelli SC300 δεν είναι απλά ένα ακόμη σκούτερ που έρχεται να προστεθεί στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία φωτιά των μοντέλων με μοτέρ στα 300-350 κ.εκ. 

Με τις προδιαγραφές, τις διαστάσεις και το 300άρι μοτέρ του το SC300 έρχεται να καλύψει ένα κενό στην αγορά που μέχρι τώρα δεν είχε ξεκάθαρη εκπροσώπηση απαντώντας στην εξής πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση: "Τι παίρνω αν θέλω μέγεθος και ευελιξία 125αριού mini GT σκούτερ, ανάλογα ευρύχωρη θέση οδήγησης, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και επιδόσεις 300 κ.εκ.;"

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Η ερώτηση μπορεί να ακούγεται λίγο εξειδικευμένη είναι ωστόσο απόλυτα λογική. Δεν είναι όλοι οι αναβάτες 1,90 μ., ούτε χρειάζονται στην πραγματικότητα τους εξαιρετικούς χώρους που προσφέρουν τα κανονικού μεγέθους GT μοντέλα, ενώ σίγουρα αυτοί που είναι πιο μικρόσωμοι μπορούν να ζήσουν χωρίς το μεγάλο βάρος που τα συνοδεύει. Δεν χρειάζονται επίσης την έξτρα προστασία από τον αέρα που προσφέρουν τα μεσαίου κυβισμού GT μοντέλα, αφού δεν έχουν σκοπό να γυρίσουν με αυτά όλη την Ελλάδα δικάβαλοι. Θέλουν όμως την άνετη GT θέση οδήγησης που έχουν τα σκούτερ της κατηγορίας, το επιπλέον γκάζι των 300άριων έναντι των μικρότερων κινητήρων, όπως επίσης και την έξτρα ευελιξία που προσφέρουν οι μικρότεροι τροχοί.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Το Morbidelli SC300 είναι λοιπόν μια φρέσκια πρόταση που κινείται εντός του πλαισίου που ορίσαμε έχοντας και άλλους άσους κάτω από τη σέλα του που μπορεί να χωρέσει ένα κράνος κλειστού τύπου και μερικά ακόμη πράγματα. Ο πλούσιος εξοπλισμός είναι ένας από αυτούς αφού στάνταρ περιλαμβάνονται TFT LCD οθόνη πέντε (5) ιντσών που συνδέεται με κινητό, φωτιζόμενοι διακόπτες, θερμαινόμενα γκριπ τριών επιπέδων, USB θύρα, keyless σύστημα ενεργοποίησης και εκκίνησης, traction control και ABS που απενεργοποιούνται μέσω της επιλογής "Off-Road", με επιλογή επίσης για λειτουργία του ABS μόνο στον εμπρός τροχό.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Από όλα τα στοιχεία του εξοπλισμού το μεγαλύτερο ίσως ατού του Morbidelli είναι οι αναρτήσεις της KYB με Piggy Back αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου τους σε επτά θέσεις. Η απόδοσή τους ξεφεύγει αρκετά και προς τα πάνω σε σχέση με τον μέσο όρο αφού καταφέρνουν να συνδυάζουν τον έλεγχο των τροχών με την άνεση που επιβάλλεται να προσφέρουν στους δρόμους της πόλης, ενώ βοηθούν και τα δυνατά φρένα να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Ατού είναι και ο υγρόψυκτος κινητήρας των 287 κ.εκ. με την ονομαστική απόδοση των 24,3 ίππων και 2,5 κιλών ροπής στις 8.000 και 7.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Ήσυχο και πολιτισμένο, με καλό τράβηγμα από στάση, το μοτέρ έχει καλή συνεργασία με το CVT κιβώτιο και στέλνει γρήγορα τα χιλιόμετρα στο ψηφιακό ταχύμετρο πάνω από τα 100 χλμ./ώρα ενώ κρατά αβίαστα ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Αν ο κυβισμός και η εμφάνισή σας θυμίζουν κάτι δεν είναι τυχαίο καθώς πρόκειται για το γνωστό μοτέρ της Piaggio που χρησιμοποιούσαν μέχρι πρόσφατα όλα τα 300άρια σκούτερ του ιταλικού ομίλου με τη Morbidelli να το παράγει έχοντας τη σχετική άδεια.

Το Morbidelli SC300 έχει φυσικά και πράγματα που θα μπορούσαν να έχουν γίνει καλύτερα, όπως και άλλα καλά που ενισχύουν τη θέση του ανάμεσα στα 300άρια του ανταγωνισμού. Όλα θα τα μάθετε στην πλήρη δοκιμή του μοντέλου που έχει τιμή εκκίνησης στην ελληνική αγορά τα 3.990 ευρώ, ενώ υπάρχει και έκδοσή του με κινητήρα 125 κ.εκ. Μείνετε συντονισμένοι.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025