MOTUL WSBK Donington: Σπάνιο λάθος Rea στον 2ο αγώνα – Μπροστά ο Razgatlioglu

Θα θυμάται για πάντα το Donington ο Toprak
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/7/2021

Μπροστά στο πρωτάθλημα περνά ο Razgatlioglu, ο μεγάλος νικητής του αγγλικού γύρου του πρωταθλήματος που μετά τον σημερινό Superpole που επικράτησε ο Rea, ήταν πίσω με 23 βαθμούς. Με την πτώση του Rea κι ενώ οδηγούσε τον αγώνα, και την νίκη του Razgatlioglu, η πρώτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος αλλάζει.

Για άλλη μία φορά ο Razgatlioglu έκανε μία φοβερή εκκίνηση και βρέθηκε δεύτερος στην πρώτη στροφή πίσω από τον Rea. Πίσω του ο Tom Syke, o Gerloff, ο Haslam και ο van der Mark. Αμέσως ο Razgatlioglu έκανε κίνηση να περάσει τον Rea που δεν πέτυχε αλλά έδειξε στον μεγάλο αναβάτη πως η Yamaha βρίσκεται στο κυνήγι του. Μαζί τους ο Sykes που έβλεπε τον Razgatlioglu με άλλο μάτι μετά την φοβερή νίκη του το Σάββατο όταν όλοι είχαν θέμα πρόσφυσης, όπως και ο ίδιος.

Ο Razgatlioglu δεν το έβαλε κάτω στο στόχο του να περάσει σε συγκεκριμένη στροφή τον Rea και έχοντας σταθερά τον πιο γρήγορο γύρο τελικά τα κατάφερε με το τρενάκι πίσω τους να ανοίγει την ψαλίδα φτάνοντας στο ένα δευτερόλεπτο διαφοράς. Ο Rea απάντησε με ταχύτερο χρόνο στον πέμπτο γύρο και προσπάθησε να περάσει, χωρίς να τα καταφέρει καθώς ο Razgatlioglu καθυστέρησε το φρενάρισμα στο απόλυτο όριο μην αφήνοντας ευκαιρία. Με την Brembo να λέει πως το Donington είναι πολύ απαιτητικό στα φρένα, όποιος είναι καλός σε αυτό τον τομέα θα ξεχωρίσει εύκολα. Και ο Razgatlioglu είναι πολύ δυνατός στο φρενάρισμα.

Έτσι εξηγείται και το πρώτο λάθος του Rea στην προσπάθειά του να μείνει κολλημένος στην ρόδα της Yamaha, ετοιμάζοντας την προσπέραση αμέσως μετά και παραλίγο να συγκρουστεί χάνοντας τελικά χρόνο. Αμέσως μετά έκανε ταχύτερο γύρο και τελικά μετά από άλλον έναν κατάφερε να βρεθεί ξανά πίσω από την Yamaha με τον Razgatlioglu να κάνει το δικό του λάθος ανοίγοντας γραμμή και τον Rea να περνά μπροστά χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ο ανταγωνισμός των δυο τους δεν τους καθυστερούσε αλλά αντίθετα τους ωθούσε σε ταχύτερους χρόνους από την αρχή του αγώνα κι έτσι στην μέση σχεδόν είχαν φτάσει στα τρία δευτερόλεπτα διαφοράς από τον Gerloff που τώρα είχε τον Sykes πίσω του. Τότε ήταν που έπεσε και ο Rea, με ένα λάθος που μπορεί να γίνει από όλους όταν είναι στο όριο, ανεξάρτητα από το πόσοι κορυφαίοι οδηγοί είναι. Σηκώθηκε στην 20η πλέον θέση αλλά με την πτώση του ο Razgatlioglu έμενε πλέον μόνος του εμπρός με κενό ασφαλείας από τον δεύτερο. Αντίστοιχα ο Rea ήταν τόσο πίσω από τον προ-τελευταίο που μόνο με πτώση κάποιου μπροστά θα ανέβαινε θέση.

Αυτή την φορά ο Razgatlioglu δεν έμεινε από καύσιμα μόλις πήρε την νίκη και με τον Gerloff στην δεύτερη θέση η Yamaha έκανε το 1-2.

