Taddy Blazusiak - Τερματίζει τη συνεργασία του με τη Stark Future, χαρακτηρίζοντας “απρόβλεπτη” την ηλεκτρική Varg μετά από συμβάν! [VIDEO]

Ο Πολωνός εκτόξευσε τη μοτοσυκλέτα του στον Tim Apolle, ρίχνοντας το φταίξιμο στην έλλειψη συμπλέκτη της Varg
Taddy Blazusiak - Παράτησε τη Stark με αιχμηρές δηλώσεις
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/1/2025

Με ένα αιχμηρό ανακοινωθέν, ο βετεράνος Πρωταθλητής Hard Enduro Taddy Blazusiak ανακοινώνει τη μονομερή διακοπή του συμβολαίου του με την Stark Future, χαρακτηρίζοντας την ηλεκτρική και πανίσχυρη μοτοσυκλέτα “απρόβλεπτη”, και ρίχνοντας στη Varg το φταίξιμο για ένα συμβάν στον δεύτερο αγώνα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SuperEnduro 2025.

Τι έγινε ακριβώς στη Riesa; Ο Taddy με την ηλεκτρική Varg είχε μια μάχη στα προκριματικά με τον Γερμανό Tim Apolle που οδηγούσε μια θερμική Beta. Σε ένα σημείο της πίστας, άγνωστο γιατί, ο Tim σταμάτησε μπροστά στον Taddy. Το έκανε για να τον εμποδίσει, επειδή είχε θυμώσει μαζί του; Μπορεί, καθώς ο Γερμανός δείχνει να σταματά χωρίς λόγο μπροστά στον αναβάτη της Stark Future, γυρίζει το κεφάλι του και τον κοιτάζει, όμως θα μπορούσε απλώς να ετοιμαζόταν να ξεκολλήσει την Beta του από τον κορμό που βρισκόταν μπροστά του. Αμέσως μετά, ο Taddy ανοίγει το γκάζι, η Varg εκτοξεύεται μπροστά με σούζα, και σκάει πάνω στον Γερμανό! Ο Apolle καταφέρνει να αποφύγει τα χειρότερα αφού έσκυψε και… εγκατέλειψε το “σκάφος”, όμως θυμωμένος ξεκίνησε να σπρώχνει τον Taddy και να του φωνάζει. Ο Πολωνός δεν έδωσε εκείνη τη στιγμή συνέχεια στο επεισόδιο, έσπρωξε τη μοτοσυκλέτα του περνώντας την πάνω από την πεσμένη Beta, καβάλησε και συνέχισε την προσπάθειά του.

Tim Apolle

Μετά τον αγώνα, ο Apolle πόσταρε στο facebook μια φωτογραφία από τα δοκιμαστικά, που δείχνουν τον ίδιο και τον Taddy, συνοδεύοντάς την με το κείμενο: “Ναι, αυτός είναι ο Taddy και εγώ. Ένα μικρό δράμα συνέβη το περασμένο Σαββατοκύριακο στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά και όλοι ζούμε και μαθαίνουμε και είμαστε απλά άνθρωποι, προσπαθώντας να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας εντός και εκτός πίστας. Το να εκτοξεύεις τη μοτοσυκλέτα σου πάνω σε άλλον δεν είναι σίγουρα αυτό που πρέπει να κάνει ένας επαγγελματίας αθλητής... αλλά τέλος πάντων. Προφανώς υπήρχε ένταση, κάθε αγωνιζόμενος ξέρει τι εννοώ. Είναι τρελό πώς το γερμανικό κοινό γιούχαρε τον Taddy, αλλά επειδή ήταν ο ήρωας της παιδικής μου ηλικίας ηρεμήστε και ας συνεχίσουμε τους αγώνες.”

Το σκηνικό θα μπορούσε να είχε τελειώσει εδώ, ίσως και με συγγνώμες εκατέρωθεν και κάποιες διευκρινήσεις, όμως το δράμα συνεχίστηκε αρχικά με φωνές και χαρακτηρισμούς στα pits από αναβάτες και ομάδες, και συνεχίστηκε με την ανάρτηση ανακοίνωσης του Taddy στα social media, ο οποίος έριξε το φταίξιμο στη μοτοσυκλέτα της Stark Future, δηλώνοντας πως σταματά να αγωνίζεται με την εταιρεία!

