Andeli Mototouring: Οκτώ νέα μοντέλα έτους 2023 της Honda προς ενοικίαση

Δυνατότητα ενοικίασης και ταξιδιωτικού εξοπλισμού
Andeli Mototouring
Από το

motomag

29/6/2023

Η Andeli Mototouring η οποία καλύπτει τις ανάγκες ενοικίασης μεμονωμένων μοτοσυκλετιστών αλλά και ομάδων από αναβάτες που θέλουν να χαρούν τον μαγικό κόσμο της μοτοσυκλέτας, προσθέτει στη γκάμα της οκτώ νέα μοντέλα έτους της Honda έτους 2023.

Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου της Andeli Mototouring

Εν τω πολλώ το ευ!

H ενοικίαση μηχανοκίνητου δίτροχου έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και η πρωτοπόρος στο είδος Andeli το αποδεικνύει διαρκώς με την προσθήκη όλο και περισσότερων νέων μοντέλων Honda στην ήδη πλούσια γκάμα της!

Αυτό σημαίνει πως στο εξής οι ενδιαφερόμενοι για ενοικίαση μοτοσυκλέτας από την Andeli θα έχουν τη δυνατότητα να οδηγήσουν οκτώ νέα μοντέλα Honda 2023! Όπως για παράδειγμα το νέο best seller Transalp 750, το ριζοσπαστικό Hornet 750 και το περιπετειώδες Africa Twin 1100 σε απλή ή/και DCT έκδοση! Μαζί με αυτά, η γκάμα της εταιρείας καλωσορίζει ακόμα τέσσερις μοτοσυκλέτες 2023: Rebel 500, CB500X, NC750X και NC750X DCT είναι ήδη έτοιμες να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους!

Και για όσους δεν θέλουν μοτοσυκλέτα, η Andeli τους παρέχει τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε scooter ή/και moped. Τα SH350, SH150, SH Mode 125, Genio 110 και Astrea Grand 110 είναι αυτά που θα καλύψουν τις καθημερινές τους ανάγκες στο έπακρο!

Andeli Mototouring

Εσείς αποφασίζετε για τον εξοπλισμό

Η ενοικίαση μηχανοκίνητου δίτροχου Honda από την Andeli δεν σταματά στη μοτοσυκλέτα, στο scooter ή στο moped που θα επιλέξετε, αλλά συνεχίζεται και στον εξοπλισμό που επιθυμείτε προκειμένου να καλύψετε τις δικές σας ανάγκες. Αυτός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων βαλίτσες, κράνη, μπουφάν, αδιάβροχα, GPS, ακόμα και Action Cameras!

Αναλυτικές πληροφορίες για το Andeli Rent μπορείτε να δείτε στο λίνκ: https://andelimototouring.gr/enoikiaseis/  

Andeli Mototouring

Who is who

Η Andeli είναι μία 100% Ελληνική εταιρεία, η πρώτη στον χώρο που δραστηριοποιήθηκε στο leasing μοτοσυκλετών και scooter. Kαλύπτει τις ανάγκες μεμονωμένων μοτοσυκλετιστών αλλά και ομάδων από αναβάτες που θέλουν να χαρούν το μαγικό κόσμο της μοτοσυκλέτας. Παρέχει τη δυνατότητα για βραχυχρόνια ενοικίαση μοτοσυκλετών και scooter κάθε τύπου και κυβισμού, καθώς και τη δυνατότητα για μακροχρόνια μίσθωση μοντέλων του κορυφαίου κατασκευαστή Honda. Ταυτόχρονα διοργανώνει και μοτοσυκλετιστικές εκδρομές σε Ελλάδα και εξωτερικό με αναγνωρισμένους F.I.M Moto Tour Assistants. Σε κάθε περίπτωση, οι προδιαγραφές ξεφεύγουν από τα στερεότυπα και χαρακτηρίζονται από παροχές με ξεκάθαρα ευρωπαϊκά πρότυπα. Μπορείτε να γνωρίσετε την ομάδα της Αndeli αλλά και το στόλο των μοτοσυκλετών της στις ιδιόκτητες σύγχρονες εγκαταστάσεις της, οι οποίες βρίσκονται στη Λεωφόρο Μεσογείων 355, ΤΚ 15231, Χαλάνδρι Αττικής.

