FIM - Εγκαινίασε τα εντυπωσιακά νέα κεντρικά της γραφεία

Στον δήμο Mies της Ελβετίας, δίπλα στο προηγούμενο αρχηγείο της
FIM HQ
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/10/2024

Στις 10 Οκτωβρίου 2024, η Διεθνής Ομοσπονδία Μοτοσυκλετισμού FIM, η αρχή των σπορ της μοτοσυκλέτας σε Παγκόσμιο επίπεδο, εγκαινίασε τα νέα εντυπωσιακά κεντρικά της γραφεία στον δήμο του Mies στην Ελβετία, όχι μακριά από την προηγούμενη έδρα της. Η FIM συνεχίζει να βρίσκεται στο καντόνι του Vaud εδώ και σχεδόν 30 χρόνια.

Ο Πρόεδρος της FIM Jorge Viegas έκοψε την κορδέλα των εγκαινίων, με την παρουσία 400 επίσημων προσκεκλημένων. Ανάμεσά τους βρισκόταν διοργανωτές των Παγκοσμίων Πρωταθλημάτων και Κυπέλων της FIM, θρυλικοί αγωνιζόμενοι όπως ο 15 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Giacomo Agostini, μέλη του ειδικού και του τοπικού τύπου, συνεργάτες και μέλη της FIM. Σημειώστε πως η FIM αντιπροσωπεύει 121 Εθνικές Ομοσπονδίες και έξι ηπειρωτικές Ενώσεις, απασχολώντας περί τους 400 υπαλλήλους.

Πριν τα εγκαίνια, έξω από τα νέα κτήρια, το κοινό εντυπωσίασαν με επιδείξεις δυο μάγοι του Trial, ο GOAT του αθλήματος και 36 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Toni Bou και η 10 φορές Παγκόσμια Πρωταθλήτρια γυναικών Emma Bristow.

Για την κατασκευή των νέων γραφείων η FIM έδωσε προτεραιότητα σε δομικά υλικά φιλικά προς το περιβάλλον,

Το νέο κτηριακό συγκρότημα της FIM ξεχωρίζει για τη διαφάνεια του design του, που ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας θεωρεί πως αντιπροσωπεύει τη διαφάνεια στο όραμα της FIM.

The new house of Motorcycling is officially open! A transparent and solid building: two keywords for the future of our sport. #FIMfamily #FIMhq #Motorcycle #FIM #HQ #Motorcycling

Posted by FIM - Fédération Internationale de Motocyclisme on Thursday, October 10, 2024
Ετικέτες

Royal Enfield Interceptor Bear 650 2025 - Επιβεβαίωση για το όνομα του δικύλινδρου scrambler

Έκανε την εμφάνισή του σε έγκριση τύπου στην Αυστραλία
Royal Enfield Interceptor Bear 650 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

14/10/2024

Πλησιάζοντας χρονικά προς την EICMA τα πράγματα δείχνουν να ξεκαθαρίζουν γύρω από τη νέα μοτοσυκλέτα της Royal Enfield που θα έρθει για να διευρύνει την γκάμα των εν σειρά δικύλινδρων μοντέλων της στα 650 κ.εκ.

Η Royal Enfield συνεχίζει να αξιοποιεί την πλατφόρμα των δικύλινδρων μοτοσυκλετών της -τον αερόψυκτο κινητήρα και το κυρίως πλαίσιο- με στόχο να αυξήσει τα μοντέλα που μπορεί να "χτίσει" πάνω σε αυτή και να καλύψει τις απαιτήσεις του κοινού παίρνοντας παράλληλα πίσω το μέγιστο δυνατό εμπορικό κέρδος.

Μέσα στα μοντέλα που αναμένεται να δείξει στην ερχόμενη EICMA είναι και η έκδοση scrambler με την έγκριση τύπου που πήρε η νέα μοτοσυκλέτα για την αγορά της Αυστραλίας να αποκαλύπτει και το όνομά της, το οποίο και γνωρίζαμε ήδη -και όλοι εσείς που μας διαβάζετε- από τα έγγραφα προς κατοχύρωση που είχε καταθέσει η RE στην ίδια χώρα πριν από ενάμιση σχεδόν χρόνο, όπως και στην Ινδία και τη Νέα Ζηλανδία.

Με το νέο Interceptor Bear 650 η δικύλινδρη γκάμα της Royal Enfield θα φτάσει στα πέντε μοντέλα αφού ήδη αποτελείται από τα Interceptor, Continental GT, Super Meteor 650 και Shotgun 650. Σύμφωνα και με το στρατηγικό πλάνο των Ινδών που αποκαλύφθηκε πριν από δύο σχεδόν χρόνια η Scrambler δεν θα είναι η τελευταία μοτοσυκλέτα με τον εν σειρά δικύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα που θα δούμε φέτος.

2025

Μαζί με το όνομα αποκαλύφθηκαν και δύο φωτογραφίες του Interceptor Bear 650 με τη Royal Enfield να κάνει και αυτή τη μοτοσυκλέτα τη να ξεχωρίζει με τα χρώματα και τα γραφικά που έχει επιλέξει. 

Αν κρίνουμε τόσο από το μικρό HNTR όσο και από το Guerilla 450 και έχοντας μιλήσει και με τους ανθρώπους του τμήματος σχεδιασμού της εταιρείας λογικά και αυτή η μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη σε πολύ διαφορετικές μεταξύ τους χρωματικές εκδόσεις που θα ικανοποιούν όλες τις ηλικίες.

Ενδιαφέρον θα έχει και η απόδοση του κινητήρα με τον δικύλινδρο αερόψυκτο να μην ξεπερνά το όριο των 47 ίππων ούτε σε αυτή την περίπτωση, ώστε η μοτοσυκλέτα να είναι προσβάσιμη και στους αναβάτες με δίπλωμα κατηγορίας Α2. Ωστόσο δεν αποκλείεται τα χαρακτηριστικά της απόδοσής του μοτέρ να έχουν διαφοροποιηθεί αφού για πρώτη φορά η εξάτμιση δεν θα είναι 2-2 αλλά δύο σε ένα (εξοικονόμηση και σε βάρος), δίνοντας ίσως έμφαση στη ροπή και στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας αλλά και στη αμεσότητα στην απόκριση με διαφορετική χαρτογράφηση.

Παράλληλα από ό,τι φαίνεται ως πίνακα πληροφοριών το Interceptor Bear 650 θα έχει την TFT οθόνη των Guerilla/Himalayan 450, ενώ το πιρούνι είναι ανεστραμμένο, όπως και στο Shotgun 650 με μεγαλύτερη όμως διαδρομής όπως μεγαλύτερες διαδρομές φαίνεται να έχουν και τα αμορτισέρ.