Taddy Blazusiak

Συγκεκριμένα η δήλωση του Blazusiak έχει ως εξής: “Σας ενημερώνω πως από τις 15-1-2025 τερματίζω μονομερώς το συμβόλαιό μου με την Stark Future και αρνούμαι να αγωνιστώ στους επόμενους αγώνες. Θα ήθελα επίσης να εκφράσω τη συγγνώμη μου για το συμβάν στο γερμανικό GP, που δεν έγινε από πρόθεσή μου και συνέβη λόγω της απρόβλεπτης αντίδρασης της μοτοσυκλέτας.”

Blazusiak

Θυμίζουμε πως ο Taddy ήταν το μεγάλο όνομα της Stark Future τα περασμένα δύο χρόνια, με στόχους την κατάκτηση νικών και τίτλων σε SuperEnduro και EnduroCross ενάντια στις θερμικές μοτοσυκλέτες. Κι αφού FIM και Stark Future τα βρήκαν μετά από μια τρικυμιώδη αρχή της συμμετοχής της σουηδικής εταιρείας ενάντια στις βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες, και αφού η Stark παρουσίασε μετά το MX μοντέλο της και την Enduro μοτοσυκλέτα Stark Varg EX, φτάσαμε στη σεζόν SuperEnduro 2025. Εδώ, με τις νέες προδιαγραφές που θέσπισε η FIM, η μοτοσυκλέτα της Stark Future περιορίστηκε σε δύναμη ενώ δέχθηκε και “’έρμα”, ώστε να είναι δίκαιος ο ανταγωνισμός με τα βενζινοκίνητα μοντέλα, με τον Taddy να μη συμφωνεί με τους περιορισμούς και να μην καταφέρνει να πιάσει το όριο για τον πρώτο αγώνα του SuperEnduro -αντίθετα με τον ομόσταυλό του Eddie Karlsson, ο οποίος προσαρμόστηκε καλύτερα.

Ούτε στον 2ο αγώνα του 2025 -και μετά το συμβάν με τον Apolle στα δοκιμαστιά- κατάφερε να βαθμολογηθεί ο Blazusiak, ενώ αντίθετα ο Karlsson κατάφερε ακόμα και να ανέβει στο βάθρο σε έναν από τους 3 αγώνες του γύρου, στην τρίτη θέση, μια ιστορική επίδοση για τη Stark Future και γενικότερα για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Τώρα αναμένουμε να δούμε την απάντηση της Stark, και το αν όντως η σχέση των Σουηδών με τον Πολωνό έφτασε στο τέλος της.

Ετικέτες

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2025: 2-3 αγώνας Αιδηψός! Σκληρό Enduro! Mega Gallery-Αποτελέσματα

Ένας δύσκολος αγώνας με αρκετή ταλαιπωρία
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2025: 2-3 αγώνας Αιδηψός! Σκληρό Enduro! Mega Gallery-Αποτελέσματα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/4/2025

Ο διπλός αγώνας στην Εύβοια έμελλε να είναι ένας από τους πιο σκληρούς εξαιτίας των συνθηκών που επικρατούσαν, κυρίως το Σάββατο κατά την πρώτη ημέρα. Και μπορεί τα χώματα να μην γλυκαίνουν από την μία ημέρα στην άλλη, όμως οι συνθήκες βελτιώθηκαν την Κυριακή, την ίδια στιγμή που στην μισή Ελλάδα τα πράγματα ήταν περίεργα για την εποχή, ακόμη και στα βόρεια που είναι συνηθισμένοι σε ένα τελείως διαφορετικό χειμώνα.

Πολλά τα καπέλα από την διαφορά χρόνου που υπήρξε εξαιτίας των διαφορετικών συνθηκών και αρκετά τα παράπονα για ορισμένους αναβάτες στο Κύπελλο που έκαναν διαφορετική διαδρομή από τους υπόλοιπους. Οι συνθήκες δεν ήταν όμως δύσκολες μόνο για τους αναβάτες αλλά και για την διοργάνωση, ιδιαίτερα το Σάββατο.

