MotoGP 2023 - Τα στατιστικά και τα ορόσημα της σεζόν που μας πέρασε

Ανάμεσα στις τρεις πιο δημοφιλείς σεζόν με τους περισσότερους αγώνες στην ιστορία των GP
motomagMotoGP 2023 – Ανάμεσα στις τρεις πιο δημοφιλείς σεζόν με τους περισσότερους αγώνες στην ιστορία των GP
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

8/12/2023

Το 2023 είδε 15 διαφορετικούς αναβάτες να ανεβαίνουν στο βάθρο, με την προσθήκη των αγώνων Sprint να ανεβάζουν το σύνολο των αγώνων σε 39 (στο Phillip Island ακυρώθηκε λόγω καιρικών συνθηκών), στους 20 γύρους του Πρωταθλήματος, τους περισσότερους στην ιστορία των GP, χωρίς ωστόσο κανένας αναβάτης να καταφέρνει back-to-back νίκες σε δύο συνεχόμενους αγώνες.

Σχεδόν 3 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν από κοντά τα MotoGP, στο σύνολο των αγώνων, τοποθετώντας το 2023 στις τρεις δημοφιλέστερες σεζόν όλων των εποχών. Μάλιστα το πρώτο μισό της χρονιάς έθεσε νέο ρεκόρ θεατών με 1,6 εκατομμύριο θεατές συνολικά να επισκέπτονται τις πίστες, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται αυτή του Austin στο Τέξας των Η.Π.Α., καθώς δεν έχουν δημοσιευτεί τα απαραίτητα στοιχεία. Ακόμη, η σεζόν που μας πέρασε είναι η πρώτη, από την απαρχή του θεσμού των GP το 1949, όπου κανένας αναβάτης δεν κατάφερε να σημειώσει back-to-back νίκες. Από την άλλη, το 68,2% του σταθερού grid (δεν υπολογίζονται οι wildcard συμμετοχές) κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ των σεζόν του 2020 και του 2021, όπου όμως είχαμε κατά πολύ λιγότερους αγώνες λόγω και των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας.

MotoGP 2023 – Ανάμεσα στις τρεις πιο δημοφιλείς σεζόν με τους περισσότερους αγώνες στην ιστορία των GP

Η ποικιλία των νικητών αναβατών αναπόφευκτα επηρέασε και τους κατασκευαστές, με κάθε έναν εκ των 5 (Ducati, Aprilia, KTM, Honda, Yamaha) να βλέπει τουλάχιστον μία φορά κάποιον αναβάτη του στο βάθρο, με την KTM και τη Yamaha να μην έχουν κερδίσει κάποιον αγώνα. Οι Αυστριακοί βέβαια έχουν δει το πρώτο σκαλί του βάθρου σε δύο αγώνες Sprint, με τον Brad Binder.

Παρά το παραπάνω γεγονός, η Ducati σημείωσε τις περισσότερες πρωτιές σε μία σεζόν, με την νίκη του Bagnaia στην Valencia να είναι η 17η συνολικά για την Ducati για το 2023, θέτοντας νέο ρεκόρ για τις περισσότερες νίκες ενός κατασκευαστή σε μία σεζόν. Αυτή την στιγμή, το εργοστάσιο του Borgo Panigale έχει ένα σερί 46 αγώνων Grand Prix, που τουλάχιστον ένας αναβάτης του έχει βρεθεί στο βάθρο! Σε αυτό βεβαία βοήθησαν και οι δορυφορικές ομάδες, με την Ducati να έχει 8 συνολικά μοτοσυκλέτες στο grid. Για να φτάσει εκεί έχει ρίξει πολλή δουλειά, αλλά και χρήμα, κάνοντας τους ιδιώτες να τη βάζουν ως πρώτη επιλογή όταν δημιουργούν κάποια ομάδα.

