Η DNA® βραβεύεται (ξανά!) με Red Dot

Η DNA® βραβεύεται με το διεθνούς κύρους, κορυφαίο βραβείο
σχεδιασμού προϊόντος “Reddot Product Design Award 2017”!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

31/5/2017

Η Ελληνική DNA Filters, αποδεικνύει περίτρανα, για ακόμη μια φορά, ότι είναι πρωτοπόρος σε παγκόσμιο επίπεδο στον χώρο της.

Η διεθνής αναγνώριση και βράβευση του καινοτόμου σχεδιασμού, η κορυφαία ποιότητα των προϊόντων της και η εμμονή στην τελειότητα κάνουν υπερήφανους τους εκατομμύρια φίλους και χρήστες, που εμπιστεύονται και χρησιμοποιούν τα διάσημα πλέον φίλτρα αέρος DNA. O Μάριος Νικολαΐδης, Μηχανολόγος Μηχανικός R&D / Production Manager της Ελληνικής DNA Filters, σχεδίασε μια σειρά από καινοτόμα φίλτρα αέρος, τα οποία συνδυάζουν την τεχνολογία φιλτραρίσματος DNA με ειδικά συνθετικά «δέρματα» σε ποικιλία χρωμάτων!

Ο χείμαρρος του customizing που τον τελευταίο χρόνο έχει παρασύρει όλον τον κόσμο στην δημιουργία Cafe racers, Trackers, Bobbers, Cruisers, έδωσε το έναυσμα στον Μάριο Νικολαΐδη για την δημιουργία των καινοτόμων φίλτρων αέρος DNA, με την ονομασία «Leather Top»! Με τη νέα, βραβευμένη σειρά DNA Leather Top Filters, το φίλτρο αέρος αποτελεί πλέον απόλυτα ταιριαστό μέρος της εξωτερικής εμφάνισης των Custom μοτοσυκλετών, κάτι που προσδίδει επιπλέον αξία στις μοναδικές δίτροχες κατασκευές, έτοιμο να ικανοποιήσει και τον πλέον απαιτητικό δημιουργό!

Το «συνθετικό δέρμα» παντρεύτηκε με την κλασική φιλτροχοάνη, με την χρήση τεχνολογίας αιχμής «in mould fusion», σε σχήματα «εξάγωνα», «οβάλ» και «ύψιλον» και σε χρώματα, καφέ, μπεζ, πράσινο, κίτρινο, μπλε, γκρι, πορτοκαλί, κόκκινο! Το δε δέρμα έχει 3D κυρτό σχήμα με το «D» της DNA χαραγμένο στο κέντρο. Έτσι δημιουργήθηκε μια απίστευτη παλέτα σχημάτων και χρωμάτων, που σε συνδυασμό με τα κορυφαία χαρακτηριστικά λειτουργίας υψηλής απόδοσης και υλικά φιλικά προς το περιβάλλον, στην κυριολεξία συνεπήρε τους κριτές του διαγωνισμού Reddot 2017!

Η απονομή του βραβείου «Reddot Product Design Award 2017» θα λάβει μέρος στης 3 Ιουλίου 2017, στο Essen της Γερμανίας, στο Design Zentrum Nordrhein Westfalen, και τα βραβευμένα Leather Top φίλτρα DNA

θα παρουσιαστούν στο «Reddot Design Year Book 2017-2018», καθώς επίσης και στο μουσείο «Reddot Design Museum» της Γερμανίας & της Σιγκαπούρης!

Ο εν λόγω θεσμός βραβείων « RED DOT» αποτελεί τα “Όσκαρ” του βιομηχανικού σχεδιασμού και design μια τιμητική διάκριση την οποία η DNA κατακτά για δεύτερη φορά!

 

 

Μ. Βρετανία: "ΟΧΙ" στις λεωφορειολωρίδες για τις μοτοσυκλέτες

Στηρίζει έμμεσα την πώληση αυτοκινήτων η βρετανική κυβέρνηση
Λεωφορειολωρίδες Μ.Βρετανία όχι στις μοτοσυκλέτες 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

27/11/2024

Το βρετανικό Υπουργείο Μεταφορών δεν έδωσε τελικά την έγκρισή του για να μπορούν οι μοτοσυκλετιστές να χρησιμοποιούν τις λωρίδες των λεωφορείων για τις μετακινήσεις του.

Μια απόφαση που εξέπληξε την συντριπτική πλειοψηφία των εμπλεκόμενων μερών και του κοινού είναι αυτή που πήρε το Υπουργείο Μεταφορών της Μ.Βρετανίας αναφορικά με τη χρήση των λεωφορειολωρίδων από τα μηχανοκίνητα δίκυκλα.

Με λίγα λόγια το βρετανικό ΥΜΕ είπε "όχι" στο να θεωρείται δεδομένη η χρήση των λεωφορειολωρίδων από τις μοτοσυκλέτες σε εθνικό επίπεδο και πέταξε ξανά το γάντι στις τοπικές αρχές, οι οποίες μπορούν να ορίζουν αυτόβουλα και σύμφωνα με τις ανάγκες των περιοχών που διοικούν αν αυτό θα επιτρέπεται ή όχι.