Την Κυριακή αποφασίστηκε αλλαγή της συνολικής διαδρομής με κόψιμο του ενός περάσματος για τους αναβάτες του Πανελληνίου και προσγειώθηκε αρκετά ο βαθμός δυσκολίας.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2025: 2-3 αγώνας Αιδηψός! Σκληρό Enduro! Mega Gallery-Αποτελέσματα

Όλα αυτά φάνηκε σαν να μην επηρέασαν τον Παναγιώτη Κουζή (#238 TM450) ο οποίος ήταν σε άλλο επίπεδο και στους δύο αγώνες χωρίς να μπορεί κανείς να τον πιάσει, τόσο την πρώτη πολύ δύσκολη ημέρα, όσο και την Κυριακή στον 3ο αγώνα.

Πιο εντυπωσιακός όμως στα περάσματά του ήταν ο Ανδρέου Ανδρέας (#251 GASGASECF350) ειδικά στα άλματα που κράτησε το MX στιλ εντυπωσιάζοντας κατά τον 3ο αγώνα. Μπορεί το Σάββατο να μην κατάφερε να κάνει την διαφορά καθώς ήταν ένας από τους πολλούς που πήραν ποινή χρόνου, όμως στον 3ο αγώνα επέστρεψε στην 2η θέση της γενικής.

Ο Γιάννης Τρίγκας (#322 Husqvarna FE501) εγκαινίασε δυναμικά την νέα του συνεργασία μετά από πολλά χρόνια στην Beta με μία δεύτερη θέση στη γενική την πρώτη ημέρα και εντός δεκάδας στον 3ο αγώνα και ταυτόχρονα βάθρο για την Ε3. Αντίστοιχα ο Δημητρης Βαρσάμης (#332 Honda CRF RX480) αντάλλαξε θέσεις για το βάθρο της E3 με τον Τρίγκα και ταυτόχρονα βάθρο και στην γενική, καθώς μία ατυχία στον 2ο αγώνα δεν τον άφησαν να παλέψει για την νίκη στην κατηγορία. Κέρδισε όμως τον Γιάννη Τρίγκα στον 3ο αγώνα όπου εκεί όμως την κορυφή της Ε3 πήρε ο Παπίλας Παναγιώτης (#7 Beta RR480) και 4ος γενικής που έσβησε έτσι τα κακώς κείμενα του Σαββάτου όταν η ποινή χρόνου δεν τον άφησε να διεκδικήσει υψηλότερη θέση από την 5η της γενικής και την 3η της Ε3.

Πολύ καλός ο Γεροντάκης Κωνσταντίνος (#2 Beta RR 390) κατάφερε την 3η θέση της Ε2 και μαζί και της γενικής στον το αγώνα, κοντά στο αποτέλεσμα που είχε και στον 2ο αγώνα. Ο Παναγιώτης Κακολύρης σημείωσε δύο νίκες κρατώντας έτσι το σερί από την αρχή της χρονιάς. Αντίστοιχα σταθερός στην διεκδίκηση της ES ο Θερριός Παναγιώτης (#52 Fantic XEF310) και τις δύο ημέρες.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2025: 2-3 αγώνας Αιδηψός! Σκληρό Enduro! Mega Gallery-Αποτελέσματα

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της γενικής και μαζί όλων των κατηγοριών και για τους δύο αγώνες στους πίνακες που ακολουθούν.

Στη συνέχεια μία μεγάλη συλλογή φωτογραφιών που αποτυπώνουν όλη την δράση!

Αποτελέσματα 2ου αγώνα – Αιδηψός 2025!