MotoGP 2023 – Ανάμεσα στις τρεις πιο δημοφιλείς σεζόν με τους περισσότερους αγώνες στην ιστορία των GP

Το πόσο καλή μοτοσυκλέτα έχει η Ducati φάνηκε και από το γεγονός ότι μέχρι τον τελευταίο γύρο το Πρωτάθλημα Αναβατών του MotoGP βρισκόταν στον αέρα, με την Prima Pramac Racing να φτάνει πολύ κοντά στο να γίνει η πρώτη ανεξάρτητη ομάδα στην σύγχρονη εποχή των MotoGP που θα έπαιρνε τον τίτλο. Ο αναβάτης τους, Jorge Martin, κατάφερε να πάρει μάλιστα τον τίτλο του καλύτερου αναβάτη Ανεξάρτητης Ομάδας.

Η χρονιά που μας πέρασε είδε 5 αναβάτες ιδιωτικών ομάδων να ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, για ένα σύνολο 10 νικών στους 40 αγώνες. Τέσσερις πιστώνονται στον Martin, τρεις στον Bezzecchi, ενώ από μία έχουν οι Alex Rins, Johann Zarco και Fabio Di Giannantonio. Πριν το 2023 η τετράχρονη εποχή των MotoGP είχε δει μόλις δύο φορές το βάθρο να κλειδώνει αποκλειστικά με ανεξάρτητες ομάδες. Μία το 2004 στο Κατάρ και μία το 2020 στην Πορτογαλία. Φέτος, αυτό συνέβη δύο φορές σε μία σεζόν, ενώ και τις δύο πρώτος ήταν ο Bezzechi. Η πρώτη ήταν στην Αργεντινή, όπου ο Ιταλός βρέθηκε μπροστά από τους Zarco και Alex Marquez, ενώ στην Γαλλία πίσω του βρέθηκαν οι Martin και Zarco.

MotoGP 2023 – Ανάμεσα στις τρεις πιο δημοφιλείς σεζόν με τους περισσότερους αγώνες στην ιστορία των GP

Οι αγώνες Sprint του Σαββάτου, που έκαναν το ντεμπούτο τους το 2023, έγραψαν τη δική τους ιστορία, με τον Martin να έχει τις περισσότερες νίκες και 14 συνολικά βάθρα, ενώ ο Ισπανός υπήρξε ο μόνος αναβάτης που κατάφερε να πάρει βαθμούς σε κάθε έναν από τους 19 συνολικά αγώνες Sprint! Πίσω του ακολουθούν ο Bagnaia με 4, οι Brad Binder και Alex Marquez με 2 ο καθένας και από μία έχουν οι Bezzecchi και Aleix Espargaro.

MotoGP 2023 – Ανάμεσα στις τρεις πιο δημοφιλείς σεζόν με τους περισσότερους αγώνες στην ιστορία των GP

Ας δούμε κάποια από τα ορόσημα που έλαβαν χώρα στις πίστες που επισκέφτηκε το MotoGP το 2023:

GP Πορτογαλίας: Ο Aleix Espargaro σημείωσε την 218η εκκίνησή του στην μεγάλη κατηγορία, περνώντας στην τέταρτη θέση μαζί με τους θρύλους των MotoGP, Dani Pedrosa και Nicky Hayden. Αν και ο Pedrosa πρόσθεσε δύο ακόμα στο ενεργητικό του ως wildcard συμμετοχή σε Jerez και Misano, ο Espargaro τον έχει ήδη ξεπεράσει. Πρώτος στη λίστα με τις περισσότερες εκκινήσεις στην μεγάλη κατηγορία είναι ο Valentino Rossi με 372, μπροστά από τους Andrea Dovizioso (248) και Alex Barros (245). Ο Aleix, πλέον στην τέταρτη θέση, ολοκλήρωσε την σεζόν αυξάνοντας τον αριθμό του στις 237 συνολικά εκκινήσεις.

