Motul-WSBK Assen: Επεισοδιακός αγώνας με νίκη Bautista και ελληνικό ενδιαφέρον

Η πτώση που σημαδεύει το πρωτάθλημα και η πρώτη “παγκόσμια” εμπειρία του Γιάννη Περιστερά
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

26/4/2022

Κάποιοι λένε ότι ήταν μαθηματικά βέβαιο πως κάποια στιγμή οι σκληρές μάχες του Rea με τον Toprak θα τελείωναν με τους δύο αναβάτες να σέρνονται στην άσφαλτο. Περίμεναν να είχε γίνει από πέρσι και ιδιαίτερα προς το τέλος του πρωταθλήματος, όμως τελικά το… αναπόφευκτο έγινε φέτος στην πίστα του Assen, μόλις στον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος. Όχι μόνο αυτό, αλλά πλέον το δίδυμο των πρωταθλητών Rea-Toprak δεν είναι το μόνο που διεκδικεί τον τίτλο, καθώς η επιστροφή του Bautista στην Ducati ξεκίνησε νικηφόρα και συνεχίζει νικηφόρα. Άλλωστε θα ήταν παράλογο να μην πάρει ο Baustista το δώρο που του έδωσαν στα χέρια οι αντίπαλοί του.

Το αγωνιστικό τριήμερο ξεκίνησε πολύ καλά για το στρατόπεδο των Πράσινων και ο Jonathan Rea σημείωσε την 100 νίκη του στην διαδικασία της Superpole, με την Kawasaki να νοιώθει δυνατή για τον δεύτερο αγώνα.

Όμως ο πρωταθλητής του 2021  Toprak Razgatlioglu δεν είχε σκοπό να κάνει εύκολη τη ζωή κανενός και με μια εξαιρετική εκκίνηση από τη δεύτερη θέση, έστριψε στη Κ1 εμπρός από τον Rea. Για τους επόμενους πέντε γύρους ο Toprak με τον Rea και τον Bautista είχαν μερικές αψιμαχίες και ανταλλαγές θέσεων, όμως στον έκτο μόλις γύρο του αγώνα ο Rea με τον Toprak  είχαν επαφή στην έξοδο της Κ1 που οδήγησε τελικά στην πτώση τους. Μια επαφή που απασχόλησε τους αγωνοδίκες, αλλά μετά την λήξη του αγώνα και δεν ανακοινώθηκε κάποιους είδους ποινή σε κανέναν από τους δύο αναβάτες. Φυσικά ο Bautista δέχτηκε το “δώρο” χωρίς αντιρρήσεις και πήρε άλλη μια νίκη, προφανώς με πολύ πιο εύκολο τρόπο απ’ ότι πίστευε και ο ίδιος.

Πολύ πιο πίσω του δεύτερος με 8,770” διαφορά τερμάτισε ο Andrea Locatelli  και τρίτος ήταν ο Iker Lecuona που γεύτηκε το πρώτο του βάθρο με την μοτοσυκλέτα της Honda.

Όμως μετά τον αγώνα, ο Rea και η Kawasaki έριξαν την ευθύνη για το συμβάν στον Τούρκο αναβάτη της Yamaha, λέγοντας πως ήταν δικό του λάθος. Αρχικά ο Toprak δεν έκανε κάποια δήλωση που να υπονοεί πως υπάρχει ευθύνη του ίδιου ή του Rea, όμως μετά τις δηλώσεις από την πλευρά των “Πρασίνων”, ο Toprak επανήλθε αμυνόμενος των κατηγοριών από το αντίπαλο στρατόπεδο, λέγοντας πως ο Rea θα πρέπει να ξαναδεί το συμβάν μέσα από την κάμερα της Yamaha, για να έχει ολοκληρωμένη άποψη.  

