ΕΛ.ΜΟΤ.Ο - Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας στο Αγρίνιο

Το Σαββατοκύριακο 23-24 Μαρτίου 2024
motomagΕΛ.ΜΟΤ.Ο – Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας στο Αγρίνιο
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

19/2/2024

Η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία ανακοίνωσε τη διεξαγωγή Γενικής Συνέλευσης το Σαββατοκύριακο 23-24/3, οργανωτής της οποίας είναι η Λέσχη Μοτοσυκλέτας Αγρινίου, ενώ η είσοδος είναι ανοικτή για όλους.

Ειδικότερα το Σάββατο 23 Μαρτίου 2024 στις 5:00 μ.μ., θα πραγματοποιηθούν εργασίες προετοιμασίας της Γενικής Συνέλευσης, στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Δήμου Αγρινίου. Στις εργασίες περιλαμβάνονται εισηγήσεις, τοποθετήσεις, προτάσεις που αφορούν γενικότερα τον οργανωμένο μοτοσυκλετισμό και συζήτηση των θεμάτων που θα τεθούν. Πέραν των εκπροσώπων των Λεσχών της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο, τους εκπροσώπους άλλων Λεσχών και μοτοσυκλετιστικών ομάδων, το παρόν μπορούν να δώσουν και μεμονομένοι μοτοσυκλετιστές από όλη την Ελλάδα.

Την επομένη, Κυριακή 24 Μαρτίου στις 9:00 π.μ., στην ίδια αίθουσα, είναι προγραμματισμένη η εκκίνηση της Γενικής Συνέλευσης με την συμμετοχή των εκπροσώπων των Λεσχών και των υπό ένταξη Λεσχών της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. Κατά τη διάρκεια αυτής θα γίνει ο απολογισμός του έτους που μας πέρασε, και θα παρουσιαστούν οι εισηγήσεις των εκπροσώπων των Λεσχών. Ακόμη, θα συζητηθούν και θα ψηφιστούν οι προτάσεις που προέκυψαν από την προηγούμενη ημέρα.

Στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται επίσης μία ξενάγηση στην πόλη του Αγρινίου, με εκδρομικό χαρακτήρα. Στα πλαίσια της περιήγησης έχουν προγραμματιστεί και επισκέψεις σε ιστορικά αξιοθέατα, ενώ οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα τοπικά εδέσματα.

Υπεύθυνη για τη διοργάνωση της Γενικής Συνέλευσης είναι η Λέσχη Μοτοσυκλέτας Αγρινίου υπό την αιγίδα του Δήμου Αγρινίου και του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας.

Η ΕΛ.ΜΟΤ.Ο έχει φροντίσει για τη δημιουργία ειδικών τιμολογιακών πακέτων στα ξενοδοχεία Agrinio Imperial Hotel (τηλ: 26410 30024) και Premier Hotel (τηλ: 26410 44590), με τα οποία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν για να κλείσουν ένα δωμάτιο για την διαμονή τους. Η Γενική Συνέλευση είναι ανοιχτή σε όλους όσους έχουν ιδέες και προτάσεις που θέλουν να υποβάλλουν, με στόχο την βελτίωση του οργανωμένου μοτοσυκλετισμού στην Ελλάδα.

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο – Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας στο Αγρίνιο
Ετικέτες

Morbidelli SC300 - Το 300άρι που νομίζει ότι είναι 125

Preview πριν από την πλήρη δοκιμή του GT σκούτερ
Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

28/3/2025

Με τις μαζεμένες του διαστάσεις το Morbidelli SC300 εύκολα ξεγελά τον παρατηρητή που θαρρεί ότι έχει δίπλα του ένα 125άρι σκούτερ. Μέχρι να ανοίξει το γκάζι και να τους αφήσει όλους πίσω.

Το Morbidelli SC300 δεν είναι απλά ένα ακόμη σκούτερ που έρχεται να προστεθεί στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία φωτιά των μοντέλων με μοτέρ στα 300-350 κ.εκ. 