GP Αργεντινής: Ο Bezzecchi παίρνει την παρθενική του νίκη στην μεγάλη κατηγορία. Λίγο αργότερα μέσα στην σεζόν, το ίδιο θα έκαναν ακόμα δύο αναβάτες από τους 7 συνολικά που δεν είχαν κάποια νίκη, μέχρι τότε.

MotoGP 2023 – Ανάμεσα στις τρεις πιο δημοφιλείς σεζόν με τους περισσότερους αγώνες στην ιστορία των GP

GP Αμερικής: Η νίκη του Rins τον ενέταξε στο κλειστό κλαμπ των συνολικά 8 αναβατών που σημείωσαν νίκη με δύο διαφορετικά εργοστάσια στην εποχή των MotoGP. Μαζί του βρίσκονται οι Jack Miller, Andrea Dovizioso, Casey Stoner, Jorge Lorenzo, Maverick Viñales, Max Biaggi και Valentino Rossi.

GP Ισπανίας: Στην πίστα της Jerez ο Bagnaia ισοφάρισε τον Max Biaggi στην τέταρτη θέση, με τους Ιταλούς που έχουν τις περισσότερες νίκες στη μεγάλη κατηγορία.

GP Γαλλίας: Η πίστα του Le Mans έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ προσέλευσης κόσμου των MotoGP, με 278.805 επισκέπτες στη θρυλική γαλλική πίστα κατά την διάρκεια του τριημέρου.

MotoGP 2023 – Ανάμεσα στις τρεις πιο δημοφιλείς σεζόν με τους περισσότερους αγώνες στην ιστορία των GP

GP Ιταλίας: Στη θρυλική πίστα του Mugello που φιλοξενεί αδιάκοπα τα GP από το 1949, ο Bagnaia έγινε ο πρώτος αναβάτης που κατάφερε το “Grand Slam”, κάτι που είχε κάνει ξανά ο ίδιος τελευταία φορά, στο ισπανικό GP. Ως “Grand Slam” χαρακτηρίζεται η επίτευξη των παρακάτω συνθηκών: pole position, ταχύτερος γύρος αγώνα, να ηγείσαι σε όλους τους γύρους του αγώνα, και τέλος νίκη στον αγώνα. 

GP Γερμανίας: Το Sachsenring είδε το 2023 τη μεγαλύτερη προσέλευση κόσμου, με 233.196 θεατές να το επισκέπτονται στην διάρκεια του τριημέρου. Η επίδοση αυτή κατέστησε το γερμανικό GP το πιο δημοφιλές ατομικό άθλημα στη Γερμανία!

GP TT Ολλανδίας: Ο Bagnaia πήρε την 15η του νίκη στην ιστορική πίστα του Assen, που μαζί με το Mugello είναι από τις παλαιότερες πίστες των GP. Βρέθηκε έτσι στην 3η θέση, μαζί με τον Andrea Dovizioso, στη λίστα με τους Ιταλούς που έχουν καταφέρει τις περισσότερες νίκες στη μεγάλη κατηγορία. Μπροστά τους βρίσκεται ο Giacomo Agostini με 68, που ακολουθεί τον Valentino Rossi με 89.

MotoGP 2023 – Ανάμεσα στις τρεις πιο δημοφιλείς σεζόν με τους περισσότερους αγώνες στην ιστορία των GP

GP Βρετανίας: O Aleix Espargaro έγινε ο ένατος διαφορετικός νικητής στους 9 τελευταίους αγώνες που διεξήχθησαν στην πίστα του Silverstone, ακολουθώντας τους Lorenzo (2013), Marquez (2014), Rossi (2015), Viñales (2016), Dovizioso (2017), Rins (2019), Quartararo (2021) και Bagnaia (2022). Θυμίζουμε ότι το 2018 οι καιρικές συνθήκες ανάγκασαν την διοργάνωση να ακυρώσει τον αγώνα. Στο Silverstone, είχαμε ένα ακόμα σημαντικό γεγονός, καθώς ο David Alonso έγινε ο πρώτος Κολομβιανός αναβάτης που κατακτά κάποιον αγώνα GP, παίρνοντας την παρθενική του νίκη στην Moto3. Έτσι, η Κολομβία έγινε η 13η χώρα με νίκη στην συγκεκριμένη κατηγορία (η 30η σε αγώνα GP)

