Δελτίο Τύπου: TEST RIDE EVENT BMW Motorrad – Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε.

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/5/2016

 

 

Κάθε στιγμή είναι ένα σταυροδρόμι. Μπορείτε να στρίψετε αριστερά, μπορείτε να στρίψετε δεξιά, ή μπορείτε να πάτε ευθεία.

 

Υπάρχουν ένα εκατομμύριο μονοπάτια για να επιλέξετε, το καθένα από αυτά έτοιμο να σας προσφέρει κάτι καλύτερο από το προηγούμενο και κάτι μικρότερο από το επόμενο.

 

Επιλέξτε ένα νέο μονοπάτι κάθε δευτερόλεπτο και ποτέ μην κοιτάξετε πίσω. Επειδή κάθε νέα ανακάλυψη θα είναι δική σας για πάντα. Η ζωή είναι μια βόλτα!

 

Η  ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε. επίσημο μέλος του δικτύου της B.M.W. Motorrad, από την Πέμπτη 19 Μαΐου 2016 και μέχρι το Σάββατο 21 Μαΐου προσκαλεί  για μια απολαυστική οδηγική εμπειρία με τα νέα μοντέλα της B.M.W. Motorrad, όλους τους φίλους της μοτοσυκλέτας στο κατάστημα της, στην Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως 53 & Λάμπρου στο Περιστέρι.

 

Εννέα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της B.M.W. Motorrad θα είναι διαθέσιμα, κλείστε ένα Test Ride τώρα!

 

ADVENTURE:                           R 1200 GS ADVENTURE

                                                R 1200 GS

                                                S 1000 XR

                                                F 800 GS

                                                F 700 GS

 

HERITAGE:                                R nine T

           

SPORT:                                 R 1200RS

 

URBAN MOBILITY:               C 650 Sport

                                          C 650 GT

MAKE LIFE A RIDE

 

Για περισσότερες πληροφορίες:

 

B.M.W. Motorrad-Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε., Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως 53 & Λάμπρου, Περιστέρι

Τηλ.: 210 57 88 010, e-mail: [email protected]

http://www.sfakianakis.bmw-motorrad.gr

Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση

Η Akrapovic κουρμπάρει τιτάνιο και για κάγκελα στο νέο GS
Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

26/11/2024

Η Akrapovic ακούει το ζήτημα για τα κιλά των μεγάλων Adventure μοτοσυκλετών και πως για την προστασία τους πρέπει να προσθέσεις ακόμη περισσότερο βάρος και μεγαλουργεί: Φτιάχνει κάγκελα από τιτάνιο όπως μόνο αυτή μπορεί και στην επόμενη πτώση σκέφτεσαι σε τι κατάσταση θα είναι το έξτρα κόσμημα προσπαθώντας να σηκώσεις την μοτοσυκλέτα από κάτω!

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Akrapovic κατασκευάζει προστατευτικά κάγκελα, η αρχή έγινε με το R1250GS το 2022 σε μία από τις ακριβότερες προσθήκες προστασίας που υπήρχαν για αυτή την μοτοσυκλέτα και την κατηγορία, στις €2.500!

Τώρα όμως που τα κάγκελα στο R1300GS προστατεύουν μόνο το μπλοκ του κινητήρα και δεν επεκτείνονται πιο πάνω, το κόστος απόκτησης μειώνεται στα €1.740, στην Ελλάδα με ΦΠΑ, τελική τιμή.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Το υλικό και έπειτα ο τρόπος υλοποίησης ανεβάζουν το κόστος, όπως φυσικά και το αυτοκόλλητο της Akrapovic που μαρτυρά ότι έχει γίνει μπόλικη δουλειά. Ένα από τα πράγματα που κάνουν την Akrapovic να ξεχωρίζει, είναι πως φτιάχνει τους δικούς της σωλήνες από τιτάνιο με τρόπο που έχουμε δείξει στο περιοδικό πριν χρόνια και είναι δική της πατέντα και έπειτα πως τους κουρμπάρει επίσης με τρόπο που δεν μπορεί να κάνεις άλλος. Συνήθως κόβουν φάλτσα και ράβουν όσοι φτιάχνουν τις δικές τους κατασκευές τιτανίου για να μπορέσουν να δώσουν καμπυλότητα και ορισμένοι το κάνουν τόσο καλά που το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα είναι κυριολεκτικά ένα κόσμημα.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Εδώ τα πράγματα είναι ακόμη πιο σύνθετα από την στιγμή που μιλάμε για κάτι τόσο εξιδεικευμένο και λεπτεπίλεπτο από σωλήνες τιτανίου 25mm που λίγοι μπορούν να επεξεργαστούν! Μικρός όγκος, μικρό βάρος με μεγάλη όμως αντοχή σε μία προσεγμένη σχεδίαση που στόχο έχει να εξαφανίζεται οπτικά και να γίνεται κομμάτι του κινητήρα. Τα κάγκελα είναι 40% ελαφρύτερα από αντίστοιχες ατσάλινες λύσεις και ζυγίζουν μόλις 3.02 κιλά.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Έχουν πολλά ενιαία κομμάτια και λίγες κολλήσεις που έχουν γίνει με ρομποτικές TIG και φλάτζες 10mm προσεκτικά κομμένες με το σύνολο να πιάνει σε στρατηγικά σημεία ώστε να μην καταλήγει το κάγκελο στην πτώση να προξενεί το ίδιο, ζημιά στο μπλοκ του κινητήρα, όπως είχαμε αναδείξει παλαιότερα στο περιοδικό σε άλλες φθηνότερες λύσεις.

Τα προστατευτικά που γεφυρώνουν το τιτάνιο και καλύπτουν το καπάκι του κινητήρα είναι από κάρμπον σε πάχος 2.5χιλ και έτσι τα κάγκελα προστασίας στο τέλος δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο την υψηλή γωνία κλίσης που το R1300GS έχει ενώ υπάρχει μέριμνα για την τοποθέτηση μικρών βαλιτσών και προβολέων ομίχλης, απαραίτητο συστατικό για κάθε GS που στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως μπορεί να κρύψει το αυτοκόλλητο “Titanium” που είναι ακριβώς αυτό που πληρώνει κανείς.

Σε περίπτωση που υπάρχει ενδιαφέρον, έρχονται στην ελληνική αγορά από την επίσημη αντιπροσωπεία:
 

Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση

 

Ετικέτες