Bimota by Kawasaki Racing Team 2025 - Alex Lowes, Axel Bassani και KB998 Rimini

Σε κόκκινο, λευκό και μαύρο χρώμα, χωρίς καμία πράσινη νότα
Bimota WorldSBK 2025
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

7/2/2025

Η Bimota παρουσίασε την εργοστασιακή ομάδα της για το WorldSBK 2025, όπου οι Alex Lowes και Axel Bassani θα οδηγούν την KB998 Rimini, που βασίζεται στο Kawasaki ZX-10R, ενώ τα κύρια χρώματα αναβατών και μοτοσυκλετών είναι το κόκκινο, λευκό και μαύρο, χωρίς να γίνεται πουθενά μνεία στο πράσινο του Akashi.

Το 2025 είναι μια ιστορική χρονιά για την ιταλική Bimota, που επιστρέφει στο WorldSBK ξανά, μετά από την τελευταία της συμμετοχή το 2014, με έναν Βρετανό κι έναν Ιταλό αναβάτη.

Όταν το WorldSBK έκανε ντεμπούτο ως διοργάνωση το 1988, ο Davide Tardozzi έγραψε ιστορία για την Bimota, κερδίζοντας στον πρώτο αγώνα τον Maco Lucchinelli που αγωνιζόταν με Ducati για ένα δευτερόλεπτο και κάτι ψιλά. Ο Tardozzi πήρε πέντε νίκες το 88 με την Bimota, με το ιταλικό εργοστάσιο να κερδίζει 7 φορές την πρώτη χρονιά του Πρωταθλήματος.

Τρεις ακόμα νίκες ακολούθησαν το 1989, αλλά παρόλο που η Bimota συνέχισε να αγωνίζεται το 1990, το 1991 και το 1995, δεν θα γευόταν ξανά τη νίκη μέχρι το 2000. Η τελευταία νίκη της εταιρείας ήρθε από τον αποβιώσαντα Anthony Gobert, στον γύρο της Αυστραλίας. Κατόπιν, η εταιρεία αποσύρθηκε από το Πρωτάθλημα μέχρι το 2014, αλλά η επιστροφή τους κράτησε μόλις ένα έτος. Τώρα, κάτω από την ομπρέλα της Kawasaki Heavy Industries, η Bimota επιστρέφει στο WorldSBK, με ιταλικό πλαίσιο (υβριδικό παρακαλώ, με ατσάλινο χωροδικτύωμα και αλουμινένια τμήματα) και ιαπωνικό κινητήρα, στοχεύοντας να επαναλάβει τα καλά αποτελέσματα του παρελθόντος.

Οι πρώτες δοκιμές έδειξαν πως οι αναβάτες της εταιρείας μπορούν να είναι άκρως ανταγωνιστικοί με το Rimini, και μένει να δούμε κατά πόσο θα καταφέρουν να απειλήσουν τόσο τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Toprak, όσο και τη στρατιά από Ducati που εποφθαλμιά τον τίτλο.

Ετικέτες

Yamaha R9 - Η τρικύλινδρη εποχή της Iwata στο WorldSSP ξεκινά!

Τρεις ομάδες, έξι αναβάτες καβάλα στην ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα για τη σεζόν του 2025
Yamaha R9 WorldSSP - Manzi, Okamoto
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

4/2/2025

Η Yamaha ετοιμάζεται να γράψει ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport, παραθέτοντας το νέο τρικύλινδρο R9 με έξι αναβάτες, απέναντι στα συνήθη τετρακύλινδρα ιαπωνικά μοντέλα της κατηγορίας, στα τρικύλινδρα βρετανικά, στα τρικύλινδρα και δικύλινδρα ιταλικά, και στο μοναδικό τετρακύλινδρο κινέζικο μοντέλο.

Αξίζει να σημειωθεί πως στη λίστα των συμμετοχών για το WorldSSP 2025 δεν υπάρχει κανένα τετρακύλινδρο Yamaha R6, ενώ πιστοί στον τετρακύλινδρο κινητήρα παραμένουν τα ιαπωνικά εργοστάσια της Honda και της Kawasaki, αλλά και εκείνο της κινέζικης QJMOTOR.

Λίγο πριν το διήμερο τεστ WorldSBK / WorldSSP που θα λάβει χώρα στο Phillip Island της Αυστραλίας, εκεί που θα δούμε και τον πρώτο γύρο αμέσως μετά, η Yamaha παρουσίασε τις τρεις αγωνιστικές της ομάδες για τα Supersport του 2025.

Με βαθύ μπλε χρώμα πόζαραν οι μοτοσυκλέτες αλλά και οι αναβάτες, με μεγάλο αστέρι της Iwata τον Ιταλό Stefano Manzi που τερμάτισε 2ος το 2024 και το 2023, στην κεντρική ομάδα της Pata Yamaha Ten Kate. Δίπλα του θα αγωνίζεται ο Πρωταθλητής 2024 του All Japan Road Racing JSB1000, Yuki Okamoto, που κάνει το ντεμπούτο του στην παγκόσμια σκηνή.

Mahias, Rinaldi

Η δεύτερη ομάδα της Yamaha είναι η GMT94 Yamaha, που το 2025 θα έχει στις τάξεις της τον πέντε φορές νικητή σε αγώνα WorldSBK, Michael Ruben Rinaldi, δίπλα στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή WorldSSP 2017, Lucas Mahias.

Mahindra, Oncu

Η τρίτη ομάδα της Iwata είναι η Evan Bros Racing, με νέα γενιά ταλέντων στο τιμόνι του R9, τον Τούρκο Can Oncu και τον Ινδονήσιο Aldi Satya Mahendra που στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής WorldSSP300 το 2024.

Yamaha R9 WorldSSP

Οι τεχνικοί της ιαπωνικής εταιρείας, εξελίσσουν το R9 για πάνω από έναν χρόνο, ώστε να μπορέσει να είναι άμεσα ανταγωνιστικό, κι έτοιμο για τίτλο, και μένει να δούμε πώς θα συγκριθεί με το R6 που αντικαθιστά.

Θυμίζουμε πως οι αναβάτες της Yamaha πήραν την πρώτη τρικύλινδρη γεύση τους στο τεστ της Cremona τον Νοέμβριο, συνεχίζοντας τις δοκιμές σε διάφορες πίστες της Ισπανίας. Οι χρόνοι αναφέρει η Yamaha είναι ανταγωνιστικοί και τώρα περιμένουμε το τεστ της Αυστραλίας (17-18 Φεβρουαρίου) για να δούμε το πώς στέκεται το R9 απέναντι στον ανταγωνισμό, πριν τον εναρκτήριο γύρο της σεζόν στις 21-23 του ίδιου μήνα.

Ετικέτες