GP Αυστρίας: Ο Bagnaia έγινε ο τρίτος πιο επιτυχημένος Ιταλός αναβάτης στην μεγάλη κατηγορία, σημειώνοντας ταυτόχρονα το 50ο του βάθρο στην καριέρα του στα GP. Εδώ, θα καταφέρει και το double Grand Slam παίρνοντας την pole position, κάνοντας τον ταχύτερο γύρο και στους δύο αγώνες και κερδίζοντας και τους δύο (Sprint και Κυριακής).

GP Καταλονίας: Τόσο η Aprilia όσο και ο Aleix Espargaro παίρνουν την 3η τους νίκη στην μεγάλη κατηγορία

GP San Marino: Ο θρύλος των MotoGP Dani Pedrosa γράφει ιστορία, καθώς με την 4η θέση του σημειώνει την καλύτερη επίδοση wildcard συμμετοχής σε στεγνό αγώνα, για την εποχή των MotoGP. Το βάθρο του Akira Ryo στην Suzuka το 2002, μαζί με τον Shinichi Itoh στην 4η θέση, αλλά και αυτή του Michele Pirro στην Valencia το 2018, έγιναν σε υγρές συνθήκες.

GP Ινδίας: O Bezzecchi γράφει το πρώτο του “Grand Slam”.

GP Ιαπωνίας: Η 3η θέση έδωσε στον Marc Marquez τη δυνατότητα να ξεπεράσει τον θρύλο των GP, Angel Nieto, παίρνοντας την 5η θέση με 140 βάθρα, πίσω από τον Jorge Lorenzo με 152.

GP Ινδονησίας: Ο Bagnaia ξεκινώντας στην 13η θέση, θα καταφέρει να πάρει τη νίκη. Έγινε έτσι ο πρώτος αναβάτης που κερδίζει στεγνό αγώνα στην MotoGP κατηγορία, έχοντας ξεκινήσει από την 12η (ή πιο πίσω) θέση, μετά τον Marco Melandri που το 2006 νίκησε το τουρκικό GP, ξεκινώντας από την 14η. Ακόμη, η Ινδονησία είδε την 500η νίκη αναβάτη με ελαστικά της Michelin στη μεγάλη κατηγορία.

GP Αυστραλίας: Σε ένα επεισοδιακό λόγω καιρού τριήμερο, ο Zarco έγινε ο δεύτερος αναβάτης του 2023 που παίρνει την παρθενική του νίκη στη μεγάλη κατηγορία και ο πέμπτος Γάλλος νικητής, μαζί με τους Quartararo (11), Régis Laconi (1), Christian Sarron (1) και Pierre Monneret (1). Έτσι, ο Colin Edwards παραμένει ο αναβάτης με τα περισσότερα βάθρα (12) χωρίς νίκη.

MotoGP 2023 – Ανάμεσα στις τρεις πιο δημοφιλείς σεζόν με τους περισσότερους αγώνες στην ιστορία των GP

GP Ταϊλάνδης: Με 0,253 δέκατα του δευτερολέπτου να χωρίζουν τους Martin (1ος) και Bagnaia (2ος), ήταν ο τέταρτος αγώνας στην ιστορία της μεγάλης κατηγορίας με τη μικρότερη απόσταση μεταξύ αναβατών στον τερματισμό.

GP Μαλαισίας: O Bastianini πήρε την 5η του νίκη στην MotoGP κατηγορία και την πρώτη του από πέρυσι στην Aragon, ενώ όλες τις έχει σημειώσει με μοτοσυκλέτα της Ducati.

