CFMOTO - CVT κιβώτιο και δικύλινδρο κινητήρα εξελίσσουν οι Κινέζοι

Τελική μετάδοση με άξονα για το νέο εν σειρά μοτέρ
CFMOTO CVT κιβώτιο για μοτοσυκλέτα δικύλινδρο μοτέρ 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

12/3/2025

Πατέντες που είδαν το φως της δημοσιότητας θέλουν την CFMOTO να επαναφέρει στις μοτοσυκλέτες της το CVT κιβώτιο, παρέα με ένα νέο δικύλινδρο κινητήρα.

Αν και βλέπουμε στη μοτοσυκλέτα όλο και περισσότερες επιλογές στα αυτόματα κιβώτια, το CVT εξακολουθεί να προορίζεται αποκλειστικά για τα σκούτερ, από το πιο μικρότερο έως και το ισχυρότερο. 

Στις μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτες η Aprilia ήταν εκείνη που έφερε στην παραγωγή το Mana 850, που είχε CVT κιβώτιο και τελική μετάδοση με αλυσίδα. Όμως η CFMOTO λίγο νωρίτερα είχε παρουσιάσει το CF250T-V3 των 250 κ.εκ., ένα τραγικής αισθητικής αυτόματο cruiser που είχε (ευτυχώς) σύντομη εμπορική σταδιοδρομία και στην Ελλάδα ως YMC V3 Sport.

CFMOTO CVT κιβώτιο για μοτοσυκλέτα δικύλινδρο μοτέρ 2025

Από τότε βέβαια έχει μπει πολύ νερό στο αυλάκι για τη CFMOTO που έχει κάνει άλματα στην ποιότητα και την αισθητική των μοντέλων της αλλά και στις τεχνολογίες που ενσωματώνονται σε αυτά, με την εταιρεία να προσπαθεί διαρκώς να καλύψει κάθε ανάγκη και απαίτηση.

Αυτό φαίνεται πως θέλουν να κάνουν οι Κινέζοι και με τις τελευταίες πατέντες που θέλουν να κατοχυρώσουν, όπου φαίνεται ένας νέος εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας, ο οποίος φέρει CVT κιβώτιο. 

Η πρώτη εύλογη σκέψη, αν ποτέ αυτό το σύνολο δει το φως της παραγωγής, είναι ότι προορίζεται για το επόμενο maxi scooter των Κινέζων. Ωστόσο η κλίση των κυλίνδρων που δεν είναι σχεδόν παράλληλη προς το έδαφος, όπως ισχύει γενικά για τους κινητήρες των σκούτερ και εφαρμόζεται και στα Yamaha ΤΜΑΧ, SYM TL508 και Kymco AK550 που έχουν το μοτέρ στο κέντρο του πλαισίου τους, δείχνει ότι η CFMOTO έχει άλλα σχέδια.

CFMOTO CVT κιβώτιο για μοτοσυκλέτα δικύλινδρο μοτέρ 2025

Το μοτέρ είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιηθεί σε μια νέα cruiser μοτοσυκλέτα, μια κατηγορία που είναι δημοφιλής στην αχανή κινέζικη αγορά και σε αυτό συνηγορεί και η τελική μετάδοση που θα γίνεται με άξονα, όπως φαίνεται κάτω αριστερά στο σχέδιο. Ήδη στην Κίνα υπάρχει και η 1000άρα Regal Raptor DD1000, η οποία χρησιμοποιεί V2 μοτέρ και CVT κιβώτιο από ATV της CFMOTO. 

CFMOTO CVT κιβώτιο για μοτοσυκλέτα δικύλινδρο μοτέρ 2025

Οπότε μία ακόμη αυτόματη cruiser αλλά πιο προσιτή και με μικρότερης χωρητικότητας κινητήρα θα μπορούσε να έχει νόημα για την κινέζικη εταιρεία, που αν φέρει το μοτέρ στην παραγωγή θα το χρησιμοποιήσει σίγουρα και σε άλλες μοτοσυκλέτες.

CFMOTO CVT κιβώτιο για μοτοσυκλέτα δικύλινδρο μοτέρ 2025

Voge DS800 Rally - Ήρθε στην Ελλάδα για το Moto Show 2025!

Δείτε από κοντά της νέα δικύλινδρη adventure των 95 ίππων
Voge 800 Rally Moto Show 2025 Θεσσαλονίκη
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

26/4/2025

Μια από τις adventure που περιμένουν πολλοί για να δουν από κοντά και για να την οδηγήσουν -το ίδιο και εμείς φυσικά- βρίσκεται στο φετινό Moto Show υπό τη μορφή μοτοσυκλέτας προπαραγωγής!

Η MotoTrend κατάφερε και έφερε για την ελληνική έκθεση μοτοσυκλέτας Moto Show 2025 την Voge DS800 Rall, μοντέλο προπαραγωγής, με τη μοτοσυκλέτα να βρίσκεται δηλαδή στο στάδιο όπου ελάχιστα -ίσως και τίποτα- πράγματα θα αλλάξουν στη μοτοσυκλέτα που θα μπει σε μαζική παραγωγή.

Voge 800 Rally Moto Show 2025 Θεσσαλονίκη

Η προπαραγωγής DS800 Rally που βρίσκεται στην έκθεση δείχνει πολύ προσεγμένη στις λεπτομέρειές της με τις ελάχιστες δυνατές ανοχές στα πλαστικά της και αυτό καλό είναι για την adventure με τη μοτοσυκλέτα της έκθεσης να υποδεικνύει ότι η έναρξή της μαζικής παραγωγής βρίσκεται πολύ κοντά -αν δεν έχει ήδη ξεκινήσει.

Voge 800 Rally Moto Show 2025 Θεσσαλονίκη

Να σας θυμίσουμε ότι η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί δικύλινδρο κινητήρα 798 κ.εκ. που αποδίδει 95,2 ίππους και 8,26 κιλά ροπής στις 9.000 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα για βάρος 210 κιλών χωρίς καύσιμο, ενώ το ρεζερβουάρ είναι μεγάλο με τη χωρητικότητά του να φτάνει τα 24 λίτρα.

Το ύψος σέλας ανακοινώνεται στα 850 mm, το μεταξόνιο στα αρχοντικά 1.576 mm, η απόσταση από το έδαφος στα 220 mm, το ρεζερβουάρ στα 24 λίτρα, και το στεγνό βάρος στα 213 κιλά. Η τελική ταχύτητα της μοτοσυκλέτας δηλώνεται στα 190 χλμ/ώρα.

Voge 800 Rally Moto Show 2025 Θεσσαλονίκη