Andeli Μototouring - Δίνει το παρών στο 11th Athens International Tourism & Culture Expo

Ένα δυνατό τριήμερο για δυναμικούς επαγγελματίες του Τουρισμού, και η Andeli Μototouring θα είναι εκεί! 
Andeli Mototouring
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/12/2024

Από 12 έως και 14 Δεκεμβρίου 2024 η 11η Athens International Tourism & Culture Expo θα χαράξει νέους ορίζοντες για τον τουρισμό και η συμμετοχή της Andeli Mototouring αναμένεται να τους διευρύνει ακόμα περισσότερο!

Η Athens International Tourism & Culture Expo είναι η Έκθεση θεσμός για τον εισερχόμενο τουρισμό από άλλες αγορές προς την Ελλάδα. Η επίσημη και μοναδική τουριστική έκθεση της Αθήνας προβάλλει δυναμικά όλους τους κλάδους του τουρισμού και καλύπτει τις ανάγκες όλων των Επιχειρήσεων και Επαγγελματιών Τουρισμού. Η Έκθεση, κάθε χρόνο, παρουσιάζει το κορμό του τουρισμού, δηλαδή τις τρεις μεγάλες κατηγορίες Leisure Travel, Luxury Travel και Mice & Business Travel.

Για πρώτη φορά η διεθνής αυτή εκδήλωση φιλοξενεί μια εταιρεία που ασχολείται με τον οργανωμένο μοτοσυκλετιστικό τουρισμό και αυτή δεν είναι άλλη από την πρωτοπόρο στο είδος Andeli Mototouring. Με τη συμμετοχή της, η αμιγώς Ελληνική εταιρεία θα αποκτήσει τη δυνατότητα να προβάλλει τις ομορφιές της Ελλάδας μας και να φιλοξενήσει μοτοσυκλετιστές από κάθε σημείο του πλανήτη, δίνοντάς τους τη χαρά να γνωρίσουν την ομορφότερη χώρα στον κόσμο. 

Η Athens International Tourism Expo είναι η αμιγής Έκθεση Τουρισμού που αφορά όλους τους επαγγελματίες και όλους τους κλάδους του τουρισμού. Η έκθεση δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες επισκέπτες να γνωρίσουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες αλλά και τις νέες τάσεις στον τουρισμό, να διευρύνουν τις συνεργασίες τους και να ενημερωθούν για όλα τα νέα δεδομένα του τουριστικού κλάδου από Εκθέτες κύρους. Κορυφαίες τουριστικές επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους του τουρισμού παρουσιάζουν τις καινοτομίες, τις υπηρεσίες και όλες τις διεθνείς τάσεις στο τουριστικό κλάδο.

Η Έκθεση αποτελεί κορυφαίο σημείο συνάντησης για ξενοδόχους, εταιρίες τουρισμού, οργανισμούς, αλλά και για στελέχη του τουρισμού. Με τον πελατοκεντρικό της χαρακτήρα η Έκθεση δίνει μια μοναδική ευκαιρία για δημιουργία νέων εμπορικών συμφωνιών με τους Εκθέτες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων. Πλούσια σε παράλληλες εκδηλώσεις και Events προσφέρει τη δυνατότητα μεγαλύτερης δικτύωσης και ανταλλαγής απόψεων με τους κορυφαίους του τουριστικού κλάδου.

Στο περίπτερο 256 τα στελέχη της Andeli Mototouring θα υποδεχθούν τουριστικές επιχειρήσεις από Ελλάδα και ολόκληρο τον κόσμο και με τη συνεργασία τους θα αναλάβουν τη διοργάνωση οδοιπορικών όπου και αν της ζητηθούν. Θα υποδεχθούν βέβαια και μεμονωμένους μοτοσυκλετιστές, τόσο από τη χώρα μας όσο και από το εξωτερικό, που σχεδιάζουν να ανακαλύψουν τις ομορφιές της πατρίδας μας. Η Andeli Mototouring έχει τη γνώση, τη θέληση και την εμπειρία που απαιτούνται προκειμένου να διοργανώνει αψεγάδιαστα οδοιπορικά, που προσφέρουν σε κάθε συμμετέχοντα μοναδικές στιγμές και μαγικές εικόνες. 

ΩΡΑΡΙΟ ΕΚΘΕΣΗΣ

  • Πέμπτη 12/12: 12.00 – 19.00
  • Παρασκευή 13/12: 10.00 – 19.00
  • Σάββατο 14/12: 10.00 – 19.00

Το Εκθεσιακό Κέντρο Ζάππειο βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας και η πρόσβαση είναι πάρα πολύ εύκολη με Ι.Χ. αλλά και με τα ΜΜΜ ( ΗΣΑΠ & METRO). Η Είσοδος των Επισκεπτών με αυτοκίνητο και δωρεάν στάθμευση στο Parking του Ζαππείου θα γίνεται από τη Λεωφ. Αμαλίας.

Ετικέτες

Morbidelli SC300 - Το 300άρι που νομίζει ότι είναι 125

Preview πριν από την πλήρη δοκιμή του GT σκούτερ
Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

28/3/2025

Με τις μαζεμένες του διαστάσεις το Morbidelli SC300 εύκολα ξεγελά τον παρατηρητή που θαρρεί ότι έχει δίπλα του ένα 125άρι σκούτερ. Μέχρι να ανοίξει το γκάζι και να τους αφήσει όλους πίσω.