GP Κατάρ: Ο Di Giannantonio έγινε ο τρίτος κατά σειρά αναβάτης που πήρε την παρθενική του νίκη στην μεγάλη κατηγορία, κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2023. Έγινε έτσι ο 12ος αναβάτης που το καταφέρνει αυτό από το 2020, δίπλα στους Fabio Quartararo, Brad Binder, Miguel Oliveira, Franco Morbidelli, Joan Mir, Jorge Martin, Francesco Bagnaia, Enea Bastianini, Aleix Espargaro, Marco Bezzecchi και Johann Zarco. Έτσι έγινε ο 6ος διαφορετικός αναβάτης της Ducati που κερδίζει κάποιον αγώνα την σεζόν που μας πέρασε, θέτοντας νέο ρεκόρ για τους περισσότερους νικητές με μοτοσυκλέτα του ίδιου κατασκευαστή μέσα σε μία χρονιά, για τη μεγάλη κατηγορία.

GP Valencia: Το 2023 ήταν η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που το Πρωτάθλημα κρίθηκε στον τελευταίο γύρο, μετά το 2022. Αυτό σημαίνει ότι η πίστα της Valencia είδε για πρώτη φορά στην εποχή των MotoGP το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα να κρίνεται εκεί για δύο χρονιές συνεχόμενα.

Ετικέτες

Νέος τιμοκατάλογος Honda 2025 – Σε άμεση ισχύ

Dream Deal για Transalp, CB750 Hornet, PCX, Forza και ADV 350
Τιμοκατάλογος Honda 2025
Από το

motomag

20/1/2025

Η Honda ανακοίνωσε τον νέο της τιμοκατάλογο, στον οποίο περιλαμβάνονται τα επερχόμενα μοντέλα 2025 αλλά και πολλές προσφορές μοντέλων 2024 και 2023 που είναι διαθέσιμα με μειωμένη τιμή.

Ο τιμοκατάλογος της Honda τίθεται άμεσα σε ισχύ και μέσα σε αυτόν θα βρείτε και τις νέες μειωμένες τιμές για όλα τα χωμάτινα  CRF. Να σημειωθεί ότι στις τιμές δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα μεταφοράς, όπως και τα έξοδα έκδοσης πινακίδων αλλά και τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ όπου βλέπετε "Dream Deais" είναι τα μοντέλα που βρίσκονται σε προσφορά. Αναλύτικά ο τιμοκατάλογος της Honda έχει ως εξής:

 

Μοντέλο

Ιπποδύναμη KW (HP)

Βάρος  (Kg)

Ενδεικτική Λ.Τ.Π.

Παπιά

 

 

 

ASTREA GRAND 110

6.4(8.7)/7.500

99

2.790 €

SUPRA-X 125

6.5(8.9)/7.250

105

3.090 €

ICONIC 125

7.1(9.6)/7.500

109

4.390 €

Σκούτερ

EM1e

1.7(2.3)