1

238

ΚΟΥΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E2

TM 450

34:40.885

0

2

322

ΤΡΙΓΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

E3

HUSQVARVA FE 501

36:18.785

0

3

332

ΒΑΡΣΑΜΗΣ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ

E3

HONDA CRF RX 480

36:34.294

0

4

2

ΓΕΡΟΝΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

E2

BETA RR 390

36:54.433

0

5

7

ΠΑΠΙΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E3

BETA RACE 480

37:34.186

60

6

100

ΚΑΚΟΛΥΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E1

Suzuki 250

37:37.164

0

7

331

ΤΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

E3

BETA 300

37:38.620

0

8

190

ΝΤΟΥΖΕΝΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

E1

NTOUZEN 250 250

37:50.255

0

9

222

ΜΑΡΑΓΚΟΣ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ

E2

KTM 350

38:17.983

0

10

6

ΠΙΣΙΜΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

Sherco SEF 450

38:29.579

0

11

113

ΜΙΧΑΗΛΙ∆ΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

E1

YAMAHA WRF 250

38:43.708

0

12

9

ΜΑΝΩΛΙ∆ΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

BETA 300

39:27.567

0

13

134

ΑΛΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

E1

KTM EXC-F 250

40:18.632

0

14

287

ΠΑΠΑΘΕΟ∆ΩΡΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ

E2

KTM 350

40:31.911

0

15

355

ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ-ΕΥΑΓ

E3

Beta 300rRR 480

40:33.270

0

16

343

ATWILL PHILIP

E3

ΒΕΤΑ RR 300

41:00.239

180

17

52

ΘΕΡΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

Fantic XEF 310

41:07.004

0

18

251

ΑΝ∆ΡΕΟΥ ΑΝ∆ΡΕΑΣ

E2

GAS GAS EC F 350

41:18.770

360

19

171

ΦΛΩΡΟΣ ΣΠΥΡΟΣ

E1

KTM 250

41:43.356

120

20

246

ΝΤΕΒΕΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E2

ΒΕΤΑ 350

42:49.987

180

21

520

ΠΑΝΕΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

ES (

Beta 350 350

44:56.588

180

22

12

ΠΑΣΧΑΛΙ∆ΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E1

FANTIC XEF 250

46:48.240

360

23

501

ΒΑΡΟΥΧΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

ES (

Husqvarna TE 350

1:00:26.69

960

24

524

ΛΙΟΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ES (

KTM 300

1:09:27.45

1500

25

300

ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E3

FANTIC XE 300

H.C.

0

26

272

ΜΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

E2

GAS GAS EC 350 F

H.C.

0

27

409

ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩAΝΝΗΣ

EN (

KTM EXC-F 250

H.C.

0

28

298

ΑΛΤΑΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

E2

KTM EXC-F 350

H.C.

0

29

55

ΓΚΑΓΚΑΝΑΤΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ES (

BETA RACING 350

H.C.

0

30

119

ΠΑΠΑΦΡΑΓΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ

E1

FANTIC XEF 250 250

H.C.

0

31

260

NASH CHRISTOPHER

E2

ΒΕΤΑ 390

H.C.

0

32

51

ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ES (

BETA RACING 390

H.C.

0

33

359

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤ

E3

Sherco SE 300

H.C.

0

34

28

ΤΣΙΡΙΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E2

BETA 350 RACING 35

H.C.

0

35

382

ΚΑΡΠΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

E3

FANTIC XE 300

H.C.

0

36

509

ΚΟΝΙ∆ΗΣ ΜΙΝΩΣ

ES (

EN 125

H.C.

0

37

36

ΧΑΣΑΠΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E3

FANTIC XE 300

H.C.

0

38

8

ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ

E2

SHERCO SEF 300

H.C.

0

39

253

ΚΟΥΡΤΙ∆ΗΣ ΘΕΟ∆ΩΡΟΣ

E2

YAMAHA WR450F 450

H.C.

0

40

320

ΜΠΙΝΙΑΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ

E3

KTM EXC TBI 300

H.C.

0

41

277

ΣΑΡΡΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

E2

BETA RR 350

H.C.

0

42

515

∆ΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

ES (

Yamaha WRF-F 250

H.C.

0

43

299

ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΜΜΑΝ

E2

Beta 390rr

H.C. 6

0

44

521

ΤΑΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ES (

HONDA CRF X 450

H.C. 6

0

45

522

∆ΑΝΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ES (

SUZUKI RMZ 250

H.C. 6

0

46

209

ΠΑΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

Sherco SE 300

H.C. 6

0

47

511

ΚΟΛΛΑΡΑΣ ΠΑNΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

HUSQVARNA TE 300

H.C. 6

0

48

53

ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

TM 300

H.C. 63

0

49

330

ΖΙΑΓΚΑΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E3

ktm exc six days 300

H.C. 6

0

 

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 2025: 2-3 αγώνας Αιδηψός! Σκληρό Enduro! Mega Gallery-Αποτελέσματα

Αποτελέσματα 3ου αγώνα – Αιδηψός 2025!

