Άλμα πάνω από κροταλίες!

Ο Doug Danger στο τολμηρό εγχείρημα με Harley
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

10/1/2017

Φέτος στο Sturgis, στο ετήσιο event που διοργανώνεται στην Αμερική με απήχηση σε χιλιάδες κόσμου, θα πραγματοποιηθεί ένα πρωτότυπο εγχείρημα. Ο stuntman Doug Danger σκοπεύει να ακολουθήσει τα χνάρια του ινδάλματός του, του θρυλικού Evel Knievel, πετυχαίνοντας ένα άλμα με την μοτοσυκλέτα του Knievel –μια Harley Davidson XR750 του 1972- σε απόσταση 36,5 μέτρων. Δεν είναι όμως αυτή η είδηση, αλλά το ότι το άλμα θα γίνει πάνω από μια λάκκο που θα περιέχει 2.000 κροταλίες. Η προσπάθεια θα λάβει μέρος στο Aμφιθέατρο του Buffalo Chip στις 10 Αυγούστου.

"Ο Doug είναι ένας επαγγελματίας που έχει πραγματοποιήσει απίθανα άλματα, αλλά αυτό πραγματικά τα ξεπερνά όλα", δήλωσε ο Rod Woodruff, πρόεδρος του Sturgis Buffalo Chip. "Είτε είναι ο πιο θαρραλέος άνθρωπος που έχω γνωρίσει, ή πάσχει από άγνοια κινδύνου. Ενώ προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των θεατών στο Αμφιθέατρο, συμπεριλαμβανομένου και του Doug, η απειλή για την ζωή του είναι πραγματική. Αν αποτύχει, αυτά τα δηλητηριώδη φίδια θα τον σκοτώσουν αμέσως."

Στο video που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τον Doug και την προτεοιμασία που ήδη έχει αρχίσει για το τολμηρό εγχείρημά του

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του Buffalo Chips, "οι κροταλίες είναι γνωστοί ως ένα από τα πιο δηλητηριώδη είδη φιδιών στον κόσμο. Ένα δάγκωμα αρκεί για να σκοτώσει έναν υγιή ενήλικα σε λίγα λεπτά. Λέγεται ότι το αντίδοτο κοστίζει σχεδόν 50.000 δολάρια η ένεση και κάποιος που έχει μολυνθεί μπορεί να χρειαστεί πολλές ενέσεις για να επιβιώσει, εφόσον βέβαια αυτές χορηγηθούν εγκαίρως."

H απειλή για την ζωή του είναι πραγματική...

Οι Buffalo Chip αναφέρει πως τα φίδια θα είναι μέσα σε δεξαμενές σε έναν χώρο ειδικά σχεδιασμένο για να είναι ασφαλείς οι θεατές, οπότε ο μοναδικός που θα κινδυνεύσει είναι ο Doug.

Σύμφωνα με την υπηρεσία άγριας πανίδας της Β. Ντακότα, οι κροταλίες όταν βρεθούν σε κίνδυνο, αν στριμωχτούν ή αν φοβηθούν, θα υπερασπιστούν το χώρο τους και θα επιτεθούν δαγκώνοντας τον εισβολέα. Πάντως, αν πέσει πάνω τους μια μοτοσυκλέτα που ζυγίζει πάνω από 240 κιλά, μάλλον θα τρέξουν να σωθούν παρά θα επιτεθούν…

Εν τω μεταξύ, στο δελτίο τύπου της Buffalo Chips τονίζεται ότι "το XR750 του 1972 δεν κατασκευάστηκε για να βρίσκεται  στον αέρα, ούτε για να πραγματοποιεί ασφαλείς προσγειώσεις μετά από άλματα" (αυτό είναι κάτι που έχει επιβεβαιωθεί σε μερικές προσγειώσεις του Knievel…)

Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση

Η Akrapovic κουρμπάρει τιτάνιο και για κάγκελα στο νέο GS
Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

26/11/2024

Η Akrapovic ακούει το ζήτημα για τα κιλά των μεγάλων Adventure μοτοσυκλετών και πως για την προστασία τους πρέπει να προσθέσεις ακόμη περισσότερο βάρος και μεγαλουργεί: Φτιάχνει κάγκελα από τιτάνιο όπως μόνο αυτή μπορεί και στην επόμενη πτώση σκέφτεσαι σε τι κατάσταση θα είναι το έξτρα κόσμημα προσπαθώντας να σηκώσεις την μοτοσυκλέτα από κάτω!

