H MV Agusta στο Rally Dakar 2023 - αλλά με… Husqvarna

Για την προώθηση του Lucky Explorer Project
Lucky Explorer Dakar 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/12/2022

Τα νέα Lucky Explorer 5.5 και 9.5 της MV Agusta πατούν πάνω στην αγωνιστική δόξα των Cagiva Elefant Lucky Explorer της εποχής του κλασικού Rally Dakar στην Αφρική. Πώς όμως να προωθήσει η εταιρεία της Schiranna τα νέα Adventure μοντέλα της όταν στο νέο Dakar αγωνίζονται μόνο μοτοσυκλέτες 450 κ.εκ.; Τελικά χάρη στο Pierer Group μάλλον βρέθηκε η PR λύση.

Ακόμα και πριν από την επίσημη συμφωνία των αρχών Νοεμβρίου που το ΜΟΤΟ την είχε προαναγγείλει ένα μήνα πριν, όταν και φανερώθηκε η εξαγορά του 25,1% της MV Agusta από την Pierer Mobility, η ιταλική εταιρεία είχε κιόλας λάβει μέρος στο Swank Rally της Σαρδηνίας τον Σεπτέμβριο, με την ομάδα Lucky Explorer Gentlemen Team, με τους Cesare Zacchetti και Ottavio Missoni να οδηγούν μοτοσυκλέτες της Husqvarna με χρώματα και γραφικά Lucky Explorer, και τίτλο στην "αφίσα" της ομάδας "Back to the desert" -ειρωνικό όταν η MV Agusta δεν είχε ποτέ αγωνιστική συμμετοχή στο Dakar... είχε όμως η Cagiva! Ενώ όμως αρχικά περιμέναμε από την MV Agusta να αναβιώσει την Cagiva και το Elefant, εκείνη προτίμησε να δημιουργήσει το Lucky Explorer Project (όνομα που εμπνέεται από τον χορηγό της αγωνιστικής Elefant, την καπνοβιομηχανία Lucky Strike), αφήνοντας Cagiva και Elefant στο χρονοντούλαπο.

Στις 31 Δεκεμβρίου του 2022, η Lucky Explorer Gentlemen Team θα στηθεί στη γραμμή εκκίνησης του Rally Dakar 2023 στη Σαουδική Αραβία, οδηγώντας… “ειδικές μοτοσυκλέτες επιλεγμένες για τις ανάγκες των αναβατών”. Το πιθανότερο είναι πως θα δούμε τους 2 αναβάτες καβάλα σε μοτοσυκλέτες του Pierer Group -Husqvarna δηλαδή-, με τα ίδια λογότυπα που είδαμε και στο Swank Rally, χωρίς όμως το όνομα του κατασκευαστή πάνω τους.

Ο Zacchetti είναι βετεράνος των αμμόλοφων, και αυτό θα είναι το 5ο του Dakar στην εξαιρετικά απαιτητική κατηγορία Original by Motul, ενώ δίπλα του θα έχει τον “εξερευνητή” (έτσι τον αποκαλεί η MV Agusta) Missoni.

Έτσι, φέτος οι δυο αναβάτες θα αγωνιστούν για να τερματίσουν το Dakar 2023 με μοτοσυκλέτες της Pierer Mobility, με την MV Agusta να εύχεται “να καταφέρει το ίδιο σε επόμενη χρονιά με μοτοσυκλέτες που θα έχουν κατασκευαστεί στη Schiranna”. Μακάρι η ευχή των Ιταλών να βγει αληθινή, και να μην μείνουν απλά στις rebadged μοτοσυκλέτες.

Τέλος, στο Dakar η ομάδα Lucky Explorer θα φορέσει τεχνικό ρουχισμό με ρετρό εμφάνιση, της MV Agusta, ενώ οι δύο αναβάτες προωθούν και τον casual ρουχισμό και τα αξεσουάρ της φίρμας, χαρίζοντας τους αίγλη από Dakar. Η ιταλική εταιρεία αναφέρει πως το κιτ των αναβατών της θα γίνει διαθέσιμο στο ευρύ κοινό μετά την δοκιμή του στο Dakar, μέσα από το δίκτυο της Lucky Explorer και της Fuel Motorcycles.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μέλλον της MV Agusta μετά τον “αρραβώνα” της με την KTM, διαβάστε ΕΔΩ την αποκλειστική συνέντευξη του CEO της εταιρείας Timur Sardarov στο ΜΟΤΟ.

1η θέση και νέο ρεκόρ πίστας για τον Σπύρο Μάριο Φουρθιωτη

στην κατηγορία STK600 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος BMU
στην κατηγορία STK600 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος BMU
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/4/2025

Το σαββατοκύριακο 12-13 Απριλίου πραγματοποιήθηκε ο πρώτος και δεύτερος αγώνας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος BMU μαζί με το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ταχύτητας στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών όπου ο Σπύρος Μάριος Φουρθιωτης κατάφερε να κάνει την έκπληξη με την ολοκαίνουρια μοτοσυκλέτα του HONDA CBR600RR γράφοντας τον ταχύτερο γύρο αγώνα όλων τον εποχών με τη μοτοσυκλέτα του στην κατηγορία STK600 σταματώντας το χρονόμετρο στο 1.19.717 σπάζοντας και το ρεκόρ του Ιταλού πολυπρωταθλητη Massimo Roccoli που κατείχε μέχρι πριν λίγα χρόνια αλλά με μοτοσυκλέτα SSP600 με 1.19.763.

Στον αγώνα του Σαββάτου τερμάτισε στην πρώτη θέση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος BMU για την κατηγορία STK600 και στην τρίτη θέση γενικής και στην κατηγορία SSP600 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος ΒΜU και του Πανελληνίου Πρωταθλήματος ταχύτητας αλλά δυστυχώς λόγο ασάφειας του κανονισμού των φρένων του επέβαλαν ποινή 10 δευτερολέπτων και έχασε μια θέση και στις δύο κατηγορίες.
Στον αγώνα της Κυριακής κατάφερε να κάνει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην κατηγορία του και να τερματίσει πρώτος με διαφορά +28.331  δευτερόλεπτα από τον δεύτερο της κατηγορίας STK600 και δεύτερος γενικής στην κατηγορία SSP600 του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος BMU καθώς και του Πανελληνίου Πρωταθλήματος ταχύτητας.

 

στην κατηγορία STK600 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος BMU


Μετά τον αγώνα ο Σπύρος Μάριος μας είπε:

Είμαι πολύ ευχαριστημένος και χαρούμενος που κατάφερα να κάνω νέο ρεκόρ  στην κατηγορία μου καθώς και ατομικό ρεκόρ πίστας και μάλιστα με μια μοτοσυκλέτα που την οδηγώ για πρώτη φορά καθώς την παραλάβαμε σχεδόν πριν 10 ημέρες και έπρεπε να την κάνουμε αγωνιστική σε πολύ λίγο διάστημα και να έρθουμε να τρέξουμε στον αγώνα χωρίς καμία δοκιμή.
Ευχαριστώ πολύ την ομάδα μου για την υπέρ - προσπάθεια καθώς και όλους όσους έβαλαν το λιθαράκι τους ώστε να έρθει αυτό το αποτέλεσμα και βέβαια όλους τους χορηγούς μου που πιστεύουν σε εμένα.


Εύχομαι σε όλο τον κόσμο καλές γιορτές και καλή ανάσταση!!