ΕΛ.ΑΣ.: 270.359 έλεγχοι την πασχαλινή περίοδο - Λιγότερα θανατηφόρα τροχαία από το 2024
Σχεδόν 1.500 άτομα οδηγούσαν χωρίς δίπλωμα! – Πάνω από 3.000 χωρίς κράνος
Από το
motomag
29/4/2025
Λιγότερα θανατηφόρα τροχαία καταγράφηκαν στη διάρκεια της εορταστικής περιόδου του Πάσχα σε ολόκληρη την Επικράτεια, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024.
Προς τον σκοπό αυτό, οι υπηρεσίες Τροχαίας της Ελληνικής Αστυνομίας, μετά από χαρτογράφηση των σημείων όπου παρατηρούνταν έντονα παραβατικές και επικίνδυνες συμπεριφορές, προχώρησαν σε στοχευμένους ελέγχους 270.359 οχημάτων (21.134 περισσότερα συγκριτικά με το 2024) βεβαιώνοντας 77.568 παραβάσεις (έναντι 72.284), μεταξύ των οποίων:
- 18.762 για υπερβολική ταχύτητα
- 3.130 για μη χρήση προστατευτικού κράνους
- 2.257 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας
- 1.577 για οδήγηση υπό την επήρεια μέθης
- 1.490 για στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης
- 625 για χρήση κινητού τηλεφώνου
Φέτος, το Πάσχα, περισσότερα από 1,9 εκατομμύρια οχήματα κινήθηκαν στο εθνικό οδικό δίκτυο, προερχόμενα από τα μεγάλα αστικά κέντρα της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.
Την περίοδο αυτή, σημειώθηκαν 24 θανατηφόρα τροχαία (έναντι 29 το 2024) καταγράφοντας μείωση 17,2%, ενώ τα σοβαρά ατυχήματα ανήλθαν σε 25 (έναντι 20 το 2024) και τα ελαφρά σε 453 (έναντι 424 το 2024).
Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση
Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Από το
motomag
29/4/2025
Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.
Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.
Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.
Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.
Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.
Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.
Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.