1

238

ΚΟΥΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E2

TM 450

31:53.214

0

31:53.214

2

251

ΑΝ∆ΡΕΟΥ ΑΝ∆ΡΕΑΣ

E2

GAS GAS EC F 350

32:26.290

10

32:16.290

3

2

ΓΕΡΟΝΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

E2

BETA RR 390

33:50.183

0

33:50.183

4

7

ΠΑΠΙΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E3

BETA RACE 480

33:53.528

0

33:53.528

5

100

ΚΑΚΟΛΥΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

E1

Suzuki 250

33:56.564

0

33:56.564

6

331

ΤΡΙΓΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

E3

BETA 300

34:06.858

0

34:06.858

7

332

ΒΑΡΣΑΜΗΣ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ

E3

HONDA CRF RX 480

34:21.148

10

34:11.148

8

190

ΝΤΟΥΖΕΝΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

E1

NTOUZEN 250 250

34:27.018

0

34:27.018

9

322

ΤΡΙΓΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

E3

HUSQVARVA FE 501

34:32.763

0

34:32.763

10

272

ΜΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

E2

GAS GAS EC 350 F

35:07.213

0

35:07.213

11

36

ΧΑΣΑΠΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E3

FANTIC XE 300

35:08.332

0

35:08.332

12

343

ATWILL PHILIP

E3

ΒΕΤΑ RR 300

35:14.743

0

35:14.743

13

246

ΝΤΕΒΕΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E2

ΒΕΤΑ 350

35:31.113

0

35:31.113

14

287

ΠΑΠΑΘΕΟ∆ΩΡΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ

E2

KTM 350

36:05.080

0

36:05.080

15

171

ΦΛΩΡΟΣ ΣΠΥΡΟΣ

E1

KTM 250

36:27.144

0

36:27.144

16

9

ΜΑΝΩΛΙ∆ΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

BETA 300

36:32.655

0

36:32.655

17

8

ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ

E2

SHERCO SEF 300

36:51.296

0

36:51.296

18

12

ΠΑΣΧΑΛΙ∆ΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

E1

FANTIC XEF 250

37:12.705

0

37:12.705

19

355

ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ-ΕΥΑΓ

E3

Beta 300rRR 480

37:18.354

0

37:18.354

20

330

ΖΙΑΓΚΑΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E3

ktm exc six days 300

37:33.427

0

37:33.427

21

134

ΑΛΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

E1

KTM EXC-F 250

37:37.854

0

37:37.854

22

52

ΘΕΡΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

XEF 310

37:44.738

0

37:44.738

23

520

ΠΑΝΕΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

ES (

Beta 350 350

38:04.243

0

38:04.243

24

382

ΚΑΡΠΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

E3

FANTIC XE 300

39:08.049

0

39:08.049

25

501

ΒΑΡΟΥΧΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

ES (

Husqvarna TE 350

40:14.606

0

40:14.606

26

53

ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

TM 300

40:32.558

0

40:32.558

27

209

ΠΑΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

Sherco SE 300

40:48.039

0

40:48.039

28

521

ΤΑΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ES (

HONDA CRF X 450

41:56.018

0

41:56.018

29

113

ΜΙΧΑΗΛΙ∆ΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

E1

YAMAHA WRF 250

59:19.973

1320

37:19.973

30

511

ΚΟΛΛΑΡΑΣ ΠΑΠΑΓΙΩΤΗΣ

ES (

HUSQVARNA TE 300

1:11:13.98

1680

43:13.981

31

320

ΜΠΙΝΙΑΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ

E3

KTM EXC TBI 300

H.C.

0

29:19.093

32

222

ΜΑΡΑΓΚΟΣ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ

E2

KTM 350

H.C.

0

15:23.057

33

515

∆ΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

ES (

Yamaha WRF-F 250

H.C.

0

17:14.471

34

277

ΣΑΡΡΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

E2

BETA RR 350

H.C.

0

8:57.768

35

509

ΚΟΝΙ∆ΗΣ ΜΙΝΩΣ

ES (

EN 125

H.C.

0

8:58.403

36

298

ΑΛΤΑΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

E2

KTM EXC-F 350

H.C.

0

10:24.400

37

6

ΠΙΣΙΜΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

E2

Sherco SEF 450

 

0

12:37.638

38

409

ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩANΝΗΣ

EN (

KTM EXC-F 250

 

0

42:48.472

 

Μετά τις παρακάτω φωτογραφίες, δείτε την Συλλογή που συνεχίζεται!