Andeli MototouringAndeli Mototouring

 

Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση

Η Akrapovic κουρμπάρει τιτάνιο και για κάγκελα στο νέο GS
Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

26/11/2024

Η Akrapovic ακούει το ζήτημα για τα κιλά των μεγάλων Adventure μοτοσυκλετών και πως για την προστασία τους πρέπει να προσθέσεις ακόμη περισσότερο βάρος και μεγαλουργεί: Φτιάχνει κάγκελα από τιτάνιο όπως μόνο αυτή μπορεί και στην επόμενη πτώση σκέφτεσαι σε τι κατάσταση θα είναι το έξτρα κόσμημα προσπαθώντας να σηκώσεις την μοτοσυκλέτα από κάτω!

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Akrapovic κατασκευάζει προστατευτικά κάγκελα, η αρχή έγινε με το R1250GS το 2022 σε μία από τις ακριβότερες προσθήκες προστασίας που υπήρχαν για αυτή την μοτοσυκλέτα και την κατηγορία, στις €2.500!

Τώρα όμως που τα κάγκελα στο R1300GS προστατεύουν μόνο το μπλοκ του κινητήρα και δεν επεκτείνονται πιο πάνω, το κόστος απόκτησης μειώνεται στα €1.740, στην Ελλάδα με ΦΠΑ, τελική τιμή.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Το υλικό και έπειτα ο τρόπος υλοποίησης ανεβάζουν το κόστος, όπως φυσικά και το αυτοκόλλητο της Akrapovic που μαρτυρά ότι έχει γίνει μπόλικη δουλειά. Ένα από τα πράγματα που κάνουν την Akrapovic να ξεχωρίζει, είναι πως φτιάχνει τους δικούς της σωλήνες από τιτάνιο με τρόπο που έχουμε δείξει στο περιοδικό πριν χρόνια και είναι δική της πατέντα και έπειτα πως τους κουρμπάρει επίσης με τρόπο που δεν μπορεί να κάνεις άλλος. Συνήθως κόβουν φάλτσα και ράβουν όσοι φτιάχνουν τις δικές τους κατασκευές τιτανίου για να μπορέσουν να δώσουν καμπυλότητα και ορισμένοι το κάνουν τόσο καλά που το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα είναι κυριολεκτικά ένα κόσμημα.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Εδώ τα πράγματα είναι ακόμη πιο σύνθετα από την στιγμή που μιλάμε για κάτι τόσο εξιδεικευμένο και λεπτεπίλεπτο από σωλήνες τιτανίου 25mm που λίγοι μπορούν να επεξεργαστούν! Μικρός όγκος, μικρό βάρος με μεγάλη όμως αντοχή σε μία προσεγμένη σχεδίαση που στόχο έχει να εξαφανίζεται οπτικά και να γίνεται κομμάτι του κινητήρα. Τα κάγκελα είναι 40% ελαφρύτερα από αντίστοιχες ατσάλινες λύσεις και ζυγίζουν μόλις 3.02 κιλά.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Έχουν πολλά ενιαία κομμάτια και λίγες κολλήσεις που έχουν γίνει με ρομποτικές TIG και φλάτζες 10mm προσεκτικά κομμένες με το σύνολο να πιάνει σε στρατηγικά σημεία ώστε να μην καταλήγει το κάγκελο στην πτώση να προξενεί το ίδιο, ζημιά στο μπλοκ του κινητήρα, όπως είχαμε αναδείξει παλαιότερα στο περιοδικό σε άλλες φθηνότερες λύσεις.

Τα προστατευτικά που γεφυρώνουν το τιτάνιο και καλύπτουν το καπάκι του κινητήρα είναι από κάρμπον σε πάχος 2.5χιλ και έτσι τα κάγκελα προστασίας στο τέλος δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο την υψηλή γωνία κλίσης που το R1300GS έχει ενώ υπάρχει μέριμνα για την τοποθέτηση μικρών βαλιτσών και προβολέων ομίχλης, απαραίτητο συστατικό για κάθε GS που στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως μπορεί να κρύψει το αυτοκόλλητο “Titanium” που είναι ακριβώς αυτό που πληρώνει κανείς.

Σε περίπτωση που υπάρχει ενδιαφέρον, έρχονται στην ελληνική αγορά από την επίσημη αντιπροσωπεία:
 

Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση

 

Ετικέτες