Ο Redding με την τέταρτη θέση μπορεί να είναι πλέον τρίτος στο πρωτάθλημα αλλά η προσδοκία για αυτόν είναι να πρωταγωνιστεί, πράγμα που δεν συμβαίνει ποτέ σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Σήμερα μάλιστα η μπόρα που έπεσε καθώς έβγαιναν οι αναβάτες στην πίστα μπορεί να μην κράτησε τόσο, ώστε να μην προλάβει να στεγνώσει με 35 βαθμούς που είχε το Donigton, αλλά ήταν αρκετή για να ρίξει το ηθικό την κρίσιμη στιγμή.

1. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha with BRIXX WorldSBK)

2. Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Team) +2.243s

3. Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) +4.522s

4. Scott Redding (Aruba.it Racing – Ducati) +5.151s

5. Michael van der Mark (BMW Motorrad WorldSBK Team) +13.315s

6. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +14.444s

 

 

WorldSBK: Η BMW προσφέρει στον Toprak Razgatlioglu ένα τεράστιο συμβόλαιο για το 2026

Η BMW δίνει πολλά για να τον κρατήσει στα World Superbikes και τον επόμενο χρόνο
WorldSBK: Η BMW προσφέρει στον Toprak Razgatlioglu ένα τεράστιο συμβόλαιο για το 2026
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/4/2025

Το τρέχον συμβόλαιο του περσινού πρωταθλητή (περισσότερα εδώ) με τον Γερμανό κατασκευαστή λήγει στο τέλος της τρέχουσας σεζόν 2025 και οι αναγνωριστικές διεργασίες ανάμεσα σε Razgatlioglu και τα MotoGP ώθησαν τη BMW να προσφέρει στον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Superbike ένα μεγάλο συμβόλαιο για το 2026.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η βαυαρική εταιρεία έχει βάλει στο τραπέζι μια προσφορά 2 εκατομμυρίων ευρώ ανά σεζόν για τον εν ενεργεία πρωταθλητή που εκτός από αυτό περιλαμβάνει και μπόνους νικών.

Το ποσό είναι πολύ κοντά στα συμβόλαια που προσφέρουν οι ομάδες στα MotoGP εκτός τριών-τεσσάρων ονομάτων της πρώτης γραμμής που έχουν ήδη τίτλους και των αναβατών εκτός 15άδας.

WorldSBK: Η BMW προσφέρει στον Toprak Razgatlioglu ένα τεράστιο συμβόλαιο για το 2026

Η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου του έχει κάνει τις αντίπαλες εταιρείες να επιθυμούν να τον εντάξουν στο δυναμικό τους και παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε μόλις στον Απρίλιο, το όνομα του Razgatlioglu έχει ήδη συνδεθεί με την πλειοψηφία των κατασκευαστών για τη σεζόν 2026.

Βέβαια, ο κατασκευαστής που φαίνεται να βρίσκεται πιο κοντά από όλους σε αυτή τη «κούρσα» είναι η Honda, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες προτίθεται να τον εντάξει στα MotoGP το αργότερο έως το 2027.

Με πρόσθετο δέλεαρ για τον  Razgatlioglu την επικείμενη αλλαγή κυβισμού που θα ισιώσει κάπως, τις διαφορές μεταξύ νέων και βετεράνων στην κορυφαία κατηγορία των MotoGP.

Η εξερεύνηση της συνεργασίας των δύο τράβηξε τόσο, που άρχισε να μεταδίδεται πως υπάρχει ήδη συμφωνία με τη Honda για τη σεζόν 2026. Ωστόσο, ο ίδιος διέψευσε αυτούς τους ισχυρισμούς στον πορτογαλικό γύρο του World Superbike.

Μέχρι στιγμής στη σεζόν 2025 του World Superbike, ο Razgatlioglu έχει κατακτήσει τρεις νίκες σε έξι αγώνες και είναι δεύτερος στη βαθμολογία, 29 βαθμούς πίσω από τον Nicolo Bulega, παραμένοντας όμως το φαβορί και για τον φετινό τίτλο.

WorldSBK: Η BMW προσφέρει στον Toprak Razgatlioglu ένα τεράστιο συμβόλαιο για το 2026

 

Ετικέτες