Η πρόταση για πανεθνική χρήση των λεωφορειολωρίδων από τις μοτοσυκλέτες χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις βγήκε σε δημόσια διαβούλευση στα μέσα του περασμένου Μαρτίου έως και τα μέσα του περασμένου Ιουλίου και την άποψή τους για το μέτρο κατέθεσαν τοπικές αρχές, οργανισμοί, λέσχες αλλά και το κοινό, ενώ συμπληρώθηκε και ένα σχετικό ερωτηματολόγιο.

Λεωφορειολωρίδες Μ.Βρετανία όχι στις μοτοσυκλέτες 2025

Και ενώ όλα τα δεδομένα έδειχναν μια σαφή υποστήριξη στην εφαρμογή του μέτρου τελικά το υπουργείο αποφάσισε να παραμείνει στον ισχύοντα νόμο για τα μηχανοκίνητα δίκυκλα και τις λεωφορειολωρίδες, με τις αρμόδιες τοπικές αρχές να έχουν εκείνες την ευθύνη και την δύναμη να απαγορεύουν ή να επιτρέπουν τη χρήση τους από τους μοτοσυκλετιστές.

Η απόφαση ήρθε παρά το γεγονός ότι η βρετανική κυβέρνηση αναγνωρίζει τη συμβολή των μοτοσυκλετών στη μείωση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος, στη μείωση του μποτιλιαρίσματος και του κυκλοφοριακού φόρτου γενικότερα, αλλά και στη μείωση του χρόνου που χρειάζεται για να φτάσει κανείς από το ένα σημείο στο άλλο, ειδικά σε αστικό περιβάλλον.

Έτσι ο νόμος δεν θα αλλάξει με το υπουργείο να επικαλείται έλλειψη δεδομένων αναφορικά με τα... οφέλη στην οδική ασφάλεια που θα μπορούσε να έχει η εφαρμογή αυτού του μέτρου, αλλά και το κόστος που θα επιβαρύνει τον προϋπολογισμό για να αλλαχθούν όλες οι σχετικές πινακίδες.

Τουλάχιστον στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ξεκάθαρα ο πραγματικός λόγος αφού το βρετανικό ΥΜΕ υπογραμμίζει ότι δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή πρόθεση από την κυβέρνηση να ενθαρρύνει περισσότερο τη χρήση των μοτοσυκλετών από το κοινό, κάτι που ήταν στην ατζέντα της προηγούμενης κυβέρνησης, ενώ αυτό φαίνεται να εξυπηρετεί και τα συμφέροντα της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας της χώρας, που αυτή τη στιγμή πνέει τα λοίσθια.

Η Μ. Βρετανία έχει βάλει φιλόδοξους κλιματικούς στόχους και στους κατασκευαστές αυτοκινήτου με στόχο να προωθήσει όσο περισσότερο γίνεται την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Παράδειγμα, για φέτος τα ηλεκτρικά θα πρέπει να αποτελούν τουλάχιστον το 22% των πωλήσεων της κάθε εταιρείας στη χώρα και το υπόλοιπο 78% να αποτελείται από συμβατικά. Κάτω από το 22% σημαίνει και πρόστιμο άνω των 15.000 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο λιγότερο (!), με τον στόχο για το 2025 να ανεβαίνει στο 28% για να φτάσει στο 80% το 2030 και στο 100% το 2035.

Τα σχέδια της κυβέρνησης φρενάρει το ίδιο το κοινό της χώρας, όπως γίνεται και στην υπόλοιπη Ευρώπη με τις πωλήσεις των ηλεκτρικών να ανεβαίνουν με σημαντικά χαμηλότερο ρυθμό από τον επιθυμητό ή κινούνται πτωτικά στις χώρες που έχουν κόψει τις επιδοτήσεις. Οι υψηλότερες τιμές τους δεν αντιστοιχούν στα πορτοφόλια των οδηγών, ενώ οι κατασκευαστές πιέζονται να κάνουν μεγάλες εκπτώσεις για να κάνουν τα μοντέλα τους πιο ελκυστικά. 

Η εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία διανύει κρίση και ήδη ο όμιλος Stellantis (Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Lancia, Maserati, RAM, Chrysler, Dodge, DS Aytomobiles) ανακοίνωσε ότι θα κλείσει το εργοστάσιό της θυγατρικής Vauxhall στο Luton, ένα εργοστάσιο που λειτουργεί εδώ και 110 χρόνια. 

Παράλληλα, η Ford ετοιμάζεται να μειώσει το προσωπικό της στη χώρα κατά 800 άτομα και η κυβέρνηση βρίσκεται αυτή τη στιγμή με την πλάτη στον τοίχο και ήδη σκέφτεται να βάλει νερό στο κρασί της σχετικά με τους στόχους στις πωλήσεις. Προς το παρόν, για τη στήριξη της εγχώριας αγοράς αυτοκινήτου στη Βρετανία την πληρώνει έμμεσα και η μοτοσυκλέτα και σε ένα βαθμό και το κοινό στο οποίο δεν δίνεται ένας ακόμη λόγος για να αγοράσει μία.