Aprilia RSV4 X ex3ma - Ξεπούλησε παρά την "τσουχτερή" τιμή της

Το εξωτικό superbike των 230 ίππων και 165 κιλών
Aprilia RSV4 X ex3ma 2024
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

5/12/2024

Με τεχνολογίες και αεροδυναμική από το MotoGP, το περιορισμένης παραγωγής Aprilia RSV4 X ex3ma βρήκε όλους τους ιδιοκτήτες του σε διάστημα μερικών εβδομάδων.

Συγκεκριμένα η Aprilia χρειάστηκε 76 ημέρες για να ανακοινώσει το "sold out" για RSV4 X ex3ma το τέταρτο στη σειρά μοντέλο του project "X" που φέρνει τεχνολογίες από τον κόσμο του MotoGP στις superbike μοτοσυκλέτες της εταιρείας από το Noale.

Aprilia RSV4 X ex3ma 2024 sopld out

Το RSV4 X ex3ma, η πρώτη μοτοσυκλέτα στην ιστορία που διατίθεται για πώληση στο κοινό και η αεροδυναμική της εκμεταλλεύεται το φαινόμενο της αρχής της επίδρασης του εδάφους, κατασκευάστηκε σε μόλις 30 αντίτυπα με τους Ιταλούς να ζητούν για κάθε ένα από αυτά το ποσό των 80.000 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνονται σε αυτό οι εκάστοτε φόροι.

Η προηγμένη αεροδυναμική, που προέρχεται από την RS-GP 24 και αυξάνει την ταχύτητα με την οποία μπορεί να στρίψει η μοτοσυκλέτα όταν πλαγιάζει οριακά, δεν ήταν ο μόνος λόγος που έκανε την RSV4 X ex3ma ακαταμάχητη στους οπαδούς -και τους συλλέκτες- της ιταλικής εταιρείας. 

Aprilia RSV4 X ex3ma 2024 sopld out

"Φταίνε" επίσης τα κορυφαία περιφερειακά, οι 230 ίπποι για μόλις 165 κιλά και τα γραφικά που επέλεξε η Aprilia, από την RS 250 που οδήγησε τον Max Biaggi στην κατάκτηση του πρώτου του παγκόσμιου πρωταθλήματος στα 250 κ.εκ.

Είναι αμφίβολο αν θα δούμε ποτέ την RSV4 X ex3ma να γυρνάει σε πίστα, να κάνει δηλαδή αυτό για το οποίο σχεδιάστηκε. Ωστόσο είναι σχεδόν σίγουρο ότι μετά από μερικά χρόνια κάποια από τις 30 εξωτικές superbike της Aprilia θα κάνει την εμφάνισή της σε δημοπρασία και θα έχει ενδιαφέρουν να δούμε την αξία της τότε.

DAKAR NIGHT - Μεγάλη προσέλευση για τις Εμπειρίες Dakar

Μεγάλη επιτύχια η εκδήλωση της Πέτρος Πετρόπουλος με τον Βασίλη Μπούδρο και τα φίλτρα DNA
Dakar night
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

31/3/2025

Η εκδήλωση Dakar Night σε συνδιοργάνωση της HUSQVARNA Greece και DNA Filters πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαρτίου στις εγκαταστάσεις του Central Store της Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Husqvarna.

"Με αναφορά στην καινοτομία και ανάπτυξη των φίλτρων DNA αλλά χωρίς "φίλτρο" λόγου και πολιτικά ορθές τοποθετήσεις, με backstage ιστορίες, αναφορές σε προβλήματα και λύσεις, εμπειρίες malle moto και συμβουλές για μελλοντικούς επίδοξους αγωνιζόμενους σε ράλλυ.

Η εκδήλωση Dakar Night σε συνδιοργάνωση της HUSQVARNA Greece και DNA Filters πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Central Store της Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ με τη συμμετοχή κόσμου που γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει περιπέτεια, rally, και off road αγώνες, αλλά και κόσμου που είχε την ευκαιρία για την πρώτη επαφή με τον κόσμο του Dakar Rally, μέσα από τα μάτια του Βασίλη Μπούδρου, τιμώμενου καλεσμένου της βραδιάς.

Ο Έλληνας αγωνιζόμενος αναφέρθηκε στις εμπειρίες που απέκτησε μέσα από την προετοιμασία του για τον δυσκολότερο αγώνα offroad μοτοσυκλέτας, πώς η συνεργασία του με την DNA Filters οδήγησε στην καινοτομία και εξέλιξη των φίλτρων που χρησιμοποίησε στον αγώνα, αλλά και τους λόγους που το κόστος αγοράς των μοτοσυκλετών HUSQVARNA FE 450 Rally αξίζουν, δεδομένης της τεχνολογικής και μηχανολογικής υπεροχής και της αίσθησης που προσφέρουν, όταν η οδήγηση αρχίζει να ξεπερνά τα 120χλμ/ώρα στην έρημο.

Από την πλευρά της DNA Filters, ο κ. Κ. Νικολαϊδης μίλησε γι’ αυτή τους τη συνεργασία, από την πρώτη συμμετοχή του Βασίλη και όλα τα βήματα εξέλιξης, υποστήριξης και ανάπτυξης των φίλτρων αλλά και του προσωπικού αγώνα του Βασίλη, με το ιδιαίτερο πάθος κάποιου που νοιάζεται ειλικρινά για το αποτέλεσμα όχι μόνο του προϊόντος, αλλά και της εμπειρίας χρήσης του. Όπως ανέφερε, ακόμα και στα MotoGP, υπάρχουν μοτοσυκλέτες αγωνιζόμενων που τρέχουν με φίλτρα DNA, ακόμη κι αν δεν φέρουν αυτοκόλλητα με το λογότυπο.

Αντίστοιχα, δόθηκε χρόνος στους καλεσμένους να ρωτήσουν τον Βασίλη για στιγμές του μέσα στον αγώνα, έχοντας την ευκαιρία να ακούσουν backstage ιστορίες που αναδεικνύουν ότι το Rally Dakar είναι ένας σκληρός αγώνας, που τίποτα δεν είναι αυτονόητο. Ούτε ο τερματισμός, ούτε η συντροφικότητα, ούτε η υποστήριξη.

Η σκληρότητα της ερήμου, το τίμημα της μοναξιάς σε λάθος επιλογές, οι απαιτήσεις για να φτάσεις να τρέξεις αυτόν τον αγώνα και οι επιλογές που πρέπει να κάνεις για να τον τερματίσεις, ήταν κάποια από τα σημεία που στάθηκε ο Βασίλης, μοιραζόμενος τις εμπειρίες του, και κλείνοντας με την ειλικρινή του πρόθεση να βοηθήσει και να στηρίξει όποιον άλλο Έλληνα αναβάτη ενδιαφέρεται να ξεκινήσει αυτό το ταξίδι προς το Dakar Rally."

Ετικέτες