95

2.590 €

NEW VISION 110

6.4(8.7)/7.500

100

2.590 €

SH MODE 125

8.4(11.4)/8.500

118

3.150 €

PCX 125 DREAM DEAL

9.2(12.5)/8.750

130

3.290 €

NEW PCX 125

9.2(12.5)/8.750

130

3.650 €

NEW PCX 125 DX

9.2(12.5)/8.750

130

3.990 €

FORZA 125 DREAM DEAL

10.7(14.5)/8.750

162

5.200 €

FORZA 125 SMART TOP BOX 2024 DREAM DEAL

10.7(14.5)/8.750

162

5.600 €

NEW FORZA 125

10.7(14.5)/8.750

162

5.600 €

NEW FORZA 125 SPECIAL EDITION

10.7(14.5)/8.750

162

5.900 €

NEW FORZA 125 SMART TOP BOX

10.7(14.5)/8.750

162

6.000 €

NEW FORZA 125 SPECIAL EDITION SMART TOP BOX

10.7(14.5)/8.750

162

6.300 €

SH125

9.2(12.5)/8.250

137

4.000 €

SH125 SPORTY / VETRO

9.2(12.5)/8.250

137

4.100 €

SH125 TOP BOX

9.2(12.5)/8.250

137

4.100 €

SH125 SPORTY / VETRO TOP BOX

9.2(12.5)/8.250

137

4.200 €

SH125 SMART TOP BOX

9.2(12.5)/8.250

137

4.300 €

SH125 SPORTY / VETRO SMART TOP BOX

9.2(12.5)/8.250

137

4.400 €

SH150

12.4(16.9)/8.500

137

4.150 €

SH150 SPORTY / VETRO

12.4(16.9)/8.500

137

4.300 €

SH150 SMART TOP BOX

12.4(16.9)/8.500

137

4.450 €

SH150 SPORTY / VETRO SMART TOP BOX

12.4(16.9)/8.500

137

4.600 €

NEW SH350

21.5(29.2)/7.500

172

5.750 €

NEW SH350  SPORTY

21.5(29.2)/7.500

172

5.870 €

NEW SH350 SMART TOP BOX

21.5(29.2)/7.500

172

6.150 €

NEW SH350 SPORTY SMART TOP BOX

21.5(29.2)/7.500

172

6.270 €

FORZA 350  DREAM DEAL

21.5(29.2)/7.500

184

6.490 €

FORZA 350 SMART TOP BOX DREAM DEAL

21.5(29.2)/7.500

184

7.010 €

NEW FORZA 350

21.5(29.2)/7.500

184

6.890 €

NEW FORZA 350 SPECIAL EDITION

21.5(29.2)/7.500

184

6.990 €

NEW FORZA 350 SMART TOP BOX

21.5(29.2)/7.500

184

7.410 €

NEW FORZA 350 SPECIAL EDITION SMART TOP BOX

21.5(29.2)/7.500

184

7.510 €

ADV 350 DREAM DEAL

21.5(29.2)/7.500

184

6.890 €

ADV 350 SMART TOP BOX  DREAM DEAL

21.5(29.2)/7.500

184

7.410 €

NEW ADV 350

21.5(29.2)/7.500

184

7.290 €

NEW ADV 350 SMART TOP BOX

21.5(29.2)/7.500

184

7.810 €

NEW FORZA 750

43.1(58.6)/6.750

238

13.100 €

MC125

MSX125 GROM DREAM DEAL

7.2(9.8)/7.001

104

3.950 €

NEW MSX125 GROM

7.2(9.8)/7.001

104

4.250 €

NEW Z125 MONKEY

6.9(9.4)/6.750

103

4.550 €

ST125 DAX

6.9(9.4)/6.750

103

4.420 €

CB125F

8(10.9)/7.500

117

3.150 €

CB125R

11(15)/10.000

130

5.490 €

On-Off/Adventure

CRF300L

20.1(27.3)/8.500

142

6.300 €

CRF300 RALLY

20.1(27.3)/8.500

153

7.670 €

NX500 DREAM DEAL

36(47.6)/8.600

198

7.190 €

NC750X  DREAM DEAL

43.1(58.6)/6.750

214

9.000 €

NC750X DCT DREAM DEAL

43.1(58.6)/6.750

224

10.200 €

XL750 TRANSALP URBAN PACK DREAM DEAL

67.5(91.8)/9.550

208

11.500 €

XL750 TRANSALP SP. COLOR URBAN PACK DREAM DEAL

67.5(91.8)/9.550

208

11.750 €

NEW X-ADV 750

43.1(58.6)/6.750

236

14.770 €

CRF1100 AFRICA TWIN

75(102)/7.500

226

16.000 €

CRF1100 AFRICA TWIN SP. COLOR

75(102)/7.500

226

16.350 €

CRF1100 AFRICA TWIN DCT

75(102)/7.500

236

17.400 €

CRF1100 AFRICA TWIN DCT SP. COLOR

75(102)/7.500

236

17.750 €

CRF1100 AFRICA TWIN ES

75(102)/7.500

238

17.750 €

CRF1100 AFRICA TWIN ES SP. COLOR

75(102)/7.500

238

18.100 €

CRF1100 AFRICA TWIN ES DCT

75(102)/7.500

248

19.150 €

CRF1100 AFRICA TWIN ES DCT SP. COLOR

75(102)/7.500

248

19.500 €

CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE EL. SUSPENSIONS

75(102)/7.500

238

20.550 €

CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE SP. COLOR EL. SUSPENSIONS