Με τις προδιαγραφές, τις διαστάσεις και το 300άρι μοτέρ του το SC300 έρχεται να καλύψει ένα κενό στην αγορά που μέχρι τώρα δεν είχε ξεκάθαρη εκπροσώπηση απαντώντας στην εξής πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση: "Τι παίρνω αν θέλω μέγεθος και ευελιξία 125αριού mini GT σκούτερ, ανάλογα ευρύχωρη θέση οδήγησης, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και επιδόσεις 300 κ.εκ.;"

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Η ερώτηση μπορεί να ακούγεται λίγο εξειδικευμένη είναι ωστόσο απόλυτα λογική. Δεν είναι όλοι οι αναβάτες 1,90 μ., ούτε χρειάζονται στην πραγματικότητα τους εξαιρετικούς χώρους που προσφέρουν τα κανονικού μεγέθους GT μοντέλα, ενώ σίγουρα αυτοί που είναι πιο μικρόσωμοι μπορούν να ζήσουν χωρίς το μεγάλο βάρος που τα συνοδεύει. Δεν χρειάζονται επίσης την έξτρα προστασία από τον αέρα που προσφέρουν τα μεσαίου κυβισμού GT μοντέλα, αφού δεν έχουν σκοπό να γυρίσουν με αυτά όλη την Ελλάδα δικάβαλοι. Θέλουν όμως την άνετη GT θέση οδήγησης που έχουν τα σκούτερ της κατηγορίας, το επιπλέον γκάζι των 300άριων έναντι των μικρότερων κινητήρων, όπως επίσης και την έξτρα ευελιξία που προσφέρουν οι μικρότεροι τροχοί.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Το Morbidelli SC300 είναι λοιπόν μια φρέσκια πρόταση που κινείται εντός του πλαισίου που ορίσαμε έχοντας και άλλους άσους κάτω από τη σέλα του που μπορεί να χωρέσει ένα κράνος κλειστού τύπου και μερικά ακόμη πράγματα. Ο πλούσιος εξοπλισμός είναι ένας από αυτούς αφού στάνταρ περιλαμβάνονται TFT LCD οθόνη πέντε (5) ιντσών που συνδέεται με κινητό, φωτιζόμενοι διακόπτες, θερμαινόμενα γκριπ τριών επιπέδων, USB θύρα, keyless σύστημα ενεργοποίησης και εκκίνησης, traction control και ABS που απενεργοποιούνται μέσω της επιλογής "Off-Road", με επιλογή επίσης για λειτουργία του ABS μόνο στον εμπρός τροχό.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Από όλα τα στοιχεία του εξοπλισμού το μεγαλύτερο ίσως ατού του Morbidelli είναι οι αναρτήσεις της KYB με Piggy Back αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου τους σε επτά θέσεις. Η απόδοσή τους ξεφεύγει αρκετά και προς τα πάνω σε σχέση με τον μέσο όρο αφού καταφέρνουν να συνδυάζουν τον έλεγχο των τροχών με την άνεση που επιβάλλεται να προσφέρουν στους δρόμους της πόλης, ενώ βοηθούν και τα δυνατά φρένα να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Ατού είναι και ο υγρόψυκτος κινητήρας των 287 κ.εκ. με την ονομαστική απόδοση των 24,3 ίππων και 2,5 κιλών ροπής στις 8.000 και 7.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Ήσυχο και πολιτισμένο, με καλό τράβηγμα από στάση, το μοτέρ έχει καλή συνεργασία με το CVT κιβώτιο και στέλνει γρήγορα τα χιλιόμετρα στο ψηφιακό ταχύμετρο πάνω από τα 100 χλμ./ώρα ενώ κρατά αβίαστα ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Αν ο κυβισμός και η εμφάνισή σας θυμίζουν κάτι δεν είναι τυχαίο καθώς πρόκειται για το γνωστό μοτέρ της Piaggio που χρησιμοποιούσαν μέχρι πρόσφατα όλα τα 300άρια σκούτερ του ιταλικού ομίλου με τη Morbidelli να το παράγει έχοντας τη σχετική άδεια.

Το Morbidelli SC300 έχει φυσικά και πράγματα που θα μπορούσαν να έχουν γίνει καλύτερα, όπως και άλλα καλά που ενισχύουν τη θέση του ανάμεσα στα 300άρια του ανταγωνισμού. Όλα θα τα μάθετε στην πλήρη δοκιμή του μοντέλου που έχει τιμή εκκίνησης στην ελληνική αγορά τα 3.990 ευρώ, ενώ υπάρχει και έκδοσή του με κινητήρα 125 κ.εκ. Μείνετε συντονισμένοι.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025