Kawasaki K-TEST Events: Enjoy the Kawasaki experience [Δελτίο Τύπου]

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/5/2016

Οδήγησε σήμερα την αγαπημένη σου μοτοσυκλέτα Kawasaki! Η ΤΕΟΜΟΤΟ Α.Ε., σε συνεργασία με το δίκτυό της, διοργανώνει μια σειρά από test-ride events σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Οι φίλοι της μοτοσυκλέτας θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν από κοντά και να δοκιμάσουν τη συναρπαστική γκάμα των νέων μοντέλων Kawasaki.
Είσαι άνετος ταξιδιώτης ή μάχιμος streetfighter; Ψάχνεις ένα sport fun μέσο για την καθημερινή σου μετακίνηση; Έχεις γράψει πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ ή κάνεις τα πρώτα σου βήματα στους δύο τροχούς;
Για κάθε στυλ και επίπεδο εμπειρίας,  μία μοναδική μοτοσυκλέτα Kawasaki σε περιμένει για μια απολαυστική βόλτα!
Μοντέλα διαθέσιμα για test-ride:
• Versys 1000
• Versys 650
• Vulcan S 650
• Z1000
• Z800
• Z300
• Z250 SL
• Ninja 250 SL
• D-Tracker 150
• J300
Πρόγραμμα K-TEST Events:
• 21 & 22/5 : ΠΑΤΡΑ – ACHAIA MOTO ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΤΗΛ. 2610 430717, [email protected]
• 4 & 5/6 : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΕΡΜΙΔΗΣ, ΤΗΛ. 2310 852456, [email protected]
• 11 & 12/6 : ΧΑΝΙΑ – ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΜΟΤΟ, ΤΗΛ. 28210 70530, [email protected]
• 14 & 15/6 : ΡΕΘΥΜΝΟ – ΜΟΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, ΤΗΛ. 28310 54404, [email protected]
• 17 & 18/6 : ΗΡΑΚΛΕΙΟ – Η&Κ ΑΕΒΕ, ΤΗΛ. 2810 330880, [email protected]
• 21 & 22/6: ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – MOTO BABIS, ΤΗΛ. 28410 28113, [email protected]
Δηλώστε συμμετοχή σήμερα, επικοινωνώντας με τον συνεργάτη της Kawasaki όπου επιθυμείτε να κάνετε test-ride.
Απαραίτητα για συμμετοχή στο test-ride: Δίπλωμα, κράνος, εξοπλισμός
Όλες οι παραπάνω μοτοσυκλέτες θα είναι διαθέσιμες και στο Test Ride Event 2016 του MOTO στην πίστα των Μεγάρων στις 28 & 29 Μαΐου.

Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση

Η Akrapovic κουρμπάρει τιτάνιο και για κάγκελα στο νέο GS
Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

26/11/2024

Η Akrapovic ακούει το ζήτημα για τα κιλά των μεγάλων Adventure μοτοσυκλετών και πως για την προστασία τους πρέπει να προσθέσεις ακόμη περισσότερο βάρος και μεγαλουργεί: Φτιάχνει κάγκελα από τιτάνιο όπως μόνο αυτή μπορεί και στην επόμενη πτώση σκέφτεσαι σε τι κατάσταση θα είναι το έξτρα κόσμημα προσπαθώντας να σηκώσεις την μοτοσυκλέτα από κάτω!

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Akrapovic κατασκευάζει προστατευτικά κάγκελα, η αρχή έγινε με το R1250GS το 2022 σε μία από τις ακριβότερες προσθήκες προστασίας που υπήρχαν για αυτή την μοτοσυκλέτα και την κατηγορία, στις €2.500!

Τώρα όμως που τα κάγκελα στο R1300GS προστατεύουν μόνο το μπλοκ του κινητήρα και δεν επεκτείνονται πιο πάνω, το κόστος απόκτησης μειώνεται στα €1.740, στην Ελλάδα με ΦΠΑ, τελική τιμή.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Το υλικό και έπειτα ο τρόπος υλοποίησης ανεβάζουν το κόστος, όπως φυσικά και το αυτοκόλλητο της Akrapovic που μαρτυρά ότι έχει γίνει μπόλικη δουλειά. Ένα από τα πράγματα που κάνουν την Akrapovic να ξεχωρίζει, είναι πως φτιάχνει τους δικούς της σωλήνες από τιτάνιο με τρόπο που έχουμε δείξει στο περιοδικό πριν χρόνια και είναι δική της πατέντα και έπειτα πως τους κουρμπάρει επίσης με τρόπο που δεν μπορεί να κάνεις άλλος. Συνήθως κόβουν φάλτσα και ράβουν όσοι φτιάχνουν τις δικές τους κατασκευές τιτανίου για να μπορέσουν να δώσουν καμπυλότητα και ορισμένοι το κάνουν τόσο καλά που το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα είναι κυριολεκτικά ένα κόσμημα.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Εδώ τα πράγματα είναι ακόμη πιο σύνθετα από την στιγμή που μιλάμε για κάτι τόσο εξιδεικευμένο και λεπτεπίλεπτο από σωλήνες τιτανίου 25mm που λίγοι μπορούν να επεξεργαστούν! Μικρός όγκος, μικρό βάρος με μεγάλη όμως αντοχή σε μία προσεγμένη σχεδίαση που στόχο έχει να εξαφανίζεται οπτικά και να γίνεται κομμάτι του κινητήρα. Τα κάγκελα είναι 40% ελαφρύτερα από αντίστοιχες ατσάλινες λύσεις και ζυγίζουν μόλις 3.02 κιλά.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Έχουν πολλά ενιαία κομμάτια και λίγες κολλήσεις που έχουν γίνει με ρομποτικές TIG και φλάτζες 10mm προσεκτικά κομμένες με το σύνολο να πιάνει σε στρατηγικά σημεία ώστε να μην καταλήγει το κάγκελο στην πτώση να προξενεί το ίδιο, ζημιά στο μπλοκ του κινητήρα, όπως είχαμε αναδείξει παλαιότερα στο περιοδικό σε άλλες φθηνότερες λύσεις.

Τα προστατευτικά που γεφυρώνουν το τιτάνιο και καλύπτουν το καπάκι του κινητήρα είναι από κάρμπον σε πάχος 2.5χιλ και έτσι τα κάγκελα προστασίας στο τέλος δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο την υψηλή γωνία κλίσης που το R1300GS έχει ενώ υπάρχει μέριμνα για την τοποθέτηση μικρών βαλιτσών και προβολέων ομίχλης, απαραίτητο συστατικό για κάθε GS που στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως μπορεί να κρύψει το αυτοκόλλητο “Titanium” που είναι ακριβώς αυτό που πληρώνει κανείς.

Σε περίπτωση που υπάρχει ενδιαφέρον, έρχονται στην ελληνική αγορά από την επίσημη αντιπροσωπεία:
 

Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση

 

Ετικέτες