Το Morbidelli SC300 δεν είναι απλά ένα ακόμη σκούτερ που έρχεται να προστεθεί στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία φωτιά των μοντέλων με μοτέρ στα 300-350 κ.εκ. 

Με τις προδιαγραφές, τις διαστάσεις και το 300άρι μοτέρ του το SC300 έρχεται να καλύψει ένα κενό στην αγορά που μέχρι τώρα δεν είχε ξεκάθαρη εκπροσώπηση απαντώντας στην εξής πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση: "Τι παίρνω αν θέλω μέγεθος και ευελιξία 125αριού mini GT σκούτερ, ανάλογα ευρύχωρη θέση οδήγησης, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και επιδόσεις 300 κ.εκ.;"

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Η ερώτηση μπορεί να ακούγεται λίγο εξειδικευμένη είναι ωστόσο απόλυτα λογική. Δεν είναι όλοι οι αναβάτες 1,90 μ., ούτε χρειάζονται στην πραγματικότητα τους εξαιρετικούς χώρους που προσφέρουν τα κανονικού μεγέθους GT μοντέλα, ενώ σίγουρα αυτοί που είναι πιο μικρόσωμοι μπορούν να ζήσουν χωρίς το μεγάλο βάρος που τα συνοδεύει. Δεν χρειάζονται επίσης την έξτρα προστασία από τον αέρα που προσφέρουν τα μεσαίου κυβισμού GT μοντέλα, αφού δεν έχουν σκοπό να γυρίσουν με αυτά όλη την Ελλάδα δικάβαλοι. Θέλουν όμως την άνετη GT θέση οδήγησης που έχουν τα σκούτερ της κατηγορίας, το επιπλέον γκάζι των 300άριων έναντι των μικρότερων κινητήρων, όπως επίσης και την έξτρα ευελιξία που προσφέρουν οι μικρότεροι τροχοί.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Το Morbidelli SC300 είναι λοιπόν μια φρέσκια πρόταση που κινείται εντός του πλαισίου που ορίσαμε έχοντας και άλλους άσους κάτω από τη σέλα του που μπορεί να χωρέσει ένα κράνος κλειστού τύπου και μερικά ακόμη πράγματα. Ο πλούσιος εξοπλισμός είναι ένας από αυτούς αφού στάνταρ περιλαμβάνονται TFT LCD οθόνη πέντε (5) ιντσών που συνδέεται με κινητό, φωτιζόμενοι διακόπτες, θερμαινόμενα γκριπ τριών επιπέδων, USB θύρα, keyless σύστημα ενεργοποίησης και εκκίνησης, traction control και ABS που απενεργοποιούνται μέσω της επιλογής "Off-Road", με επιλογή επίσης για λειτουργία του ABS μόνο στον εμπρός τροχό.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Από όλα τα στοιχεία του εξοπλισμού το μεγαλύτερο ίσως ατού του Morbidelli είναι οι αναρτήσεις της KYB με Piggy Back αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου τους σε επτά θέσεις. Η απόδοσή τους ξεφεύγει αρκετά και προς τα πάνω σε σχέση με τον μέσο όρο αφού καταφέρνουν να συνδυάζουν τον έλεγχο των τροχών με την άνεση που επιβάλλεται να προσφέρουν στους δρόμους της πόλης, ενώ βοηθούν και τα δυνατά φρένα να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025

Ατού είναι και ο υγρόψυκτος κινητήρας των 287 κ.εκ. με την ονομαστική απόδοση των 24,3 ίππων και 2,5 κιλών ροπής στις 8.000 και 7.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Ήσυχο και πολιτισμένο, με καλό τράβηγμα από στάση, το μοτέρ έχει καλή συνεργασία με το CVT κιβώτιο και στέλνει γρήγορα τα χιλιόμετρα στο ψηφιακό ταχύμετρο πάνω από τα 100 χλμ./ώρα ενώ κρατά αβίαστα ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Αν ο κυβισμός και η εμφάνισή σας θυμίζουν κάτι δεν είναι τυχαίο καθώς πρόκειται για το γνωστό μοτέρ της Piaggio που χρησιμοποιούσαν μέχρι πρόσφατα όλα τα 300άρια σκούτερ του ιταλικού ομίλου με τη Morbidelli να το παράγει έχοντας τη σχετική άδεια.

Το Morbidelli SC300 έχει φυσικά και πράγματα που θα μπορούσαν να έχουν γίνει καλύτερα, όπως και άλλα καλά που ενισχύουν τη θέση του ανάμεσα στα 300άρια του ανταγωνισμού. Όλα θα τα μάθετε στην πλήρη δοκιμή του μοντέλου που έχει τιμή εκκίνησης στην ελληνική αγορά τα 3.990 ευρώ, ενώ υπάρχει και έκδοσή του με κινητήρα 125 κ.εκ. Μείνετε συντονισμένοι.

Morbidelli SC300 test MOTOmag Greece 2025