Valentino Rossi: Αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για Petronas!

Θα αποφασίσει πριν τα μέσα της σεζόν
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

3/1/2020

Το ερώτημα για το αγωνιστικό μέλλον του Rossi, είναι ένα ζήτημα διαχρονικό, καθώς ο Γιατρός εδώ και πολλά χρόνια ανακοινώνει κάθε χρονιά πως θα πάρει την απόφασή του μετά τα πρώτα αποτελέσματα της κάθε σεζόν, και κάθε φορά βρίσκεται στις "επάλξεις" παλεύοντας σε κορυφαίο επίπεδο, ενώ διανύει πλέον την τέταρτη δεκαετία της ζωής του.

Η περσινή χρονιά όμως, αν και ξεκίνησε με καλούς οιωνούς για το Rossi μιας και ήταν ο πρώτος αναβάτης της Yamaha στην βαθμολογία μέχρι τα μισά του πρωταθλήματος, δεν ήταν ιδιαίτερα εύκολη. Τόσο ο Vinales όσο και ο Quartararo, είχαν καλύτερες επιδόσεις στο τέλος, με τον Ισπανό μάλιστα να σπάει το σερί της Yamaha που είχε να δει νίκη σχεδόν δύο χρόνια.

Τώρα λοιπόν, το ερώτημα για το αν θα αποσυρθεί ή όχι ο Rossi στο τέλος του 2020, εγείρεται πιο έντονα από ποτέ και ο ίδιος σε μια συνέντευξή του στην Gazzetta dello Sport, προσπάθησε να καταστήσει σαφείς τις προθέσεις του. Μάλιστα, ήταν η πρώτη φορά που ο Valentino ήταν ιδιαίτερα επιφυλακτικός για το μέλλον, όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς διαβάζοντας τις δηλώσεις του… πίσω από τις γραμμές. "Θα ήθελα να είχα περισσότερο χρόνο", δήλωσε ο Rossi. "Δυστυχώς πλέον στα MotoGP οι αποφάσεις παίρνονται στην αρχή της χρονιάς. Χρειάζομαι χρόνο για να αξιολογήσω τα δεδομένα, τουλάχιστον μέχρι τα μέσα της σεζόν. Θα μιλήσω με τον Lin Jarvis και την Yamaha για να δω τι σκέφτονται". Αυτό σημαίνει ότι θα έχει πάρει την απόφασή του πριν τον αγώνα του Mugello, αλλά βάσει των υπόλοιπων δηλώσεών του, δεν φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αγχωμένος: "Είναι μεγάλη πολυτέλεια για έναν αναβάτη να μπορεί να αποσυρθεί όποτε θέλει εκείνος. Συνήθως σε αφήνουν (σ.σ. οι ομάδες) στα κρύα του λουτρού."

Το θέμα όμως είναι ότι η απόφασή του εξαρτάται και σε μεγάλο βαθμό από το τι θα αποφασίσουν οι Vinales και Quartararo. Για τον μεν πρώτο, δεν είναι μυστικό πως υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από την Ducati, ενώ και ο Quartararo θέλει πολύ μια εργοστασιακή θέση, διαφορετικά υπάρχει το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει την Yamaha, αν την βρει σε κάποια άλλη ομάδα. Σε αυτή την περίπτωση, αν φύγει κάποιος από τους άλλους δύο, ο Rossi θα παραμείνει στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha, αλλά μέσα από τις δηλώσεις του άφησε ορθάνοιχτο και το ενδεχόμενο να ανταλλάξει θέση με τον Quartararo και την ομάδα της Petronas: "Δεν βλέπω μεγάλη διαφορά αν πάω στην Petronas. Θα προτιμούσα να μείνω εδώ που είμαι, αλλά είμαστε τρεις αναβάτες για δύο θέσεις. Για μένα η Petronas δεν είναι κακή ομάδα. Ίσως όμως φύγει ο Vinales, ή μπορεί να αλλάξουμε θέσεις με τον Quartararo, θα δούμε."

Τέλος, ο Rossi είπε ότι θα ήθελε από την μοτοσυκλέτα του να κερδίσει τουλάχιστον 10km/h τελικής για να ανταγωνίζεται τα Honda και τα Ducati, αν και γνωρίζει ότι κάτι τέτοιο είναι δύσκολο, ενώ πρόσθεσε ότι οι γονείς του όπως και πολύ ακόμη φίλαθλοι θέλουν να συνεχίσει να αγωνίζεται στα MotoGP, αλλά θα πρέπει να είναι ρεαλιστής. Θα πρέπει, όπως χαρακτηριστικά είπε, να είναι πιο ανταγωνιστικός από πέρσι, διαφορετικά θα είναι καλύτερα να σταματήσει. "Ακόμη κι αυτή η απόφαση, θα είναι μια χαρά…"

 

Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]

Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Fabio Quartararo - Tokyo Override
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.

Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.

Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.

Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.

Yamaha YAI

Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.

Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).

"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."

Yamaha YAI

Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.

"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.

Ετικέτες