Η πρώτη “παγκόσμια” εμπειρία

 

Αυτός ο αγώνας στην Ολλανδία είχε ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για εμάς του Έλληνες, αφού ως γνωστόν ο πρωταθλητής Γιάννης Περιστεράς συμμετέχει φέτος στην κατηγορία WSSP300 με μια Yamaha R3. Μην έχοντας καταφέρει να πάρει εκκίνηση στον προηγούμενο αγώνα, για τον Έλληνα αθλητή αυτή ήταν τυπικά η πρώτη “παγκόσμια” εμπειρία του. Στα ελεύθερα δοκιμαστικά είχε τον 16 ταχύτερο χρόνο ανάμεσα σε 32 αναβάτες, ενώ στους δύο αγώνες τερμάτισε στην 24η και 21η θέση.

 

 

Βαθμολογία πρωταθλήματος μετά το Assen

1. Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati) 109

2. Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 91

3. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha with Brixx WorldSBK) 64

4. Andrea Locatelli (Pata Yamaha with Brixx WorldSBK) 55

5. Iker Lecuona (Team HRC) 50

6. Michael Ruben Rinaldi (Aruba.it Racing – Ducati) 43

7. Axel Bassani (Motocorsa Racing), Best Independent 30

 

WorldSBK: Η BMW προσφέρει στον Toprak Razgatlioglu ένα τεράστιο συμβόλαιο για το 2026

Η BMW δίνει πολλά για να τον κρατήσει στα World Superbikes και τον επόμενο χρόνο
WorldSBK: Η BMW προσφέρει στον Toprak Razgatlioglu ένα τεράστιο συμβόλαιο για το 2026
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/4/2025

Το τρέχον συμβόλαιο του περσινού πρωταθλητή (περισσότερα εδώ) με τον Γερμανό κατασκευαστή λήγει στο τέλος της τρέχουσας σεζόν 2025 και οι αναγνωριστικές διεργασίες ανάμεσα σε Razgatlioglu και τα MotoGP ώθησαν τη BMW να προσφέρει στον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Superbike ένα μεγάλο συμβόλαιο για το 2026.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η βαυαρική εταιρεία έχει βάλει στο τραπέζι μια προσφορά 2 εκατομμυρίων ευρώ ανά σεζόν για τον εν ενεργεία πρωταθλητή που εκτός από αυτό περιλαμβάνει και μπόνους νικών.

Το ποσό είναι πολύ κοντά στα συμβόλαια που προσφέρουν οι ομάδες στα MotoGP εκτός τριών-τεσσάρων ονομάτων της πρώτης γραμμής που έχουν ήδη τίτλους και των αναβατών εκτός 15άδας.

WorldSBK: Η BMW προσφέρει στον Toprak Razgatlioglu ένα τεράστιο συμβόλαιο για το 2026

Η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου του έχει κάνει τις αντίπαλες εταιρείες να επιθυμούν να τον εντάξουν στο δυναμικό τους και παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε μόλις στον Απρίλιο, το όνομα του Razgatlioglu έχει ήδη συνδεθεί με την πλειοψηφία των κατασκευαστών για τη σεζόν 2026.

Βέβαια, ο κατασκευαστής που φαίνεται να βρίσκεται πιο κοντά από όλους σε αυτή τη «κούρσα» είναι η Honda, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες προτίθεται να τον εντάξει στα MotoGP το αργότερο έως το 2027.

Με πρόσθετο δέλεαρ για τον  Razgatlioglu την επικείμενη αλλαγή κυβισμού που θα ισιώσει κάπως, τις διαφορές μεταξύ νέων και βετεράνων στην κορυφαία κατηγορία των MotoGP.

Η εξερεύνηση της συνεργασίας των δύο τράβηξε τόσο, που άρχισε να μεταδίδεται πως υπάρχει ήδη συμφωνία με τη Honda για τη σεζόν 2026. Ωστόσο, ο ίδιος διέψευσε αυτούς τους ισχυρισμούς στον πορτογαλικό γύρο του World Superbike.

Μέχρι στιγμής στη σεζόν 2025 του World Superbike, ο Razgatlioglu έχει κατακτήσει τρεις νίκες σε έξι αγώνες και είναι δεύτερος στη βαθμολογία, 29 βαθμούς πίσω από τον Nicolo Bulega, παραμένοντας όμως το φαβορί και για τον φετινό τίτλο.

WorldSBK: Η BMW προσφέρει στον Toprak Razgatlioglu ένα τεράστιο συμβόλαιο για το 2026

 

Ετικέτες