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Akrapovic κατασκευάζει προστατευτικά κάγκελα, η αρχή έγινε με το R1250GS το 2022 σε μία από τις ακριβότερες προσθήκες προστασίας που υπήρχαν για αυτή την μοτοσυκλέτα και την κατηγορία, στις €2.500!

Τώρα όμως που τα κάγκελα στο R1300GS προστατεύουν μόνο το μπλοκ του κινητήρα και δεν επεκτείνονται πιο πάνω, το κόστος απόκτησης μειώνεται στα €1.740, στην Ελλάδα με ΦΠΑ, τελική τιμή.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Το υλικό και έπειτα ο τρόπος υλοποίησης ανεβάζουν το κόστος, όπως φυσικά και το αυτοκόλλητο της Akrapovic που μαρτυρά ότι έχει γίνει μπόλικη δουλειά. Ένα από τα πράγματα που κάνουν την Akrapovic να ξεχωρίζει, είναι πως φτιάχνει τους δικούς της σωλήνες από τιτάνιο με τρόπο που έχουμε δείξει στο περιοδικό πριν χρόνια και είναι δική της πατέντα και έπειτα πως τους κουρμπάρει επίσης με τρόπο που δεν μπορεί να κάνεις άλλος. Συνήθως κόβουν φάλτσα και ράβουν όσοι φτιάχνουν τις δικές τους κατασκευές τιτανίου για να μπορέσουν να δώσουν καμπυλότητα και ορισμένοι το κάνουν τόσο καλά που το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα είναι κυριολεκτικά ένα κόσμημα.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Εδώ τα πράγματα είναι ακόμη πιο σύνθετα από την στιγμή που μιλάμε για κάτι τόσο εξιδεικευμένο και λεπτεπίλεπτο από σωλήνες τιτανίου 25mm που λίγοι μπορούν να επεξεργαστούν! Μικρός όγκος, μικρό βάρος με μεγάλη όμως αντοχή σε μία προσεγμένη σχεδίαση που στόχο έχει να εξαφανίζεται οπτικά και να γίνεται κομμάτι του κινητήρα. Τα κάγκελα είναι 40% ελαφρύτερα από αντίστοιχες ατσάλινες λύσεις και ζυγίζουν μόλις 3.02 κιλά.

https://www.tecnomoto.gr/el/kato-mpares-prostasias-akrapovic-bmw-r-1300-gs-2024.html

Έχουν πολλά ενιαία κομμάτια και λίγες κολλήσεις που έχουν γίνει με ρομποτικές TIG και φλάτζες 10mm προσεκτικά κομμένες με το σύνολο να πιάνει σε στρατηγικά σημεία ώστε να μην καταλήγει το κάγκελο στην πτώση να προξενεί το ίδιο, ζημιά στο μπλοκ του κινητήρα, όπως είχαμε αναδείξει παλαιότερα στο περιοδικό σε άλλες φθηνότερες λύσεις.

Τα προστατευτικά που γεφυρώνουν το τιτάνιο και καλύπτουν το καπάκι του κινητήρα είναι από κάρμπον σε πάχος 2.5χιλ και έτσι τα κάγκελα προστασίας στο τέλος δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο την υψηλή γωνία κλίσης που το R1300GS έχει ενώ υπάρχει μέριμνα για την τοποθέτηση μικρών βαλιτσών και προβολέων ομίχλης, απαραίτητο συστατικό για κάθε GS που στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως μπορεί να κρύψει το αυτοκόλλητο “Titanium” που είναι ακριβώς αυτό που πληρώνει κανείς.

Σε περίπτωση που υπάρχει ενδιαφέρον, έρχονται στην ελληνική αγορά από την επίσημη αντιπροσωπεία:
 

Κάγκελα τιτανίου για BMW R1300GS για να λυπάσαι 2 Akrapovic στην πτώση

 

Ετικέτες