H VESPA ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΑ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)

Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

22/4/2016

22/4/2016

H VESPA ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΑ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ, ΛΑΝΣΑΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΣΕΙΡΑ VESPA 70° ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΚΑΜΑ VESPA

 

Η Vespa, το απόλυτο ιταλικό σύμβολο, γιορτάζει στις 23 Απριλίου τα 70στα της γενέθλια και σας προσκαλεί να γνωρίσετε από κοντά όλη την γκάμα. Μία σειρά από σύγχρονα, τεχνολογικά προηγμένα και φιλικά προς το περιβάλλον μοντέλα, με αδιαμφισβήτητο συνδετικό κρίκο μεταξύ τους τις στιλιστικές αναφορές στην πρώτη Vespa 98cc, που σηματοδότησε την έναρξη μίας μοναδικής και απαράμιλλης κληρονομιάς με παγκόσμια απήχηση.

Ήταν τον Απρίλιο του 1946 όταν κατοχυρώθηκε η πατέντα της Vespa. Σύντομα έκανε την εμφάνισή της, αρχικά στους ιταλικούς δρόμους και στη συνέχεια στον υπόλοιπο κόσμο, ενώνοντας διαφορετικές γενιές σε ένα κοινό πάθος. Η πρώτη πραγματικά παγκόσμια μάρκα μετακίνησης, διάσημη και αγαπημένη σε όλο τον κόσμο, τώρα γιορτάζει τα γενέθλιά της με εξαιρετικές προσφορές αλλά και την παρουσίαση μίας νέας, πολυτελούς επετειακής σειράς.

Η νέα σειρά «Vespa 70°» παρουσιάζεται τώρα σε επιλεγμένα σημεία πώλησης*. Μία εξαιρετική συλλογή Vespa, άρρηκτα συνδεδεμένη με την 70στη επέτειο, που προορίζεται να γίνει συλλεκτική. Η γρήγορη και ευέλικτη Vespa Primavera, η ναυαρχίδα GTS και η αξεπέραστη PX αποκτούν δύο αποκλειστικούς χρωματισμούς, γαλάζιο Azzurro 70 και γκρι Grigio 70, ειδικές αποχρώσεις που εκφράζουν την παράδοση της Vespa.

Οι εκδόσεις «Vespa 70°» γίνονται ακόμα πιο ξεχωριστές με μία σειρά αποκλειστικές λεπτομέρειες, όπως η νέα κομψή σέλα σε σκούρο καφέ χρώμα, με λογότυπο «Vespa 70°», τα αφιερωμένα γραφικά στο εσωτερικό μέρος της ποδιάς και το ειδικό «μαύρο» τελείωμα των τροχών. Ο εξοπλισμός συμπληρώνεται από την κλασική πίσω σχάρα χρωμίου (σημείο αναφοράς στην κληρονομιά της Vespa) που φιλοξενεί μία κομψή τσάντα στον ίδιο χρωματισμό με τη σέλα, και φέρει το λογότυπο της 70στης επετείου.  

Επιπλέον, ειδικά για τους μήνες Απρίλιο και Μάιο, σας περιμένει μία ακαταμάχητη προσφορά, που θα κάνει ακόμα πιο ξεχωριστή τη νέα σας Vespa.  Με αγορά οποιουδήποτε μοντέλου Vespa, η Piaggio Hellas σας κάνει δώρο πακέτο γνήσιων αξεσουάρ, αξίας έως 480€! Η προσφορά ισχύει μόνο έως 31/5/2016.

Επισκεφτείτε τώρα ένα σημείο πώλησης Vespa, για να δείτε από κοντά όλη τη γκάμα και να επιλέξετε το μοντέλο που ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες. Εκμεταλλευτείτε άμεσα τα μοναδικά πλεονεκτήματα και ενημερωθείτε για τα ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα και τη δυνατότητα επέκτασης εγγύησης για δύο επιπλέον χρόνια.

Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση

Η Akrapovic κουρμπάρει τιτάνιο και για κάγκελα στο νέο GS
Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

26/11/2024

Η Akrapovic ακούει το ζήτημα για τα κιλά των μεγάλων Adventure μοτοσυκλετών και πως για την προστασία τους πρέπει να προσθέσεις ακόμη περισσότερο βάρος και μεγαλουργεί: Φτιάχνει κάγκελα από τιτάνιο όπως μόνο αυτή μπορεί και στην επόμενη πτώση σκέφτεσαι σε τι κατάσταση θα είναι το έξτρα κόσμημα προσπαθώντας να σηκώσεις την μοτοσυκλέτα από κάτω!

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Akrapovic κατασκευάζει προστατευτικά κάγκελα, η αρχή έγινε με το R1250GS το 2022 σε μία από τις ακριβότερες προσθήκες προστασίας που υπήρχαν για αυτή την μοτοσυκλέτα και την κατηγορία, στις €2.500!

Τώρα όμως που τα κάγκελα στο R1300GS προστατεύουν μόνο το μπλοκ του κινητήρα και δεν επεκτείνονται πιο πάνω, το κόστος απόκτησης μειώνεται στα €1.740, στην Ελλάδα με ΦΠΑ, τελική τιμή.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Το υλικό και έπειτα ο τρόπος υλοποίησης ανεβάζουν το κόστος, όπως φυσικά και το αυτοκόλλητο της Akrapovic που μαρτυρά ότι έχει γίνει μπόλικη δουλειά. Ένα από τα πράγματα που κάνουν την Akrapovic να ξεχωρίζει, είναι πως φτιάχνει τους δικούς της σωλήνες από τιτάνιο με τρόπο που έχουμε δείξει στο περιοδικό πριν χρόνια και είναι δική της πατέντα και έπειτα πως τους κουρμπάρει επίσης με τρόπο που δεν μπορεί να κάνεις άλλος. Συνήθως κόβουν φάλτσα και ράβουν όσοι φτιάχνουν τις δικές τους κατασκευές τιτανίου για να μπορέσουν να δώσουν καμπυλότητα και ορισμένοι το κάνουν τόσο καλά που το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα είναι κυριολεκτικά ένα κόσμημα.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Εδώ τα πράγματα είναι ακόμη πιο σύνθετα από την στιγμή που μιλάμε για κάτι τόσο εξιδεικευμένο και λεπτεπίλεπτο από σωλήνες τιτανίου 25mm που λίγοι μπορούν να επεξεργαστούν! Μικρός όγκος, μικρό βάρος με μεγάλη όμως αντοχή σε μία προσεγμένη σχεδίαση που στόχο έχει να εξαφανίζεται οπτικά και να γίνεται κομμάτι του κινητήρα. Τα κάγκελα είναι 40% ελαφρύτερα από αντίστοιχες ατσάλινες λύσεις και ζυγίζουν μόλις 3.02 κιλά.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Έχουν πολλά ενιαία κομμάτια και λίγες κολλήσεις που έχουν γίνει με ρομποτικές TIG και φλάτζες 10mm προσεκτικά κομμένες με το σύνολο να πιάνει σε στρατηγικά σημεία ώστε να μην καταλήγει το κάγκελο στην πτώση να προξενεί το ίδιο, ζημιά στο μπλοκ του κινητήρα, όπως είχαμε αναδείξει παλαιότερα στο περιοδικό σε άλλες φθηνότερες λύσεις.

Τα προστατευτικά που γεφυρώνουν το τιτάνιο και καλύπτουν το καπάκι του κινητήρα είναι από κάρμπον σε πάχος 2.5χιλ και έτσι τα κάγκελα προστασίας στο τέλος δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο την υψηλή γωνία κλίσης που το R1300GS έχει ενώ υπάρχει μέριμνα για την τοποθέτηση μικρών βαλιτσών και προβολέων ομίχλης, απαραίτητο συστατικό για κάθε GS που στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως μπορεί να κρύψει το αυτοκόλλητο “Titanium” που είναι ακριβώς αυτό που πληρώνει κανείς.

Σε περίπτωση που υπάρχει ενδιαφέρον, έρχονται στην ελληνική αγορά από την επίσημη αντιπροσωπεία:
 

Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση

 

Ετικέτες