75(102)/7.500

238

20.900 €

CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE DCT EL. SUSPENSIONS

75(102)/7.500

248

21.950 €

CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE DCT SP. COLOR EL. SUSPENSIONS

75(102)/7.500

248

22.300 €

Street

CB300R

23(31)/9.000

143

6.900 €

NEW GB350S

15,5(21)/5.500

180

5.150 €

CB500 HORNET

35(47.6)/8.500

191

7.190 €

CL500 DREAM DEAL

35(47.6)/8.500

192

6.750 €

CB650R

70(95.2)/12.000

205

9.450 €

CB650R E-CLUTCH

70(95.2)/12.000

207

9.950 €

CB750 HORNET DREAM DEAL

67.5(91.8)/9.550

190

7.990 €

NEW CB1000 HORNET

111,6(152)/11.000

211

11.850 €

NEW CB1000 HORNET SP

115,6(157)/11.000

212

13.850 €

Custom

NEW CMX500 REBEL

34(46.2)/8.500

190

        7.350 €

NEW CMX500 REBEL SP

34(46.2)/8.500

190

7.820 €

CMX1100 DREAM DEAL

64(87)/7.000

223

10.900 €

CMX1100 DCT DREAM DEAL

64(87)/7.000

233

12.300 €

NEW CMX1100

64(87)/7.000

223

12.500 €

NEW CMX1100 DCT

64(87)/7.000

233

13.900 €

NEW CMX1100 TOURING

64(87)/7.000

223

13.700 €

NEW CMX1100 DCT TOURING

64(87)/7.000

233

15.100 €

NEW CMX1100 DCT SPECIAL EDITION

64(87)/7.000

233

14.600 €

SPORT TOURING / TOURING

NT1100 ME ΠΛΑΪΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ DREAM DEAL

75(102)/7.500

238

14.800 €

NEW NT1100 ME ΠΛΑΪΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ

75(102)/7.500

238

16.500 €

NEW NT1100 DCT ΜΕ ΠΛΑΪΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ

75(102)/7.500

238

17.900 €

NEW NT1100 DCT ΜΕ ΠΛΑΪΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ELECTRIC SUSPENSIONS

75(102)/7.500

238

19.400 €

GL1800 B DCT

93(126.5)/5.500

365

33.500 €

GL1800 TOUR DCT

93(126.5)/5.500

383

44.100 €

Supersport

CBR500R

35(47.6)/8.600

192

8.100 €

CBR650R

70(95.2)/12.000

210

9.990 €

CBR650R E-CLUTCH

70(95.2)/12.000

213

10.490 €

CBR600RR

89(120)/14.250

193

12.900 €

CBR1000RR-R ST

160(217.6)/14.000

200

26.200 €

CBR1000RR-R SP

160(217.6)/14.000

200

30.800 €

Off-Road

CRF250R 24YM DREAM DEAL

-

-

9.150 €

CRF250RΧ 24YM DREAM DEAL

-

-

9.500 €

CRF450R 23YM DREAM DEAL

-

-

8.600 €

CRF450R 24YM DREAM DEAL

-

-

9.200 €

NEW CRF450RX 25YM

-

-

11.450 €

Montesa cota / trial

MONTESA 4RIDE

-

-

9.300 €

MONTESA COTA 4RT 301RR

-

-

12.000 €

MONTESA COTA 4RT 301RR REPSOL RACE REPLICA

-

-

12.000 €